Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Întrebari, Întrebări-mici probleme?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Catalin_Y
Bună ziua!

După 10 luni și 8.000km de la achiziția unui Clio IV 1.2 75CP rămân cu impresia unui automobil fiabil.
Nu țintesc perfecțiune, ci sunt curios și împărtășesc lucruri pe care le-am constatat.
Sper să nu vă supar, dar este posibil să readuc în discuție unele subiecte care au fost dezbătute, după cum urmează:
1) a gasit cineva răspuns pentru pocnetul metalic ce se aude/simte în pedala de accelerație la viteza de 40km/h?
Dacă da, cum se rezolvă?
2) șuierat în față pe ambele părți la viteza de peste 60km/h.
Se rezolvă cu garanția la orice service autorizat de producător?
3) reglajul de înalțime al suportului centurii de siguranță din față-dreapta nu este ca cel din stânga(al șoferului) în sensul că nu se înalțează la maximum și rămâne un gol negru, inestetic(să fie de vină butonul?). Este un defect? Dacă da, e ceva comun sau cu asta m-am pricopsit ca bonus laugh.gif ? Se rezolvă cu garanția?
4) vopseaua de pe interiorul hayonului din partea de jos începe ușor să se zgârie de marginea portbagajului situată imediat după cheder. [de menționat este că nu sunt de vină mâinile/unghiile pentru că folosesc doar cele 2 suporturi de tras hayonul smile.gif ] A mai întâmpinat cineva asta? Se rezolvă cu garanția?
5) aveți idee cum se scoate bancheta din spate? Are vreo legătură mânerul? blink.gif biggrin.gif Nu m-a interesat până acum pentru că nu a fost nevoie. Am căutat prin manual, dar nu găsesc unsure.gif
6) după ultimul reset al secțiunii CB "distance" nu mai afișează bine temperatura, arată cu 7-10 grade C în plus față de ceea ce este în realitate. De la ce să fie oare?


Mulțumesc anticipat!
spy_oh_joy1389
1) Probabil o initializare a ESP-ului. Am avut si un Megane 2 cu ESP, facea la fel dar de pe la 20km/h.
2) Te duci si le spui la garantie. Probabil prima data o sa il demonteze si il pun la loc cu ceva mastic. Daca mai face la fel, te duci si te plangi ca nu s-a rezolvat. Ar trebui sa rezolve problema. Mie asa mi-au facut.
vvede
QUOTE(Catalin_Y @ 4 May 2017, 19:33)
3) reglajul de înalțime al suportului centurii de siguranță din față-dreapta nu este ca cel din stânga(al șoferului) în sensul că nu se înalțează la maximum și rămâne un gol negru, inestetic(să fie de vină butonul?). Este un defect? Dacă da, e ceva comun sau cu asta m-am pricopsit ca bonus laugh.gif ? Se rezolvă cu garanția?
4) vopseaua de pe interiorul hayonului din partea de jos începe ușor să se zgârie de marginea portbagajului situată imediat după cheder. [de menționat este că nu sunt de vină mâinile/unghiile pentru că folosesc doar cele 2 suporturi de tras hayonul smile.gif ]    A mai întâmpinat cineva asta? Se rezolvă cu garanția?
5) aveți idee cum se scoate bancheta din spate? Are vreo legătură mânerul? blink.gif  biggrin.gif  Nu m-a interesat până acum pentru că nu a fost nevoie. Am căutat prin manual, dar nu găsesc unsure.gif
6) după ultimul reset al secțiunii CB "distance" nu mai afișează bine temperatura, arată cu 7-10 grade C în plus față de ceea ce este în realitate. De la ce să fie oare?

3 - garantie
4 - nu cred ca se rezolva pe garantie. Vezi sa nu frece ceva prin portbagaj. Poate o poza in detaliu si alta in ansamblu ar edifica cat de cat
5 - care maner? La Estate are 2 "cleme" in zona dinspre picioare. Tragi sezutul dinspre spatar pana se ridica apoi "fortezi" putin. Nu ai ce sa rupi - teoretic. Sunt 2 cleme metalice care intra in niste "urechi" metalice
6 - mai reseteaza o data si daca nu isi revine (ma cam indoiesc) - garantie
roland
1. Orice sistem se initializeaza la pornire motor. Nu poate fi de la ESP, am masina cu ESP si nu face asa + e prima oara cand aud. Service, garantie.
6. Nu are legatura cu reset-ul, de vina este senzorul de temperatura din oglinda. Ai comparat temperatura dimineata (adica sa nu fi stat masina in soare)? Service, garantie.
torquemada
1) Poate pedala de frână și da are legătură cu blocul ABS-ESP (același de pe Logan II) cum bine a inituit spy_oh_joy1389, doar la prima depăsire a vitezei de 30km de la pornire, ulterior nu mai face
red_apple
QUOTE(Catalin_Y @ 4 May 2017, 18:33)

