Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ce va place la Renault Megane 4?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
clic
Ar fi bine sa si laudam partile bune ale M -4 .Am tot citit critici dar nu facem decat sa descurajam viitorii doritori.
Evident sunt pareri impartite.cei ce vor sa aduca critici sa se abtina si sa le mentioneze pe acel topic referitor la defecte.
Eu am cateva lucruri care imi plac in evolutia M4 pe langa aspect exterior
--Forma volanului
--Antifonarea masinii(se aude putin zgomot din exterior)
--Turbo pe motoarele benzina
--Felul in care se inchid usile .pe masina mea nu mai fac acel zgomot specific Renault ,se inchid fara zgomot ca la nemtoaice.
Sunt primele faruri cu lupa pe renault la care cu becurile normale vad soseaua fara probleme. smile.gif
user123

Pretul - cel mai bun compromis din romania.

Motorul ca unitate si faptul ca in sfarsit ofera si ei puteri decente, gen 140-160 -200 cp....

E o masina corecta pt banii pe care ii dai, are oferta de unde sa alegi si pt cei ca mine si pt cei care vror gadget-uri si chestii moderne....
Andy_ACS
Cateva chestii care imi plac:
- aspect (interior si exterior)
- tablou de bord digital
- Android Auto in combinatie cu Rlink-ul de 8.7 si sistemul Bose
- pachetul de lumini interior exterior (DRL, faruri led, lumini ambientale)
- motorul 1.6 dCi 130
- sistemul de senzori 360+camera marsarier
- oglinzile exterioare mari
- modurile de condus (Sport, Comfort, Perso, etc)
vladof
Ce imi place:

1. La pretul pe care il are, este detasat masina care se conduce cel mai bine din clasa. Nu am simtit nicio diferenta fata de Mazda 3 iar fata de Ford Focus mi se pare net superior.

2. Ca la orice masina din clasa, producatorul a trebuit sa faca unele compromisuri. Imi place ca la noul Megane exista un upgrade la interior in ceea ce privesc materialele. Da, sub consola totul e plastic tare, dar asta gasesti si la Ford, si la Mazda, si la VW. In schimb, au tinut foarte mult sa-ti ofere o experienta placuta la condus, iar partile pe care efectiv le atingi sa fie calitative.

3. Performantele, cel putin la varianta GT pe care o am, sunt mult peste orice poti lua la pretul asta de la competitie. Nu as fi luat Golf GTI de banii astia (care in opinia mea e o masina extrem de urata), ca sa nu mai spun de semi-echivalentul de la Ford. Saream lejer de 30,000 intr-o configuratie cu mult mai putine optiuni.

Aveam un prag psihologic de 25,000 de dat pe masina, si-mi doream ceva relativ sportiv cu multa tehnologie. Cand am facut test drive cu GT ma abtineam sa nu zambesc, ca sa pot sa incerc sa mai negociez la pret. biggrin.gif

Trebuie luat in considerare si faptul ca, in continuare, cred ca M4 este detasat cea mai frumoasa masina din segment.

Poate acum si alti producatori s-au ridicat la nivelul M4 (am vazut ca multi pun faruri LED acum, iar tehnologia din interior s-a imbunatatit, insa in continuare M4 ramane cel mai bun compromis calitate/pret. Probleme mari nu au. Nu am vazut pana acum sa pice un motor sau sa ramana in drum cineva.

Eu nu sunt adeptul brandurilor. Daca in cativa ani cand voi schimba masina exista altceva mai bun in alta parte, probabil voi merge acolo. Imi place Kia Stinger, Peugeot 508 asta nou. Nu mi-as lua niciodata Mercedes, BMW, Audi. Mi se pare ca alti producatori ofera compromis mai bun la calitate vs pret. Nu dau 2 bani pe brand. Posibil si un Talisman cu facelift, probabil care va contine noul design de interior de la Clio (mi se pare absolut genial).

Ce nu imi place:

Nu prea si-au batut capul cu spatii de depozitare. La capitolul asta, altii ofera mult mai multe.

