Masina-i un megane 4 1.3 tce benzina cu dfp -
Intrebare: mesajul asta apare in bord cind vre una din conditiile de functionare nu este indeplinita sau cind e ceva defect?
Eu as zica ca n-ar trebui sa apara decit in caz de ceva defectiune,
Referitor la al doilea imi este oarecum clar, masina avind doar 20KM (nu20.000) este exclus sa fie DFP-ul vinovat
Ramine ceva senzor de pozitie ax cu came.. Ar putea fi si altceva?
cj98czh
25 Jul 2019, 07:20
Mergi la ei pentru diagnoza ..
Masina-i deja acolo
Dar sint cam secretosi...
Cica asteapta sa le dea renault indicatii.....
Ca asa se face la masina noua
PS. A naibii masina facu misto ed mine, cit am fredonat-o la ei in curte cu verificarile si prezentarea inainte de primire nu zise nimica.
Milc...
Dupa 20 de minute de condus incepu sa licureasca din martosri si sa-mi dea "SMS-uri"
25 Jul 2019, 15:53:Update: "recalibrae distributie"
=> cel putin inlocuirea lantului
bgdrenault
25 Jul 2019, 15:18
Pai lasa le masina si cere banii Sau alta. Parca prea de tot
busu 12
25 Jul 2019, 16:16
Fa o sesizare la Anpc sau Opc.
Suna si la Vocea Clientului si fa-le reclamatie.
Ameninta-i cu darea in judecata daca nu iti inlocuieste masina cu alta functionala sau sa iti dea banii inapoi.
daca are careva de comentat ceva tehnc, este binevenit, caci d-aia am facut topicul
de "da-i in judecata" momentan rog lumea sa se abtina.
mai lipsesc aia de zic : fa-i o sfestanie, da un acatist
bgdrenault
25 Jul 2019, 20:13
Treaba cu festania e daca poti ajunge la manastire.
u asta as fi facut. La 20 de km, o masina nefunctionala ar trebui returnata. Nu se poate vorbi de defect de fabricatie. Aici e greseala de asamblare.
Ma rog, bafta multa.
Masina a ramas la ei?
esti hotarat sa o iei?
Mai era pe site-ul ford un membru care a luat masina si in timpul prezentarii la show-room i=-a dat mesaj de presiune de ulei scazuta. Masina fusese doar pornita.
QUOTE(miki @ 25 Jul 2019, 20:29)
daca are careva de comentat ceva tehnc, este binevenit, caci d-aia am facut topicul
.........
Daca masina era pe stoc.....1.
Daca masina este comandata ...2
1. Numeste dealerul.... probabil un boblete a bagat 1~2 l de motorina in rezervorul de benzina sa te tina pana la colt.
2. O refuzi... si astepti alta noua 2~4 luni ....pana o veni.
Daca ai semnat procesul verbal de predare-primire?????? cauta un avocat dar nu pe internet !
Succes !
myreno4me
25 Jul 2019, 20:52
Are dreptate omu cand zice ce zice...
Auzi intrebare, daca a semnat procesul de predare, nu i-au dat aia masina asa sa plece cu ea acasa...fara sa il intrebe de sanatate,a intrat in showroom a luat masina si dus a fost ...si becu ala era de fapt...antifurtul !
Initiator, daca nu mai vrei masina stai pe capul lor, nu accepta interventie asupra ei decat in prezenta ta, vorbeste cu un avocat si vezi ca aici pe forum mai este cineva caruia i-au fost returnati banii !
Mult noroc !
Ma vad nevoit sa fac ceva precizari:
va rog sa postati numai chestiuni tehnice de genul:
eu am patit si era de la .....
eu nu am patit da's priceput si am remediat facind....
eu is de la reno si as face, as verifica......
in fine , d'astea strict tehnice
va rog sa nu postati :
sfaturi juridice,
sfaturi de genul- las-o acolo,
io le-as cere banii inapoi,
da' ai verificat ce iei, ai semnat vreo hirtie?
iti place masina? vrei sa o tii.
PS. Masina imi place, e chiar cool si vreau sa o tin
Si mai sper ca nu va face alte figuri
PS Masina chiar imi place si vreau sa o tin
bgdrenault
26 Jul 2019, 08:10
Pai se pare ca nu mai este nimeni cu problema, deci nu avem ce posta.
Informatii asteptam de la tine.Ce e cu masina acum? e functionala? E blocata de service? Asteapta lant nou?
Cand aveai mesajele in bord, se auzeau zgomote suspecte? Zornaia, huruia, intrerupea , nu se tura? Mergea in trei pistoane?
Masina e sedan?
silvanu96
26 Jul 2019, 13:31
"Masina e sedan?"
Bingooo! ...mult a durat...
QUOTE(bgdrenault @ 26 Jul 2019, 09:10)
Nu, dar ce importanta ar avea?!
Masina mergea - ca cu-i in service, brici
Nu vibra, nu se oprea, porneste "la sfert"
Doar martorii aprinsi si mesaje i n bord.
bgdrenault
26 Jul 2019, 21:27
Si acum?
Ce e cu ea? Ce s-a hotarat?
