Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pareri achizitie NISSAN QASHQAI 1.3L DIG-T 157CP
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Forum Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
teal_c
Salutare tuturor,
intentionez sa fac o achizitie a unui NISSAN QASHQAI 1.3L DIG-T 157CP CUTIE MANUALA 2WD BENZINA N-CONNECTA + CUL MET.
Inca nu am facut un test drive dar sper, cu putin noroc, saptamana viitoare sa ma plimb cu unul ca sa-mi fac o idee despre el.
Voi ce ziceti? Merita? Varianta N-Connecta ar fi una multumitoare (cea de top este destul de ....in top ca pret).Are CV manuala (nu ma intereseaza automata), in 6 trepte, este cu motor benzina si cei 157 de caluti cred ca sunt OK. Cat despre dotari....ii mai lipseste ,,radarul'' pentru franare cand este pe pilot automas ca sa franeze daca masina din fata are viteza mai mica de deplasare, dar are pe cel pentru pietoni si cred ca este ok pentru....neatentie smile.gif
M-ar ajuta mult si parerea voastra.
Multumesc anticipat.
Bogladen
Ea ca masina e destul de ok. Motorasul pare foarte interesant si cred ca va avea succes in vanzari. Din pacate pentru tine nu cred ca e cineva care sa detina (fiind motorizare noua) sau chiar care sa fii facut macar un test drive. Ca si echipare ai ales coret, N-Conecta are mai tot ce ai nevoie de la o masina. Nu stiu exact la ce pret ar ajunge combinatia asta dar nu cred ca o sa fie foarte ieftin.
teal_c
Ca pret am prins de veste ca ar fi undeva la 21.000 Euro (cu tichet Rabla). Ramane de vazut ce oferte personalizate fac ei, poate mai reduc ceva. Vopseaua metalizata este cam la 450 Euro. Daca iau , sa zicem, alb simplu (nu stiu daca au) mai dam cu minus la pret. smile.gif
Bogladen
Pai nu e rau deloc, iti recomand sa vezi masina "pe viu" si sa arunci un ochi si pe la concurenta: Kadjar, 3008, Ateca, Grandland X si nu in ultimul rand Sportage.
teal_c
Am facut si drive-testul. Problema este ca a fost o masina cu motorul de 1,6 litri motor benzina, nu de 1,3 pentru ca inca nu a ajuns pe piata din Romania (inca nu-l au in stoc).
Placut surprins de modul de rulare prin oras, trafic intens, porniri si franari dese. Reactioneaza bine. Era o masina cu cu echiparea TEKNA. Interesant sistemul de ajutor cand dai cu spatele, poti vedea imprejurimile masinii tale datorita celor 4 camere montate pe masina.
De asemeni si cele de atentionare cand ai ceva in unghiul mort, la mers sinuos (parasirea benzii de rulare), atentionare (la viteza mica) asupra obstacolelor sau pietonilor din fata.
O masina interesanta la un pret de achizitie de aproximativ 24.000 euro.
M-ar fi bucurat sa merg cu acest model undeva pe autostrada sau cu acel model de 1,3 litri la 157 CP.
Ramane de vazut cand va sosi pe piata (se pare ca in urmatoarele 2 luni). Acest model de 1,6 litri, dupa spusele celor de la reprezentanta, nu se va mai produce.
DeusX
La Timisoara motoul de 157cp e deja nu doar in oferta ci si la test drive.
Problema Qashqaiului ramane cea clasica: pret maricel pentru spatiu interior de Clio.
Bogladen
Pret maricel, da! Spatiu interior de Clio? Te-ai urcat vreodata in QQ? Spatiul chiar nu e o problema.
DeusX
M-am urcat, l-am si condus (cel din 2018) si e mititel. :-) Poate nu Clio, am exagrat putin, recunosc. Hai sa zicem de Megane hatch.
Bogladen
Eu am 1.90 si daca stau in spatele scaunului de la sofer reglat pentru mine nu ating cu genunchii si nici la plafon nu ajung cu capul. Da, nu e cea mai spatioasa din clasa ei dar nu e o masina inghesuita (cum e Focusul).

