Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Megane GT 2018
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
Flatron
Salutare!

Deschid și eu un topic și, implicit, intru în clubul posesorilor a uneia dintre cel mai iubite și controversate modele Renault (după părerea mea), și anume Renault Megane IV GT. 😊
Mașina a devenit visul meu undeva prin 2017, cred, când mi-am dat seama că este un best buy, vorbind subiectiv, dar, cred eu, și obiectiv. Începusem să analizez piața ceva mai serios, la începutul anului, dar nu făceam altceva decât să mă zgârii pe ochi că nu îmi permit să o cumpăr.
Ajunsesem să-mi fac un Excel cu mașinile care erau de vânzare, notam VIN, preț, km, etc, pentru ca ulterior, dacă ajung să cumpăr una, să văd dacă a mai fost de vânzare deja și ce probleme avea.

Așa am ajuns în luna iunie, pe final, sau început de iulie, cu mașina personală la vânzare, un KIA Pro Cee’d, 2008, 1.4l, 109 CP, benzină. O mașină foarte faină și fiabilă, pe care am întreținut-o destul de serios (făcut revizii mereu la timp, schimbat componente care nu erau neapărat în planul clasic de ulei și filtre, dar care era de bun simț să le schimb) și care a început să arate ceva mai bune după ce i-am schimbat jantele (o să vedeți mașina în pozele de mai jos). A plecat de la mine cu vreo 93500 km și 3700 de Euro, cu tot cu anvelope + jante de iarnă. Jante pe care nu le-am folosit iarna, preferam să dejantez pe motiv de aspect al jantelor curente. În fine, s-a dus, așa că m-am hotărât că o să-mi iau un GT prin august, doar că a devenit super critic când m-am trezit că se apropie momentul și eu chiar ajung să-mi iau GT, așa că fiecare anunț pe OLX deja însemna că e viitoarea mea mașină. Doar că... nu prea erau niciunele ce trebuiau:

- Era un GT din 2016, ieșit din garanție, cu peste 50.000 km, la 16k Euro. Preț bun, nicio dotare în plus, dar un GT ieșit din garanție putea însemna daună totală la bugetul meu. Sau nu, nu daună totală, că putea să pice orice cutie sau ambreiaj că eram adio, n-aveam de unde să scot sute de milioane pentru nimic.
- Mai era un GT tot din 2016, tot fără alte dotări, la vreo 17k Euro, cu garanție încă un an. Am fost foarte tentat să-l cumpăr, dar l-a tras în jos faptul că nu avea nicio altă dotare față de standard.
- Mai exista posibilitatea achiziționării unui GT al unui coleg de pe forum, n-o să-i dau numele, mai ales că e supărat pe mine pentru că a picat tranzacția. Și din vina mea, dar și din cauza unei lipse de comunicări, dar nu vreau să discutăm despre asta. Dar scriu, că nu mă ascund sau ceva. 😊
Pentru că am considerat că a picat tranzacția respectivă, am început să mă îndrept către singurul GT care mai era la vânzare în România și cu care proprietar nu vorbisem, pentru că nu mă încadram cu bugetul.

Astfel vă prezint noua achiziție: Renault Megane GT, an fabricație 2018, 13.000 km, ce are toate dotările fără HUD și scaune Alcantara. Sau hai să nu fac ca samsarii, ci să zic ce conține: R Link 2 8.7” + Bose, CC Adaptiv, cameră marșarier, senzori 360 + parcare automată + senzor avertizare unghi mort (astea erau la pachet parcă), cameră pentru recunoașterea semnelor de circulație și ce-o mai fi, că nu-mi vin toate acum, deși cam astea par să fie. Prețul a fost de aproximativ 20.000 Euro, plus în alți bani un set de anvelope de iarnă Michelin Pilot Alpin, care din păcate nu sunt XL din ce am văzut, dar asta e, le-am luat așa la un preț foarte bun oricum.

