Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sandero Stepway 2019
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Claudiu35
Asadar pe 25 septembrie 2019 am intrat in posesia noii masini: Dacia Sandero, model Stepway, versiune Techroad. Culoare Bleu Cosmos, motorizare benzina 0.9 Tce, transmisie robotizata Easy R. Si pentru ca e primul post la Jurnal de bord pun am zis ca trebuie sa contina si o poza (de fapt am atasat-o si pe celalalt topic):
[attachmentid=1628109801]

Mai multe poze voi pune dupa ce voi avea o zi mai libera si cu soare ca sa o spal putin pentru ca de vreo 3 zile aici in zona Constantei e mai mult ploaie si s-a murdarit.

Intentiile mele pentru urmatoarea luna ar fi urmatoarele:
- folie geamuri laterale spate si luneta
- huse scaune
- cotiera
- protectie prag portbagaj
- protectie prag usi
- presuri noroi
- cheder capota (compartiment motor)
Orice sugestie despre achizitionarea acestora e binevenita.

O problema pe care am constatat-o venind de la dealerul din Tulcea spre Constanta a fost aceea ca tamburul stanga dupa vreo 40 de km (am oprit in padure la Babadag) era destul de fierbinte. Cel din dreapta relativ ok. Am facut cateva miscari cu frana de mana sus-jos, am lasat-o apoi la vale pe liber cativa metri si am apasat de mai multe ori frana de serviciu... si am plecat mai departe. Dupa inca vreo 60 de km am oprit din nou iar de data aceasta tamburul stanga nu mai era atat de fierbinte dar era destul de cald. Astazi a fost a doua zi cand am mers cu ea si cand am ajuns acasa de la serviciu (3 km) am pus mana pe tamburul stanga si din nou caldut. Cel dreapta rece.
axabrt
Daca merge la vale înseamnă că nu i înfrânată.
Pe de altă parte dacă lași liber volanul trage spre partea aia cu tamburul cald?


Claudiu35
Nu am simtit ca ar vrea sa traga stanga. Mai urmaresc problema. Poate nu s-au asezat ferodourile pe tambur desi dupa vreo 150 de km ... Ma gandesc ca e o problema de reglaj. Inca nu am ridicat-o pe cric sa vad cum se invarte roata si daca freaca ceva.
axabrt
Nu știu de ce aveam impresia că a apărut motorul de 1.0tce. probabil doar pe Duster.

Cutia cum schimba ? Merge cu hopuri sau lin
Claudiu35
Cutia deocamdata schimba frumos, destul de lin. Am constatat ca depinde de felul in care apesi acceleratia, daca apesi mai brusc se simt si schimbarile de treapta ceva mai pronuntat, daca apesi mai usor schimba destul de lin, uneori se intampla chiar sa nu simt. Oricum schimba mult mai frumos si mai elegant decat as fi schimbat eu. Mi-am dat seama ca trebuie sa imi adaptez stilul de condus si sa invat sau sa simt exact cum raspunde masina. Deocamdata inca o mai bruschez putin, inca nu am un control fin si exact al pedalelor plus ca mai am tendinta sa caut pedala de ambreiaj.
Stormy
Eu camd am luat-o am mers de la dealer pana la prima benzinarie (500m) cu ambele picioare, eliberam frana cu stangu in timp ce cu dreptul acceleram 😂, nu intelegeam de ce merge in suturi. Am 4000km si inca invat sa merg cu ea.
La frana de mana am observat si eu ca daca o las trasa peste noapte a doua zi e cam moale pana la al 2lea dinte, parca ar ramane ceva blocat si merge maneta in gol.
95bogdi
Sa ai parte de ea smile.gif huse nu.ti recomand...strici tot aspectul..plus ca...nu tii masina 30 de ani..si sunt o gramada ateliere de detailing care iti curata interiorul imediat...legat de tamburi...cel mai bine ar fi sa mergi la reprezentanta sa le spui problema...ce turatie are masina la 110kmh?
IulianSVA
Sa o conduci cu placere si fara probleme!
Bobses
Să te bucuri de ea! Se conduce fain atât timp cât nu face probleme ambreiajul.

Și eu am fost la fel de entuziasmat ca tine când am luat mașina acum 1 an jumătate - mi-a trecut între timp (mai ales când am schimbat ambreiajul la 6200 km...).
axabrt
Atâta vreme cât diferență între mașina cu cutie manuala și cea easy r e de vreo 500 ? de euro, nu vad de ce va așteptați să fie o cutie extrem de buna.

