Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 1.2 tCe
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2
cj98czh
Am facut topicul asta ca sa va desfasurati ONTopic si sa nu mai poluati celelalte topice.

Va rog si aici, strict ON Topic

Pana atunci, discutia a pornit de la articole de genul:

http://www.fiches-auto.fr/articles-auto/en...tce-renault.php

https://www.quechoisir.org/conseils-problem...eponses-n67219/

https://www.auto-moto.com/marques-auto/rena...san-211938.html
Poty
Nu are nicio trb asta cu megane 4 si nici cu kadjar, pe generația asta de masini e alt motor, va puteti uita fiecare in cartea voastră a masinii sa vedeti codul motorului comparativ cu cel din articol. Citești inainte sa postezi, de curiozitate?
myreno4me
E nasol boss, un motor produs din 2012 pana in 2016 a inceput sa se defecteze dupa 7 ani de mers prin oras !
E grav coffee_spitsk.gif , bine ca pe megane IV nu a fost montat !
😂😂😂😂
ondin
QUOTE(Poty @ 4 Jun 2019, 17:02)
Nu are nicio trb asta cu megane 4 si nici cu kadjar, pe generația asta de masini e alt motor, va puteti uita fiecare in cartea voastră a masinii sa vedeti codul motorului comparativ cu cel din articol. Citești inainte sa postezi, de curiozitate?
*



eu am citit atent. dar dvs. ? stiu ca este alt motor, norme de poluare diferite, dar cum este vorba de acelasi constructor, motor tot pe benzina .. daca problema nu a fost cumva rezolvata de cei care au proiectat noul motor poate sa reapara. Eram doar curios daca cineva din cei cu mai multi km, cu noul motor, nu neaparat ani, unii fac 200k pe an, altii 5000, dupa caz..sa stiu la ce sa ma astept.

am si un model vw din 2004, rulaj 280k, 1.9 tdi si nu consuma ulei asa exagerat, cum zic unii si altii despre vw, anual intre schimburi completez cu cei 300 ml, cat ramane in bidonul de 4l dupa ce se completeaza cei 3,7l conform manualului.
cj98czh
hai sa nu bagam VW in discutie, ok ... am avut destui ani passat 1.9 tdi ... nu prindea 10k fara completare ... de ulei ...

Dar repet hai sa vb. doar de motorul asta ...
myreno4me
QUOTE(ondin @ 6 Jun 2019, 14:40)
eu am citit atent. dar dvs. ? stiu ca este alt motor, norme de poluare diferite, dar cum este vorba de acelasi constructor, motor tot pe benzina .. daca problema nu a fost cumva rezolvata de cei care au proiectat noul motor poate sa reapara. Eram doar curios daca cineva din cei cu mai multi km, cu noul motor, nu neaparat ani, unii fac 200k pe an, altii 5000, dupa caz..sa stiu la ce sa ma astept.

am si un model vw din 2004, rulaj 280k, 1.9 tdi si nu consuma ulei asa exagerat, cum zic unii si altii despre vw, anual intre schimburi completez cu cei 300 ml, cat ramane in bidonul de 4l dupa ce se completeaza cei 3,7l conform manualului.
*


Adica in contextul in care se specifica in mod clar ca este vorba de un ANUME motor tu zici ca TOATE motoarele facute de constructor sunt de fapt cu probleme !
Baba doomida aici erai !
Ramai la modelul tau, nu are sens sa iti iei reno ! Dar vezi ca aia au bulit multe motoare, oficial, nu asa prin articole ....si multe erau pe benzina, turbo !
sorynache
Nu este post pt consum de ulei 1.6 sce , dar consuma cu draci si al meu .2l la 10000.Asta ca sa ii facem pe plac colegului si sa vorbim de reno. Nu imi spuneti ca-i facut de nisan ca ma doare undeva.Pe masina scrie megan , deci e reno.
papa_mulo
Am mai urmarit postarile tale in legatura cu problema asta. Nu ai reusit sa faci nimic cu renault in privinta asta? Care e pozitia lor?
sorynache
La 3300 km de la completare(1 l la 6000 km ) sunt sub jumatate pe joja (vreo 600 ml) Merg la 5000 la completare si apoi astept hartie de la reno cum ca acest consum este normal si nu vor fi probleme pe viitor din cauza asta. De la vc mi-au spus ca ramane sub obs. 5000 km dupa care imi vor da hartia ceruta (am vorbit cu o tipa care probabil nici nu stie cum arata un megan , adica cu telefonista de serviciu) Trag de timp sa iasa din garantie. Ei , nu eu biggrin.gif
papa_mulo
Pix si hartie nu e problema, gasesc ei sa iti dea declaratie. Dar 5l de ulei de la un schimb la altul(daca am inteles bine) cine da? Tu in ritmul asta la revizii schimbi doar filtre ca ulei bagi nonstop din mers...
sorynache
Fac cam 12000 pe an ,deci pun doar 2 l , daca as face 30000 nu ar trebui sa mai schimb uleiul.Poate totusi trag prea tare de ea.Nu prea merg sub 3000 si 4000 cu schimbare la 5000 +vede des.Nu sunt genul care sa mearga mosnegeste (cu toate ca sunt 50+) asa ca, tot inainte indifernt de consecinte. Fac calcule peste calcule pt un gt second.Daca nici cu ala nu po3ti merge sportiv ca nu ii prieste, trec pe masini inchiriate biggrin.gif (5000+ dar niciodate pe rosu )