După 10 luni și 8.000km de la achiziția unui Clio IV 1.2 75CP rămân cu impresia unui automobil fiabil.

*




La acel rulaj super mic nici nu poti sa aduci in discutie fiabilitatea !!!(am eu moped cu 20.000 de km fara interventii la motor) poate dupa un minim de 60.000 km .
catalin_macovei88
4) muta inelul de la incuietoarea haionului, un pic mai spre exterior, sa stea haionul mai sus. Eu am patit sa se roada muchie pe muchie, daaar dupa ce au montat cei de la service prost bara.
larkinsen
Salut.Azi am observat in timp ce stateam la semafor ca se aud niste vibratii de plastic pe plastic in habitaclu, dinspre compartimentul motor.Acasa,am pornit motorul ca sa identific sursa acelor vibratii.Si am gasit-o:mufa din plastic(forma de palnie) prin care se aspira aerul are un joc.Si cand motorul e pornit intra in vibratie.Pana acum nu am auzit acest zgomot.Se poate rezolva cu improvizatie (cauciuc bagat in spatiul respectiv.Inainte sa fac asta as vrea sa stiu daca o fi cazut vreo garnitura de acolo sau asa se balangane ea. icon_mrgreen.gif Atasez si video ca sa se inteleaga mai bine.Am cautat manual service pentru clio IV dar n-am reusit sa gasesc.Mersi anticipat.

LA voi are acelasi joc?Ma refer la cei cu Clio 4 Life evo 1.2 75 CP?

https://www.youtube.com/watch?v=Dj-4gM4wczo&feature=youtu.be
cj98czh
Aia este tubulatura care intra in carcasa filtrului de aer ... nu, nu este normal sa aiba asa joc ... si vad ca masina ta este in garantie ... beneficiaza de ea ..
crisolro
QUOTE(torquemada @ 5 May 2017, 15:52)
1)  Poate pedala de frână și da are legătură cu blocul ABS-ESP (același de pe Logan II) cum bine a inituit spy_oh_joy1389, doar la prima depăsire a vitezei de 30km de la pornire, ulterior nu mai face
*



daca va mai linisteste, am sesizat acel "pocnet", dar mai delicat la ford ecosport si la o viteza ceva mai mica, noroc ca eram obisnuit cu cel de la clio icon_mrgreen.gif
tongue.gif
larkinsen
@cj98czh Da e in garantie dar as vrea sa-mi confirme cineva care are exact modelul asta ca sa am backup cand ii sun pe geniile din service.Asta ca sa nu-mi serveasca replica ca :asa face toate.
Batrânul
Eu am modelul Clio 4 Life 1.2 75 CP, dar din 2015. Sistemul de aspiratie al aerului este însa acelasi. Da, si la mine există acel joc, la plasticul acela în formă de pâlnie, dar nu intră în vibratie (sau nu aud eu din cauza motorului foarte zgomotos - ralantiul este pe la 600 rot/minut, am mai multe postari pe aceasta tema la topicul Renault Clio 4 motor 1,2 16v 75cp).
larkinsen
@batranul:mersi pentru confirmare.Oricum sa stii ca nu e normal sa existe acel joc.Acolo ar trebui sa existe ceva garnitura ca sa stea fix.Tocmai am testat ieri.Cand l-am fixat cu niste cauciuc nu se mai auzeau vibratiile in habitaclu.Cum dadeam jos cauciucul iar se auzea vibratie de plastic pe plastic.Oricum m-am programat la tembeli ca e in garantie:sa-mi rezolve problema.Masina asta mi se pare ca a fost facuta in bataie de joc ,undeva pe vapor.Am avut un logan dar 11 ani de zile nu m-am confruntat cu nicio problema:nici la motor(cum vad ca ai tu cu relantiul) nici la accesorii.
La mine cand pornesc la rece motorul ,creste turatia undeva pe la 900 timp de vreo 10-20 de secunde si scoate un zgomot ca-ti infunda urechile...apoi se aude cum scade si se opreste fix la 800.Nu scade mai jos.Deci e un motor de toata jena.La tine cred ca tine de motor cum e construit...ca altfel nu-mi explic cum de n-au reusit sa-ti rezolve chestia cu relantiul.Chiar daca e acelasi model cu al meu.PRobabil la astea mai noi or fi rezolvat din fabrica problema cu relantiul.Dar per ansamblu,motorul este jenant.In fiecare zi mi-e teama sa nu mai apara alta defectiune. smile.gif)
Laurual
Pana acum ați avut probleme cu pivoții? dacă da, ați schimbat bratul cu totul sau doar pe ei, original sau aftermarket?
orex
Si la mine zbarnaie superplasticul ala (trompa de elefant) care duce la filtru de aer. Din cate am constatat nu exista nicio garnitura de etansare, dar se poate sa-mi fi scapat acest aspect, intrucat la RT de 1 an nu am stat langa masina...sa vad ce si cum desface mecanicul! Cert e ca la RT de 2 ani nu s-a atins de acea sectiune. Astfel, cred ca, in realitate, "asa vin toate" de pe linia de fabricatie!
tiberiumtv
Salut,