Eu insa am altele de reprosat:

- antifonare slabuta si zgomot de rulare destul de mare (implicit);
- portbagajul putea sa fie un strop mai mare;
- nu are ventilatie pentru pasagerii din spate (nici macar sub scaunele din fata);
- oglinzile fluiera la peste 100 kmph;
- interior tristut (calitativ dar anost);
- cutia de viteze manuala (cursa prea lunga a schimbatorului si schimbari de trepte zgomotoase);


Eu unul nu as da 22k euro pe unul nou, o valoare corecta o vad pe la 17-18k eur. Cred ca exista variante mai bune, cum am scris in postarea anterioara. smile.gif

LATER EDIT: am observat ca la facelift scaunele sunt foarte groase si au si o protectie din plastic pe spate asa ca e posibil sa fie mai inghesuit fata de varianta mea...
DeusX
Azi merg la test drive cu motorul de 1.3 benzina, 157cp (eu sunt interesat de cel de 140 cp), echipare N-connecta.
Incepand din luna august, au facut niste modificari la interior si mici briz-brizuri la exterior (sigla e acum cadrata intr-un cerc, nu mai este pusa pe un trapez cu baza mare in sus).
La interior au schimbat display-ul, aceeasi dimensiune dar rezolutie mai buna. Navigatia este furnizata de TomTom si, chiar incepand de la Acenta, masina are integrare CarPlay si Android Auto.

Nu prea am gasit materiale informative, pe youtube, gen review-uri, dupa aceste modificari. Probabil sunt prea recente.

Doar o scurta prezentare fara voiceover:
https://www.youtube.com/watch?v=xarQvKaL_w8

Voi da o atentie sporita zgomotului despre care vorbesti. Mie mi s-a parut destul de bine izolata, cel putin atat cat se vede: in zona usilor au pus chedere atat pe caroserie cat si pe usa (nu stiu daca asa era si in anii trecuti).
teal_c
DeusX asteptam ceva pareri dupa drive test. pro sau contra, e bine de stiut.

Revin cu noutatea ca pretul de achizitie este de 21.000 euro (rotunjit), prin programul RABLA. Pentru alte culor decat cele pe care le au in stoc se asteapta 2-3 luni. Eu am dorit culoarea neagra asa ca .....e de asteptat. Aeratoarele pentru climatizare nu sunt in echipare pentru pasagerii din spate, asa este (am intrebat si au spus ca nu se monteaza din fabrica). De asemeni si echiparea pentru fumatori (bricheta, scrumiere), se poate efectua in service dupa achizitie.
Bogladen
Asteptare usoara smile.gif
DeusX
Pro.
M-am dat cam vreo 30km, mai mult extra urban (pentru cine e din TM, m-am dat pe drumul spre Cenad, pana spre Becicherecul Mic).
Am avut la dispozitie un QQ de 1.3L, 157 CP, manual, echipare N-connecta Special (ceva editie limitata, undeva mai spre Tekna). Nu avea sistemul multimedia nou => nu am putut sa testez Android Auto si nici display-ul nou. Asta e...

Masina se conduce foarte fain, nu da impresia ca stai prea sus, din potriva, parca eram intr-o masina normala, simteam dimensiunile bine. Sta fain pe drum iar motorul chiar trage. Am facut multe depasiri cu kickdown :-) plecand si din a 3-a si din a 4-a si chiar din a 6-a, se descurca mai mult decat onorabil, chiar foarte bine si fara scandal mult de la motor. Mi-a parut ca accelerarea mai puternica se declanseaza de pe la 2500RPM.

Zgomotul de rulaj la 140km/h nu e mare, se aude ceva de la roti si vant, mai putin de la motor. Drumul nu e prea grozav calitativ pe unde am fost. In orice caz, 3 oameni ne intelegeam foarte bine fara sa ridicam tonul. Totusi nu am apucat sa merg mult la viteza asta, fiind drum judetean, dar nu imi fac griji de zgomot.

