Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 2019 Toyota Supra
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2
Squirrel
2019 Toyota Supra
cj98czh
2019 .... Supra cu motor de BMW ... s-a dus dracu si modelul asta .... cred ca aia de la Toyota nu aveau nici un motor disponibil ...
MuciX
Pai cum asa? Motoarele M de la BMW au fost mereu reusite. Sau McLaren-ul original nu e suficient de bun pentru standardele tale? Sau poate Wiessmann? Nici Rolls?
ursul_bipolar
Se referea la faptul ca toyota trebuia sa ii puna un motor toyota nu unul de prin vecini.
cj98czh
Exact ... despre aia era vorba ... pt. o masina cu o traditie pt. Toyota ... este exact ca si cum Mercedes pune motor renault pe un AMG ... pe cele de "serie" treaca mearga ... dar pe cele emblematice mi se pare ca cacao ... mai ales pt. un producator care se vrea No 1 ... cum este Toyota ..
MuciX
Pai serios acum, mai au vreun motor sport? Adica presupun ca a intrat destul de mult R&D in caroserie in sine, probabil era mai economic.
Nu mi se pare atat de crima, daca au ales un motor bun, iar BMW nu dau chix. 2ZJ cred ca si-a cam trait traiul.
cj98czh
ok, daca tu spui ... raman la parerea mea ... un producator atat de mare ar trebui sa aiba o masina sport facuta de el cap-coada .... chestie de prestigiu nu de altceva ...

einstein1984
oamenii fac bani, nu prestigiu....
dizzy
Ca si cum ai zice ca e lucru naspa ca noua ta prietena are sanii ca ai Sofiei Vergara (Salma Hayek...etc)

@Mucix: O sa razi dar BMW-urile X se vand al dracu de bine
Seria 2 Active tourer e o masina foarte misto, nu un BMW foarte misto.
MuciX
Mai sunt cel mai mare producator din lume? Daca nu, oricum sunt al doilea. Cred ca nu duc lipsa de bani si nici de management/strategie. Bine, asta nu inseamna ca nu pot lua decizii tampite in ideea de a face bani. Vezi BMW cu X1, X2, X3, X4, X6. Sau orice "cross-over". laugh.gif

P.S. "spargerea" seriei 3 in seriile 3 si 4. Seria 2 active tourer. glare.gif
ursul_bipolar
QUOTE(MuciX @ 8 Aug 2018, 11:09)
N daca au ales un motor bun, iar BMW nu dau chix.
*



Nu dau chix?
Nu dau chix iau chiar foc: https://www.biziday.ro/bmw-recheama-in-serv...?source=biziday

Bune rau, chiar superbe...
MuciX
Uite d-aia nu mi-am luat nici Lamborghini. Iau foc panaramile.

Dragutule, vrei sa iti amintesc de recall-urile japonezelor? Si nu limitate la o singura tara. Recall-uri are ORICE producator. Mai ales daca pune aribaguri Takata, spre exemplu. Bine, eu sunt un finut si doar te invit sa recitesti ca eu m-am referit strict la motoare M.
ursul_bipolar
De acord ca are orice producator are recall-uri si asta este o dovada de respect fata de cumparator.
DAR, cand un producator care se da premium face masini care iau foc este inadmisibil, cel putin din punctul meu de vedere.

"O defecțiune a modulului de recirculare a gazelor de eșapament a făcut ca motoarele a 27 de mașinii să ia foc în acest an, în Coreea de Sud. Compania a rechemat 106.000 de vehicule în Coreea de Sud."

Daca vrei sa ii ridici in slavi nu ai decat, chiar nu e problema mea, go for it.

Si ca idee si pemfeul a folosit airbag-uri takata si a facut recall: https://www.bmw.com.au/recall

Eram 99% sigur ca o sa aduci in discutie recall-urile japonezelor pe airbag-uri, dar macar nu au luat foc.
Sa dai jdemii de euro pe o troaca doar ca sa ai elicea pe bot si sa iei foc ca mig-ul romanesc e cam naspa.

Raman la parerea ca toyota trebuia sa dezvolte propriul motor sau sa coloboreze in dezvoltarea unui motor nou cu un alt producator japonez. Aveau de unde alege.
axabrt
ca de exemplu nissan cu al sau gt r 350. aia e japoneza 100%.
Nu prea cred ca si a bagat renault mainile prin motorul ala.
mariuscomx
Nu vad care e problema?

