Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 1.33 tce 140cp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
clic
As dori sa lasati pareri -impresii despre M4 tce 1.33 140cp.
Mike959
Buna ideea cu acest topic dedicat.
Eu dupa aproape 1600 de km,ma declar extrem de incantat,este un motor silentios(dupa ce am condus zilele trecute un diesel,parca era un tractoras smile.gif) raspunde si trage excelent si consuma mai mult decat decent(in momentul de fata la consumul mediu am cam 1 l fata de fostul 1,5 dci). Te ajuta sa depasesti lejer si rapoartele sunt foarte bine facute(singura chestie putin ciudata este atunci cand trec din 1 in 2 parca ramane putin motorul turat si chiar daca schimb la 3000 rpm in treapta 2 are doar 1800 rpm.

In rest este un motor genial smile.gif
user123


Am doar 1200km facuti, deci greu sa fiu obiectiv. La cat a costat eu zic ca e destul de cinstit, e compromisul optim la o anumita suma in romania.

Consum bun( 6.0 mediu, 55km/h vit medie - rodaj deci nu trec de 3000 rpm, dar o tin la 110-120 in afara)....destul de dinamica in depasiri, silentioasa....suspensia cam moale pt gustul meu dar confortabila......dar depinde cu ce o compari si la ce te raportezi.

Motorul ca atare mie personal imi place, asta e noul meu cal de bataie; este iertatoare la schimbatul vitezelor, nu lesina, nu e obligatoriu sa fii priceput.....dar cu indemanare, poti face multe ( totul).
Mike959
In manual scrie ca rodajul este pana la 1000 km si ca performanta maxima o vom simti dupa 3000 km. Am sunat la vocea Renault sa ii intreb cum sta treaba si mi-au comunicat ca fix cum scrie in manual(desi in manual nu se gaseste si acest motor). Dupa o saptamana si ceva mi-au zis ca au vorbit cu inginerii lor si se aplica fix ce scrie acolo(adica ajung 1000 km) smile.gif
Bestialo
Salutare!

Dar 1.3 cu EDC nu are nimeni momentan?.. eu astept de aproximativ 3 luni,dar mi au zis ca abia in decembrie intra in tara..

Multumesc!
user123
QUOTE(Mike959 @ 15 Nov 2018, 11:44)
In manual scrie ca rodajul este pana la 1000 km si ca performanta maxima o vom simti dupa 3000 km. Am sunat la vocea Renault sa ii intreb cum sta treaba si mi-au comunicat ca fix cum scrie in manual(desi in manual nu se gaseste si acest motor). Dupa o saptamana si ceva mi-ai zis ca au vorbit cu inginerii lor si se aplica fix ce scrie acolo(adica ajung 1000 km) smile.gif
*




Da, si aceeasi ingineri zic sa tii uleiul 30 000 km sau cat e la moda....

Eu prefer sa fiu safe, deoarece intentionez sa tin mult timp aceasta masina si prefer un " rodaj" clasic si schimburi la cel mult 10 000.....la celelalte din ograda nu a dat gres strategia si nici la acest Renault nu vad motive sa nu mearga.

kodiak23
Cred ca faza cu 30000 de KM e pentru că pe afară se fac rapid 30000 KM . Eu în August am schimbat ulei și deja am 20000 KM de la acel schimb . în schimb ai mei circulă mai puțin , dacă fac 5000KM / an e mult , acolo clar că schimbă la 10000 .
Acum nu știu exact când ar fi mai solicitat uleiul , pe autostradă că e viteză mai mare , sau în oraș că ești mereu în oscilație cu accelerație / frână .
Când locuiam în Timișoara schimbam și eu tot la 10000 KM , acum sincer nu am ajuns la o concluzie , pe bord arată întradevăr cum spui tu 30000 kM .
Mike959
QUOTE(user123 @ 15 Nov 2018, 15:00)
Da, si aceeasi ingineri zic sa tii uleiul 30 000 km sau cat e la moda....

