Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Martori aprinsi in bord 1.5 dci
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
mihaitaa
Buna seara.
Acum o saptamana masina pornea foarte greu. Am facut testul la injectoare si 1 injector arunca pe retur mult. Am schimbat supapa si totul ok.
Inainte de aceasta problema am observat ca in anumite momente pierdea din putere in timp ce mergeam si tremura masina...Nu era ceva deranjant si am mers mai departe.
Sambata am plecat la un drum lung. La un moment dat, motorul a trecut pe relanti, iar daca calcam acceleratia nu avea nici un efect. La cateva secunde s-au aprins dragii nostrii martori de bord: STOP, ULEI si BATERIE... Am oprit motorul, am pornit si totul a revenit la normal. Mi-a venit idea sa verific nivelul de ulei...era pe minim! Am completat cu ulei si am plecat mai departe.
Am ajuns cu bine la destinatie. A doua zi am plecat cu ea, pe drum aceeasi problena cu martorii si pierderea puterii... Oprit motor pornit si totul e fost ok. Am constatat se aude si un zgomot metalic cand se pierde puterea si tremura masina.
Astazi la intoarcere am mers cu grija pentru ca aparut problema de mai multe ori, dar am resusit sa ajungem cu bine.
Uleiul are aprox 13.000 km iar masina 198.000 km. Urma sa fac schimbul de filtre si ulei.
Daca cineva a mai intalnit aceste simtome...
Multumesc anticipat.
mihaitaa
Astazi am schimbat uleiul si filtrul. Pana acum merge normal si nu s-a mai aprins nici un martor de bord. Nu am observat sub masina pierderi de alte lichide si nici joc la curele...
Totusi cred ca am simtit "smucituri" si pierderi de putere cand acceleram, pret de cateva secunde. O tin sub observatie...
mihaitaa
Dupa multe peripetii, am rezolvat problema.
Am fost la un service si am facut un diagnostic. Nu m-am lamurit deloc, explicatii seci, "renault face șpan..." si tot felul de explicatii cum ca renault face asa si asa...
Am plecat cu o mare durere de cap...
Am hotarat sa gasesc pe cineva cu tester in privat si sa merg sa caut linistit erorile. Am gasit 3 erori mari si late: bujie decedata, senzor rampa, intermitent cu scurt la impamantare si senzor ambreiaj, intermitent, nu citeste pozitia reala.
Am inceput sa caut cod senzor si preturi. Dimineata inainte sa plec cu masina m-am gandit sa vad unde este senzorul si sa iau un cod. Ce sa vad....mufa de la senzor iesise si nu facea contact bine. S-a rupt clema de prindere de pe senzor. Am prins-o la loc si am facut o plimbare lunga. Masina si-a revenit si merge fara probleme!
Sfat: inainte de a schimba piese, verificati inainte mufe, cabluri si tot ce tine de contacte! excl.gif
Topicul se poate inchide.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.