IonutCristea
27 Jul 2019, 06:14
Aceeasi problema am avut-o si eu pe un Kadjar 1.3 TCE, tot din prima zi dupa 50 Km mersi. Solutia care pare ca a functionat:
- lasat motorul 2-3 minute sa mearga
- turat pentru 5 minute la 5000 rot / min
- oprita masina pentru 2-3 ore
LE: la mine cand aveam eroarea asta, la viteze mici 10-20 km / h, se si oprea motorul
Pai si crezi ca e normal sa ramina asa?
QUOTE(miki @ 26 Jul 2019, 21:24)
Nu, dar ce importanta ar avea?!
Masina mergea - ca cu-i in service, brici
Nu vibra, nu se oprea, porneste "la sfert"
Doar martorii aprinsi si mesaje i n bord.
Nici nu stii cata importanta are ! Este făcută la turci și din cauza asta ,,face asta"🤔. Astea spaniole sun mai ,,breze".
elecrovalva fulie defazoare admisie.
asta-i diagnosticul
bgdrenault
2 Aug 2019, 20:34
Mai putem extrage ceva de la tine?
cam ce anume?
adresa?
seria de buletin?
cnp-ul?
s-a gasit defectul, pus diagnosticul, se repara... cred ca este suficient....tehnic
bgdrenault
3 Aug 2019, 06:38
Multumim pentru efort.
Pe multi probabil ne ar fi interesat in ce consta reparatia, daca e cu demontarea distributiei sau nu, (ca la inceput spuneai ceva de asta), in cat timp au gasit defectul, cat dureaza reparatia, ai primit masina la schimb sau nu, atitudinea Renault in cazul unei masini cu 20 de km si 1 zi de posesie, etc, etc,
Adresa din buletin si CNP-ul se afla mai usor decat amanuntele despre masina.
Nu vreau sa fiu rautacios sau mai stiu eu ce. De 5 ani de cand sunt pe forum am observat ca cei care au probleme, odata problema rezolvata, forumul nu mai prezinta interes. Dar asta tine de psihologia umana pana la urma...
Pai nu v-am zis? se repara
Cind o fi gata o sa aflati si cit a durat si ce a implicat...
Despre Renault, momentan doar de bine.
Si da, daca asta este cel mai imortant, au dat masina "de inlocuire". Adica respecta legea
Case closed!
Defect: electrovana admisie defecta
Inlocuit: ambele electro vane, inlocuit complet distributie
Perks & benefits: extensie de garantie + revizii gratuite
sagetator
24 Jan 2022, 16:19
Si schimbarea electrovalvei de admisie a fost solutia inclusiv pt.
Start-Stop?
Imi apare si mie de vreo doua zile mesajul "Verifica
Start-Stop", insa la mine a coincis cu faptul ca mi s-a dus bateria. Am incercat sa o pornesc acum 2 zile dupa aprox. 10 zile de stat nemiscata in temperaturi negative (-2 - -8 gr. C), dar nu a vrut. Mi-am chemat un prieten, mi-a dat curent (pe cabluri, el fiind cu masina pornita), a pornit la prima "cheie" si de atunci a aparut si ramas acest mesaj. Are ceva legatura cu electrovalva in cazul meu (diesel-urile au electrovalva admisie)?
Daca nu, cu ce? Si cel mai important: cum se poate remedia problema? Mai precizez ca degeaba apas butonul de activare / dezactivare sistem
Start-Stop, ledul din buton ramane ponit = nu reactioneaza (ramane blocat pe
Start-Stop off).
Costelas Gheorghe Felician
24 Jan 2022, 22:05
sagetator
Postările sunt din 2019. Slabe șanse de răspuns.
sagetator
24 Jan 2022, 23:36
Mult m-ai ajutat! 😃 Constat că ești la a 12-a postare. Prin urmare, poate nu știi, dar ideea unui forum de acest tip este de a discuta și găsi soluții la probleme, unele dintre ele fiind reiterații ale unor probleme mai vechi. Consideri că dacă deschideam un topic nou, veneau deja răspunsuri de-a valma? Nu, evident.
Revenind, aștept opiniile celor care cel puțin încearcă să găsească o explicație și / sau soluție logică la cele menționate de mine in postul anterior. Mulțumesc.
Poate s-a "buimacit" ECU de la caderea de tensiune care n-a fost pina la 0 desi poate este corecta informatia, a vazut ca bateria este slaba si a reactionat in consecinta si probabil corect.
Dati jos bateria si incarcati-o cu grija apoi vedeti daca mai apare S&S dezactivat, asta cred ca este cind e led-ul aprins.
Daca nu, Autobara...
cj98czh
25 Jan 2022, 07:21
schimba acumulatorul ala .. daxa s-a descarcat intr-o saptamaba ori este dus, ori si ceva consumator .. pune un tester si sterge erorile dupa ce ai pe masina un acumulator incarcat corespunzator
sagetator
25 Jan 2022, 10:45
Am schimbat vechiul acumulator (Exide 70Ah cu 720A curent pornire - care a tinut 5 ani jumate) cu un Varta (70 Ah cu 760A pornire), iar sistemul
Start-Stop si-a revenit. Totul e functional.
Noua baterie a costa 600 lei (cu predarea acumulatorului vechi).
Asadar se pare ca electronica masinii, simtind ca acumulatorul e slab, nu lasa sa opresca motorul (pt. incarcare continua). Clever!
Problema rezolvata!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.