Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: STFT si LTFT +50
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
indiga
Renault Thalia 2 2010 16v 167000 km STFT si LTFT indica cu 50 mai mult in aplicatia Torque.
Diminiata mai ales sub 0 grade se porneste greu. Consum mixt este mare : 10-13. Sensor O2 , sensor MAP , sensor temp la aer indica corect !In care directi sa mai caut??? https://www.youtube.com/watch?v=oCY_N5pCg3w&t=725s
RazvanF
Poți adresa întrebarea aici https://www.daciaclub.ro/Diagnoza-Logan-t318136.html
Ai mai multe șanse de răspuns.
einstein1984
daca are gpl, mergi o vreme (1 plin) pe benzina, si vezi sa fie benzina proaspata nu de asta vara.
indiga
Nu are gpl. A fost alimentata cu una plina si proaspata dar fara nici o schimbare... La fel am incercat sa sa pun solutie de curatat sistemul de alimentare cu benzina, iarasi fara succes...
einstein1984
sonda O2 amont cum variaza? ent sau brusc? poate e batrana. Un test de noxe ai facut, ca ala e sfant?
indiga
Am lasat un link la subiect cum variaza O2 si CO2 care este si el marit . Mai inteleg daca reactioneaza lent dar nu tot drumul +50.
plopii
Nu ne-ai spus dacă ai Gpl...simptomele indică că ai avea...este recomandat în cazul tău:

- mergi vreo 100 km. doar pe benzină...sigur vor scădea
- resetezi Ecu benzină cu o interfață și DDT2000 sau la reprezentanță...

Probabil ai mers ca Haplea numai pe Gpl...la 500 de km. pe Gpl mai mergi omule și pe benzină vreo 50 de km. ...

blink.gif biggrin.gif

P.S.

Am și eu Torque Pro și nu prea sunt mulțumit de cum indică LTFT și STFT...nu mai zic că se conectează de de 2 bani...acum am inCarDoc Pro...se conectează la fix și indică altfel...
RazvanF
QUOTE(indiga @ 20 Feb 2019, 15:45)
Nu are gpl.
*


bogdi12001
QUOTE(einstein1984 @ 20 Feb 2019, 16:29)
sonda O2 amont cum variaza? ent sau brusc? poate e batrana. Un test de noxe ai facut, ca ala e sfant?
*



Pt ce sa mai faca test de noxe. Conform STFT, LTFT ecu adauga cu 50% mai mult combustibil. Trebuie sa cauti care este cauza pt care ECU compenseaza cu 50 % mai mult combustibil. Aer fals, sonda oxigen, alimentare combustibil, etc...
In mod sigur ai si martor motor aprins la valorile astea. Ce coduri de eroare exista stocate?
einstein1984
pentru ca testul de noxe iti arata daca ai o pompa de carburant cu presiune scazuta si tii injectoarele deschise mai mult ca sa compensezi sau ai o sonda lambda cu pluta.
Dai 20 d elei la un itpist dar aflii ce are.

P.S. si adaptivi cu 50 mai mari NU indica 50% mai mult carburant
bogdi12001
Parametrii la care faci tu referire se pot vedea cu un tester adecvat sau mai recomandat osciloscop, in nici un caz cu jucarii ELM. Un procentaj de 50 % iti mareste cu 50 % dozarea de combustibil. Intotdeauna FUEL trimurile se analizeaza impreuna STFT+ LTFT. Un STFT de 50 % impreuna cu un LTFT de -20% inseamna o dozare a combustibilului cu 30 % mai mare. Fuel trim-urile in mod ideal trebuie sa fie cat mai aproape de zero, asta nu inseamna ca o sa fie zero,un STFT de +/- 3% este ok.
Sunt curios cum poti tu sa iti dai seama cat timp raman deschise injectoarele cu un test de noxe si mai important care este cauza pt care injectoarele raman mai mult timp deschise.
Cu testul de noxe te verifici la sfarsit dupa ce ai rezolvat problema sa vezi daca ai ajuns la rezultatul asteptat.
einstein1984
cauta pe google daca esti curios cum poti face diag dupa un test de noxe, nu ai bani sa-ti tin eu lectii.
in plus, adaptivii de injectoare la renault nu sunt centrati la 0 ci la 128, asta pentru incultura ta generala.
bogdi12001
Da, discutia se va opri aici. Se pare ca nu esti capabil sa mergi mai departe. Legat de cursuri de diagnoza, stai calm, le fac peste hotare. Nu am de ce sa apelez la o solutie rudimentara de diagnoza cand am la indemana un osciloscop.
einstein1984
succes la gasit o gaura in esapament sau catalizator obosit cu osciloscopul smile.gif))
bogdi12001
Daca vrei sa iti identific un catalizator ineficient cu osciloscopul o pot face dar astea sunt probleme pe care le poate rezolva si un student in anul 1 la ARE. Un singur lucru iti spun, meseria asta nu se invata de pe google. Teoria fara practica nu are rost, practica fara teorie este o arma mortala.
Legat de fuel trimuri, 128-ul ala la care faci tu referire este echivalentul la 0%, este o trecere prin zero. In principiu tot aia face. La baza principiul de functionare al motoarelor este la fel.
Faptul ca jignesti ,nu stii sa te exprimi civilizat si citesti 3 randuri pe google ai impresia ca te face mai destept decat ceilalti?
Eu am afirmat ca ecu cere cu 50 % mai mult combustibil, tine cu 50 % mai mult timp injectoarele deschise, ce inseamna asta pentru tine?