O cutie automata decentă costa de la 2500 de euro in sus. Așa că ce oferă dacia pentru 500 euro, hmm e in fel de chestie care schimba vitezele.

Mai bine o manuala cinstită. Io am condus multe mii de km un dsg6 de la vw și va zic că cutia e printre cele reușite. Cu ambreiaje umede.
Daca te dai la ea schimba mai repede decât un șofer normal și mult mai violent. Odată m a scos dintr o faza destul de nasoala cat sa nu mai pierd eu timpul mestecând in mămăligă că mă cam blocasem cu ochii în ăla care venea peste mine și abia am avut timp sa trag de volan.
Dar una peste alta daca te dai tare la ea, are o latenta care te obliga sa conduci diferit de manuala.
cj98czh
acuma sincer Axa ... nici tu nu prea le ai cu condusul .. asa ca lasa faza .. ca m-a scos ... te-a scos ca oricum daca nu era dsg-ul tu habar nu aveai ce sa faci ... tu poarta, masina din fata .. poc-poc .. din alea esti tu campion ..

in rest, personal nu am gasit nici o robotizata care sa imi placa ... toate sunt niste struto-camile ... dar daca omul este multumit .. este tot ce conteaza ...
Bwwlan
Felicitari pentru achizitie, s-o conduci cu placere smile.gif si fara probleme!
AmunDei
O curiozitate, fiindca pe site la Dacia nici o versiune de Sandero nu apare cu optiunea de cutie robotizata, producatorul face cumva comenzi personalizate?
VladSoare
Poate c-o fi rămas în urmă configuratorul de pe sait. În broșură apare.
Horatiu_Andrei
S-a scos Easy-R din configurator, sunt care aveau comanda data si au fost ulterior anuntati ca nu vor mai putea primi cu Easy-R, ramanand la alegerea cumparatorului daca mai vreau sau nu masina.
Cum sa fie site-ul in urma iar niste pliante mai actualizate? Pliantele se printeaza si raman imprastiate prin reprezentante smile.gif
VladSoare
Mă refer la broșura downloadabilă de pe sait. Acolo încă apare.
Horatiu_Andrei
QUOTE(VladSoare @ 30 Sep 2019, 15:31)
Mă refer la broșura downloadabilă de pe sait. Acolo încă apare.
*


E brosura 2018, a fost pusa acolo prin noiembrie 2017, nu le prea au cu astea.. biggrin.gif
alfabit
Au testat piața cu robotizata JS3, clienții ar cumpăra automate/robotizate, însă fiabilitatea le-a dat cu pagubă de ambreiaje ( de la Twingo 1999 tot încearcă )
Pentru Logan/Sandero seria 3 probabil pregătesc EDC DC4 să vedem la ce preț, fiabilitatea tot clienții vor testa. Oricum mai slabă decât JS3 nu are cum să fie.
4x4
QUOTE(alfabit @ 2 Oct 2019, 11:24)
Oricum mai slabă decât JS3 nu are cum să fie.
*



Cine face robotizata de pe 500L? Aia e cancer
AmunDei
Pana una alta vad ca robotizata a disparut complet si din versiunile de configurare de la Logan (cel putin la berlina). Pesemne ca se pregateste vreo schimbare ceva.
einstein1984
euro 6 full se numeste.
Claudiu35
Dupa cateva zile cu ploaie astazi a fost ceva mai frumos si am reusit sa mai fac cateva lucruri
:

[attachmentid=1628110129] [attachmentid=1628110130] [attachmentid=1628110131]

Si cateva poze din urma cu cateva zile pe care le-am publicat si pe celalalt topic
:
[attachmentid=1628110132] [attachmentid=1628110133] [attachmentid=1628110134] [attachmentid=1628110135]

Trebuie sa imi fac timp sa ajung la un atelier pentru montat folie dar inca nu stiu exact pe unde sa ma duc si cine e mai serios. Tot timpul m-am intrebat cum pot eu sa verific ce folie imi pune el pe masina? Pentru ca el poate sa puna cea mai ieftina folie si la sfarsit aplica un abtibild LLumar.. si gata! Ei spun ca diferenta consta in garantia pe care o acorda la montaj si ca pentru o folie de calitate acorda o garantie de 5 sau 7 ani. Dar daca peste 6 luni se decoloreaza si ma duc inapoi s-ar putea sa nu mai gasesc nici firma, nici vanzatorul, doar un lacat pe usa... Mai studiem problema.