Protectia din spate de la portbagaj (aia care se ridica odata cu haionul) este ridicola. Nu ma deranjeaza neaparat calitatea cat faptul ca nu i-au facut o adancitura sa pui acolo ceva la drum lung. De asemenea, pot sa iau in considerare faptul ca la un impact s-a demonstrat ca un laptop pus acolo iti rupe gatul, deci poate de asta l-au facut asa. biggrin.gif

Zdrangane portierele la bass. E enervanta chestia asta dar nu imposibil de rezolvat.

Unele probleme de caroserie, ce tin de ansamblare. Ba e capota mai sus, ba chederele fac figuri, la unii poti baga degetul pe sub portiere. Puteau sa fie mult mai atenti la chestiile astea.

Nu are torpedou refrigerat. La drum lung ar fi mers. Nu poti sa rabatezi scaunul de la pasager in fata, ca sa bagi cutii de peste 1,6 metri in masina. La fosta masina puteam sa fac asta si am avut nevoie de multe ori sa car de la ikea rahaturi mai lungi.

In spate nu exista gaura pentru schiuri. Din nou, fosta masina avea, si puteai sa iei si chestii din portbagaj prin gaura aia.
lcc
Foarte obiectiv comentariul ! Cu, completarea că mașina asta pe mine m-a atras că un magnet. Poate și unde sunt fan Renault. Dar nu cred că asta este motivul. Sunt convins că și peste 7-8 ani tot atrăgătoare va fi .
Mike959
Mie imi plac urmatoarele:

- aspectul atat exterior cat si interior
- calitatea materialelor este buna spre foarte buna
- este bine antifonata
- are un comportament rutier foarte bun
- ofera suficiente lucruri pentru banii platiti,multe fiind chiar surprize.
- confortul oferit in cei 6000 km pare foarte ok.
- rapoarte cutie de viteze foarte bune

Ca si minus(desi nu stiu daca il pot numi asa):
- se plang tatal meu si socrul gen ca dau cu capul cand intra in spate smile.gif)
vladof
Daca faci si tu parte din generatia bigfoot, da, de acord. biggrin.gif

Si eu sufar oarecum de spatiu, dar asa sunt toate din gama asta oarecum.

Ca alt minus, la GT nu poti baga picioarele sub scaun. Oameni peste 1,90 incap cu greu.

La drum lung, in spatele meu incape cineva pana in 1,70. (eu am 1,93).
mnm
QUOTE(clic @ 11 Feb 2019, 09:30)
Ar fi bine sa si laudam partile bune ale M -4 .Am tot citit critici dar nu facem decat sa descurajam viitorii doritori.
.........
*



Ce imi place :
1. Arata frumos din spate... cei pe care ii depasesti... le cam cade falca.
2. Este sprintara la 2000 rot/min. are cuplu sa ai curaj in depasiri.
3. TPM (tyre pressure monitor) nu mi l-am dorit, dar greseste cu maxim 0,1 bar in masuratori.
4. Este o masina ECO (echiparea mea) .... la viteze > limita legala consuma cu cca.2l benzina/100 km mai putin decat M2 personal din semnatura.
5. Izolarea fonica/ termica de la motor.
6. AC automat cu control bi-zonal.
Ce nu imi place :
Nu scriu nimic ca sunt superstitios.
De obicei ce nu imi place... aia crapa !
Sa va bucurati de ele fara evenimente !
aba81
Mie imi place asa:
1. Designul in primul rand.
2. Motorul foarte silentios si flexibil cu raport bun putere/consum.
3. Izolare fonica foarte buna...motorul se aude doar in reprizele de accelerare puternice
4. Pret bun raportat la dotari...s-a mai precizat asta mai sus si a fost unul din criteriile pe care l-am luat in calcul.
5. Servicii de garantie corecte, in sensul ca daca a fost semnalat un aspect am fost programat pentru remediere/inlocuire.
6. destul de confortabila.
Ce nu mi-a placut pana acum>
1. problemele copilariile si repetatele drumuri in service pentru remedierea lor (s-a scris pe forum despre ele)
2. pozitionarea comenzilor pe portiere.
3. suportul software destul de greoi pentru Rlink. Poate la alte marci e mai bun...poate...
DonSemaca
Hai salut tuturor!