Am un renault clio 4 estate din 2013 si am nevoie de banchetele spate. Am dat nenumarate anunturi, am cautat la dezmembrari, insa fara noroc. Se pare ca nu se gasesc banchetele pentru modelul asta de masina.
La un service autorizat renault, m-i sa dat ideea de a incerca sa montez banchetele de pe alte modele renault. Am incercat cu banchete de renault clio 4 hatchback, dar nu se potrivesc.

Are cineva idee daca as incerca cu banchetele de la un megane, oare s-ar potrivi?

Sau poate are cineva de vanzare bancheta spate, eventual si cu centurile de siguranta?

Multumesc.
tifosi
Salut,

Tocmai ce mi s-a ars becul de la faza scurta la un clio IV 0.9 TCE. Am gasit modelul becului H7 12V 55W insa nu ma pot hotara ce tip sa iau. In comentarii tot vad ca durata de viata este de pana la 6 luni, insa eu il aveam de 4 ani.

Aveti idee ce firma este cel OEM sau care ar fi mai bune?

Multumesc!
RazvanF
Cred ca OEM este de la osram. Daca iei cele mai scumpe de la acest brand vor avea durata de viata de 6 luni, la fel si pentru cele de la philips, in schimb cele mai ieftine becuri ale acestor producatori vor avea o durata de viata mult mai mare dar cu o intensitate a luminii mai mica.
tifosi
Atunci mai ieftin e mai bun?? blink.gif
Eu as cumpara acelasi model cu cel original...
cj98czh
Ia un set ok si schimba-le pe ambele ..
sisifjunior
Atenție la ce bec folosiți, Renault recomandă utilizarea celor cu filtru UV, ceva de genul ăsta.
Scrie în manualul utilizatorului. Eu am luat un kit H1-H7 Philips 55720EBKM.
RazvanF
Nu cred ca se mai gasesc in comert becuri auto fara filtru uv. Deci indiferent de brand trebuie sa aiba filtru uv.
crisolro
cel putin pe hartie, au toate
si cele de 7 ron sau 9 ron (ceva de genul) din kaufland; niste panarame cu iz italian parca, sunt minunate daca n-ai de mers noaptea in afara orasului
cj98czh
Pe Citroen am becuri de la Lidl ... merg si vad cu ele fara probleme ...
crisolro
mergi, tin ele si-n timp dar mi se pare ca noaptea la drum lung cam orbecai
la viteze mai mici poate e ok dar la viteze peste 90km/h parca ai nevoie de ceva mai multa lumina de la faza scurta ... sau poate mi se pare mie din cauza miopiei wink.gif tongue.gif
cj98czh
Iti spun eu ca ti se pare ... sunt de un an pe masina ... totul a pornit de la un bec ars si dupa aia le-am schimbat pe cele de pe scurta si pe cele de cornering ..
Catalin_Y
Salutare!