Cu mașina am făcut aproximativ 700km și ce pot să spun despre ea mai multe decât faptul că sunt foarte încântat de ea, merge extraordinar, și nu mă refer în sensul de viteză, ci ideea pentru care a fost construită: un cruiser care te poate ajuta și la un mers alert, la nevoie.
Mai are doi ani garanție și luna asta doresc să fac extinderea garanției pentru încă doi ani, pentru că îmi e teamă de problemele ce le poate avea pe partea de ambreiaje + cutie, așa că încerc să merg pe varianta mai safe. Oricum, știu cu ce probleme ale copilăriei vine, sunt conștient de asta și nu sunt afectat, e o mașină pe care am luat-o cu sufletul. Dacă voiam fiabilitate, mai țineam KIA 10 ani și de banii ăștia mai strângeam și îmi luam o garsonieră peste câțiva ani și o închiriam, dar voiam să-mi îndeplinesc dorința cu mașina. Așa că, dacă n-o să mă lase chiar în drum și o mai fi nevoie, cândva, de un schimb de ambreiaje, ăla rău să fie, mașină arată și se conduce extraordinar, asta e, nu prea poți să le ai pe toate, tot best buy consider că rămâne. biggrin.gif

Ca idee, un sunet există și acum, dacă oprești muzica. Dacă fac o retrogradare din 3 în 2 sau scenarii de acest gen, aud un cârâit pe care parcă l-am mai auzit pe forum, dar dacă nu se agravează, nu voi merge momentan la reprezentanță, prefer să rămân cât mai mult cu ce e original pe mașină.

Pe lângă garanție, luna viitoare urmează și revizia de un an, unde vreau să-i schimb toate filtrele (că parcă musai la un an era doar ulei + filtru ulei) și neapărat faruri LED la număr. O să ziceți că sunt cocalar, dar doar pe GT nu există LED-uri la număr, mașina familiei e un Megane Sedan care are LED-uri și nu are antenă, iar eu, pe GT, am antenă pe plafon + becuri halogen la număr. Not cool, man. biggrin.gif Și o să pun Philips la număr, deci nu iau chiar orice din târg, chiar dacă, știu, nu-s omologate pentru drumurile publice, nu săriți. 😊

Pentru orice întrebări, sunt deschis.

Cheers!


[attachmentid=1628107879] [attachmentid=1628107880] [attachmentid=1628107881] [attachmentid=1628107882] [attachmentid=1628107883] [attachmentid=1628107884] [attachmentid=1628107885] [attachmentid=1628107886]
IRONICK
QUOTE(Flatron @ 7 Aug 2019, 09:24)
neapărat faruri LED la număr. O să ziceți că sunt cocalar, dar doar pe GT nu există LED-uri la număr, mașina familiei e un Megane Sedan care are LED-uri și nu are antenă, iar eu, pe GT, am antenă pe plafon + becuri halogen la număr. Not cool, man. biggrin.gif Și o să pun Philips la număr, deci nu iau chiar orice din târg, chiar dacă, știu, nu-s omologate pentru drumurile publice, nu săriți. 😊
*

Farurile LED la numar or sa iti mai dea inca 10CP.
MuciX
Traditionalul multi kmp.

Dar ce e asa controversat cu modelul asta? Eu pe la aria tehnica reno am zis ca nu mai dau si deci nu sunt tocmai la curent cu trendurile.
AR-18-MOS
Cu banii ăia luai BMW și aveai mașină și preț bun la revânzare. rolleyes.gif
Ai uitat să dai detalii despre motorizare/consum.


Mulți kmp fără probleme!
einstein1984
stai des in parcare sa admiri masina cu pozitiile aprinse? ca altefl nu vad rostul ledurilor la numar (bine, sau ca sa nu vada cineva numarul din spate)....
multi kmp fara probleme
MuciX
Lua o lae. BMW cu motor potent pe benzina si cu dotarile la nivelul asteia nu gaseaa sub 100k kmp in banii astia, termina cu tampeniile.
AR-18-MOS
QUOTE(MuciX @ 7 Aug 2019, 09:58)
Lua o lae. BMW cu motor potent pe benzina
*