Auto-hold foarte misto, nu stiu cum e la Megane, de exemplu, dar la asta merge brici, l-am testat la intoarceri din 3, pe drum ingust si bombat pe centru, cu santuri mari pe margine. smile.gif

Foarte placut surprins ca semnalizare merge ca pe Smartul sotiei si pe Mertane, in general: atingerea usoara semnalizeaza de 3 ori si se opreste. Sunt sigur ca mai multi o au. Pentru mine a fost surpriza placuta.


Una peste alta, imi place masina, imi place foarte mult si motorasul, asa ca luni voi da comanda pe un model cu doar 140CP, dar nu ma astept la diferente notabile. Tehnic, din pacate, nu stiu care e diferenta, daca sunt componente diferite pe 160 CP fata de 140CP sau e doar din calibrarea ECU. Daca e doar din calibrare, il pot resofta lejer la un moment dat.

Daca aia de la Ranault m-au luat peste picior cu test drive-ul, reprezentantul de la Nissan a fost incredibil de amabil, isi merita comisionul. Tot ce am vrut am facut la ei in curte, m-am urcat in toate masinile sa le analizez comparativ. :-)

Bogladen
Tot inghesuit ti se pare?
DeusX
Nu in mod deosebit, cel putin nu in habitaclu. Visual, portbagajul si acum mi se pare mic, comparand cu Megane Sedan sau Estate.

In fata e foarte bine. Sotia mea (dar si eu) ne-am panicat un pic cand am vazut Tekna unor prieteni, parandu-ne foarte inghesuita, dar nu am calatorit cu ea. Sotia a stat azi in spate si mi-a dat unda verde pentru achizitie, deci e OK. Nu se compara cu Octavia, de exemplu, unde poti juca o sarba in spate, dar nici Megane nu e in liga aceea. De vina este bordul masiv, mult mai iesit spre pasageri fata de Skoda (comparand cu Megane). QQ este cu 20cm mai scurt decat un Estate, deci e de asteptat volumul mai mic in portbagaj, de exemplu.

Una peste alta, e OK, e in grafic. :-)
Bogladen
Super, asteptare usoara!
teal_c
Multumim DeusX pentru pareri. Credeam ca numai mie mi-a placut dar acum pot zice ca am un aliat. In decembrie se pare ca ajunge si al meu. Este adevarat ca spatiul in portbagaj este mic fata de alte masini (eu am un passat care ....daca intru in el fara sa rabatez spatarul din spate am loc suficient la 1,88 si 102 kg).
teal_c
Mai are cineva noutati, pareri pro sau contra?
Bogladen
Vezi ca au tot aparut review-uri, mai toata lumea lauda aceasta motorizare.
DeusX
Am observat din fisa de prezentare ca motorul de 160cp e pus pe QQ cu suspensie independenta pe spate, in timp ce motorul de 140 e pus pe suspensie cu bara de torsiune. De asemenea, dimensiunea rotii de 16" lipseste de pe varianta 160cp.

Pareri 1st hand nu am, inca nu a venit masina, mai am un pic de asteptat iar asteptarea e grea, ca mi s-a defectat Loganul din dotare (bobine, sonda lambda, s-au dus naibii electricele...).
Bogladen
Te-a simtit ca iti iei alta smile.gif)
DeusX
Da, am un "noroc" fantastic. Ieri a crapat si caseta de directie de pe Smart-ul sotiei. Cica se intampla extram de rar, mai sa se jure astia prin service-uri ca de ani de zile nu a venit un Forfour cu caseta bulita. Costa o galeata de bani, numa un pasionat ar cumpara piesa noua (nici nu stiu daca e originala sau un aftermarket mai rasarit, dar costa 7000 lei). Ceva seconduri sunt pe la 1500 cu tot cu ECU.

