Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Eroare martor poluare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio IV
crisolro
33k km, 1.2 16v, 75 cp
Ultimii 3000-4000 km cu Efix95, pana atunci doar Mol 95
Se merge turat cu masina, in ideea ca si in oras se schimba la 3000 sau peste

sonda? bobina? benzina? galerie evacuare care scapa pe undeva?

Ralantiul pare a fi acelasi ralanti de pacat celebru pt. clio 4 cu acest motor, masina trage in continuare.

Nu s-a aprins in mers ci la o pornire dupa o stationare de cca. 30 min.
Mi se pare ciudat ca apa de la condensul ac se scurge cam prin apropierea sondei.
Poate doar mi se pare.

Interventie recenta in zona: schimbat baia de ulei.
crisolro
S-a inlocuit sonda de oxigen aval in garantie.
sisifjunior
Bine de știut că s-a apelat la garanție. Întrebare de baraj: s-a rezolvat și problema martorului aprins?
cj98czh
Pai tu ce crezi ca l-au lasat ca arata bine aprins in bord ?!?
sisifjunior
Nu, dar este posibil ca problema să reapară în scurt timp.
Eu am dus mașina în service pentru o revizie și când am primit-o înapoi fix pe poarta s-au aprins STOP+Service plus mesaje vizuale de alarmă pe CDB și mesaj audio.
crisolro
Nu stiu ce asa zic legat de bec, am vazut ca multi au avut pb cu reaprinderea lui ulterioara; vedem cand o vom folosi ... am lasat masina in service si am plecat in concediu, o iau peste 10 zile. Pana acum am doar un email din care v-am dat copy/paste pt. cauza si mod solutionare.
S-a rezolvat pe garantia extinsa (!).
Revin daca voi avea alte informatii de folos.
crisolro
a ridicat-o sotia, a palpait nitel anti poluarea cica la pornire dar a lasat-o in pace dat fiind ca nu era aprins incontinuu
la 3-400 m i s-au aprins polurea, esp, asr, cheia .... mad.gif masina nu mai tragea deloc si s-a dus cu ea tarsaita asa inapoi la service
bineinteles ca ei se jura ca la ei nu facea etc. ph34r.gif ... ramane la ei pt. verificari
@sisifjunior - ce te facea sa crezi ca va reaparea problema? blink.gif
pana la urma au rezolvat-o?

3 Sep 2018, 10:35:
la prima vedere din cea de-a doua vedere radmasa.gif , ar fi ceva fise bujii, bobina
acu daca e sa vb intre noi, n-o fi fost de la inceput vreo bobina? icon_mrgreen.gif
sisifjunior
După ce am avut de a face cu service-uri Renault din România dar și din afară (UE,IT) am ajuns la concluzia că ale noastre duc lipsă de personal calificat.
Noi avem "Dorel" în service și vrem să facă treabă ca un neamț (Frantz).

Pe de altă parte, nici Renault nu oferă informații clare legate de problemele ce pot apare și rezolvarea lor exactă și precisă. Știu pentru că am discutat cu un șef de service Renault din Italia care mi-a confirmat acest lucru. Dacă în Vest e așa, în România ar fi mai bine? Neah...

Apoi, dacă nu mă înșel, Renault a dat dispoziție tuturor service-urilor să schimbe softul pentru ECU cu o nouă versiune "eco-friendly sau noX-friendly", fără informarea clientului. Multe probleme au apărut de acolo. Cine știe...

Baftă.
cj98czh
Pentru care motorizari faci tu referire ?

Ca asa putem sa tot povestim ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.