Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dilema la schimbarea butucului de contact
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Kangoo & Renault Vehicule Utilitare
Andrei12345678
Salutare , am un Kangoo 1.9d F8Q si a trebuit sa schimb calculatorul de injectie. Cand se schimba calculatorul de injectie trebuie sa iau chei , uch si calcalculatorul de injectie toate dupa aceias masina. Zis si facut am luat ce am zis mai sus le montez pe masina si surpiza bag cheia in contact dau sa invart de cheie dar nu se invarte , daca incerc sa invart mai tare se blocheaza volanul , bag cheia mea originala a masinii cu a mea se invarte dar logic ca nu porneste cu a mea ca are alt chip. Trebuia sa iau si contactul? Am intrebat 2 mecanici si nu mi a zis nici unul de contact. Deci trebuie sa iau si butucul de contact si acel cerc negru din jurul lui care se numeste Rf-id cred?
Alin2225
Pai cum ai putea sa bagi cheia aceea in butucul tau? E normal ca iti treuie si butucul si cercul acela negru care citeste cipul.
Nu stiu cum arata busonul de la benzina/ diesel ca daca e ca la dacii iti trebuie si ala.
Andrei12345678
Cercul acela negru nu citeste cipul , nici eu nu stiu ce face sigur dar azi cu putin efort am miscat umpic mai tare contactul si am reusit sa o pornesc , contactul merge greu doar prima treapta care este cea de accesorii , a doua treapta merge foarte usor iar ultima cand dai la automat tot usor merge, la prima treapta trebuie sa misc stanga dreapta de cheie in timp ce invart de ea si merge , dar ca sa scap de problema o sa schimb si contactul.
ccoto
Scoate partea metalica din cheia ta veche si pune-o in cheia noua. Partea metalica e demontabila.
einstein1984
cum zice ccoto, tie iti trebuie chipul din cheia veche si insertul metalic de la a ta.
ccoto
Nu, chipul si electronica din cheia noua trebuie folosite, impreuna cu partea metalica de la cheia veche
Andrei12345678
Pana sa primesc aceste raspunsuri pusesem pe masina un contact defect care se imvartea cu orice cheie chiar si cu surubelnita.smile.gif) Nu am mai avut timp sa iau acel contact dar voi spuneti ca merge sau iau partea metalica lamela de la cheiile si contactul original al masini si sa schimb lamelele intre ele ? Adica sa iau lamela cu care se invarte contactu original si sa pun lamela la cheia care are cipul ? Se poate?
ccoto
Exact. Da, se poate. Iei cheia (lamela metalica) care se invarte si o pui in cheia noua, care are chip-ul cu care masina porneste.
einstein1984
un surub scoate insertul metalic de pe cip
Andrei12345678
Bun ,am rezolvat am mutat partea metalica in cheia cu chip cum mi-ati spus dar azi mi sa intamplat cand pun contactul se stinge martorul de bujii apoi se reaprinde si nu se mai stinge iar motorul nu porneste. Cipu il recunoaste ca nu licare ledul acela cand pun contactul , se aprinde si se stinge cum e normal dar se reaprinde martorul de la bujii iar motorul nu porneste. De la ce sa fie?
ccoto
Electromotorul invarte? Daca nu dai detalii, e imposibil ca cineva sa iti poata da un raspuns.
Andrei12345678
Invarte de il ia draci , nu e de la chip ca a mers ceva dupa ce am facut modificarile , hai sa povestesc mai clar cum se intampla. Am vrut ieri sa ma duc sa dau o tura cu masina , m am suit in ea am pus contactu dau la automat scoate putin fum negru si nu porneste. Am observat atunci cand pun contactul ca dupa stingerea martorului de bujii incandescente se reaprinde iar martorul(nu este de la buji le am testat merg perfect di nici de la releu). De cate ori as da la automat sta aprins martorul de bujii si nu porneste. Am impins o la vale azi (contact pus +treapta 3) a pornit imediat cum i am dat drumu la ambreiaj dar sta martorul de bujii aprins si nu se accelereaza deloc , am lasat-o la relanti si merge foarte prost motorul (nu merge rotund si da putin fum). Am oprit-o si sa ii dau sa o pornesc tot nu a pornit , am mai pornit-o odata la vale si tot asa face nu se accelereaza deloc motorul , le relanti merge urat si da fum si sta aprins martorul de injectie in bord.
ccoto
Asta e un simptom ca nu ti se alimenteaza bine pompa de injectie. Apa in motorina? Filtru infundat? Vreun furtun de motorina spart? De aici as incepe verificarile.
Simptom identic am avut cand, intr-o iarna s-a racit brusc si in benzinarii era inca motorina de vara cand am alimentat ultima oara (depuneri de parafine in filtru).
Andrei12345678
Schimbat filtru motorina+ verificat tot traseul de alimentare, pus o supapa unic sens dupa filtru de motorina ca m am gandit ca se duce motorina inapoi , verificat supape retur injectoare merg perfectl. Motorina are de la MOL numai de acolo bag ca e cel mai aproape de mine. Am mai cautat chestia asta ce mi se intampla mie si cica est e de la sensorul rotor al pompei de injectie ca cica are un ax acolo si trebuie pusa o saiba foarte subtire de 0.20-0.30mm. La un service nu am cum sa o duc ca nu porneste si nu as vrea sa dau bani pe platforma ca e la vreo 50km un service de mine.
Am cautat pe net si toti zic ca ceva ax la pompa de injectie
https://youtu.be/I_X2Mmi7Etg cam asa ramane si la mine martorul acela aprins doar ca la mine nu porneste daca dau la cheie trb impinsa apoi ramane la relanti cu martorul acela aprins si da fum si nu se accelereaza ca in acel video. Nu stiu daca sa imi bag nasu pe acolo , trb anumite dimesiuni la saiba aia..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.