Revin cu probleme mai vechi/noi ale buburuzei 1.2 16V smile.gif
Rog daca ati mai trecut prin urmatoarele sa-mi spuneti cum ati procedat(prin alt mod decat vanzarea/casarea masinii):


1) Introduc cartela in cititor si se aprinde martorul luminos de control al sistemului antipoluare(imaginea din atasament).
Daca nu pornesc motorul martorul ramane aprins atata timp cat cartela sta in cititor.
Pornesc motorul si mai ramane aprins timp de maxim 10 secunde, dupa care se stinge.
Mentionez ca nu folosesc masina zilnic si ca foarte rar se intampla ca motorul sa ruleze la sub 2000 rpm.
Este vreo anomalie faptul ca martorul sta aprins chiar si pentru o perioada asa scurta?

2) Pierde lichid de racire cam 1cm masurat pe vasul de expansiune la o perioada de 3 luni de zile.
Am fost la 2 service-uri ai caror mecanici si ingineri au dat din umeri la aceasta problema. Nu au constatat pierderi pe circuit, au completat cu antigel si mi-au spus sa revin daca mai observ pierderi de antigel(rezolvare tipic RO_flag.gif)
Care ar putea fi cauza?

3) Sub eleron, pe luneta(in partea de sus, pe laterale) sunt lipite doua plastice negre cu forma asemanatoare unor triunghiuri oarecare. Circa un sfert dintr-unul s-a dezlipit de pe luneta. Cum il pot lipi si cu ce solutie?

4) Apas pedala de ambreiaj la maxim. Cand incep sa o ridic se aude un scartait fin. Zgomotul se aude doar in habitaclu.
Am dat cu solutie WD40 de unde intra ambreiajul in habitaclu pana la pedala si degeaba. Ce este de facut?

5) A fost cineva lamurit in legatura cu zgomotul din pedala de acceleratie care se aude la atingerea vitezei de 40km/h?
cj98czh
pentru problema 1, da, este normal ...asa l-au proiectat ei ...

pentru problema 3, silicon cred ca este solutia, din ala pt acvarii ...este transparent si lipeste bine ...
puiutu
QUOTE(Catalin_Y @ 17 Feb 2019, 10:20)
1) Introduc cartela in cititor si se aprinde martorul luminos de control al sistemului antipoluare(imaginea din atasament).
*


Asa e si la mine, de cand am luat masina, se stinge cand pornesc motorul

QUOTE(Catalin_Y @ 17 Feb 2019, 10:20)
4) Apas pedala de ambreiaj la maxim. Cand incep sa o ridic se aude un scartait fin. Zgomotul se aude doar in habitaclu.
Am dat cu solutie WD40 de unde intra ambreiajul in habitaclu pana la pedala si degeaba. Ce este de facut?
*



De asta toamna scartaie si la mine, doar cand e frig, nu am facut nimic
larkinsen
Si la mine ...dupa aproape un an de cand am cumparat-o scartaie la viraje pe loc la rece,mai ales daca sunt temperaturi negative afara peste noapte.Dar zilele trecute cand au fost temperaturi pozitive n-a mai facut deloc.Azi iar a scartait,dar a fost foarte frig afara.In fine...daca doar la rece face asa,n-are rost sa ma duc degeaba in service..Cand vine vremea calda,daca face si atunci...merg cu ea ca si asa e in garantie.IN mod normal nu ar trebui sa faca asa nici la frig...dar se vede calitatea proasta a materialelor folosite.
La fosta masina(un logan) nu scartia nici cand erau temperaturi de -15 grade afara.Dar chichinetele astea frantuzesti tusesc imediat.M-am lamurit cat sunt de bune.Atat ca arata bine estetic.
vieru7
QUOTE(larkinsen @ 24 Feb 2019, 11:48)
Si la mine ...dupa aproape un an de cand am cumparat-o scartaie la viraje pe loc la rece,mai ales daca sunt temperaturi negative afara peste noapte.Dar zilele trecute cand au fost temperaturi pozitive n-a mai facut deloc.Azi iar a scartait,dar a fost foarte frig afara.In fine...daca doar la rece face asa,n-are rost sa ma duc degeaba in service..Cand vine vremea calda,daca face si atunci...merg cu ea ca si asa e in garantie.IN mod normal nu ar trebui sa faca asa nici la frig...dar se vede calitatea proasta a materialelor folosite.
La fosta masina(un logan) nu scartia nici cand erau temperaturi de -15 grade afara.Dar chichinetele astea frantuzesti tusesc imediat.M-am lamurit cat sunt de bune.Atat ca arata bine estetic.
*


