Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Coduri eroare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
Magic4Ce
Salutare tuturor! În ultima perioadă îmi moare motorul in mers, displayul afișează INJECTION FAULT, la primele două apăsări de buton motorul se învârte o secundă și la a treia apasare pornește normal. Știam de problema comuna a supapei unisens din para de amorsare dar nu cred că e valabilă în cazul meu așa că am pus un elm 324 chinezesc în mufă și am găsit următoarele erori:
P0487, P0409 care țin de egr-ul pe care-l știu cu bube și eroarea mai îngrijorătoare P0606 care zice ceva de calculator.

Any ideas? cheers.gif
BiGBearRO
ELM-ul ala e o frecție, pune un tester adevărat dacă vrei sa vezi ceva
Magic4Ce
Am vorbit deja pentru mâine. Se zvonește în târg că ar fi vorba de senzorul de presiune din rampă sau pompa... Una peste alta mă gândesc că topicul poate fi util în unele cazuri și o interfață generică ne poate ajuta măcar la chestii simple. Voi detalia problema mea după ce pun can-clip-ul pe mașină.
iulex80
Ai bateria slaba sau ai avut-o? Becurile sunt ok sau ai puse led-uri? Și asta poate fi o problema.
Magic4Ce
Bateria are o lună, becuri normale...

14 Feb 2019, 12:53:
Can clip da DF038 df11 injector control...

14 Feb 2019, 14:19:
...
Magic4Ce
Am fost la mecanic. Testerul zice DF 038 11 Def injector control capacitor fault.
A măsurat rezistența bobinelor de la injectoare. Trei dintre ele au ~ 0.24 al patrulea ~ 0.14. Mi-a recomandat să fac un test, să scot mufa injectorului cu rezistența mică să văd dacă reapare eroarea. Dacă da, e din injector, dacă nu e un fir care face scurt la masă. Mai pe seară, când se eliberează bulevardul o să fac asta. Vă țin la curent.
Ce-o fi injector control capacitor ăsta? huh.gif

16 Feb 2019, 11:32:
De ieri nu a mai făcut figuri. Am făcut faza cu scosul mufei... Am sunat la reprezentanță și m-au luat palpitațiile. De la 1500 lei în sus verificare. Frustrant e că nu știu de unde să încep... Cred că o să dau jos injectoarele să le duc la Tehno Diesel, o firmă locală care se ocupă de injectoare și să le verific. Dacă sunt bune, merg mai departe cu verificarea ECM-ului. Orice sfat e binevenit;
BiGBearRO
Parca e o diferență intre ELM si tester tongue.gif
Defecțiune la partea electrica a injectorului => alt injector ... nou, recondiționat sau SH, in funcție de buget
Magic4Ce
Din seria enigmelor Renault, nu am făcut decât să scot mufele când am măsurat rezistența și să le pun la loc. De atunci mașina merge brici, nu mi-a mai dat nici o eroare indiferent de stilul de condus....
George964
Salut magic, am si eu o problema la un scenic din 2003 1.9 dci asemanatoare pot sa zic , si anume : apas butonul de start invarte la fel o secunda doua se opreate iar invarte se opreste daca apas butonul (sa se ia contactul ) si apas iar la fel face...imi arata mesajul injectie defecta , apare martorul stop si cel de la bujii . Sa fie pompa de motorina ?.
Magic4Ce
Salut! Ai pus un tester pe ea? Slabe șanse să fie pompa, mai degrabă vre-un contact imperfect, un scurt undeva, ceva oxid pe la mufele ECU...
BiGBearRO
George964 nu mai pierde timpul... pune testerul pe ea si vezi ce erori ai.
George964
Dupa ce am pus testerul pe ea eroarea era de la ECU calculatorul motorului .... mecanicul cand mi-a schimbat distributia ..pompa de apa si restul...nu stiu ce a lucrat de imi stropea pe sub capota ...vre-un furtun ...fisura habar n-am , si s-au udat firele de la ecu , iar pentru a nu se praji calculatorul nu lasa masina sa porneasca. Acum sunt in cautare de elctrician , deci problem solved ..partial.
Magic4Ce
Mda, se pare că partea electrică este cea care va îngropa mașinile astea....
Succes cu electricianul!
Magic4Ce
Problema a reapărut. Astăzi în drum spre serviciu am simțit că o să-mi tragă o fază din aia cu INJECTION FAULT și motor oprit așa că am tras pe dreapta pe o străduță, ridicat capota și am mișcat de firele care comandă injectoarele. La unul dintre ele, cum am mișcat de el mi-a murit motorul și în bord a apărut eroarea. Am repornit motorul, și am făcut același lucru cu același rezultat. Operația a fost repetată de mai multe ori, de fiecare dată cu același final: INJECTION FAULT și motor oprit. Am ajuns al concluzia că am un fir întrerupt sau un scurt pe instalație. Mâine sunt liber și la meteo au zis că va fi soare așa că am de gând să umblu în cablaj. Dacă tai firele de mai jos de injector și le înlocuiesc e ok? Mă gândesc să fac toată treaba asta cu ajutorul unor papuci sertizați și îmbrăcați în tub termocontractabil. E ok așa?
Magic4Ce
Mda... Urăsc fazele de genul ăsta.
Astăzi am verificat firele. Am tras de ele în toate direcțiile, am făcut pe dracu'n patru, degeaba, mașina se încăpățânează să funcționeze perfect.
Am senzația că zilele astea o să o iau de la capăt. Faza de doi lei e că încă nimeni și nimic nu a putut să indice defectul. Pare a fi o problemă electrică ce apare cu intermitențe.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.