Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Mers sacadat la turatii de 2500-2800
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
steverainwalker
Salutare,

Am incercat sa caut un topic in care cineva sa se fi plans de o problema similara alei mele dar nu am reusit. As fi recunoscator asadar pentru un hint/sfat.

Pe masina mea de profil, Megane MkIII 1.5dci 106, am de la o vreme o manifestare ciudata in momentul in care - indiferent de treapta de viteza - ajung in zona de 2500-2800RPM: motorul merge sacadat! Nu am putut constata o pierdere de putere, nici la turatii sub 2500, nici peste. Am schimbat toate filtrele la zi, am schimbat si distributia recent (oricum era vremea) si tot degeaba.

De la ce ar putea fi? unsure.gif

Va multumesc!
Stefan
silvanu96
Sa stii ca e important si cati km are masina.
Pentru inceput eu zic sa bagi niste maxmoshion si sa iesi la drum cu ea.
steverainwalker
QUOTE(silvanu96 @ 25 Jun 2019, 14:04)
Sa stii ca e important si cati km are masina.
Pentru inceput eu zic sa bagi niste maxmoshion si sa iesi la drum cu ea.
*



Salut Silvanu!

Am 147.000km la bord, dar cu ce m-ar ajuta maxmotion?

Mulțumesc!
cj98czh
Pune un tester pe masina, CLIP si vezi ce erori ai ... un test de drum cu urmarire parametrii iar ajuta ... monitorizare EGR, turbo , etc ...
PetreAir
Am avut o problema asemanatoare din cauza benzinei si nu mi-am dat seama care este cauza decat cand am alimentat si masina de serviciu (acelas model de masina) de la aceiasi benzinarie Petrom si am observat ca merge intrerupt si aia. Facand plinul am rezolvat problema cu un aditiv (nu mai tin minte ce marca era) dupa am schimbat benzinaria (tot Petrom dar nu una dintre blocuri ca cealalta unde alimtam cred ca 10 persoane pe zi ).
Pe clip nu imi afisa nici o eroare, eram deja pregatit financiar pentru verificat/curatat injectoarele sau verificarea/inlocuirea bujiilor/bobinelor de bujii deoarece eram convins ca din cauza lor puteam sa intampin problema.
steverainwalker
QUOTE(cj98czh @ 4 Jul 2019, 06:40)
Pune un tester pe masina, CLIP si vezi ce erori ai ... un test de drum cu urmarire parametrii iar ajuta ... monitorizare EGR, turbo , etc ...
*



Am pus tester (m-a ajutat un prieten) dar nu am nicio eroare. Ar fi o idee si sa fac un drum cu monitorizare parametrii doar sa gasesc pe cineva disponibil sa ma ajute ...

Dar din experienta, ar putea fi EGR-ul? Ar fi o idee sa il curat?

18 Jul 2019, 10:26:
QUOTE(PetreAir @ 4 Jul 2019, 22:14)
Am avut o problema asemanatoare din cauza benzinei si nu mi-am dat seama care este cauza decat cand am alimentat si masina de serviciu (acelas model de masina) de la aceiasi benzinarie Petrom  si am observat ca merge intrerupt si aia. Facand plinul am rezolvat problema cu un aditiv (nu mai tin minte ce marca era) dupa am schimbat benzinaria (tot Petrom dar nu una dintre blocuri ca cealalta unde alimtam cred ca 10 persoane pe zi ).
Pe clip nu imi afisa nici o eroare, eram deja pregatit financiar pentru verificat/curatat injectoarele sau verificarea/inlocuirea bujiilor/bobinelor de bujii deoarece eram convins ca din cauza lor puteam sa intampin problema.
*



Eu sunt pe motorina si da, alimentez de regula de la Petrom, cam de la aceeasi benzinarie dar si cand am fost plecat din tara si am alimentat din Germania sau Austria la fel facea ...
ProfiBv
Curățarea egr ajuta oricum .
Verifică și senzorul de poziție arbore , sa nu aibă pilitura...
steverainwalker
QUOTE(ProfiBv @ 18 Jul 2019, 19:03)
Curățarea egr ajuta oricum .
Verifică și senzorul de poziție arbore , sa nu aibă pilitura...
*



Voi pune atunci pe lista varianta de curatare EGR dar si un drum cu urmarire parametrii.

Legat de senzor: nu ar trebui ca problema mea sa apara la orice turatie in acest caz? De ce numai in intervalul 2500-2800 (inteleg ca este si zona in care incepe turbina sa bage?)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.