Apropo de osciloscoape, pot fi folosite si pentru identificarea si separarea zgomotelor pe care le produce o masina, cand se plang unii si altii ca le scartaie nu stiu ce la puntea spate.
einstein1984
la 50% mai mult carburant decat trebuie nu prea mai merge motorul, face soc hidraulic de la carbutantul nears. Si intre debit si timpul de dechidere injector, la sisteme de presiune constanta ca alea de pe clio 2 2010 e cam relatie de depndenta directa.
Am reparat cateva mii de masini la viata mea, si am invatat vreo cateva zeci de oameni cum sa faca asta, asta ma face sigur mai cu experienta decat tine, relativ la ce elucubrezi pe aici. Sunt satuli de milennials care cred ca totul se rezolva din taste sau osciloscoape. hai drum bun peste hotare la invata diagnoza!
bogdi12001
smile.gif
Esti chiar comic. La cum te-ai exprimat cu socul hidraulic cred ca tu traiesti cu impresia ca injectorul baga 10 litri de benzina pe secunda.
Se pare ca discutia se opreste aici. O zi buna.
Sunt nevoit sa invat peste hotare pentru ca romanilor nu le place tehnologia, au ramas la nivel de ciocan si nicovala si refuza sa isi foloseasca creierul. In loc sa faca 5 minute diagnoza prefera sa demonteze un motor.
indiga
Dar daca pompa de alimentare cu combustibil are o presiune mai mica decit 3.5 deexemplu 2????Atunci e clar ca STFT da signal +50 ca pompa sa roteasca de 2 ori mai mult combustibil . Asta si explica startul greu diminiata.Este o ipoteza dar cind ma eliberez ma duc sa verific presiunea la pompa de alimentare.
bogdi12001
Pompa de alimentare da o presiune constanta nu variaza (o pompa functionala). Presiunea corecta o da regulatorul de presiune, surplusul se duce pe retur.
Clar o pompa obosita poate da conditie de amestec sarac. Acum de unde vine tu sau mecanicul trebuie sa descoperiti.
Acum +50 % nu este o valoare reala pt ca valorile calibrate pt trimuri sunt de +/- 25% moment in care iti da cod de gresala, ce depaseste 25 % este peste capacitatea ecu de a mai putea corecta si aici l-am prins si pe colegul cel cu experienta care daca ar fi avut-o m-ar fi corectat. Daca ecu cere 200 % mai mult nu inseamna ca il va si primi. Dar nu asta este important. Important este ca acolo cel putin teoretic ai amestec sarac, de la asta trebuie sa pornesti. Aer prea mult, combustibil prea putin, aprindere...
indiga
Mai este ipoteza ca sistemul de racire intra in camera de ardere sau uleiul dar asta este cel mai rau.De fapt nu stie niciodata de ce proprietarul vechi a vindut masina...
Pompa daca nu a fost schimbat niciodata cred ca este obosita la 167000 km
bogdi12001
Ipoteze se pot emite multe. Fara verificari raman doar ipotezele. Cauzele pot fi multe, inclusiv un acumulator cu elementi in scurt care sa dea peste cap ecu.
indiga
Compresia la motor : 9, Compresia la pompa 4 .
espacern
Rămâneți la subiect,fără atac la persoana și alte derapaje,dacă se poate bineînțeles....nu ajuta discuțiile "nervoase"!
indiga
Salutare!Aici mai raspunde cineva???La intrare nu vine tensiunea la clapanul de adsorber.Cind accelerez si cind se porneste masina la rece, dupa cite stiu trebuie sa vina 12 v ca sa deschida clapanul.Unde sa caut???Are cineva vreo ideie??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.