La fel si la mine. Am fost in service au dat jos amortizoarele, protecția de la amortizoare iar pe tija de la amortizor este un fel de burete cauciucat conic, a fost gresata tija și buretele cu un lubrifiant special pentru această problemă iar acum am mașina "nouă ". Totul pe garanție, dar ă durat vreo trei luni până s-au prins de unde vine zgomotul. Inițial au schimbat flansele , dar degeaba zgomotul era tot acolo. Dar până la urmă să rezolvăm această problemă.
orex
Problema ai rezolvat-o in Bucuresti? Daca da, poti nominaliza service-ul? Multumesc anticipat!
PS
Asa cum am scris in postul dedicat unei asemenea probleme, si la mine au fost inlocuite flansele amortizoare fata plus bascula stanga fata, pe garantie, dar sunt in continuare dezamagit. Nu simt nicio diferenta, dimpotriva zgomotul la denivelari si mai ales in curbe cu denivelari parca e mai accentuat. Se aude ca la o masina care ar avea amortizoarele duse, insa tinuta de drum o simt in regula. Totusi, nu facea asa ceva de noua si n-am mers pe drumuri desfundate sau forestiere cu ea!
cj98czh
cati km are masina ... la mine este liniste .. 30k acum ..
orex
28.800km
PS
Rectific eroarea din postul "Flanșe amortizor, Flanse căzute 18k" intrucat atunci, in 12.02.2019, aveam 28.200 km nu 29.200km.
vieru7
QUOTE(orex @ 25 Feb 2019, 22:18)
Problema ai rezolvat-o in Bucuresti? Daca da, poti nominaliza service-ul? Multumesc anticipat!
PS
Asa cum am scris in postul dedicat unei asemenea probleme, si la mine au fost inlocuite flansele amortizoare fata plus bascula stanga fata, pe garantie, dar sunt in continuare dezamagit. Nu simt nicio diferenta, dimpotriva zgomotul la denivelari si mai ales in curbe cu denivelari parca e mai accentuat. Se aude ca la o masina care ar avea amortizoarele duse, insa tinuta de drum o simt in regula. Totusi, nu facea asa ceva de noua si n-am mers pe drumuri desfundate sau forestiere cu ea!
*


Identic ca la mine fără restricții. Am fost in reprezentanța in PLOIESTI. După gresarea tisei amortizorului si a buretelui de pe tija cu un lubrifiant special pentru această problemă, nu se m-ai aude absolut nimic.
Catalin_Y
Revin cu o intrebare. A mai constatat cineva joc lateral la pedale? Toate 3 au joc, dar cel mai evident este la pedala de frana care are un joc de 1-2cm stanga<->dreapta.

