QUOTE(madhorsefuzzy @ 29 Oct 2018, 20:10)
Si la mine este la fel. Si din ce am citit toate diesel-urile au ulei pe tubulatura aia.
Capacul de la culbutori are un burete acolo care in timp devine casant si nu mai retine nimic lasand uleiul din vapori sa treaca mai departe.
Costul inlocuirii capacului este de vreo 6-700 lei + garnitura + manopera.
Eu l-am lasat in pace.
Dar acel burete cum se scoate si cum se curata ? Eu am vazut doar un buretel in pompa de vacum pana acum de care nu stiam. La benzinare poti pune un filtru "sport" cu numele de breather, foarte mic, pe acel furtun si nu-l mai bagi in admisie.
Intrebarea este daca poti sa cureti acel buretel sau sa adaptezi un breather mic pe el, ca sa nu mai bage acei vapori pe afara ...
Chiar daca ajung sa curat zona in fiecare luna, tot nu dau banii aia pe o prostie, mai ales ca "asa face toate" .