Eu prefer sa fiu safe, deoarece intentionez sa tin mult timp aceasta masina si prefer un " rodaj" clasic si schimburi la cel mult 10 000.....la celelalte din ograda nu a dat gres strategia si nici la acest Renault nu vad motive sa nu mearga.
*



Clar si sunt deacord cu tine,eu intr-un an cand o sa ii fac schimbul voi avea undeva la 10-12.000 km,nici eu nu as merge nici macar 20000 km,oricum clar rau nu-i face sa fie schimbat la 10.000 km. La fel ca si tine si eu intentionez sa o tin in jur de 8-10 ani,acum depinde si de ea cum se comporta.

Avand garantie 5 ani,voi face mereu la un an revizia smile.gif dupa garantie o voi face in jur de 10.000km dar pe bord nu imi scrie nimic de 30.000 km,nu am vazut nicaieri.
gerula2006
La 10 000 km doar dacă faci atât pe an. Undeva pe la17 20 000 este ok. De aceea avem și senzor pt calitatea uleiului....
kodiak23
Ar trebui să ai undeva un numar de KM (până în 30000) , care scade pe parcurs ce mergi , și se resetează când faci revizia . Când se apropie de zero (termenul pentru revizie) , se aprinde cheița de service în bord .
Văd că și tu ai Bussines edition , tot cu 5 ani garanție cred , care e limita de KM la tine ? Că eu am găsit acum pe net la ce am luat eu că ar fi la doar 100K KM dar dealer-ul mi-a zis verbal că e 150K KM . încă nu am contractul să verific .
user123

Daca ziceti de ulei, acesta cel mai solicitat este in oras, mai ales in conditii gen stop-go cand motorul isi atinge temperatura optima greu sau deloc....

La astea moderne ( cum e M4) cu termostat pilotat electronic si alte chestii high tech,e mai bine dar nu suficient......

La motorul din discutie, avand in vedere ca este cu filtru de particule si ca Reno recomanda RN17/RN17FE sau C5/C3, eu nu as tine cu atat mai mult uleiul atata timp si km, deoarece este un ulei menit sa protejeze si filtru de particule, de multe ori in detrimentul motorului - dar asta e alta discutie.

Eu prefer un interval de schimb pt conditii severe gen 6 luni/ 10 000 km, in conditiile in care fac cam 40 000 km pe an....

Sper ca si acest motor sa se ridice la nivelul celorlalte, eu cred ( inca) ca Reno stie sa faca motoare.
RveMO
Nu stiu de ce incercati sa va dati mai destepti decat inginerii care au facut masina. Totodata nu ii inteleg nici pe cei care nu citesc manualul cum trebuie. Acolo spune clar, daca faci peste 50% din km la viteze medii sub 50 km/h(in traducere in oras) sau daca stationezi cu ea pornita (gen taxi) sa il schimbi la jumatatea intervalului recomandat in carnetul de intretinere.
Bineinteles, cine vrea si isi permite sa il schimbe mai des sa o faca, rau nu are ce sa ii faca masinii. smile.gif
user123

Nu e nimeni destept si nici nu pretinde cineva ca este mai, decat respectivii ingineri.

Problema este ca, este un motor cu injectie directa si cu filtru de particule - lucruri care invita depunerile, lucru dovedit la alte motoare similare

Inginerii respectivi nu stiu daca zic si fac ei chiar asa....din ce am discutat personal cu unii din ei, de la diverse marci

Ca departamentul de marketing vrea costuri cat mai mici la revizii si implicit forteaza intervalul, asta e altceva......inginerul da o marja pt o unitate, iar duduia de la marketing scade cateva mii de km si apoi o tipareste; astfel toata lumea e fericita - ei fac vanzare, masina rezista cat tine garantia ( in conditii normale de exploatat, nu severe) si clientul e multumit ca da bani putini pe revizii...