Cand a aparut toyota GT86 toti fani marcii au comentat de motorul de la Subaru,
dar daca nu puneau un motor boxer nu puteau sa coboare atat de jos centru de greutate.
Din cate imi dau seama Toyota Supra va fi un fel de GT86 dar cu un motor cu mai multi caluti dar cu un centru de greutate mai ridicat.
ursul_bipolar
Si ala de pe gtr si FQ400 de pe Evo, Honda iar are experinta in F1, Subaru, etc. Se putea face dar probabil au vrut o vizibilitate mai mare.
MuciX
Pai ce, BMW nu au experiență în F1? Ba chiar au avut în 2 rânduri cele mai puternice motoare din grilă.

Acum am vazut, dar Supra aia e făcută pe platforma de Z4. Deci era evident de unde avea sa vina motorul.
Ursule, din nou mă confunzi, nu ridic în slăvi, dar parca mai deunăzi te vaitai că arunca un anume doctor în vârstă cu rahat in nu știu ce alta marca. Acum ce faci, arunci cu recall-uri? Nu trebuie să îți amintesc de o anumită companie dintr-o anumită țară care a avut recall pe pedala de accelerație blocată, nu?
Sa îmi măsori o marca după UN recall, fie el cat de grav, e clar că tu la randul tau încerci să arunci scatol.

Îmi place că ai adus "imediat" vorba de lancer. Clar nu ești biased smile.gif Adica era ok ăla de la Mitsubishi, dar cu ăla de la BMW strica marca. Apropos, exista termenul de rasism auto? smile.gif)
wolfin
Probabil...mai ales pe reno.ro tongue.gif ...dar nu deschid subiectul.

Ce ma nedumireste e globalizarea.

Cumperi o marca ..o istorie..dar sub fuste...rpc..de...fr..it..ro...us...fara o legatura "istorica"


Acum totul se reduce la $$$$$.

Sunt curios daca mai exista lambo daca gandeau asa acum 70 ani....100
MuciX
Alte vremuri, alte standarde. Nu ai mai putea face mașinile de atunci nici dacă ai vrea. Toată tehnologia aia noua și obligatorie trebuie plătită cumva. Platformele tehnic facilitează asta. Și branduri engineering și multe altele.
Gallardo e practic un R8. Phaeton era Bentley, sau invers. De alea nu se plânge nimeni că sunt știrbite?
wolfin
Ok......atunci inteleg de ce inglejii au dat o n bara.

Bine ca or ramas cu batrana doamna

Mucix...alea enumerate nu is sub aceeasi umbrela...parca mai merge...dar toyot cu bmw..sau reno cu merc.....

Volvo..inteleg...au luat de la toti...motoare...diesel..

In fine...
dandobre
Păi să le spună cineva și fanboy-lor de globalizare..... smile.gif
wolfin
Nu...noi ne am schimbat...am devenit ignoranti.

In 70 sau 80...daca puneau motoare reno pe mercedes..probabil nu mai cadea zidul Berlinului.

In schimb...daca puneau bmw intr o toyota...era cred wow..la vremea aia.

Acu....e globalizare si e ok...corect politic...deci fanboii...din punctul meu au dreptate. tongue.gif
ss_remus
Noua Toyota Supra e de fapt noul BMW Z4, se vor fabrica in aceeasi fabrica din Austria. Modelul a fost realizat in colaborare si, in ciuda promisiunilor, se pare ca mecanic masinile vor fi identice.

https://jalopnik.com/a-close-look-at-the-ne...ajor-1827726354
ursul_bipolar
Sper sa nu ia si asta foc de la vreun artificiu marca pemfe.
cj98czh
lasa ursule ca in curand vine Mitsu by Renault .. smile.gif
pishky
QUOTE(MuciX @ 8 Aug 2018, 10:09)
Pai serios acum, mai au vreun motor sport? Adica presupun ca a intrat destul de mult R&D in caroserie in sine, probabil era mai economic.
Nu mi se pare atat de crima, daca au ales un motor bun, iar BMW nu dau chix. 2ZJ cred ca si-a cam trait traiul.
*



M sau N (nu mai stiu ezact litera) 54 era nou 2JZ, ambele 3 litri, ambele biturbo deci ar cam avea traditie, durabilitate, posibilitati de urcat binisor in cai.
M sau N - motorul de pe 335 i
ursul_bipolar
QUOTE(cj98czh @ 8 Aug 2018, 19:53)
lasa ursule ca in curand vine Mitsu by Renault .. smile.gif
*