Putea lua diesel, care e la fel ca un motor pe benzină, doar că are consumul mai mic și cuplul mai mare. icon_mrgreen.gif
MuciX
Tractoarele pe camp la muncă. Cuplul ăla vine și de la turbină, turbina care poate exista la fel de bine la benzină. Și din nou, lua un BMW cu juma de rodaj făcut. Pe langa asta om cică a bălit la Megan. Ce să facă cu beamveu de 150k kmp?
Flatron
QUOTE(IRONICK @ 7 Aug 2019, 09:30)
Farurile LED la numar or sa iti mai dea inca 10CP.
*



smile.gif

Am zis că știu că e o chestie care poate aduce hate, am repetat de vreo două ori asta și am și specificat de ce vreau: mi se pare că dă ca nuca în perete să arate atât de bine mașina, să aibă faruri full LED și să te trezești cu o lumină galbenă la număr, în rest fiind tot alb (chiar și în interior). Plus că, am zis, există deja pe Megane varianta Intens deja acea lumină albă. E vorba doar de aspect, atâta tot. Sunt tânăr, acceptă-mi piticul ăsta. laugh.gif

7 Aug 2019, 10:36:
@MuciX: Mersi frumos!

Ambreiajele și cutia de viteză cam pică, mai ales la modelul din 2016. Sau, cel puțin, astea sunt cele mai predispuse. Pică în sensul în care te poți trezi cu mesaje de genul "gearbox overheating" și degeaba accelerezi că se turează în gol sau anumite sunete specifice în diverse situații și la anumite turații. Cum am scris în prima postare, aud și eu un zgomot la anumite retrogradări, dar momentan las așa și văd dacă se agravează, știam la ce mă înham. smile.gif

E o temă sensibilă asta, dacă te uiți pe aria tehnică la Megane, topicul GT are parcă peste o sută de pagini, unde foarte multe dintre ele sunt despre cutie, deci e o adevărată artă. laugh.gif

Pe scurt, aș zice eu că problema provine de la faptul că (dacă bine rețin), cuplul la GT e de 280 NM, iar cuplul maxim suportat de ansamblu CV + ambreiaje e tot pe acolo, deci uzura ar părea să fie mai accentuată.

Short story, e un ansamblu sensibil și e cam bine să ai garanție, pentru safety, părerea mea.
MuciX
Dar nu merge pus retrofit de pe intens, sa nu te complici cu modele neomologate?
Flatron
@AR-18-MOS: Nu am căutat BMW și nu știu exact ce aș fi găsit în banii ăștia, probabil un F30 328i, care e fain tare, dar căutam o mașină aproape nouă, în garanție, iar GT e mașina visurilor, mi se pare un best buy, să nu uităm și de 4Control, adică roțile spate virează cu câteva grade. Nu știu, nu conving pe nimeni, prezint ce mi-am luat, fiecare să-și ia ce dorește, eu sunt in love with this car, nu regret nimic. smile.gif

Specificații (dacă zici că n-am spus):
1.6, benzină, turbo, 205 CP, 280 NM, 7 trepte, face suta în aproximativ 7.1 secunde.

Consumul... Depinde. Nici n-am mers super mult cu ea, am 700 și ceva de km. Am venit din Craiova în HD cu consum 5.7, mers în modul Neutral, legal, 90-100 pe DN și 50-70 în localități. Nu mers bătrânește, dar nici cu depășiri în forță.

Acum e pe la 8.7 parcă, din momentul 0 de când am luat-o. Deci am ajuns de la 5.7 la 8.7, cu un drum HD-Timișoara și rest oraș, deci cam 200-300 km mers în oraș, care includ niște drumuri pe lângă Timișoara pentru plimbare unde a mai văzut și modul Sport.
marksman
Multi kmp fara probleme!
mircea_aq
S-o stapanesti sanatos Flatron !

Chiar vorbeam cu colegii ca un pret corect ar fi pe la 20k Euro pentru masina din DJ.
Initial cerea 23-24k euro pe ea, a fost mai multe luni anuntul pe autovit.

