Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomot metalic roti spate
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
florin_snoopy17
Buna! Imi cer scuze daca repet topicul am cautat pe tot forumul si nu am gasit nimic legat de acest subiect.
Detin un megane 2 1.5dci 60kw din 2004 berlina, de ceva timp cand merg pe drum drept putin virat la stanga am o bataie pe rotile din spate, iar cand iau dreapta putin din volan nu se mai aude nimic.
Ieri am urcat-o pe elevator am verificat toata directia e ok, planetarele ok, pe spate am gasit arcul drept rupt in partea terminala jos aprox 6 cm,bucsele de la puntea spate coapte si rupte iar cauciucul din stanga uzat putin pe interior.
Va intreb pe voi, zgomotul acela e de la arcul rupt si din cauza bucselor uzate sau poate si din alta parte? Cand virez putin sau mai mult dreapta nu se aude nimic, doar cand virez stanga se aude ca si cum ar freca cauciucul de contraaripa desi nu se vede frecat niciunde. Rulmenții i-am verificat, placutele ok, etrierii ok.
Va rog sa ma ajutati cu o schita pentru a putea confectiona o presa sa extrag bucsele vechi afara,sau niste indicii.

Va mulțumesc si imi cer scuze daca am repetat topicul.
O zi buna tuturor!
SorinSorin
QUOTE(florin_snoopy17 @ 22 Aug 2018, 12:27)
Buna! Imi cer scuze daca repet topicul am cautat pe tot forumul si nu am gasit nimic legat de acest subiect.
Detin un megane 2 1.5dci 60kw din 2004 berlina, de ceva timp cand merg pe drum drept putin virat la stanga am o bataie pe rotile din spate, iar cand iau dreapta putin din volan nu se mai aude nimic.
Ieri am urcat-o pe elevator am verificat toata directia e ok, planetarele ok, pe spate am gasit arcul drept rupt in partea terminala jos aprox 6 cm,bucsele de la puntea spate coapte si rupte iar cauciucul din stanga uzat putin pe interior.
Va intreb pe voi, zgomotul acela e de la arcul rupt si din cauza bucselor uzate sau poate si din alta parte? Cand virez putin sau mai mult dreapta nu se aude nimic, doar cand virez stanga se aude ca si cum ar freca cauciucul de contraaripa desi nu se vede frecat niciunde. Rulmenții i-am verificat, placutele ok, etrierii ok.
Va rog sa ma ajutati cu o schita pentru a putea confectiona o presa sa extrag bucsele vechi afara,sau niste indicii.

Va mulțumesc si imi cer scuze daca am repetat topicul.
O zi buna tuturor!
*


În proportie de 90% sigur acel zgomot venea de la arcul rupt. Cand bucsele pe spate sant pe ducă fuge curu masini pe viraje mai ales la denivelari. Cat despre confectionarea presei , uitate pe youtube si caută videoclipuri de la rusi îți arata mura in gura cum se face. Oricum e mult de lucru si trebuie sa ai grija mare la conductele de frână cand vei coborî puntea spate. Spor la vizonat si munca.
florin_snoopy17
Salut SorinSorin, am uitat sa specific ca imi fuge masina cand trec peste orice denivelare mai ales cele de reducere a vitezei si parca si cand conduc mai repede nu am stabilitate asa buna, am luat o tija metalica cu 2 piulite mai lungi, voi cauta 2 tevi una de diametru mai mare decat bucsa si una de diametru mai mic, am gasit un dispozitiv smile.gif multumesc de parere, noapte bună!
dangeorge007
am urmatoarea situatie: cu ac ul pornit nu baga decat foarte rece pana aproape de maximum adica atunci cand ajung cu butonul rosu la 27 de grade abia atunci imi baga fierbinte direct..pana acolo nu baga decat rece..sta un picusor pe cald de la 22 incolo dar se raceste gheata in cateva ture de ventilator..este vorba de un megane 2 din 2007 cu clima..mentionez ca turatia este destul devridicata undeva pe la 800 900 rot...este posibil sa piarda feon pe undeva ..am verificat o cu solutie de contrast si degeaba nu se zareste ceva.. wub.gif
cj98czh
daca pierdea freon nu baga frig .. tu spui ca baga ..
Rimio de Vassur
Care e intrebarea? Lipsesc circumstantele, situatia de mai sus e comportament normal.

P.s.: de ce in topicul asta?
dangeorge007
corect, daca baga rece are si freon..numai ca eu stiu cum functioneaza bine si acum sigur nu e bine! adica la 20 e grade trebuie sa fie placut in masina, ori la mine in masina de la 20 de grade si pana pe la 25 se merge cu dopuri de vata in urechi !! 🤣 e meserie de tevi care scapa si ele pe la incheieturi nu mult dar doar cat sa ma chinuie pe mine, parerea mea de om patit cu sistemul care suiera la oprire pe la tevile de la radiator, curatate la serus si mers struna..dat intr o groapa nu a mai functionat, sistemu', nu am mai reusit sa conving nici un mester ca trebuie acum curarate tevile care se leaga la compresor..s.a.m.d.
p.s. da mi te rog un link la topicul meu, merci in advance !
p.s. m am uitat azi dupa ce m am chinuit asa cum v am decris cam vreo 2, 3 ore prin trafic si caldura, la un moment dat a inceput sa bage cald..si a revenit dupa ceva timp..o gramada de condens curs pe borcanul de aluminiu de la tevile care vin la el..e firesc?!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.