In fine, am dat in offtopic. :-) Am ramas fara masinii si deja ma uitam la un Micra nou, entry level de oras, daca iau 6500 la rabla pe Smart, o reducere de bun simt de la Nissan, 50% avans si restul credit prin RCI, as rezolva si problema a 2-a. Hmm...
vali2
reducerea de la nissan e de 8% plus 600 euro daca cumperi pe persoana fizica...o fi de bun simt ?
eu m-am tiganit pentru mai mult... laugh.gif nu mi-a mers, asa ca voi profita doar de ce ofera ei ca si reducere.
nu sunt hotarat intre motorul de 138 si cel de 157, cel mai puternic are cuplu motor mai mare...ma tenteaza ca vin de pe diesel...
drive test nu am unde face, la dealer nu au masina asa ca daca aveti idei help me
ca si nivel de echipare sunt hotarat pe tekna, farurile led sunt bestiale, acoperisul panoramic a fascinat sotia..nu mai cobora din masina radmasa.gif
deci care ? 138 sau 157 cp ? care o fi mai economic la un mers normal ?
speedman
ce emisii poluante are qq cu motor 1.3 157 cp? se încadrează la rabla? Eu ma cam indoiesc...
vali2
in fisa tehnica apare la emisii 130g co2/ km...pare in grafic, are norma de poluare euro 6d, eu folosesc programul rabla pentru achizitie
parca distributia este pe lant la aceste motoare ?
DeusX
Da, e pe lant.
Ambele variante se incadreaza la Rabla.

Mia panoramicul mi s-a parut fain daca stai in spate. Daca stai in fata, te impresioneaza un pic la inceput, apoi nu ii mai simti prezenta, cel putin asa am observat eu.
teal_c
Din cate stiu eu, asa cum mi s-a spus de fapt, Qashqai are distributia pe lant. Deci gata, am scapat de schimb distributie din 60k in 60k sau o data la 4 ani. De asemeni ambele variante, cea de 130 CP si cea de 157CP, sunt achizitionabile prin programul Rabla, asa am luat si eu. Asteptarea este de 2-3 luni, la cele pe care le doriti cu diferite optiuni, pentru ca cele noi incep sa vina de prin decembrie , asta in cazul in care nu le doriti pe cele pe care le au dealerii in parcul lor de masini. Pentru mine deranjant este faptul ca nu monteaza la modelul N-Connecta, Tekna barele longitudinale pe plafon. Abia la Tekna + apar acele bare. (neseriosi din punctul asta de vedere si o montare dupa achizitie eu o exclud). Asa ar fi avut o alta alura, mai placuta dupa parerea mea. Plafonul panoramic......nu ma atrage desi este interesant, mai mult pentru ce din spate. Fereasca Dumnezeu sa ai norocul sa-ti pice ,,ghiveciul'' sus, sa vezi bucurie in buzunar.
DeusX
Esti sigur ca doar pe Tekna+ primesti barele longitudinale? Eram sigur ca si pe Tekna normala le primesti. Nu am la mine oferta comerciala valabila, dar am sa verific maine. Chiar si dealerul mi-a spus ca Tekna are barele pe ea iar masinile care au fost livrate acum 2 saptamani aveau barele si pe Tekna si pe Tekna+.

Ai scapat de distributie dar, probabil, accesoriile sunt tot pe curea, probabil si un intinzator (la Smart am o curea care nu necesita intinzator). Acestea vor trebui schimbate la 60k km. Apoi masina are injectie directa, care presupune alte piese in plus, cum ar fi pompa de presiune inalta (pag. 86 din documentul linkuit mai jos), injectoare mai rezistente (injectand direct in cilindru) dar mai scumpe (pag. 82, stanga). Speram sa duca mult si bine, altfel preturile sunt considerabile. :-) Iar injectia directa mai aduce si ceva depuneri pe supape, spre sa nu fie cazul.

https://www.continental-automotive.com/geta..._Final_2017.pdf
DeusX
Hai ca m-am uitat pe oferta de la final de octombrie si:
- nu (mai) exista Tekna+, se cheama Tekna Bose
- barele longitudinale sunt puse pe Tekna
- nu exista optional la alte modele (cum exista, de exemplu, panoramicul optional, pentru 800 euro, la N-Connecta)