As mai vrea sa ajung la dealerul Dacia sa comand si acea protectie bara portbagaj. Aveam de gand sa mai comand si protectiile de praguri pentru usi dar parca nu as vrea acel plastic gros. Mi-ar fi placut acea protectie cum aveau loganurile vechi si care cred ca se mai pun si pe modelele mai noi dar nu stiu de unde pot sa fac rost.
Adr14n
Dacă îți faci drum pe la București avem pe-aici firme serioase și autorizate Llumar. Chiar în perioada asta mai au reduceri. Am una la care eu m-am dus cu parbriz ciobit și mi-au făcut treabă bună. Tot ăștia sunt și cu foliile. Au site, au recenzii bune etc.
Claudiu35
Acum doua zile am rezolvat si problema foliei. Am montat folie Llumar transparenta 5%. Pret: 465 lei plus 5 lei o cafea la baieti. Locul montarii: Constanta, str. Mihaileanu. Incidente: au vrut sa demonteze geamurile laterale spate pe motiv ca ei sunt profesionisti adevarati si vor sa iasa lucrarea perfect. In secunda numarul doi au rupt un piciorus de la suportul de plastic al butonului de actionare a geamului si care se prinde pe fata de usa. Facut scandal, oprit lucrarea, cerut scuze. Au facut comanda instant de alt modul (de origine) care va veni in 8-10 zile. pana la urma lucrarea au facut-o fara sa mai demonteze nimic. Au stricat vreo trei randuri de folii pentru ca... "nu suntem obisnuiti sa lucram pe pozitie". La final a iesit ca asa:
[attachmentid=1628110451]
[attachmentid=1628110452]
[attachmentid=1628110450]

Astazi am comandat si protectie pentru portbagaj (un plastic negru care se prinde pe bara din spate).
Mai urmeaza o cotiera dar inca nu am gasit ceva care sa ma multumeasca.

In alta ordine de idei, de vreo cateva zile am activat si modul ECO si imi place cum se comporta masina. Sa vedem daca va avea vreun efect si asupra consumului. Dar in mod clar schimba treptele mult mai repede, ceea ce este pe gustul meu. Fara ECO schimba foarte sus, mai ales dimineata cand era motorul rece. Plecam cu treapta 1 si cred ca mergeam cateva sute de metri cu turatia pe la 3500 si nu voia sa schimbe. Apoi intr-un tarziu schimba a 2-a si iar meregam cu ea turata pana ma saturam si pe urma schimba a 3-a.

Ca mod de condus, dimineata cand e rece dar si dupa o pauza mai mare de cateva ore, prefer sa pornesc motorul, il las sa mearga vreo doua minute, timp in care imi asez centura, dezactivez stop-start, activez modul eco, pornesc radio si apoi cu treapta 1 pornesc direct, adica ridic piciorul de pe frana si il mut direct pe acceleratie (fara sa mai las masina sa plece singura de pe loc). Deasemenea la parcari, deschid usa la prima treapta si fac manevrele doar din acceleratie iar masina nu mai pleaca singura cand iau piciorul de pe frana.
axabrt
QUOTE(Claudiu35 @ 16 Oct 2019, 17:30)
prefer sa pornesc motorul, il las sa mearga vreo doua minute,
*


Zic că treizeci de secunde sunt de ajuns.
Eu in 5 minute ajung la serviciu, nu mi permit sa o țin doua minute pornită in parcare
Horatiu_Andrei
QUOTE(Claudiu35 @ 16 Oct 2019, 17:30)
Incidente: au vrut sa demonteze geamurile laterale spate pe motiv ca ei sunt profesionisti adevarati si vor sa iasa lucrarea perfect. In secunda numarul doi au rupt un piciorus de la suportul de plastic al butonului de actionare a geamului si care se prinde pe fata de usa.
*



Motiv pentru care am cautat atelier in care sa nu demonteze nimic la aplicarea foliilor. Da, nu e cel mai profi, insa garantia e aceeasi. 5% am ales si eu si sunt multumit de cum arata si cum se comporta.
b76bgaarh
cat a fost distractia albastra?
YRX
S-o stapanesti sanatos.
Corecteaza si tu titlul topicului... biggrin.gif
psychoo
Credeam ca doar pe mine ma deranjeaza si nu am vrut sa stric topicul omului cu ocd-ul meu smile.gif
Claudiu35
[attachmentid=1628110521] [attachmentid=1628110522] [attachmentid=1628110523]

Pret protectie bara spate 172 lei.