Multumesc mult pentru raspunsurile de mai sus!
animax20000
Cum se poate afla cati nm are motorul 1.5 dci 75 cp euro 5,montat pe clio 2013,fara star-stop?Unele site uri spun ca ar fi 2 variante:de 180 nm si de 200 nm...si ca exista 1.5 dci 75 cp energy si 1.5 dci 75 standard..cine ma poate lamuri?multumesc frumos
Jidanu1921
Cum se dezactiveaza tempomantul ?
kirditzu
Intre cele doua scaune, langa frana de mana este un buton cu 3 pozitii. Trebuie pus pe pozitia din mijloc
MIHAI08
Salutare ! Am si eu un clio IV din 2018 cu noua motorizare 0.9 75 cp ,3000 km si azi am primit urmatoarile erori o sa atasez pozele cu ce scria plus ca masina merge intrerupt si miros foarte ciudat gazele emise , si exista si o lipsa de putere...! Va rog daca stie cineva am tot cautat pe forum si pe net dar nimic concret, daca este in regula sa mai merg cu ea sunt plecat si din localitatea de unde stau si nu stiu ce sa ii fac ,am sunat la cei de la renault si m au programat peste o saptamana ,nu au stiut sa imi spuna telefonic ce reprezinta aceste erori !
O zi frumoasa!
Multumesc !
RazvanF
Pune benzina de calitate si incearca asa. Iti da eroare la sistemul antipoluare sonda lamba si asta este din cauza calitatii benzinei.
MIHAI08
RazvanF credema folosesc numai benzina de la MOL 100+ cea mai scumpa nu cred ca exista prin benzinarii ceva mai bun nu cred ca este problema de la benzina ! Oricum mersi !!
cj98czh
producatorul zice ca trebuie pus 95 si 98 ... de ce pui 100+ ?
crisolro
@MIHAI08 excl.gif
exact asa am patit io anul trecut, s-a schimbat sonda lambda in aval pe garantie
ca e tot asta, nu putem sti dar in niciun caz nu e de la benzina proasta, adica nu se va rezolva cu pus alta benzina si alergata pe autostrada dupa recomandarile altora ... si nu e nici de la aia de 100+ care oricum nu este recomandata de Renault si nu ar trebui folosita; daca pe usita aia scrie 95-98, de ce exagereaza unii? wacko.gif iti iei trotineta ieftina, de buget si apoi pui nejustificat benzina cea mai scumpa si nerecomandata????!!!!
stiti ca daca nu folositi carburantul indicat de producator se poate pierde garantia? ce ar fi sa le spui alora ca tu bagi 100+? abia asteapta sa nu plateasca ei reparatia.
sau sa ia proba de benzina din rezervor si sa o verifice??? bine, asta e exagerat dar nu imposibil

oricum, astept sa vad cum se rezolva si daca mai par dupa aia alte probleme, caci daca urmeaza tiparul de la mine ... mad.gif
RazvanF
Pe forumul de la Dacia sunt useri cu aceasta problema la 0.9 si e una din sondele lamba care va trebui schimbata.
crisolro
si probabil o parte din (lo)userii aia schimba in 2000 de ture si nu trec de 2500 niciodata ca sa nu strice masina radmasa.gif
Batrânul
@MIHAI08: aproape sigur cei de la Renault îți vor schimba sonda lambda aval (cea "cu încălzire"), așa cum a zis și crisolro mai sus. Daca o vor avea pe stoc o vor schimba imediat, daca nu, o vor comanda și te vor reprograma. Nu trebuie sa îti faci griji prea mari, daca esti în garanție: poți merge fara griji până se face schimbarea sondei.
Din auzite (de la service): defectarea acestei sonde nu prea are legătură cu stilul de conducere sau cu benzina folosită, ci ține de o fiabilitate redusă a rezistenței "de încălzire" a sondei (când motorul este încă rece această rezistență intră în funcțiune și simulează astfel, pentru catalizator, funcționarea unui motor cald).
crisolro
se poate circula ca atare pana la inlocuire insa un prim efect ar putea fi cresterea consumului de carburant - ce mi s-a spus mie in service
nu am putut verifica deoarece am ajuns la ei in 5 min si am si lasat-o acolo direct (conjunctura mi-a fost favorabila)
MIHAI08
Am fost cu masina la cei de la Renault, pe tester le-a dat eroare ca este sonda,doar ca atunci cand au vrut sa dea comanda de ea sistemul si cei de la.uzina renault sustin ca acest motor nu are o astfel de sonda montata 🤣🤣🤣 ca sa vedeti ce mai meseriasi si m au pus in asteptare sa se mai documenteze m am rugat de ei dati o jos si trimitetile poze cu ea si nimic dau din umeri ...🤣nu pot sa cred ....si am intrebat daca este vreo problema daca merg asa cu ea si pur si simplu au dat din umeri ma trimiteau de la unii la alti ,o mare batjocora astept acum sa vad cat timp o sa ma tina asa ...😡
tuneam
well, daca e eroare in soft-ul lor, de asamblare, atunci e normal ca dealerul sa nu prea aiba ce sa faca si sa ceara timp de rezolvare cu cei de la Renault. Atat timp cat nu e o urgenta, o vor repara pe garantie, dar va dura putin. Eu zic ca e ok ce au facut pana acum. Ca te-au plimbat un pic de la unul la altul nu tine de batjocura ci cred mai degraba ca nu o solutie inca si le e rusine de situatie. Masina va fi reparata pe garantie, in termenul agreat, daca totul e asa cum zici.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.