Atasata mai jos poza din oferta comerciala.
vali2
"' Asteptarea este de 2-3 luni'".......nu cobi!!!!...mi-au promis maxim 2 luni, au zis ca poate si mai repede...si eu am crezut....
voua ce va promis dealerii in legatura cu termenul de asteptare ?
DeusX
Pentru o comanda noua in productie, lead time-ul este de 3 luni, intr-adevar.
Eu am cumparat o masina deja data in productie cu termen maximal de livrare 2 luni dar cu promisiuni ca masina va fi livrata intr-o singura luna +/- o saptamana. Deci mie ar trebui sa imi vina saptamana viitoare (... si nu mai am rabdare!!! :-) :-) )
DeusX
Gata așteptarea, a venit mașina. 😁😁😁
Cand ma eliberez cu munca un pic, revin cu ceva detalii si poze.
vali2
ne mai fierbi mult ????
DeusX
Am atasat cateva poze.
Nu pot zice mare lucru de consum, ca am mers doar vreo 30km cu o viteza medie de 11km/h. :-) Nu am timp sa ma duc undeva la drum lung cu ea in timpul saptamanii.

Mi-a placut ca au schimbat cotiera si am primit una imbracata in piele ecologica. Cred ca e mai OK decat cea in stofa.

Ecranul tactil se misca mai bine decat cel folosit pana in octombrie. Si rezolutia e mai buna. Am testat apelarea cu comanda vocala (prin BT) si navigatia cu Waze prin Android Auto (cablu USB) si au mers OK. Am folosit si Spotify, merge OK, dar am observat o problemuta: cand porneste o piesa, dupa vreo 3 secunde e o pauza de 1-2 secunde, apoi merge piese in continuare fara probleme pana la capat. Nu mai tin minte daca face asa la fiecare piese sau numai cateodata.

In rest ce sa mai zic, e faina masinuta, oglinzile se pliaza singure, piuie cand trec peste banda sau cand franez tarziu (urla la mine daca ma apropii cu viteza prea mare de cel din fata mea). Nu am avut "sange" sa testez daca si franeaza in locul meu, asa cum ar trebui. Probabil o face, dar in manual sunt enumerate o serie de limitari in care sistemul acesta ar putea sa nu functioneze.

Masina a fost 20k euro, CASCO gold la Tiriac 470 euro / an, fara fransiza. Am mai dat 150 lei pe numerele rosii si suporti. RCA 350 lei tot la Tiriac (fara decontare directa). Dealerul are contract de best price cu Tiriac si GrupAma.

Foarte amabili cei de la Autoeuropa Timisoara - NISSAN (tin mortis sa adaug asta, pentru ca la Renault aproape ca m-au luat la misto, chiar daca sunt aceeasi firma, dar alti oameni).
vali2
sa o porti sanatos, multi km fara evenimente !!!
asteptam impresii noi, cum trage motorul,date despre consum...
ai primit ceva de la dealer ?...covorase, cauciucuri de iarna ?
DeusX
Covorașele de cauciuc si kitul legislativ au fost incluse in prețul mașinii. Altceva nu am mai primit, am fost mulțumit de discoutul acordat.

Mi-am mai cumparat un set de jante de 17 originale Nissan, la un pret decent pentru jante de aliaj (ei zic că la ofertă, dar pretul full era obscen, nu as fi dat atat pe ele). Si cauciucuri de iarnă tot eu mi-am luat.
vali2
DeusX, ti-am trimis pm, cred ca s-a pierdut pe drum...
ce tip de jante ai luat si la ce pret ? as vrea sa cumpar un set de roti inainte de a veni masina,
dimensiunile jantei ar fi 7j latimea, 17 diametrul, PCD 114,3 si diametru butuc 66.1 ?
ai montat si senzori de presiune pe jante ?
ai ceva date despre consum ?
multumesc
DeusX
Am cumpărat jante originale Nissan din catalogul lor de accesorii, de 17, model Snowflake silver. Fiind dedicate QQ, nu mi-am bătut capul cu dimensiunile tehnice. Arată excelent pe mașină, nu au avut nevoie de nici un inel adițional, vin cu căpăcele centrale in cutie (alea pe care scrie Nissan).
https://www.nissan.ro/gama/modele/qashqai/accesorii.html

Cu tot cu piulitele speciale si 4 valve cu sensor Renault de origine, m-au costat vreo 3050 lei. Eu zic ca a fost bine. Valvele au stiut sa le monteze corect cei de la vulcanizare si s-au sincronizat cu computerul dupa cateva drumuri prin oraș.