Eu unul ma descurc cu intretinerea, altfel nu as fi luat-o si nici macar nu e singura.....dar fiind pe post de masina de frecat si forjat, am nevoie sa ramana cat mai mult timp in conditii bune si cu performante intacte....asta in timp inseamna piese de calitate ( oem nu inseamna calitate mereu) si revizii cat mai dese...
lcc
Cred ca discutia se refera la inginerii din proiectare, nu la cei din service.
Mike959
QUOTE(kodiak23 @ 15 Nov 2018, 15:30)
Ar trebui să ai undeva un numar de KM (până în 30000) , care scade pe parcurs ce mergi , și se resetează când faci revizia . Când se apropie de zero (termenul pentru revizie) , se aprinde cheița de service în bord .
Văd că și tu ai Bussines edition , tot cu 5 ani garanție cred , care e limita de KM la tine ? Că eu am găsit acum pe net la ce am luat eu că ar fi la doar 100K KM dar dealer-ul mi-a zis verbal că e 150K KM . încă nu am contractul să verific .
*



Da,este putin ciudat ca nu imi arata(la un fost logan 2 imi arata exact cum spui),da tot 5 ani garantie am si cei de la vocea clientului au zis 5 ani sau 100.000 km si eu am si reviziile incluse in acelasi interval.
cata81
La ce aveti voi 5 ani garantie?
blanarucristi
La toata masina daca ai achizitionat extra garantie. (Renault Box 3)
grd_mihai
Am si eu doua zile de cand am primit masina, dupa lungi si indelungate telefoane pe la Vocea Clientului, la dealer si multi altii. Asteptarea a fost extrem de grea, insa a meritat cu prisosinta. Pot spune ca sunt mai mult decat incantat de masina....cred ca e ceva genul ”m-am indragostit a doua oara”. E senzatia aia ca te indepartezi de ea si simti nevoia sa te mai intorci odata sa o privesti. Ca motorizare mi se pare super.....vorba unui coleg de pe forum ”m-a cam facut sa uit de diesel”. Super silentios, e acolo cand ai nevoie de putere si cat de cat economic in limitele stilului de condus. Am calcat acceleratia de doua ori mai tare in zone mai deluroase(pana in 3500 rpm) si mi-a adus zambetul pe buze. Designul il consider si la ora actuala cel mai frumos din clasa auto cu care se bate. Spun lucrurile astea dupa 100 km condusi in doua zile. Sper sa nu fi exagerat cu nimic....e si prima mea masina noua. Drumuri bune tuturor si asteptare cat mai usoara celor ce urmeaza sa le primeasca.
jbn
QUOTE(grd_mihai @ 15 Nov 2018, 22:32)
E senzatia aia ca te indepartezi de ea si simti nevoia sa te mai intorci odata sa o privesti.
*



Sa o stapanesti cu bine si sanatate!

Dupa 2 ani si 1 luna inca simt aceasta "nevoie". rolleyes.gif
papa_mulo
QUOTE(Mike959 @ 15 Nov 2018, 21:45)
Da,este putin ciudat ca nu imi arata(la un fost logan 2 imi arata exact cum spui),da tot 5 ani garantie am si cei de la vocea clientului au zis 5 ani sau 100.000 km si eu am si reviziile incluse in acelasi interval.
*



Cauta in meniul computerului de bord "INTERVALE SERVICE" si cand il gasesti tine apasat prelung pe "OK" pana iti apare ce te intereseaza.
Nota: trebuie sa fie contactul pus si motorul oprit, altfel nu apare in meniul CB-ului submeniul pt intervale service.
razvy22ro
QUOTE(grd_mihai @ 15 Nov 2018, 22:32)
Am si eu doua zile de cand am primit masina, dupa lungi si indelungate telefoane pe la Vocea Clientului, la dealer si multi altii. Asteptarea a fost extrem de grea, insa a meritat cu prisosinta. Pot spune ca sunt mai mult decat incantat de masina....cred ca e ceva genul ”m-am indragostit a doua oara”. E senzatia aia ca te indepartezi de ea si simti nevoia sa te mai intorci odata sa o privesti. Ca motorizare mi se pare super.....vorba unui coleg de pe forum ”m-a cam facut sa uit de diesel”. Super silentios, e acolo cand ai nevoie de putere si cat de cat economic in limitele stilului de condus. Am calcat acceleratia de doua ori mai tare in zone mai deluroase(pana in 3500 rpm) si mi-a adus zambetul pe buze. Designul il consider si la ora actuala cel mai frumos din clasa auto cu care se bate. Spun lucrurile astea dupa 100 km condusi in doua zile. Sper sa nu fi exagerat cu nimic....e si prima mea masina noua. Drumuri bune tuturor si asteptare cat mai usoara celor ce urmeaza sa le primeasca.
*


Salut, In cat timp a vent masina de la comanda?