@MuciX, nu stiu ce sa zic, cel mai slab tractor de pe seria 7 are performante peste un Golf GTI...
MuciX
Si pretul pentru unul din 2018 pe unde incepe?
Flatron
QUOTE(MuciX @ 7 Aug 2019, 10:37)
Dar nu merge pus retrofit de pe intens, sa nu te complici cu modele neomologate?
*



M-am gândit la asta, adică mi-a dat și un prieten sugestia. Trebuie să mă interesez, eventual dacă e vreun specialist pe aici care îmi poate da codul becului, berea va fi rece. Că nici eu nu țin musai să pun Philips, nu-mi trebuie lumină puternică, vreau doar alb ca să dea fain.

QUOTE(MuciX @ 7 Aug 2019, 10:53)
Si pretul pentru unul din 2018 pe unde incepe?
*



Nu sunt sigur la ce te referi, la un GT? Nou pleca de la 22.500, ceva de genul, dar acum nu se mai produce din cauza normelor WLTP, nu se mai încadra. Și un GT second hand 2018, nu știu, prețurile sunt foarte sus la GT, nu prea s-a devalorizat, deci unii cer mult pe ele că e oferta foarte mică, sunt câteva de vânzare în România mereu. Câteva gen 2-3. 4 maxim. sad.gif

Edit: Te refereai la seria 7, am recitit. Da, comparații care nu au sens, nu mai continuați. Adică nu șterg, dar n-are rost să compari GT cu seria 7, e altă pălărie. Dar și preț de casă. laugh.gif
mircea_aq
Depinde care e punctul de plecare.
Daca e Megane GT, n-are niciun sens sa mai discutam.
Daca in schimb esti dispus sa dai 50k pe o seria 3 noua, atunci se gasesc alternative mult mai bune: https://bmw-autocobalcescu.ro/automobile-ru...66-300941d89629
Flatron
QUOTE(marksman @ 7 Aug 2019, 10:50)
Multi kmp fara probleme!
*



Mersi, marks! smile.gif

QUOTE(mircea_aq @ 7 Aug 2019, 10:52)
S-o stapanesti sanatos Flatron !

Chiar vorbeam cu colegii ca un pret corect ar fi pe la 20k Euro pentru masina din DJ.
Initial cerea 23-24k euro pe ea, a fost mai multe luni anuntul pe autovit.


Mersi, știu că s-a vorbit despre ea pe forum. Inițial cerea mult, eu ajunsesem să vorbesc cu el când prețul era 21-22k maxim. A fost mult timp de vânzare, într-adevăr.
speedman
multi km fara probleme! smile.gif
einstein1984
QUOTE(Flatron @ 7 Aug 2019, 10:44)
Am venit din Craiova în HD cu consum 5.7, mers în modul Neutral, legal, 90-100 pe DN și 50-70 în localități. Nu mers bătrânește, dar nici cu depășiri în forță.


*


nu trebuia sa o pui in Drive ca sa mearga? tongue.gif
Flatron
QUOTE(speedman @ 7 Aug 2019, 11:37)
multi km fara probleme!  smile.gif
*



Mersi, speedman! Și mersi și de sfaturi din perioada când te mai întrebam una-alta. biggrin.gif


QUOTE(einstein1984 @ 7 Aug 2019, 11:40)
nu trebuia sa o pui in Drive ca sa mearga?  tongue.gif
*




Păi cum crezi că a scos consum așa mic? laugh.gif
Andy_ACS
@Flatron - nu mai tin minte exact, dar vezi sa nu ai surprize cu extinderea garantiei. Se face doar in primul an de a achizitionare si (parca???) doar de cel care a cumparat masina noua.

LE: Exprimarea e putin ambigua, poti citi aici:
https://www.renault.ro/servicii/servicii-po...-asigurari.html
Flatron
Mda, sper să nu am probleme cu asta. Am sunat și nu au comentat nimic, deci na, sper să fie ok.
offspring
Misto jucarie!

