darser
11 Sep 2019, 11:17
Buna ziua , de aprx o luna sunt posesorul unui Renault Megane 2 Grandtour 1.5 dci 85 cp din 2005, in timpul asta (am zis sa testam masina ) am facut 600km . Merge bine, se intinde frumos la drum, consum ok , dar cand da de panta ...... asa scadere de putere la o masina eu nu am mai vazut si nu cred ca ii ok ( la o panta ceva mai mare efectiv am zis ca acolo ramanem , viteza 1, avant pana la o turatie de 3000 si in timp ce urcam scadea turatia pana cand se oprea masina ,asa ceva
din 5 incercari am urcat panta in conditiile in care i-am coborat pe toti din masina 2 adulti 2 copii) . Nici pe Gutinul nu a excelat cat pe ce sa regresez la unele curbe din 2 in 1 , ii normal asa ceva? sa merg la un mecanic sa vad ce are? nici cu Dacia 1310 nu am patit asa ceva
multumesc.
geoman
11 Sep 2019, 12:26
Nu . Nu e normal. Masina aia ar trebui sa poata sa traga si cu a 4 a un deal cu masina cu 5 pers, 80km/h. A mea de 82cp putea asta.
einstein1984
11 Sep 2019, 13:34
"un deal".... depinde si de deal sa stii.
busu 12
11 Sep 2019, 13:48
Poate a urcat Dealu Feleacului, mai stii?
geoman
11 Sep 2019, 14:23
zic si eu de 30-35 grade ochiometric
darser
11 Sep 2019, 21:51
busu 12 , muntii Gutinului sunt (cred eu ) mai inalti decat Dealu Feleacului iar panta cu pricina ( 5 incercari de a urca) sa tot fi fost la un 60%(ochiometric ,era urcarea de la o casa de echitatie)deci destul de mare dar alte masini au urcat-o fara atatea complicatii .
busu 12
12 Sep 2019, 07:52
Dealurile mai inalte se urca mai turat in treptele 1-2, daca scade turatia si te opresti la deal e dus kitul de ambreiaj, mai exact iti patineaza discul de ambreiaj.
Rezolvi cu inlocuirea la tot kitul de ambreiaj.
cj98czh
12 Sep 2019, 08:03
<span class='edit'>12 Sep 2019, 09:03:</span>
QUOTE(busu 12 @ 12 Sep 2019, 08:52)
daca scade turatia si te opresti la deal e dus kitul de ambreiaj, mai exact iti patineaza discul de ambreiaj.
Rezolvi cu inlocuirea la tot kitul de ambreiaj.
Eu zic ca atunci can d este dus discul de ambreiaj ... turatia creste ... tocmai ca patineaza ... nu scade ....
12 Sep 2019, 09:40:QUOTE(darser @ 11 Sep 2019, 22:51)
sa tot fi fost la un 60%(ochiometric
Un drum cu o inclinatie de 2% este deja rar ... la 60% nu il urci in veci ....
cosmin&b
18 Sep 2019, 13:31
Daca alimentarea cu motorina este in parametri, atunci trebuie verificat circuitul de aer.
Admisie si evacuare.
Dar trebuie inceput cu un tester. Verficate presiunea si debitele, atat la aer cat si la motorina. Cel mai bine ar fi ca verificarea sa se face la urcarea unui deal.
Dup-aia vei sti ce trebuie curatat sau schimbat
sorindts
3 Dec 2019, 23:02
Va rog frumos daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu identificarea acestei piese si un cod.
xmisterx
4 Dec 2019, 08:13
Se numeste TRS este o electrovalva de control de la turbina.
sorindts
4 Dec 2019, 15:10
Multumesc !!!
Am avut si eu probleme cu electrovana aia. Are codul 8200575400 la modelul de 1,5 dci 106cp in sensul ca nu taie vacuumul la actuator la turatii mari fara sarcina. Si da eraore injection fault pe la 120-130 la ora fara sa mai progreseze. DF301 1def pe tester imi dadea mie. Nu-ti da nici un cod de eroare pe tester daca incepe sa functioneze defectuos. O vreme am reglat-o ca sa nu dea mai mult de -300 mbari pt ca avea ezitari in acceleratie datorita overboostului si la viteze mai mici mai ales la deal. Insa e mai bine sa o schimbi pt ca daca mentine geometria variabila pe deschis permanent ajunge sa se gripeze palele de reglaj a geometriei variabile de la turbo pe pozitia deschis semideschis. Se poate verifica fie cu un indicator de vacuum intercalat la furtune intre turbo si solenoid fie cu testerul Clip. Vezi sa nu iei porcarii de pe ebay pt ca desi arata la fel nu fac acelasi lucru ca originalul. Originalul e produs de o firma btronic dar daca dai comanda la autodoc pe produs ERA iti trimite tot Btronic cu sigla Renault stearsa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.