Mersi.
silvanu96
Puneti si voi o poza cu ce e sub capota ...?
simijor
Salutare,

Astăzi se împlinesc doua săptămâni de când am mașina ( am ridicat-o pe 02 nov de la dealer). Pot spune ca am fost foarte norocos ca am primit-o atât de repede având in vedere ca am achitat avansul de 5% pe 22 Octombrie!

Primul drum, aproximativ 350 km, l-am făcut pe E85 iar mașina s-a comportat foarte bine ( m-a făcut sa uit de vechea mașina, un Passat 2.0 TDI)!
Motorul este foarte silențios și trage foarte bine.

Cu privire la consum încă nu ma pot pronunța având in vedere ca am parcurs un nr mic de km cu mașina pana acum, însă ca idee,am pornit cu un consum de 14 % din București și am ajuns la destinație cu un consum afișat de 6.5 % in condiții de mers normale!




Mike959
QUOTE(grd_mihai @ 15 Nov 2018, 22:32)
A. Ca motorizare mi se pare super.....vorba unui coleg de pe forum ”m-a cam facut sa uit de diesel”. Super silentios, e acolo cand ai nevoie de putere si cat de cat economic in limitele stilului de condus. Am calcat acceleratia de doua ori mai tare in zone mai deluroase(pana in 3500 rpm) si mi-a adus zambetul pe buze. Designul il consider si la ora actuala cel mai frumos din clasa auto cu care se bate. Spun lucrurile astea dupa 100 km condusi in doua zile. Sper sa nu fi exagerat cu nimic....e si prima mea masina noua. Drumuri bune tuturor si asteptare cat mai usoara celor ce urmeaza sa le primeasca.
*



Sa o stapanesti(folosesti) sanatos si sa ai parte doar de evenimente placute la bordul ei. Si la mine asteptarea a fost foarte grea( de pe 21.08 pana p2 24.10) dar a meritat si merita din plin smile.gif Ma bucur pentru ca ai ajuns la aceeasi concluzie legat de diesel smile.gif
Drumuri bune si tie !

QUOTE(papa_mulo @ 16 Nov 2018, 10:41)
Cauta in meniul computerului de bord "INTERVALE SERVICE" si cand il gasesti tine apasat prelung pe "OK" pana iti apare ce te intereseaza.
Nota: trebuie sa fie contactul pus si motorul oprit, altfel nu apare in meniul CB-ului submeniul pt intervale service.
*



Multumesc mult,o sa incerc,eu cautam prin meniu cu motorul pornit smile.gif

Update : Da a funcționat, multumesc mult!
grd_mihai
Multumesc tuturor pentru urari! Si eu va doresc asemenea!

@razvy22ro am dat comanda pe 12 septembrie si am primit-o pe 14 noiembrie. Chestia nasoala a fost ca am achitat-o integral pe 24 octombrie si am primit-o dupa 3 saptamani, dupa mai multe promisiuni nerespectate ale dealer-ului.
Mike959
QUOTE(silvanu96 @ 16 Nov 2018, 12:23)
Puneti si voi o poza cu ce e sub capota ...?
*



Poftim smile.gif
RveMO
Le-au standardizat astia de le-au luat dracii. Exceptand motorul, evident, cea mai mare parte e identica cu 1.5 dci.
silvanu96
Merci Mike.
Vroiam sa vad daca i-au pus capac.
Oricum la prezentare pe utube e tare. Multe noutati tehnologice.
user123

Da, ramane de vazut in timp cat de utile/fiabile etc sunt.....as fi pus poze, inclusiv de sub masina, insa imi da nu stiu ce eroare si nu ma lasa sa le atasez....