Sa fie sanatosi. Posibil ca problemele tehnice sa cresca exponential pe forumurile marcii by "calitatea reno". Chiar as fi curios sa vad cazuri de scurgeri infundate, blocurinde lumini si stergatoare distruse, apa in masina, vase de expansiune murdare de ulei si cate si mai cate.
Eh traim si vedem.
cj98czh
Asa este ... si aia de la Mitsu de buni si competitivi ce au fost ... au ajuns sa fie vanduti ..
ursul_bipolar
Da.
MuciX
Ursule, chiar ai atitudine și discurs de fanboi. Perfecte mutsi astea, așa-i? Ce alegeri bune faci in materie de mașini. blush.gif
QUOTE(pishky @ 8 Aug 2018, 18:59)
M sau N  - motorul de pe 335 i
*


Atunci e altă mâncare. Motoarele msport incep cu S. Probabil de la "Să-iau-foc-ce-bun-sunt" urmat de litraj.
ursul_bipolar
Ti se pare tie. Intelegi doar ce vrei iar replicile tale vin sub imperiul emotiilor generate de marca cu elice.
Le iei prea personal, relax. Nu cred ca ai actiuni la ei.
bion
Teddy, is batran si am uitat. Ce masinutza ai matale?
Ca in mintea mea nu esti aociat cu masina ci cu freza si camasa. blush.gif
ursul_bipolar
La alta masa va rog.
Aici se discuta despre toyota supra si de cardasia cu bembeu.
MuciX
Pai la pasarea oarba... smile.gif
pishky
iote-l si pe filmulet, ca l-am gasit

https://www.youtube.com/watch?v=bu5gFBJD2_k&t=86s
dizzy
motorul toyo era din hier, bembeul e din halumeniu. prefer fonta.
b06fcn
Cand bemveurile aveau motor de pejo, nu se mai oripila nimeni...sau mercedesurile de la dacia...
Nici eu, ca purist Toyota, nu agreez ideea, mai ales ca au luat si dieselul ala kakacios de la bmw, dar asta e trendul, din pacate...capitalism de tip sovietic, produc toti la comun, sa nu mai existe posibilitatea de diferentiere si de identitate proprie...
ursul_bipolar
Sunt alea de le-a facut bembeul sa le crape distributia?
AndreiMR
Alea sunt. Oricum renunță total la diesel, așa că nu prea mai contează.

Colaborarea dintre Toyota și BMW pentru o mașină sport mi se pare foarte deșteaptă. Ambele mărci au avut sau au niște modele sportive cu adevărat reușite, ambele au know-how din motorsport așa că nu văd o problema că Z4 și Supra vor împărți platforma și motorul. Cât timp designul și setările mașinilor vor fi diferite, iar fiecare dintre ele va avea ADNul mărcii în setări nu cred că va interesa pe vreun client cu cine a fost făcută colaborarea.

Din punct de vedere economic colaborarea asta e ideală. Ambele mărci au trecut la un sistem de platforme comune pentru modele diferite din gamă. La niciuna din mărci modelul rezultat din colaborare nu se potrivea cu o astfel de platforma, așa că ar fi costat destul de mult să îl facă. În plus, Toyota nu are un motor cu 6 cilindri în linie așa că trebuia dezvoltat și ăla, deci alți bani în condițiile în care nu prea are modele pe care să îl mai pună. Probabil că fără colaborarea asta nu ar mai fi apărut o noua Supra

În plus Toyota nu a mai avut o mașină sport de ceva timp, în afară de Lexus LF-A. Cred că suna mai rău o Supra cu motorul de 2.5 și sistemul HSD, chiar și cu niște cai putere în plus față de hibridele normale ale mărcii smile.gif
BiGBearRO
pai si Lexus LC500 sau Lexus RC-F sau Lexus GS-F ... nu sunt sport? https://www.lexus.com/performance/
Toyota Supra e o masina sport pentru cei cu resurse limitate (tot brandul Toyota e asa), sa nu uitam de Toyota 86, deci trebuie "sa fie cost effective"
Nu poti sa scrii acelasi brand care e trecut pe Aygo pe o masina sport smechera
Vrei ceva "special" mergi la ghiseul Lexus, punga sa te tina
dizzy
Prefer o Toyota Supra facuta impreuna cu BMW decat sa nu avem o Supra.
AndreiMR
Lexus alea sunt mașini de 100k euro cu motoare V8. Supra nu putea fi așa, altfel ar fi ajuns să coste cât un Lexus.
BiGBearRO
Lexus RC F 463hp
https://quotes.carwow.co.uk/car_configurati...exus&model=RC-F
Price from £59,690