11 Jun 2019, 06:06:
Am mers intro zi vreo 150 km stil wrc ,iar urmatoarea saptamana vreo 350 km mers decent, schimbari la 3000 , rar peste , cu familionul .Consum in ambele cazuri, in primul caz de vreo 4 ori mai mult (la ochi pe joja, ca nu am pus deocamdata contor la ulei )
cj98czh
voi pe topicul de 1.2 tce vb de 1.6 sce?

sa nu va mirati ca dispar posturile ..
bgdrenault
Mai bine schimbi titlul in ceva semnificativ. Ca se pare ca nu sunt inca foarte multi posesori de 1,6 sau 12 cu probleme
myreno4me
QUOTE(sorynache @ 11 Jun 2019, 05:51)
Consum in ambele cazuri, in primul caz de vreo 4 ori mai mult (la ochi pe joja, ca nu am pus  deocamdata contor la ulei  )
*


Deci 1.6 e pana la urma drujba (merge cu amestec benzina+ulei), nu 1.2 cu se zice 😂😂😂
mnm
Din experienta personala dupa aproape 1 an cum arata uleiul sters de pe joja:



[attachmentid=1628107320] [attachmentid=1628107321]







Uleiul masurat pe joja in 1 an a variat 1 mm in plus/ 3 mm in minus/ -1 mm acum.

24 Jul 2019, 21:03:
[attachmentid=1628107326]
dincammp
Motor 1.2 TCE megane 4, revizia facuta la inceputul anului, si acum dupa 7 luni, completat cu 2L de ulei (pe banii mei) la reprezentanta in urma avertizarii pe bord...procedura spune verificarea dupa 1000 km.
xmisterx
Rusinos, costurile ar fi trebuit suportate de producator, mie nu-mi vine sa cred ca in anul 2016 s-au produs astfel de motoare, laguna din semnatura a trecut de 250k si papa c-am 300 ml la 5000 de km.
solidconvert
Este o problema des intalnita la motoarele de litraj mic... wink.gif
cj98czh
este o problema care a fost intalnita la 1.2 tce ... drept pentru care au renuntat rapid la el ...
dincammp
Problema inca exista la masinile cu acest motor...si eu sunt prins la mijloc. Sper sa fie bunavointa din partea Renault pentru a rezolva aceasta problema.
madhorsefuzzy
Mai bine avocat decat bunavointa?
dincammp
Speram sa nu se ajunga acolo...
goguspan
Și eu am 1.2 tce la 10 mii nu a papat nimic deocamdată, cum a fost pus uleiul asa este și acum și nu o menajez, dar nu uitați din octombrie 2016 s a remediat problema din ce am citit eu
dincammp
eu am facut 70.000 in 2 ani jum...primul an nu mi-a facut probleme...
Poty
2ani jumate 42k km( 6500rpm aproape zilinic) nu a condumat ulei.
Adrian Pavel
Eu am facut 5k km si nu am nici o problema cu uleiul, dar benzina vonsuma ca un motor de 3L benzina, daca o trec pe modul sport sa dus rezervorul in 200 km parcursi, 1.2 tce 130
papa_mulo
Scuze, dar la 5 mii km nu ai inca de unde sa stii daca ai pb cu consumul de ulei. Trebuie sa fie consumul urias ca sa iti apara mesaj de completare la km astia.
goguspan
e vb de masinile inainte de octombrie 2016 cu probleme, din 2017 nu stiu sa mai fie
myreno4me
QUOTE(Adrian Pavel @ 27 Sep 2019, 09:54)
Eu am facut 5k km si nu am nici o problema cu uleiul, dar benzina vonsuma ca un motor de 3L benzina, daca o trec pe modul sport sa dus rezervorul in 200 km parcursi, 1.2 tce 130
*