Oricum scut de plastic/panzat cu un orificiu de vizitare central.....deci nu voi putea face schimbul de ulei pana nu-l dau jos....

Iar bujiile vor fi ff interesant de scos, la cum sunt pozitionate.....
Mike959
QUOTE(silvanu96 @ 18 Nov 2018, 17:19)
Merci Mike.
Vroiam sa vad daca i-au pus capac.
Oricum la prezentare pe utube e tare. Multe noutati tehnologice.
*



Cu plăcere
Marcvio
Azi se împlinesc și la mine 2 săptămâni de când i-am făcut cunoștință noului Estate cu garajul meu. Sunt foarte mulțumit.
Are un consum care m-a lăsat mască pentru un benzinar. Din garaj am azerat consumul și am plecat la drum pe modul eco: Rădăuți - Iași, aproximativ 190 km, la intrare în Iași îmi arăta 4,5 l/100km. Cât am mai mers prin oraș a urcat la 5 iar în garaj la Rădăuți a intrat cu 4,6; Rădăuți - Shighetul Marmației, dus-întors, aproximativ 500 km, munți de urcat și coborât, consum 4,7l/100km.
Mașina este foarte silențioasă iar la depășiri nu te rogi de ea. Dacă înfingi pintenii în cei 140 de cai, îți vine să zâmbești larg.
Îmi place mult și design-ul. Și eu mă întorc să o mai privesc încă odată și încă odată atunci când mă îndepărtez de ea.
myreno4me
Vezi sa nu mergi cu ea subturata, eco style , risti multe !
grd_mihai
Asta vroiam si eu sa te intreb. Ai mers pe eco? Ai schimbat fix cand iti arata in bord de ai scos consumul asta? Eu am facut in weekend in jur de 500 km. Iasi -Botosani - Suceava -Iasi, si la final in parcare am avut 8,2. Am condus la plecare mai agresiv....sa vad ce poate masina...asta in limitele rodajului, schimb intre 3000 -3500 rpm. Nu prea am suportat pe nimeni in fata mea. La intoarcere am incercat sa schimb cum imi cerea ea. Ca mod de condus am folosit masina in 80% comfort si sport cam 20%.
rmn
buna seara,

ce inseamna subturat ??
sub 1500 nu prea are vlaga - si asta este absolut normal - peste 1600 ture cind intra turbina nu prea mai conteaza in ce treapta este...
Pe de alta parte, indicatorul de schimbat viteza se aprinde dupa ei, la circa 1800 de ture si le atingi repede daca nu stai sa mesteci mereu treapta 2-3-4.
Cit de jos e subturat in ac conditii?

LE : in oras acum consuma cam 7,2, e rece afara si dureaza un pic pina baga cald.. dar motorul se incalzeste aproape instantaneu la 90 grade.
afara, Bucuresti-Constanta retur, cu cruise control, media e 6-6.5, la 130 kmh, circa 3000 ture ( mers calm, in rodaj )
Marcvio
Am schimbat exact când îmi cerea ea. Și nu am depășit 100.
Am vrut să văd ce consum minim pot scoate.
E bun 6.5 la 130. Eu din păcate nu am autostradă prin apropiere.
ionutzp2
Mă scuzați că întreb, la rândul meu aștept livrarea unei astfel de mașini, 1,33 Tce (berlină, cutie manuală), ce înseamnă subturat? În cartea mașinii se specifică faptul că în perioada de rodaj să nu se depășească 2500 rpm (parcă). Pe de altă parte, pericolul de mers "subturat" era valabil pentru diesel. Este acum și la motoarele cu benzină? E din cauza turbinei? Trebuie să schimbi vitezele la min.2500 rpm? La mai mult, la mai puțin?

