Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Am facut o tampenie
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Diverse
Dorin0301
Salutare,

Sunt posesor de Megane 3 1.5 dci

Astazi avant zi libera iar masina 200k zic ca i-ar prinde bine o curatare de EGR.
Ma apuc sa desfac tubulatura admisiei ce trece pe deasupra EGR-ului, si ajung la ceva suruburi. La al doilea surub imi scapa cheia intr-un furtunas de vacum. Verific sa vad ce s-a intamplat cand ma inverzesc tot. Pipa ruptra in furtunas.

Am incarcat 2 imagini, furtunasul venea in varful sagetii marcate.

Ce e de facut ? Cum o pot repara ?

Multumesc anticipat.

https://ibb.co/XtGWd30
https://ibb.co/8d3LPv5
xmisterx
Simplu, cauti o teava de plastic sau metal cu diametru exterior putin mai mare decat ce-l interior al acelui actuator vacumatic, cu un burghiu cu acelasi diametru ca si teava de plastic sau metal cureti acea gaura din actuator pe o adancime de aprox 4 mm, apoi ungi bine teava aia pe exterior cu loctite si o infigi in gaura aia curatata, il lasi sa se usuce bine bine si montezi furtunasul dupa ce scoti bucata veche de tevusca din interior. Succes.
Dorin0301
Revin, pana la urma am decis sa înlocuiesc piesa cu una noua originala Renault.

Aceasta este piesa https://www.autokarma.ro/convertor-presiune...r&grupa_order=8

Ce rol are aceasta piesa mai exact ? Poate ea afecta intr-un fel filtru de particule ? Ma gândesc ca o funcționare defectuoasa a acestei piese poate cauza o cantitate mărita de fum pe evacuare și blocarea DPF.

Întreb asta ca nici după 200 km de mers după ce am schimbat piesa respectiva am avut eroare DPF și am mers la Renault pentru o regenerare forțată.

Sa fie o coincidenta ? Cum pot verifica acea piesa dacă funcționează in parametrii ?
ProfiBv
QUOTE(Dorin0301 @ 20 Oct 2019, 06:36)
Sa fie o coincidenta ? Cum pot verifica acea piesa dacă funcționează in parametrii ?
*


Nu este o coincidenta , sigur ai ramas fara comanda turbo .Ar fi trebuit sa simti ca masina nu trage normal.
Aici discutii la problema :
https://www.reno.ro/Super-problema-turbo-1-...re-t105618.html
https://www.reno.ro/Martori-aprinsi-in-bord...re-t312907.html

20 Oct 2019, 12:55:
Verifici , doar cu motorul pornit , sa ai vacum pe furtunul care vine din pompa de vacum in valva ( vacum permanent) si pe stutul de iesire din valva sa ai vacum in functie de turatie (valva e comandata de calculatorul de motor).
Dorin0301
Ok, am verificat în felul următor, am stat cu ochii pe wastegate, la pornirea motorului își schimba poziția. La turații pe loc la fel, își schimba poziția dar nu mereu, parca doar la accelerării mai bruște, la accelerării lente nu prea.

Contează dacă motorul este în sarcina sau nu? Nu simt probleme în mers, mașina trage normal, ce e drept o am de puțin timp și nu pot compara foarte precis.

Exista posibiltatea ca acel selenoid sa fie defect de nou?

Mulțumesc pentru îndrumări.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.