Nu ai gasit treapta a doua ?
On: 18000 km, nu a consumat ulei !
Rundas
QUOTE(papa_mulo @ 27 Sep 2019, 10:09)
Scuze, dar la 5 mii km nu ai inca de unde sa stii daca ai pb cu consumul de ulei. Trebuie sa fie consumul urias ca sa iti apara mesaj de completare la km astia.
*



După a am bunghit prin presa franceză (că vorbesc franceza de fac febră musculară la mâini), consumul ar fi de 0,5 l la 1000 km.

Este destul de uriaș să se cunoască în 5000 km.

Chestia este că acest consum nu știu dacă apare la o asemenea uzură, de doar 5000 km.
papa_mulo
1. Daca are consum de ulei nu iti imagina ca e stas de 0.5 litri la 1000 km. Alea sunt cazurile din extrema de sus.
2. Consumul de ulei datorat uzurii e prezent la orice motor, dar nu asta e cauza in cazul de fata, aici cauza e alta si dace iti e dat sa ai consum de ulei, il ai din prima zi. Posibil sa fie mai mic la inceput si pe parcurs sa creasca, dar exista de la inceput.
optre1
eu am megane 4 sedan 1.2 tce fabricat in mai 2018.
am 30k km si nu am avut nevoie sa completez ulei intre revizii
si o calc destul de agresiv
myreno4me
Stai linistit ca inca nu a aparut vreun motor pe forum cu probleme.
Ps: ce consumuri ai ?
Poty
mai are cineva o transpiratie de ulei in dreptul cilindrului 4? la imbinarea dintre chiuloasa si capac motor? Ce-i drept vede zilnic zona rosie, turometrul.. dar oricum consumul e la nivel de cand am pus uleiul.. acum in februarie vine a 3-a revizie.. momentan uleiul asta are 14k km de cand e in motor... Ulei nu consuma doar ca acolo e o simpla transpiratie gen 2-4 cm^2.. nu fac probleme atat timp cat uleiul e la nivel, eram curios daca mai are careva motorul jegos.. ce-i drept in 3 ani nu l am curatat vreodata
bogdi12001
Este ceva normal la motoarele frantuzesti si mai ales cele nemtesti. Daca vrei o masina la care sa nu apara pierderi de ulei trebuie sa te indrepti spre japoneze si chiar unele coreene.
tatimeu
vorbesti din auzite nu?
Andy_ACS
Uitandu-ma la ce are in semnatura (1.6 SCE) probabil nu...
Generalizarea ca Renault face motoare consumatoare de ulei e insa falsa, Renault e chiar un motorist foarte bun, micile exceptii ca 1.2 TCE din primele generatii si unele 1.6 SCE doar intaresc regula.
einstein1984
care amandoua sunt nissanuri....
tatimeu
asta incercam si eu sa subliniez
colegu Poty se intreba, intreba de vaporii de ulei iar el zice de consum de ulei la motoarele frantuzesti radmasa.gif
myreno4me
QUOTE(Poty @ 6 Jan 2020, 20:35)
mai are cineva o transpiratie de ulei in dreptul cilindrului 4? la imbinarea dintre chiuloasa si  capac motor? Ce-i drept vede zilnic zona rosie, turometrul.. dar oricum consumul e la nivel de cand am pus uleiul.. acum in februarie vine a 3-a revizie.. momentan uleiul asta are 14k km de cand e in motor... Ulei nu consuma doar ca acolo e o simpla transpiratie gen 2-4 cm^2.. nu fac probleme atat timp cat uleiul e la nivel, eram curios daca mai are careva motorul jegos.. ce-i drept in 3 ani nu l am curatat vreodata
*