LE. am văzut că între timp a postat cineva o întrebare similară.
grd_mihai
Acum am inteles. Ma speriasem, am crezut ca e defecta a mea cand am vazut consumul tau. Chiar nu am avut nici timpul si nici rabdarea sa merg asa. Trebuie sa recunosc ca imi cam place sa profit de Meganel.
Marcvio
Dacă o limitezi și mergi constant are un consum f bun.
Prin Vadu Moldovei, am limitat-o la 62.Pe modul eco la 60 vrea deja a cincea. La consumul instantaneu îmi arăta 2,2-2,4. Mi se pare îngrozitor de puțin.
Localitatea e lungă și aproximativ netedă. O fi o eroare la mine?
RveMO
Frumos consum in condițiile unui punctaj mare. Cam acelasi punctaj am avut si eu in rodaj la mers legal cu 1.5 dci EDC. Motorul asta promite multe daca se va demonstra ca e si fiabil.

Ca idee, schimbatul influențează destul de putin consumul. Daca urci in ture incet poti sa te duci mai sus fara sa crești consumul extrem de mult. Din experiența mea cu automata cel mai mult contează cat de tare accelerezi pentru ca de cele mai multe ori iti influențează si anticipația, implicit calcatul franei unde pierzi multa energie.
myreno4me
La 1.33 unde cuplul este mai jos parerea mea este ca sub 2000 rpm este subturata, la mine spre exemplu sub 2500 consider ca este subturata. Stiu ca este greu, nici eu dupa 6000 de km inca nu m-am obisnuit dar fac tot posibilul sa o tin acolo cu turatia !
Am scos si eu 4.7 dar nu as mai repeta experienta !
speedman
eu am scos minim 4.9....pr centura, dimineata, liber...[attachmentid=1628096508]
Nilo
Asa ca o parere personala , profilul eco sau sport , au ca diferenta finetea acceleratiei ... ca exemplu teoretic in eco mod apesi acceleratia 10 grade si i da 10% benzina la motor , in sport apesi acceleratia 10 grade si i da 30% benzina la motor
nu se schimba alti parametrii din motor ...
ca exemplu practic, talpa , indiferent de profil , la fel accelereaza masina
nazz
Salut. Nu stiu daca e chiar topic-ul potrivit insa documentandu-ma despre motoarele cu injectie directa, am o curiozitate in caz de are cineva vreo idee. Pe motorul acesta este folosit vreun sistem pentru a limita depunerile de carbon pe valvele de admisie din sistemul de recirculare al gazelor?
Am gasit un filmulet foarte educativ legat de asta care ofera si sfaturi pentu reducerea acestui fenomen (https://www.youtube.com/watch?v=xrLNDgrIw3U)
Orice parere e binevenita biggrin.gif
user123


Teoretic nu ar trebui sa apara chestii de care zici tu, daca se respecta intervalele de schimb recomandate......cat tine garantia - asta e raspunsul oficial dat de inginerii( a se intelege marketing) multor motoare cu injectie directa.


Practic, din ce am obs la mine la "sculele" din ograda cu asa ceva, este ca nu este bine sa astepti acel interval la ulei si la bujii.....cu cat le schimbi mai din timp, cu atat previi treburi de genul- atat cat se poate dpdv al utilizatorului; filmulete gasesti destule si explicatii, mai mult sau mai putin reclama mascata.


Eu sunt optimist in privinta acestui motor. Inca cred ca Reno stie sa faca motoare, nu am vazut motor Reno pe benzina care sa aibe esapamentul negru uleios cum il au unele nemtesti, unde producatorul prevede consumul de ulei si ai chiar locas pt bidonul de ulei in portbagaj.....am experienta amara cu consumul de ulei la nemti, la ceva luat nou similar ca tip de injectie; in fine, daca veti observa ca ciupe ulei sa nu va intrebati unde se duce.....