As vrea o apreciere asupra posibilitatii schimbarii anvelopei 205/55/R16 cu 205/55/R17 la auto Renault Megane 4 (9A) 1,3 TCE 85kW, an 2019. Mai fac precizarea ca , actualmente viteza la 103 km/h pe bord, viteza reala pe GPS este de 100 km/h, adica -3%. Pe un calculator de anvelope am obtinut o crestere de 4% a diametrului, -3% actual, rezultat +1% asta inseamna: la 100 pe bord as avea 101 km/h reali pe GPS. .. pe de o parte ..
.. pe de alta ..
Dimensiunea jantei actuale 16x6,5 si am ales 17x6.

Celelalte rezultate:

Suspensie: toleranta 100% (lasa chiar mai mult spatiu fata de cele OE)
Pana la aripi: Anvelopa va iesi in afara mai mult cu 5 mm. Acceptabil pentru majoritatea autoturismelor.
Pana la aparatoare noroi: Va umple spatiul de sub aripa cu 13 mm extra. Acceptabil pentru majoritatea autoturismelor
Frane: toleranta 100% (lasa chiar mai mult spatiu fata de cele OE)
Unghiul suspensiei pe pivotul rotii: La fel.

As vrea sa faceti o apreciere macar generala, daca la omologarea RAR, mi se va cere test, din perspectiva distantei de franare (marirea Razei totale a rotii cu 4%, posibila crestere a distantei actuale de franare tot cu 4%, din cauza momentului (impulsului) marit cu 4% fata de actual, avand aceeasi dimensiune a discului de franare?!).
Exista la producator echipari cu 205/55/R17, sau altceva pe R17, astfel incat sa evit eventuale teste RAR la omologare?! poate la RAR sau la reprezentanta au deja asemenea info ...

Multumesc.
vvede
Dimensiunile cu care e omolgat modelul sunt trecute in Cartea de Identitate a Vehiculului.

Daca vrei alte dimensiuni decat cele din CIV trebuie sa mergi la RAR pentru a fi mentionate (altii bani alta disctractie)
meg2s
Exista deja roti (anvelope + jante) pe 17" deja omologate pentru Megane 4, este absolut nejustificat sa faci calcule de tolerante si +/- viteza afisata vs. reala, ca sa nu mai discutam despre omologarea la RAR pe masina...
Uita-te in CIV la optionale - vezi ce dimensiuni suplimentare sunt deja omologate pentru masina. Daca ai si Certificatul de Conformitate cu care s-a livrat masina, cu atat mai bine - uita-te si-acolo.

Vezi in link-ul de mai jos dimensiuni omologate pentru motorizarea ta:
https://tirewheelguide.com/sizes/renault/megane/2019/
Agrig
Pretul si motorul in 4 cilindri, benzinarul.
Nu-mi place ca-i turbo.
Nilo
Eu am luat-o in 2018 , la momentul respectiv era cel mai bun pret pentru faruri cu led , am modelu cu lupa in el , ulterior au introdus cele cu oglinda , si 1,33 turbo de 140 de cai , te infigi in el trage , mergi lejer , consuma putin . La juniori le plac luminile de pe usi si bord , si ca merg filmele pe ecranul masinii ... ceilalti nu au functia asta smile.gif
bogdabogda
Designul exterior+interior
Motorul
4 Control
Tableta +bordul
Scaunele fata
DonSemaca
Salut

Multam' fain Meg2s, link-ul a fost util si in plus o sa incerc sa adaug si in certificatul de inmatriculare noua dimensiune ...

Am observat ca topicul este despre aprecieri/nemultumiri si, as adauga cate ceva despre ce am patit in 5 ani:

- in primul rand a fost primul an (2019) in care GPF a fost obligatoriu la benzinare ... experienta cu DPF la Opelu de 1,3 pe care l-am avut mi-a dat fiori, insa mai stiam ca la benzina problemele astea au devenit ca si neglijabile .. si asa a fost!

- are doar 116cp, 220 Nm insa pastreaza raportul de putere pe tot intervalul de turatie specificat, asa cum am incercat si io o data anul trecut: in urcare dupa Dedulesti, imediat dupa viraj, intr-a doua pana la 5100/min, nu mai stiu sigur , undeva la 70 - 80 km/h.
Dupa 1 min s-a aprins cheita de service si mesaj de Verificare sistem antipoluare (GPF); am crezut ca s-a incarcat filtru, ca mi-a limitat turatia la 3000, si pe auostrada am pus-o la > 2000 ture sa-si faca regenerarea, da' am constatat peste 1 an ca de fapt senzorul de presiune diferentiala a crapat peste noapte. In fine , am gasit ce-am cautat si consider ca a meritat!!!

