Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ulei pe tubulatura
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Alxseb
Salut, am desfacut azi furtunul care face legatura dintre filtru de aer si turbo si am gasit ulei pe el. Cu ocazia asta am verificat si daca are joc axul de la turbina si este fix pe toate directiile. Dar revenind la uleiul de pe tubulatura, cred ca vine pe furtunasul de la capacul culbutorilor. Acolo nu trebuie sa fie vreun filtru sau plase metalice care sa opreasca uleiul si sa lase doar gazele sa treaca?
madhorsefuzzy
Si la mine este la fel. Si din ce am citit toate diesel-urile au ulei pe tubulatura aia.

Capacul de la culbutori are un burete acolo care in timp devine casant si nu mai retine nimic lasand uleiul din vapori sa treaca mai departe.

Costul inlocuirii capacului este de vreo 6-700 lei + garnitura + manopera.

Eu l-am lasat in pace.
Alxseb
Și nu este o problemă dacă aruncă uleiul pe turbină?
mars
Sunt vapori de ulei, si eu am vazut niste urme, nu a ajuns nimic la turbina. S-a mai discutat aici: link.
antonino
Aceeași problema am și eu, urme de ulei pe furtunul admisie turbo. Fără doar și poate uleiul cum zicea colegul mai sus se prelinge prin furtunul de la gazele de cart in admisia turbo și de acolo mai departe in admisia motor rezultând depuneri egr și fap suplimentare. Nu sunt de acord că "așa face" toate diesel-urile și as prefera sa schimb acel epurtor. Știe cineva un cod?
Probabil coincidență că doar la GT-uri observ că apare. La doi amici cu 2.0 150cp nici o Pb de genul.
marius80_eugen
QUOTE(madhorsefuzzy @ 29 Oct 2018, 20:10)
Si la mine este la fel. Si din ce am citit toate diesel-urile au ulei pe tubulatura aia.
Capacul de la culbutori are un burete acolo care in timp devine casant si nu mai retine nimic lasand uleiul din vapori sa treaca mai departe.
Costul inlocuirii capacului este de vreo 6-700 lei + garnitura + manopera.
Eu l-am lasat in pace.
*


Dar acel burete cum se scoate si cum se curata ? Eu am vazut doar un buretel in pompa de vacum pana acum de care nu stiam. La benzinare poti pune un filtru "sport" cu numele de breather, foarte mic, pe acel furtun si nu-l mai bagi in admisie.
Intrebarea este daca poti sa cureti acel buretel sau sa adaptezi un breather mic pe el, ca sa nu mai bage acei vapori pe afara ...
Chiar daca ajung sa curat zona in fiecare luna, tot nu dau banii aia pe o prostie, mai ales ca "asa face toate" .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.