Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: bucsa furca cv automata megane 2
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
dangeorge007
salve, nu stiu daca mai exista topicul asta pe furca cv automata, eu nu am gasit desi m am tot uitat pe topicurile de cv!
intrebarea este de ce sau mai bine zis de unde poate aparea acest soc la cuplarea viteza D sau R ...tampoane motor cutie inclusiv cel de sub pompa de frana s au schimbat, ma gandesc o fi vreunul chiar sub schimbator asa cum am vazut pe forum la un scenic?! megane ul meu meu 1.6, 16 v din 2007.
daca ati auzit va astept cu experientele !
o zi excelenta!
RADU__
Este o bieletă sub motor. Are două bucși de cauciuc, care nu se schimbă. Bieleta vine echipată gata. Eu am schimbat deja de 2X. Dar este de știut că merg mult cu rulota după mine.
dangeorge007
QUOTE(RADU__ @ 29 Aug 2019, 19:58)
Este o bieletă sub motor. Are două bucși de cauciuc, care nu se schimbă. Bieleta vine echipată gata. Eu am schimbat deja de 2X. Dar este de știut că merg mult cu rulota după mine.
*


cred ca si eu am schimbat o..e vorba desprea cea care leaga motorul de cva..nu despre aceea vorbesc ci intreb daca exista imediat sub levierul de schimbator vreo bucsa sau vreun fel de tampon care sa poata provoca aceste "suturi" la schimbarea vitezelor...
intre timp am verificat vizual furca de cva de la masina mea si am curatat o cu dw 40, intradevar merge mai bine dar nu din prima, doar daca incerc sa schimb a 2a oara in drive sau reverse atunci intra foarte lin, dar nu totdeauna....cred ca uleiul din cva ul meu are o problema cu calitatea..elf este destul dec slab se pare si diferentele de temp nu ii fac cinste!
RADU__
Selectorul de viteze de la ceva DPO nu are nicio treabă cu uleiul. Dacă mișcarea manetei este greoaie în totalitate sau în anumite poziții, atunci necazul vine de la cablul de comandă. Se poate decupla cablul de pe levierul cutiei (este o "nucă") și se poate mișca astfel atât levierul cutiei cât și maneta din interior. Astfel o să vă dați seama cine este vinovat de mișcarea greoaie a manetei.
dangeorge007
QUOTE(RADU__ @ 30 Aug 2019, 17:32)
Selectorul de viteze de la ceva DPO nu are nicio treabă cu uleiul. Dacă mișcarea manetei este greoaie în totalitate sau în anumite poziții, atunci necazul vine de la cablul de comandă. Se poate decupla cablul de pe levierul cutiei (este o "nucă") și se poate mișca astfel atât levierul cutiei cât și maneta din interior. Astfel o să vă dați seama cine este vinovat de mișcarea greoaie a manetei.
*


nu greoi este termenul pe care l as folosi ci bruscat..adica , pe loc cand schimb din P in R masina se cabreaza toata si se ridica efectiv concomitent cu un bubuit dinspre cutie..la trecerea in N nicio problema iar la D aceeasi chestie doar da masina "cabreaza" inspre inainte...am bagat ulei de cva peste furca si dupa ce am mers un picut cu ea si am schimbat de mai multe ori PRND am pus si w40..am "reusit" sa pot schimba fara cabrarile descrise doar din a 2a incercare, iar masina schimba lin in mers ..cateodata mai schimba si brusc dar mai bine fata de cum era..cred ca furca are o problemuta si o voi schimba odata cu, bineinteles cablul adiacent si sistemul de prindere...sper sa ii dau e cap..am mai schimbat si un solenoid..nici o treaba cu el..probabil ca ar fi trebuit si celalalt dar service ul a spus ca doar unul..si bineinteles ca voi schimba elf cu ceva superior..
merci de raspuns
o zi buna
RADU__
Care este turația de relanti în poziția N?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.