Pretul masinii a fost 10.900 cu Rabla si cu 300 de euro discount dealer.

Si pe mine ma deranjeaza titlul topicului dar nu m-am descurcat sa-l modific. Cum il corectez?
offspring
Poate ii ramane asa porecla. biggrin.gif

Pt a schimba, mergi si ii dai edit la prima postare.
Claudiu35
Cu ocazia vizitei la dealerul Dacia din Constanta pentru a ridica protectia de prag portbagaj, am incercat sa identific codul pentru ornamentul de prag usa care sa afla pe pragul de la logan:

[attachmentid=1628110616]

A fost o munca titanica si fara niciun rezultat. Au cautat prin toate programele, softurile, aplicatiile si nu au reusit ca gaseasca aceasta protectie de prag. Singurul cod pe care l-au gasit a fost 768522308R dar care este altceva:

[attachmentid=1628110617]

Aveti idee care este codul corect pentru prima imagine? sau cum se poate cauta acest cod?
Claudiu35
Cateva impresii dupa o minivacanta de 4 zile pe la Sinaia, Busteni, Predeal si inapoi la Constanta. Am parcurs 800 de km cu 48 l de benzina (Petrom 99), deci un consum de 6%. Conditii de drum: doi adulti, un copil si cateva bagaje. La dus vreme frumoasa, jumatate din drum l-am parcurs cu clima pornita apoi am oprit AC si a ramas doar caldura. Vreo jumatate de ora am stat in coloana pe DN1. La intoarcere, ploaie tot drumul si clima pornita tot timpul pe 24°C. Viteza maxima in jur de 95 km/h cu vreo trei depasiri de tiruri (pe autostrada) cu 110 ca veneau altii din spate. Cred ca mai mult de trei sferturi din drum l-am facut cu pilotul automat. Consider un consum acceptabil pentru o masina in rodaj, mai vedem pe viitor. Pilotul automat (impreuna cu transmisia robotizata) asigura un confort indiscutabil la un drum mai lung pe care altfel ar fi trebuit sa-l parcurg cu piciorul asezat rigid intr-o singura pozitie timp de catva ore.
La capitolul scaune deocamdata nu exista reclamatii dupa acest drum dar in mod clar mai e mult de lucru la acest aspect... chiar foarte mult.
Pornirea a fost fara probleme in fiecare zi. In ultima zi au fost doar vreo 4°C si multa umezeala. Nu a existat nici acea tendinta de a se opri motorul si de a fi nevoit sa o ajut din acceleratie. Mai vedem la iarna cand vor fi temperaturi negative.
Sopt-start dezactivat in permanenta. Modul ECO la drum lung nu prea mi-a placut. Reduce in mod evident atat eficienta climei cat si puterea masinii. Dar in oras il folosesc tot timpul, mai ales dimineata, pentru ca nu imi place sa merg cu treapta 1 pana la 40 km/h.
Un mare minus pentru mine a fost lipsa cotierei si implicit faptul ca nu am avut pe ce sa imi sprijin mana dreapta. Motiv pentru care m-am oprit la intoarcere pe la Autovit in speranta ca voi gasi vreo cotiera. Din pacate doar lucruri de foarte proasta calitate, total inestetice si care nu se potriveau deloc intre scaune. Incep sa regret ca nu am comandat-o cu tot cu cotiera dar in acelasi timp mi se pare cam mare teapa sa dau 100 de euro pe o cotiera atat de mica, urata si ingusta. Am observat ca sunt pe net cativa curajosi care au desfacut tapiteria originala a masinii si au montat singuri cotiera dar se pare ca e munca foarte anevoiasa si nu prea simpla. Mai studiem problema.
Masina are acum 1400 de km si deocamdata nu am simtit acele trepidatii la plecarea de pe loc. E adevarat ca in toti acesti kilometri m-am jucat la plecarea de pe loc cand cu treapta 1, cand cu treapta a doua, cand cu manual, cand cu automat. Deasemenea, nu am plecat niciodata de pe loc imediat dupa pornire ci am asteptat cel putin 2 sau 3 minute sa se incalzeasca motorul.
Claudiu35
Am ajuns la 2300 de km. Deocamdata fara probleme, fara trepidatii la pornire.
Kardelus
De unde ai luat husele și cât ai dat pe ele. Arată foarte bine poziționate.
bion
[quote=Claudiu35,22 Oct 2019, 22:09]
Cu ocazia vizitei la dealerul Dacia din Constanta pentru a ridica protectia de prag portbagaj, am incercat sa identific codul pentru ornamentul de prag usa care sa afla pe pragul de la logan:



Da cu goagl ceva cu elementul 24 din tabelul rusului tun.... .ro si gasesti toate tinichelele dedicate interior exterior
Claudiu35
Kardelus: Husele le-am luat de la un mic magazin din Constanta (str. Poporului). Sunt huse fabricate de o firma din Pitesti (nu mai stiu exact numele dar pot sa-l aflu) si care probabil comercializeaza husele si in alte orase din tara. Sunt facute pentru Logan si Sandero adica au dimensiunile si decupaturile exacte pentru a se potrivi pe scaun, sub scaun, la centura de siguranta si de aceea se aseaza acceptabil in comparatie cu cele universale. Iar materialul este mai gros si rezistent. Pretul a fost 215 lei.


bion: Da cu goagl ceva cu elementul 24 din tabelul rusului tun.... .ro si gasesti toate tinichelele dedicate interior exterior

Daca nu e cu suparare, se poate un translate? blink.gif
Victorine
Bion se referea la crom. Si la tuning. Si banuiesc ca nu voia sa faca reclama gratis, ca nu e voie.
Claudiu35
Ieri am reusit sa gasesc in sfarsit o cotiera cu un aspect multumitor si cu un pret acceptabil 240 de lei (cu transport). Astazi a ajuns iar montajul a durat 10 minute. Rezultatul in pozele de mai jos.

[attachmentid=1628117000] [attachmentid=1628117002] [attachmentid=1628117003] [attachmentid=1628117004] [attachmentid=1628117005] [attachmentid=1628117006] [attachmentid=1628117007] [attachmentid=1628117008] [attachmentid=1628117009] [attachmentid=1628117010]

Cotiera se potriveste perfect, nu are jocuri, nu scartaie, nu incomodeaza frana de mana. Ca aspect se integreaza bine cu restul interiorului, are si spatiu de depozitare.

Concluzie: cu ceva cautari si rabdare se poate gasi ceva mai bun, mai util si mai ieftin decat acea cotiera din fabrica, mica, ingusta, fara spatiu de depozitare si foarte scumpa (100 Euro).

Mai exista pe site-ul Dacia o cotiera mai lata si cu spatiu de depozitare dar care nu e disponibila in momentul configurarii masinii deci nu poate fi comandata odata cu masina. Trebuie achizitionata ulterior (tot 100 de euro) plus montaj separat cu desfacut tapiterie scaun... deci mai bine nu.
Bicicleta galbena
Arata bine dar cred ca e cam in spate. E adevarat ca nu aveai cum s-o montezi altfel...

