Salutare tuturor!
Pinionul intermediar dintre distributia de jos(roti dintate) si cea de sus(curea dintata) are un capac de plastic.
Capacul acestui pinion nu lasa uleiul sa curga uleiul in afara motorului,dar ceva s a intamplat in interior si presiunea uleiului impinge capacul afara.
In timp de 30 de secunde arunca tot uleiul afara din motor.
Pun alaturi poze pentru lamuriri si link uri catre video uri pentru a se vedea constructia acestui pinion.
<span class='edit'>20 Jan 2019, 13:35:</span>
Schita reprezinta distributia pe curea dintata din partea de sus a motorului.
Sageata indica pinionul intermediar care face legatura cu distributia cu roti dintate din parte de jos a motorului.
Acest pinion are caneluri pentru curea dintata in partea din fata si pe spate roata dintata.
Pe circumferinta,pe exterior se etanseaza cu semering,ihn centrul pinionnului se etanseaza cu capac de plastic care intra oarecum presat acolo.Acest capac este aruncat afara de presiunea de ulei.
Prima poza trebuie intoarsa 90 de grade la dreapta,pinionul mic cu pana este arborele cotit.
Cine stie sa ma ajute cu o idee despre ce se intampla acolo este binevenit!