Eu am vazut la un moment dat ceva dar nu retin exact in dreptul carui cilindru, ceva de genul cat sa iei pe varful degetului. Am sters si parca nu a mai aparut, ma uit cam o data pe luna la nivel si iau de pe joja pe degete sa ii simt gradul de contaminare. Pana acum nu a scazut sau crescut nivelul deloc, am undeva pe langa 20 mii km. Daca nu ar fi asa frig m-as uita sub capota 😂.
Myorlawr
Din cate am citit pe internet, masinile cu motorul 1.2 TCe fabricate in 2017 si Euro 6 nu ar mai consuma ulei, dar e posibil sa apara problema diluarii benzinei in ulei. A patit cineva ceva de genul?
Dreamer
Fostul meu M4, 1.2 TCE din 2017 nu a avut nici o problema pana la 96 500 km cand l-am vandut, nu avea probleme nici cu dilutia, nici cu consumul de ulei.
cj98czh
QUOTE(Myorlawr @ 13 Jan 2022, 12:58)
Din cate am citit pe internet, masinile cu motorul 1.2 TCe fabricate in 2017 si Euro 6 nu ar mai consuma ulei, dar e posibil sa apara problema diluarii benzinei in ulei. A patit cineva ceva de genul?
*



eu zic sa fugi de motorul ala ... ai de unde alege .. nu te lega la cap cand nu te doare ca nu stii de loz tragi ..
radulee
H5Ft 408, fabricat in 2017. 80000 km. Mentine nivelul pe joja intre schimburi la 10 mii km. Nu cred ca e vorba de dilutie ulei pentru ca fac adesea drumuri lungi unde are suficient timp si temperatura pentru a evapora benzina din carter.

Unicul risc, caracteristic oricarui GDI fara injectoare aditionale in galeria de admisie, sunt depunerile pe supape, in caz ca exagerati cu mersul eco.
Myorlawr
QUOTE(cj98czh @ 13 Jan 2022, 19:25)
eu zic sa fugi de motorul ala ... ai de unde alege .. nu te lega la cap cand nu te doare ca nu stii de loz tragi ..
*


Nu prea am. Nu ma arunc la 1.3 ca nu prea e in bugetul meu, iar diesel nu mai vreau. Mie imi place feeling-ul de la benzina... Vad ca in general multi huiduie 1.2-ul, dar ca cei de mai sus spun ca nu au avut nicio problema cu 1.2-urile lor. Apropo, apreciez opiniile biggrin.gif
Dreamer
Ca orice motor cu injectie directa nu uita ca ii trebuie drumuri lungi, facute constant ( adica minim lunar ), pe timp de iarna sa mergi cu el minim pana ajunge la temperatura optima de functionare, talpa din belsug.
Marcel.Danciu


QUOTE(Myorlawr @ 13 Jan 2022, 23:50)
Nu prea am. Nu ma arunc la 1.3 ca nu prea e in bugetul meu, iar diesel nu mai vreau. Mie imi place feeling-ul de la benzina... Vad ca in general multi huiduie 1.2-ul, dar ca cei de mai sus spun ca nu au avut nicio problema cu 1.2-urile lor. Apropo, apreciez opiniile biggrin.gif
*



Salut. Nu e vorba de huiduit. Daca vrei sa joci ruleta dupa cum zicea si colegul de mai sus, e problema ta, banii tai.
Cei care spun ca nu au avut probleme sunt exceptia de la regula.
1.2 este un motor cunoscut ca avand probleme de consum excesiv de ulei, de aceea a aparut 1.3 asa rapid.
Dar daca vrei sa stai cu bidonul de ulei mereu langa cel de lichid de parbriz e strict treaba ta. biggrin.gif
radulee
1.3 a aparut mai degraba pentru a tine pasul cu normele de poluare/performanta.
goguspan
Marcel, de ce vorbesti prostii ???? 1.2 Tce euro 5 e cu baiuri, E6 merge perfect, nu vad de ce tot vorbiti aiurea, si mai are un avantaj , nu are filtru de particule smile.gif))))))))
Myorlawr
Ma rog, GPF-ul cica nu ar fi asa de pacatos ca DPF-ul, benzina arzant mai curat decat diesel-ul.
Stiu ca se zice ca 1.3-ul a aparut din cauza normelor de poluare, pe internet am vazut oameni care ziceau ca asta e doar jumatate din motiv, si ca celalalt motiv ar fi problemele 1.2-ului. Totusi, pe internet, atat afara cat si la noi, am vazut ca oamenii vorbesc de 1.2-ul Euro 5, fara prea multe mentiuni de cel Euro 6. In general vad posesori multumiti de 1.2 Euro 6 si oameni care zic ca e acelasi motor si ca e la fel de insetat de ulei, cei din urma neinspirandu-mi faptul ca ar fi fost vreodata proprietari.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.