Multi km fara probleme!
IulianSVA
Frumoasa masina! Sa o conduci placere si fara incidente!
Flatron
@offspring & IulianSVA: Mersi frumos! smile.gif
Bwwlan
Frumoasa masina, s-o folositi sanatosi smile.gif
sobolan
misto masina up.gif
b06fcn
Misto masina, s-o stapanesti sanatos. Culoarea e frumoasa, imi aminteste de primul nostru R19, care avea acelasi albastru metalizat - Bleu sport...
mars
La multi kmp wub.gif!
bgdrenault
Multi km fara probleme.

Motivul vanzarii nu l-a spus proprietarul, la asa putini km?
Flatron
QUOTE(Bwwlan @ 7 Aug 2019, 21:59)
Frumoasa masina, s-o folositi sanatosi smile.gif
*



Hmm, păi care s-o stăpânim? Că nu suntem așa mulți. smile.gif

Glumesc, te refereai la faptul că am zis eu mașina familiei. Mai corect ar fi mașina părinților, ca să specific din nou că sunt destul de tinerel. laugh.gif

QUOTE(sobolan @ 7 Aug 2019, 22:51)
misto masina up.gif
*



Thanks. smile.gif


QUOTE(b06fcn @ 7 Aug 2019, 23:08)
Misto masina, s-o stapanesti sanatos. Culoarea e frumoasa, imi aminteste de primul nostru R19, care avea acelasi albastru metalizat - Bleu sport...
*



Mersi fain! Culoarea îmi place și mie super mult, eu zic că îi dă un alt aspect mașinii. Sincer, culoarea a reprezentat, într-o bună măsură, un must în alegerea mașinii, am căutat mereu acest albastru. Care, da, este și cel mai des întâlnit. Probabil că aș fi ajuns să nu iau un GT albastru dacă s-ar fi ivit o altă ocazie pentru că, din păcate (sau din fericire acum, că am un GT), sunt destul de rare și degeaba ai tu pretenții, că depinzi de ce există pe piață.

QUOTE(mars @ 7 Aug 2019, 23:09)
La multi kmp wub.gif!
*



Mersi, mars! wub.gif

Pe când văd un topic cu un Talisman Initiale la tine? laugh.gif


8 Aug 2019, 09:25:
QUOTE(bgdrenault @ 8 Aug 2019, 09:14)
Multi km fara probleme.

Motivul vanzarii nu l-a spus proprietarul, la asa putini km?
*



Mersi frumos!

Ba da, omul voia să-și ia RS, ulterior hotărându-se să treacă în altă ogradă. Pare genul de om care își schimbă mașinile des, doar de fun. Sau, cel puțin, asta spune el, ține o mașină câte un an.
axabrt
La multi km fără probleme.
Intr adevăr frumoasa mașina, mi ar fi plăcut și mie daca era cu manuala.
Sper că data viitoare sa mai strangi și tu ceva bani și să iei rs. Cu cutie manuala.
Flatron
@axabrt: Mersi fain pentru urări!

Hmm, nu știu ce să zic. În primul rând că oricum m-am întins mult cu banii, dar it's not about that, ci legat de faptul că nu știu dacă mi-aș dori atât de mult power ca daily drive. Și power ca și power, că nu strică să ai cai în plus (mai bine să ai, decât nu), dar la manuală sper să nu mă mai întorc prea curând, decât dacă ar fi un RS, cum zici tu, dar cu siguranță nu ca daily. E super comod cu automata, deși îmi plac super mult manualele: KIA a fost condusă la mine pe cât de corect și relativ sportiv se putea, în sensul în care, atunci când frânam, ambreiajul era apăsat cât mai târziu posibil, făceam uneori și downshift-uri pe frânări când mai aveam poftă, retrogradări în depășiri cu ceva rev matching (deși nu-s prea bun la rev matching), heel & toe nu reușeam, că 45 la picior și o pedală de accelerație mult mai adâncă și cumva departe de cea de frână. Sau că amator, nu știu sigur. biggrin.gif

GT-ul îmi ajunge, oricum am trecut de la 109 cai aspirat la 205 cu turbo, aproape dublu. Și sunt destul de matur, dar un RS manual trebuie să știi și să-l conduci ca lumea, n-ar strica niște ore de pilotaj sau ceva de genul.