Ramane de vazut in timp.....
clic
Salutari.
Dupa lungi asteptari am primit si eu masina.1.33.140cp business sedan
Dupa primi 300km o impresie.
Consum 8 % si e extraurban si in limita turatiei pentru rodaj in jur de 2500 ture.
Motorul de 140cp imi pare suficient de vioi.am condus 60km in deal pe serpentine si trage foarte bine in orice treapta de viteza.3 pers in masina +150kg greutatein portbagaj.
Foarte silentios motorul
Imi place faptul ca pot deschide portbagajul din cheie
Imi place ca e mai spatioasa ca un hatchback.
Am condus pana de curand un Megane 2 1.5dci 101cp cuplu 200Nm
Evident ca M4 e peste referitor la puterea motorului.e mult mai vioaie si atat de silentioasa de nu stiu cateodata daca are motorul pornit sau oprit.
Nu am antena externa,desi nu i-am simtit lipsa,ar fi incorporata in plafon.avantaj k nu dau 300lei pe aripioara ci doar 30 lei.
Sunetul pe usb se aude usor inferior decat pe Clio 4 facelift ce il conduce sotia.
Ma enerveaza strart stop.poate doar pe mine dar asta e.mai uit cateodata sa-l dezactivez.
Suspensia e unpic mai dura ca la M2 dar sta foarte bine M4 pe viraje in comparatie cu vechiul M2.
Pentru prima impresie recomand motorul 1.33 140tce.trage si la bine si la greu.
myreno4me
Sa il stapanesti sanatos, cam mare consumul , chiar si pentru cele 1,7 tone transportate ! Daca serpentinele erau si pe urcare atunci se explica !
De la ce turatie incepe sa traga serios ?
user123

Depinde cu ce il compari....trage liniar de la 1800-2000, iar de la 3500 in sus e mai sensibila la pedala.....pana acum, mai mult de 4000 rpm in tr6 nu am duso, o las inca sa isi faca "incalzirea"...un soi de rodaj prelungit....dupa 5000 km, poate.....dupa 10 000 probabil ca voi vedea cat poate...

Pana acum pare un motor bine realizat, ceva raspuns la pedala mai lent fata de alte turbo de la alte marci in intervalul pana in 2000 rpm, dar dupa 3000 pare ok....

Pt ce am vrut eu si ce vreau de la ea, zic ca e compromis optim......

@ clic : sa o stapanesti sanatos si fara incindente !
LaurM4bussinesTce
A mea după 3 zile de când am luat-o mia dat un rateu pe cilindru 4.Dupa câteva zile a început sa fluiere pe la cheder la ușa șoferului. Acum după alte câteva zile parca motorul este mai gălăgios decât era un primele zile. Sper sa fie de la benzina. Deși am băgat benzina de 100 de la mol. Și la început am băgat benzina de. 98 de la Petrom. Sper sa fie de la benzina. În rest mulțumit. Sper sa nu fie vreo teapa cu mașina. Sau sa fi nimerit eu una nașpa. 1.33 140 cp bussines.
Consum în oraș 14 și afara 6.5 - 7
user123

Trist...dar de unde stii ca la cilindrul 4, ai pus-o pe tester?

Teoretic nu ar avea voie sa zica nici pas, e noua....

Poate fi benzina, vezi de la care statii pui : in primul rand nume cunoscute- nu parteneri, distributori si in al doilea rand la statii cu rulaj mare, ca sa fii sigur ca benzina e proaspata....daca bate vantul in statie, sa pleci; daca vezi coada, acolo sa intrii.....daca cisterna e in statie, sa pleci....

Stiu ca aspiratele reno erau sensibile la benzina, dar doar la pornire....rateuri nu prea...

Vezi poate si la stilul de mers, daca mergi frecvent in oras, motorul nu se incalzeste, mai ai si prostia aia de start/stop activata, mergi subturat.....toate astea iti colmateaza bujiile si poate sa iti dea rateu....

Eu am mixt 6.4, vmedie 55km/h , mers 70% extraurban- asta pe ultimii 1800 km facuti la un total de 2300km ( aprox)...
LaurM4bussinesTce
User 123. Am fost cu ea la meridian vest și au zis ca a rămas defectul după care l-au șters. Benzina am băgat de la Mol stație aglomerata. Maine ma duc cu ea iar la meridian. Am programare, sa vedem ce zic băieții. Dar tare mi-e ca or sa zică ca motorul merge ok și ca mi se pare mie.
Nu merg subturat , într-adevăr am mers prin oraș cu ea dar fără start stop.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.