Cosum mixt oraș-DN-autostradă ar fi undeva pe la 7L/100, dar am fost tot la drumuri scurte de max 120km.

Mașina stă fain la 140km/h pe bord la 3000 rpm în treapta a 6-a.
teal_c
DeusX, ce scut are QQ-ul. Te-ai uitat sub ea? Este de metal sau de plastic?
Ai dat 3050 doar pe jante? Pe cauciucuri cat ai dat?
Sa te bucuri de ea si cat mai multe drumuri bune....astea care sunt smile.gif
DeusX
Sunt aproape sigur ca e de plastic, dar nu am verificat. Ce nu mi-a placut foarte mult e spatiul unde stau rotile din spate e dintr-un fel de textil mai gros. Nu stiu cum o sa se impace cu zapada mai serioasa ce se strange acolo iarna.

3050 = 4 jante + 4 sensori + 4 piulite

Cauciucurile au fost ceva separat, acolo fiecare isi alege in functie de cati bani are de dat, in general de pe la 380-400 lei in sus.
Bogladen
E din plastic scutul.
teal_c
Oare s-o gasi de metal? After market bineinteles ca doar nu original. Sunt sigur ca e mai ieftin. smile.gif
vali2
http://www.scutmotor.co/scut-motor-metalic...san-qashqai-j11


Doar la o prima cautare....
DeusX
Sunt curios daca si X-trail are scut de plastic sau daca e metalic. La QQ, care e descris drep "urban crossover" nici nu ma asteptam sa aibe scut metalic. Ma si gandesc ca cineva care ar avea nevoie de asa ceva, poate a gresit masina. Dar un Navara sau un X-trail m-as astepta sa aibe acest scut metalic in standard.
vali2
DeusX ne mai spui cate ceva ?
ce-ti place la masina...ce nu-ti place...daca ai testat sistemele de siguranta, ceva despre chassis control, incalzirea in scaune....caldura din masina...parbrizul incalzit...zgomot motor, etajare cutie viteze...
vreo comparatie cu loganul... radmasa.gif
DeusX
Chiar sunt plecat cu mașina, va scriu mai in detaliu când apuc (cel târziu duminică) . Dar e de bine, îmi place mult mașina.
DeusX
Bau!

Am facut, in weekend, vreo 720km cu masina, din ei am 120 pe autostrada si restul pe DN-uri / E-uri.
Foarte putin urban. Am avut o viteza medie de 74km/h si un consum, pe computerul de bord, de 6.5 l/100.

Imi e greu sa gasesc probleme sau parti negative masinii, poate sunt prea subiectiv, detinand una. Poate o sa fac si eu, intr-o zi, testul ala de rigiditate a sasiului, ca cica acolo e cu rateu.

Dar sa le zic asa cum mi le aduc aminte:

1. USB
- are numai 1 USB, unde te conectezi cu telefonul daca vrei Andoid Auto sau CarPlay, sau doar sa iti incaci telefonul.
- poti conecta si un stick USB. Eu am conectat unul cu MP3-uri si am avut placuta surpriza ca player-ul masinii sa recunoasta play-listurile facute cu foobar2000 (fisiere m3u). Asta e un lucru bun.
- era fain sa am 2 USB-uri, unul pentru telefon si unul pentru un stick USB cu muzica de backup, fara sa fie necesar sa umblu in cotiera

2. Lane assist
- fain pe autostrada, inutil in afara ei. Eu l-am dezactivat, altfel ma bipaie prin oras cand mai ocolesc vreo groapa si calc linia, fie ea si punctata.
- pe autostrada e OK, daca esti un pic neatent, te bipaie sa iti ti banda

3. Stop/Start
- initial am crezut ca il voi folosi asa cum l-a lasat "natura" dar ma vad dezactivandu-l destul de des (aproape la fiecare calatorie)
- nu e ceva specific Nissan, nu stiu de ce l-am mentionat aici

