Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu se accelereaza la rece
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
catalin amza
Salutare lagunisti!
Am o probleme. Dimineata, la rece, pana se incalzeste motorul, daca o accelerez da in nas, se infraneaza motorul, fara sa se accelereze dupa care smuceste si se tureaza normal. Oare ce are?
daniellu
Ai gpl, nu ?
catalin amza
Da! se vede in semnatura.
daniellu
Pai e tratat subiectul la maxim. Cica, mergand mult pe gaz - amestec sarac - calculatorul de injectie face corectii ce influenteaza mult mersul pe benzina. In sens negativ, bineinteles. Probleme la nivel de pornire in primul rand.
Par example: am un amic cu 1.8 benzina Ford ce avea probleme cu pornirea la rece de cum se lasa frigul (de la 15 grade in jos). Norocul ca s-a defectat ceva la gaz, si a fost nevoit sa faca vreo 2000 de km pe benzina. Minune: si-a revenit masina. Acum e la impas maxim, sa demonteze sau nu instalatia de gaz.
Sunt absolut de acord cu GPL-ul, dar cred ca de la euro 3 in sus acesta nu este perfect compatibil cu injectiile pe benzina, decat daca instalatia e de fabrica.
catalin amza
Cum adica daca instalatia e de fabrica?
Nu inteleg. Toate instalatiile sunt facute de fabrici autorizate si care au facut foarte multe teste cu instalatiile de GPL. Pai daca Porsche monteaza pe masinile lor GPL arata faptul ca inginerii aia stiu ce fac si nu sunt cocalari ca si noi.
megan2
cred ca te refereai la tine in mod directional si exclusiv cand spuneai "cocalari"

Gpl din fabrica este ok pentru ca tot motorul este adaptat pentru asta.Gpl montat dupa iesirea pe poarta fabricii este o gluma care poate deveni chiar sinistra in unele cazuri.

Am avut gpl brc acum 5 ani pe un monopunct si numai probleme aveam.Era primul model de gpl(fara injectoare) .Chiar daca era cea mai scumpa instalatie la ora aia se deregla constant si supraincalzea motorul.
Sonda lambda vedea doar amestec sarac si asta deregla permanent ecu.
Cel care a montat a lasat pompa de benzina conectata si mergea permanent, dupa un timp a clacat.
Dupa vreo 5 luni si vreo 2000 km (si zeci de reglaje) a inceput sa curga lichid de racire pe la coliere..
Cutia de comanda avea 2 leduri si un buton care daca era prea frig afara nu functiona deloc.
Filtrul de gpl s-a infundat in primii 300 km cu niste fulgi negri.
Nivelul in butelie era semnalizat pe cutia de comanda cu 4 leduri si arata doar cand bagam gaz si cand nu mai era deloc se aprindea doar unul, in rest erau stinse.
Mi-au schimbat pe garantie tot ce era de schimbat dar bine nu a mers pana am dus masina la remat niciodata.
catalin amza
Am rezolvat! Am schimbat o bobina de inductie si problema s-a rezolvat. Merge perfect. Asta in conditiile in care masina are 457000 km, 320000 doar pe gaz, de 10 ani de cand e la mine. Nu consuma ulei, consuma aproximativ 2 l/% gpl in plus fata de benzina, are 19 ani si ararta foarte foarte bine. Da! Suntem cocalari! Atata timp cat contrazicem niste ingineri care au distrus cateva motoare facand teste peste teste in cele mai perfectionate laboratoare din lume ca sa inventeze instalatiile cu gpl. Ca altii le monteaza defectuos? Asta-i alta treaba si e sinonima cu pierdutul rotii dupa ce ai trecut pe la vulcanizare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.