Claudiu35
Da, acesta e dezavantajul acestor cotiere care rămân fixate pe tunelul dintre scaune. Daca tragi scaunul mai in fata cotiera rămâne în spate și mana nu se mai sprijină confortabil. Există și mașini străine care vin din fabrica cu acest "inconvenient", adică au cotiera integrata in consola și de cele mai multe ori e scurta. Mie personal îmi place să am tot antebrațul sprijinit pe cotiera și doar încheietura mâinii să rămână în afara pentru a atinge schimbătorul. Așa ceva am avut la Loganul 1, dar a fost o întâmplare fericită. Mai depinde totuși și de gusturi, preferințe, obișnuință... Unii șoferi nu suporta deloc cotiera, alții au scaunul prea in fata, alții lasă spătarul prea pe spate... toate acestea modificând poziția mâinii in raport cu cotiera.
Eu pot sa spun că sunt mulțumit in proporție de 80% dar într-adevăr ar fi fost mai bine daca era mai in fata. O să mă conving in timp. Un lucru e clar: e mai bine cu ea decat fara ea.
wolfin
Asa e si la vitara fixa. Ba chiar mi se pare prea in spate deranjand pasagerii spate. E si o parte buna. Capacul e pe sina reglabila...si nu sunt probleme la sofer
Claudiu35
Iata ca se implinesc aproape doi ani de cand nu am mai intrat pe acest forum. Astazi am cautat ceva si pentru ca mi-am amintit de acest topic, am zis sa mai scriu cateva impresii despre masina. In prezent masina are 13.000 de km si in general se comporta bine. Toate dotarile masinii functioneaza bine, nu am avut parte de rateuri sau erori. O nemultumire ar fi legata de faptul ca fiind o masina ceva mai inalta are un comportament neplacut pe viraje si in curbe, chiar si la viteze mici. Deasemenea se simte absolut orice denivelare, pietricica sau imperfectiune a drumului iar pentru mine personal e un mare minus. Pe la 8000 de km au inceput sa apara primele trepidatii, dar pentru ca stiam despre ce e vorba, nu m-am panicat si nu m-am grabit sa ajung in service. Am aplicat metodele pe care le citesem pe diverse forumuri si reusesc sa controlez aceasta problema incat sa nu fie deranjanta nici pentru mine si nici pentru cei din masina. Am mai citit ca unii posesori au scapat de aceste probleme pur si simplu de la sine... in timp si dupa mai multi kilometri, dar nu stiu daca e adevarat. De asemenea am mai citit ca exista acum in service Dacia, modele noi de volante care sunt mai grele pentru a prelua mai bine vibratiile si trepidatiile si pentru a preintampina aparitia acestora. Ma gandeam sa fac si eu o schimbare de ambreiaj cat mai beneficiez inca de garantie, pentru ca la toamna se implinesc trei ani si iese din garantie. In acelasi timp aceasta volanta mai grea face ca masina sa plece mai greu de pe loc si sa fie mai lenesa si pe reprize... asa ca nu prea stiu deloc cum e mai bine. Astept niste sfaturi de la voi daca stiti ceva despre aceste volante noi.
Claudiu35
Buna seara!
Mai șterg putin de praf topicul! Peste 2 luni se implinesc 4 ani de la achizitie si 20.000 de km. Comportament acceptabil, fara probleme majore, cu micile inconveniente specifice marcii si modelului: antifonare proasta, masina inalta, rigida si inconfortabila, motor mizerabil in 3 cilindri, instabil, cu vibratii... Cutia de viteze isi face treaba, schimba singura si frumos, asa cum a fost proiectata, celebrele trepidatii au aparut pe la 8000 de km dar pana acum am reusit sa le evit linisitit si sper sa o pot face si pe viitor fara sa fiu nevoit sa ajung cu ea in service.
Astazi am patit o mica problema: m-a lasat acumulatorul chiar in parcarea unui supermarket desi nu are nici 4 ani si nu am folosit aproape niciodata functia stop/start.
Daca aveti vreo recomandare pentru o anumita marca de baterie ceva mai fiabila, mai rezistenta... v-as multumi.
Si v-as mai ruga un sfat: daca tot nu folosesc functia stop/start, ma gandeam sa pun un acumulator clasic, adica fara tehnologia EFB asa cum ar trebui pentru masinile cu stop/start, pentru ca si-asa bateria cu care a venit masina din fabrica vad ca nu m-a ajutat deloc. In afara faptului ca nu voi mai primi garantie la acumulator (lucru pe care sunt dispus sa mi-l asum), exista vreun incovenient de natura tehnica?
Va multumesc!
Gil26
Legat de baterie si nu numai ti-am raspuns (si alti doi colegi) mai detaliat pe celalat forum, pe scurt: chiar daca nu folosesti S&S (nici eu nu il folosesc) masinile prevazute cu acest sistem au un regim de incarcare diferit de cele "clasice" si un alt mod de gestionare al energiei de aceea cred ca trebuie o baterie corespunzatoare, ... (mai adaug aici ca acest lucru se poate modifica in soft insa nu stiu daca pentru o mica diferenta de pret se merita asta, asa cum am scris si acolo eu voi schimba bateria mea de prim montaj cu una tot EFB avand aceleasi caracteristici)

LE: desigur insa ca procedezi asa cum doresti
alfabit
Da, pui baterie normală în loc de EFB o ia dracu în scurt timp
Am amici care le-am spus să micșorăm tensiunea de încărcare la înlocuirea asta acum le pare rău.

Cel mai bine mergi pe original dacă nu vrei să faci experimente, nu e mult mai scumpă, doar cu 50% un EFB față de normală,
Gil26
up.gif plus ca masina colegului mai este si "robotizata" (JS3)....
Claudiu35
Am vazut si raspunsul pe celalalt forum. Intr-adevar, am renuntat la ideea unui acumulator clasic si am mers pe tehnologia AGM. Problema s-a rezolvat. Va multumesc tare mult pentru amabilitate si pentru informatii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.