- in rest, dupa 3 ani juma', a pierdut tot freonu, iar dupa 4 a picat bateria. le consider de categorie putin importanta, motorul e foarte reusit, caroseria la fel si in general lucrurile importante vad ca inca rezista!
bogdabogda
Oare citeste cineva titlul topic-ului?
Ce va place la Renault Megane 4?
myreno4me
Mie imi place totul, e foarte confortabila , am bagat drumuri lungi,vacante de 7-8000 de km, este excelenta .
Consumul este super ok, nu prea sar de 5,6 in extraurban !
Dupa aproape 6 ani nu am ce reprosa !
sagetator
Sunt putine masini care, dupa ce le ai in posesie de 2-3 ani de zile, cand te desparti de ele (intri in casa / bloc / etc.), iti mai intorci privire pt. o fractiune de secunda sa o mai admiri o data. Mie masina asta prieteni, imi intoarce privirea si dupa imediat 8 ani... wub.gif

Indiferent ce misto masina ai avea, daca ai probleme de orice natura cu ea, nu mai vrei sa o vezi. Doresti sa "scapi" / "uiti" cat mai repede de ea. Nu e si cazul Megane-ului 4. In plus, are atuul designului deosebit / actual, iar ergonomia si functionalitatea au devenit un reper in industrie (ma refer la marci non-prenium). Micile probleme, nu se pun la socoteala. Trebuie vazuta per ansamblu masina, ca pachet. Iar "pachetul" M4, este peste orice vei gasi in aceeasi bani la altii, chiar cu un plus de 10%.

Eu am 140.000+ km si va spun cu mana pe inima ca merge ca in prima zi. Ce sa ceri mai mult de la o masina?

andrei8rea
Eu am ales sedanul pentru ca doar asta se mai poate comanda acum. Mi-as fi dorit break-ul dar m-am trezit prea tarziu. Per total, cum zice si colegul de mai sus, luata ca "pachet" masina este aproape imbatabila si asta v-o spune unul care nu prea e fan a niciunei marci. Pentru mine va fi masina de serviciu in principiu, menita sa inlocuiasca un Clio 5 de care am fost destul de multimit. Mi-as fi dorit sa prind o varianta cu scaune reglabile electric, dar sunt ok si astea manuale. Ramane sa vedem cum se va comporta in timp.
Kermex
Atâta îmi place mașina asta, încât deja am peste 20.000 km, din mai 2023 biggrin.gif
- aspectul exterior, și da, cum zicea altcineva, spatele e extraordinar de frumos!;
- consumul (limbă-n limbă cum zice cartea: 5,5);
- climatizarea automată;
- FARURILE - recunosc că este unul dintre motivele pentru care am ales-o.
- Turbina care își face treaba excelent.


Ce nu-mi place:
- luneta foarte îngustă;
- Apple CarPlay mai dă rateuri uneori;
- nu reușesc nicicum să găsesc unghiul optim al oglinzii exterioare stânga. Foarte greu reușesc să văd în ea dacă am vreun obstacol.
nlu
Megane estate de la 0 km, tce 140, navigație cu android, ceasuri analogie, 2019, foarte mulțumit. Varianta de mijloc, ca și dotări suplimentare : vopseaua metalizată, far ceață total inutil, motorul de 140 care merită bănuțul și navigația cu android pentru eliminarea telefonului pe timpul deplasării+Waze. Mulțumit de motor, spațiu, confort, consum, stabilitate.
Nemulțumit de beneficiile pe care le oferea Megane 2 la spații de depozitare+perdeluțe de soare.
In aproape 70000 de km pe drumurile noastre nu simt nici o diferență de la 0km și până acum. De la ieșirea din garanție până acum reviziile făcute în regie proprie și totul este perfect.
Nu am dorit alte dotări suplimentare pentru că nu vreau o mașină complicată care să mă suplinească la condus atâta timp cât sunt conștient de ce pot.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.