GT-ul îl văd ca un cruiser, chiar conduc super calm cu el, mă așteptam să fiu mai agresiv și să-mi pară toți niște mortăciuni în trafic, dar GT-ul mă face să fiu relaxat și, atunci când vreau depăsiri, nu fac altceva decât să apăs accelerația și să îmi fac treaba. În rest, dacă-l conduci normal, n-ai idee că are 200 de cai, "minunea" se întâmplă când apeși pedala până la fund, și mai ales în modul Sport (nu e placebo cu sportul, chiar e mult mai pregătită de accelerări, pe Neutral stă puțin să se gândească, că are și mult de retrogradat, mă ține în a 7-a super devreme).

Cheers!

<span class='edit'>9 Aug 2019, 10:30:</span>
Se pare că atrage pisici (eu speram să atragă altfel de pisici, dar mă rog biggrin.gif).

[attachmentid=1628108031]

Muttley, vrei să-mi spui ceva? biggrin.gif
b06fcn
Dupa mufa, ala pare motan...ca sa nu mai zic dupa ce se vede dupa coada... radmasa.gif
Flatron
Hmm, you have a point... laugh.gif
solidconvert
S o volanesti cu placere! wink.gif
dizzy
Pisica aia e foarte motan. Se da smecher in cartier ca e masina lui.
Flatron
QUOTE(solidconvert @ 11 Aug 2019, 17:33)
S o volanesti cu placere! wink.gif
*



Mersi frumos, solid! blush.gif


QUOTE(dizzy @ 11 Aug 2019, 18:31)
Pisica aia e foarte motan.  Se da smecher in cartier ca e masina lui.
*



laugh.gif

Cam așa ceva. Dar nu i-am stricat feng shui-ul, a stat și la poză, ne-am înțeles bine, l-am lăsat să fie regele parcarii. biggrin.gif

[attachmentid=1628108129]

În altă ordine de idei, mașina a mai parcurs undeva la 450 de km weekend-ul ăsta până la o cabană la munte, mers destul de frumos, pentru că august și trafic intens, nu prea rezolvam nimic cu depășirile. Mersul mult prin oraș în perioada asta și ceva perioade de accelerări mai în forță în perioada trecută își spun efectul, consumul mediu a scăzut de la 9.0 la 8.7, dar nu mă stresez oricum de el, mai ales că vreo 2-300 de km din 1200 câți am făcut cu ea i-a cam văzut prin oraș sau perioade de condus mai alert.
RenaultR27
Desi nu ne cunoastem in persoana, stiindu-ti masina de pe forum, astazi de dimineata ne-am intersectat pe Oituz. N-am apucat sa te salut, te-am vazut prea tarziu, asa ca te salut acum.
marksman
Două Megan-uri GT in oraselul ala?

LE: scuzatz, am citit eu in balarii
Flatron
Salutare!

Hmm, nu te-am văzut, mersi că mi-ai spus, suntem puțini prin Timișoara, știu de 2 albastre, unul roșu și... de tine acum. biggrin.gif

30 Sep 2019, 16:15:
@marksman: Nu tre' să te scuzi, că suntem maxim 10, cred eu. Mai multe decât cele de am specificat, eu n-am văzut pe stradă în ultimii ani. Bine, a mai fost unul gri, remember now. biggrin.gif
RenaultR27
5 albastre blue iron(inclusiv al tau si al meu) si 1 blue berlin(parca) stiu in TM. Pe cel rosu nu l-am vazut.

Ar fi fain sa ne intalnim sa facem schimb de impresii etc.. Eu cel putin am 2 lucruri pe care nu stiu in ce categorie sa le pun: asa fac toate / nu e normal.
Flatron
Hai că-ți scriu în privat cu întâlnirea. smile.gif

Edit: Da, mai îmi vine în minte încă unul din Timișoara, 5 + cel roșu știu. laugh.gif
Flatron
Așa cum vorbeam mai sus, a avut loc întâlnirea cu RenaultR27, ocazie cu care am tras GT-urile în poze:

[attachmentid=1628110121] [attachmentid=1628110122]

Îi mulțumesc cu această ocazie pentru discuții & întâlnire și sper să mai facem asta. smile.gif

Avut astăzi și revizia de 1 an, 850 lei, schimbat toate filtrele + completat cu antigel. În rest, all good.
RenaultR27
Mai facem! Eu iti multumesc pentru testul comparativ comportament cutie de viteze.