4. Waze / Spotify
- la dus, totul a mers impecabil, la intors, Waze-ul a crashuit de 2 ori. Tin minte ca mi-a facut la fel si rulat direct de pe telefon, anul trecut cand l-am forjat intens prin Grecia, deci nu pot da vina pe implementarea de pe masina.
- exista o limitare a sistemului AA (nu e ceva specific Nissan, dar usor enervant): nu poti cauta ceva pe Spotify, poti doar reda piese din playlisturi deja existente. E o limitare de "safety".
- in rest, merge totul brici

5. Viteza / acceleratie
- Masina trage fain. Pe autostrada se intinde bine la 140-150-160, mai sus nu am mers. Tempomatul isi face treaba
- In afara autostrazii, e destul de fasneata in depasiri, nu mi-a fost teama sa ma bag cu ea (dar eu nici nu ma bag aiurea, ca berbecu). E bine sa fii la 2000+ rpm ca sa aibe de unde sa dezvolte cuplu. In general, cutia e foarte OK etajata, ai treapta a 4-a si a 5-a care te lasa sa urci mult in turatie si viteza pentru a depasi mai repede. Altfel, ai avea a 4-a pana la un 80 km/h, a 5-a pana la un 110 km/h si mai sus a 6-a, de croaziera. Imi e greu sa explic in cuvinte.
- Computerul indica sa urci treapta de viteza la 2000rpm, dar asta da bine doar la modul eco si, eventual, daca mergi super relax. In a 6-a la 3000rpm ai 140km/h pe ceas si destul de liniste in masina.
- La calatoria asta, eu am scos un scor eco de 73 din 100, nu prea am mers cum mi-a indicat el, am depasit mult pe unde s-a putut, deci am urcat si in 4000-4300 rpm.

Toate chestiile astea tin si de experienta fiecaruia cu masinile ce le-a condus inainte. Eu vin de pe Logan 1.6 16v, am condus alte masini mai "rasarite" destul de rar si putine.

6. Incalzirea in scaune
- merge smile.gif
- pe high e chiar prea puternica dupa un timp, in mod normal treci pe low sau o opresti
- nu se opreste automat
- nu detecteaza daca e om in scaun. Daca pasagerul se da jos cu ea pornita, nu "se prinde" sa o opreasca.

7. Parbrizul incalizt
- fabulos. Auzisem de aceasta functie de la posesorii de Mondeo. Acum o am, doar imi pare rau ca nu e si pe Micra N-connecta, nici macar optionala.
- nici nu vreau sa stiu cat costa un astfel de parbriz, fata de unul standard

8. Chasis control
- nu stiu ce e asta. Sau cred ca stiu ce e, dar daca nu il pot activa/dezactiva din meniu, nu cred ca il pot testa

9. Alte sistem de siguranta
- nu am testat, spre bucuria mea si a restului familiei. :-) Nu am sa fortez o derapare sau o franare de urgenta doar de dragul de a o face. De aia exista site-urile de review-uri auto.

10. Pozitia la volan
- ergonomica, scaunele comode, "airpioare" pronuntate care te tin in scaun fara sa te deranjeze
- reglare scaun si volan foarte OK, poate la cei peste 190 cm inaltime, sa li se para ca stau prea sus => mergeti la testdrive
- oglinzile mari sunt LUX! Absolut superbe in trafic, chit ca produc un pic de extra-zgomot la viteza.
vali2
multumim mult pentru detalii,
ma bucur ca masina are parte doar de pareri pozitive, e o incurajare pentru mine care am facut comanda la QQ fara drive test....din pacate in Iasi nu exista masina pentru asa ceva.
cu asemenea review imi va fi asteptarea mai placuta, multumesc !

Sarbatori linistite la toata lumea !
Vlad.augustin
Salutare! De curand sunt posesorul unui nissan qashqai acenta 1.3 140 cp. Stie careva cum sa folosesc android auto? Pe magazin play nu e disponibila aplicatia android auto. Ca varianta de instalare am inteles ca ar merge de pe www.apkmirror.com. A incercat cineva? Mi.ar prinde bine un sfat
DeusX
E un topic chiar aici, n-ai cum să-l ratezi, exact despre AA pe Acenta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.