Octavian Bitoiu
11 Feb 2019, 17:11
Salut, de cateva zile am o problema cu masina si anume a inceput sa "imi dea in nas" la turatii joase si viteza mica, plus ca si la relanti are fluctuatii de turatii ca si cum s-ar inneca motorul, nu am mai avut probleme de genul de cand o am si nu stiu care ar putea fii problema.
Are bujii noi
Motor 1.2 16v 75 CP
Am descoperit ca zenzorul MAP are garnitura ciupita (vezi poze), am incercat un test cu un alt senzor de pe un motor asemanator si am vazut ca nu mai face asa, deci problema sa fie garnitura, sa scape presiune ceva ?
Am atasat si niste poze de la un tester "neprofesional" nu stiu daca a luat codul corect de motor de au iesit erorile respective.
Astept ceva pareri, mersi.
RazvanF
11 Feb 2019, 18:01
Posibil sa traga aer fals pe la garnitura ciupita. Incearca sa il etansezi cumva dupa care vezi ce si cum. Eventual sterge erorile existente si verifica dupa ceva timp daca reapar.
devilgenius
11 Feb 2019, 21:37
Pune silicon rtv pe garnitura si bago la loc.
Asa am facut si eu!
cata0193
12 Feb 2019, 08:51
S-a rezolvat problema? As fi curios ce simtome mai avea pentru ca si eu am acea eroare cu senzor frana si imi da in nas la accelerari si decelerari si parca nu trage in mintile ei.
Octavian Bitoiu
12 Feb 2019, 13:00
Am schimbat MAP-ul si nu mai intrerupea asta, doar aleatoriu si foarte putin dar mi-a crapat motorul azi, mi-a aruncat bujia afara din motor deci e moarta masina.
wolfin
12 Feb 2019, 16:45
cu adica a aruncat bujia afara. explozie in admisie....
Octavian Bitoiu
14 Feb 2019, 12:10
Pur si simplu s-a rupt filetul, partea din ceramica a sarit toata afara cu tot cu fisa, pe care a bubuit-o si mi-a strambat si capota, ideea e ca am fost la un prieten la service si un mecanic mi-a scos filetul din chiuloasa cu o surubelnita.
Am cumparat bujii originale si bobina pentru ca astea vin cu tot cu fise si masina merge perfect, se pare ca am scapat foarte ieftin si usor.
Nu mai intrerupe deloc, merge bine si rotund motorul.
wolfin
14 Feb 2019, 23:41
Adica a cedat..rupt bujia.
Ca o idee. Ai schimbat si restul de 3.
E prima oara cand aud bujie expulzata...de detonatie
xmisterx
15 Feb 2019, 05:48
Ce-l mai probabil bujia aia a fost montata gresit sau fisele incurcate.
Octavian Bitoiu
15 Feb 2019, 11:07
Da, am schimbat toate bujiile dupa cu bujii originale renault.
LaurGeorge10
23 Jun 2019, 13:06
Salutare, sunt nou pe acest forum,sper sa ma puteti ajuta.
Am o problema asemanatoare la renault-ul meu (clio 2 1.2 16v), la relanti cand pornesc masina dupa mai mult timp (1 zi, 2, dupa 3-4 zile se comporta mai ciudat) oscileaza turatiile( 1200-500 sau da sa moara), iar cand pornesc la drum oscileleaza turatiile pana se incalzeste motorul (acceleraza greu, accelereaza brusc, si tot asa).
Din ce am vazut pe forumuri, am incercat sa curat clapeta de acceleratie cu spray de carburator si clapeta, nu era prea murdara..., cand am incercat sa scot mufa motorasului a ieit din corpul clapeta, se vedea ca e foarte murdar motorasul (sau lipit cu o solutie), dar l am lasat asa, iar o clema din cele 4 s-a desprins de tot( erau toate crapate si cred ca au fost lipite cu ceva);am montat tot la locul lui dupa care nu am observat nicio schimbare in bine sau in rau.
Dupa cateva zile am lasat masina la un service peste noapte sa o poata porni dimineata acolo si mi-au spus ca e nevoie de un alt motoras pas cu pas (care se gaseste doar cu clapeta cu tot), este 800 de lei una noua cu montaj inclus.
Ce sfat imi dati?
Ar fi bine sa incerc sa curat motorasul chiar daca s a desprins o clema?
Sa cumpar alta clapeta sh? (am gasit in alt judet la dezmebrari cu 150 lei, este zgariata si murdara, se ofera garantie).
z_fdd bacau
23 Jun 2019, 19:23
poti incerca sa iei SH...
eu am luat MPP de Logan (la mine e motor de 1.4), e mult mai ieftin decat toata clapeta
daca vrei sa scapi mai ieftin, ar trebui sa incerci sa vezi ce cod are motorasul, sa incerci sa cauti compatibile, eventual de pe Logan sau alti producatori, nu original
CristianCtr
24 Jun 2019, 11:46
La 1.4 spun multi ca nu se gaseste decat tot corpul clapeta. Cel putin la 1.4, e cat se poate de fals, eu am schimbat un mpp si a fost 150 sau 170 nou. Cel mai probabil, la fel e si la tine. Vezi pe site-uri de piese auto daca il gasesti separat cand cauti in catalogul de piese, daca nu ia codul de pe el si cauta-l dupa cod. Ca idee, la 1.4 clapeta o gasesti la 500, nu vad de ce ar fi mult mai scumpa la 1.2. Spor!
bogdi12001
30 Jun 2019, 13:41
La clio 2 1.2 verifica-ti mufele de la ecu. Una din ele se afla chiar sub spritiera dreapta de parbriz si picura apa direct in ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.