PS: Si-a revenit senzorul de temperatura. O sa-l mai tin totusi sub observatie cateva zile.
Flatron
E bine dacă și-a revenit, probabil apă rămasă pe acolo, mai vezi tu dacă mai face.

Keep in touch!
Flatron
Așa cum ziceam în prima postare, pe listă era înlocuirea becurilor de la numărul de înmatriculare cu halogen (nu înțeleg de ce pe Intens venea cu LED sau, cel puțin, lumima era albă, iar pe GT halogene). Știu că o să ziceți că e o prostie, dar nu ai cum să ai full LED și jbang o lumină galbenă la numere, e prea evident de ciudat.

Before (halogen vs LED):
[attachmentid=1628111108] [attachmentid=1628111109]

After (LED only):
[attachmentid=1628111110] [attachmentid=1628111111]

LED-urile sunt Philips de 6000k, 63 lei ambele de pe epiesa. Nu sunt adeptul tuning-ului de prost gust, dar mă așteptam să fie destul de bătătoare la ochi, în sensul că ar fi prea puternice, dar arată ca din fabrică, ceea ce nu poate decât să mă bucure, că asta voiam, să arate cum ar fi trebuit din prima. smile.gif
speedman
Salut, noutăți? O mai ai?
Flatron
Hello, speedman!

Chiar mă gândeam și eu că nu prea am întreținut jurnalul, mersi că te-ai gândit la el. biggrin.gif

Dap, GT-ul e încă la mine, momentan are ~35k km. Cred că, de la ultimele postări, lucrurile notabile ar fi:

- i-am schimbat plăcuțele pe față acum în toamnă/iarnă, nu mai știu chiar exact pe la câți km, probabil 32k-33k. Erau destul de pe final, așa că le-a sosit timpul. Pe spate mai au multă carne, nu știu pe față de ce s-au dus relativ atât de repede, că nu merg atât de agresiv. Anyways, nu mă deranjează. blush.gif
- schimbat bieletele antiruliu pe garanție, începuseră să se audă, nu critic, doar pe piatră cubică
- făcut revizia de doi ani în toamnă, ulei + filtre
- fost la dyno cu RenaultR27 de pe forum, unde rezultatul a fost unul bun - 204 CP cu 293 Nm parcă

În rest, GT-ul merge bine, cutia se comportă ok-ish, adică mici vibrații uneori la plecarea de pe loc și ceva șocuri mai pronunțate, la retrogradări, la rece. Dar nu alte zgomote suspecte, which is good. Oricum știam la ce mă înham, deci nu e cu supărare.

Mai sunt, totuși, mici chestii pe care trebuie să le rezolv cândva: ceva vibrații, uneori, în ușile din față, atunci când ascult muzică. M-am trezit de câteva ori cu niște firicele de apă pe la ușile spate, în interior, din cauza chestiei faimoase cu boxele spate.
Na, astea vin cu modelul, csf. Până nu mă deranjează mai tare, las așa, că nu vreau să-mi desfacă ăștia de la Renault fețele de uși, cine știe cu ce greieri mă aleg după. laugh.gif

Mă gândeam să le rezolv pe toate astea la un service mai detailing oriented care ar lucra cu atenție și eventual să mai adaug ceva material insonorizant în uși. Nu că e neapărat nevoie, dar dacă tot desfaci toate cele 4 fețe de uși, nu cred că ar strica. Dar 90% nu voi face asta cât timp mașina e la mine, e mai mult o idee. Nu mi se pare rea. blush.gif
Flatron
Sper să nu fie against the rules, o să las anunțul de vânzare aici: link. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.