Toyota Supra 252hp
https://www.carwow.co.uk/news/toyota-supra-...lease-date-2723
Price from £40,000

Nu o sa aiba viata usoara Toyota Supra in segmentul ei
Ma astept sa reinvie si numele de MR2 ... poate si 4Runner smile.gif))

dizzy are dreptate... da parca era mai fain cu un motor de Toyota
bucatzel
Amu' daca au inghesuit 3.0 l6 de la bembeu, probabil puteau sa gaseasca loc si de 3.5 v6-le de pe Camry. Cat de vise de-alea ca "setarile fac DNA-ul", i'm sorry, din pacate nu poti conduce legat la ochi, ca am dubii ca te puteai prinde ca ai fost suit in una sau cealalta...
dizzy
Toyobaru Gt86brz e o masina greu de gasit sh. Nu sunt multe?
Highwayman
Frățiorul de platforma:
http://www.autobild.de/bilder/bmw-z4-2018-...7857.html#bild1
adip
Din experienta proprie: am in familie 2 Toyote cu motorul 2GR-FE, care e mai mult decat capabil si ma gandesc ca 2GR-FSE si urmasul lor, 2GR-FKS, ar fi facut o treaba buna in noua Supra. Toyota fac si motoare misto, dar poate aveau nevoie musai de 6 in linie. S-or fi gandit sa nu bage V6, ca iar ii blagoslovesc pasionatii de DYI cand trebuie sa schimbe cele 3 bujii din partea din spate a motorului, care-i job de juma' de zi si pentru care se da jos galeria de admisie laugh.gif
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_GR_engine#2GR
dizzy
mno, my two cents,
in Coyota Supra motorul sta de-a lungul, nu de-a latul, deci nu era asa grav.
E oricum plin de pooristi pe forumuri.
Puterea e putere, cuplul e cuplu, ca are motorul in linie, V, dubluQ, conteaza prea putin.
Dupa parerea mea, V6-le e mai bun pt o masina sport pt ca e mai scurt si mai rigid.
VladSoare
Pentru unii contează și detaliile. Nu-i nimic rău în asta. Nu-i o rușine să fii purist; nu știu cum de a ajuns noțiunea de purist să fie peiorativă.

Eu, cînd ascult muzică clasică, recunosc diferențele dintre un solist și altul, sau dintre un dirijor și altul. Și pentru fiecare piesă doar o singură interpretare îmi place (sau două, mai rar). De exemplu, acum vreo două luni căutam pe iTunes uvertura Freischütz. Am ascultat preview-ul la peste douăzeci de variante pînă cînd am ales una. Și nici aia nu e perfectă, dar cel puțin se apropie suficient de mult. Un concert pentru pian de Mozart pot să-ți spun după ureche dacă este cîntat de un pianist pe care l-am mai ascultat. Și fiecare concert îmi place cu un anumit solist. De exemplu, concertul 27 îmi place cel mai mult cu Christian Zacharias, iar concertul 9 cu Mitsuko Uchida. Și pot să spun exact de ce.
Am petrecut mult timp compilînd o listă de MP3-uri cu cîteva simfonii de Mozart, pentru ascultat în mașină. Simfonia 35 îmi place cel mai mult cu Günther Wand. Simfonia 38 cu Neville Marriner. Simfoniile 39 și 40 cu Karl Böhm. Cu simfonia 41 a fost o adevărată luptă; mi-a fost foarte greu să mă hotărăsc. Cel mai mult, în ansamblu, îmi plăcea Günther Wand. Dar din păcate e un moment în prima parte în care dă un zbîrci incredibil - un flautist ia o notă falsă. Îmi zgarie urechea; nu pot să trec peste asta. Așa că m-am stabilit la next best, și anume Karl Böhm.

O să spui: "ete fleoșc, Mozart e Mozart, melodia e tot aia, restul contează prea puțin". Dar pentru mine nu e tot aia. Pentru mine contează. Și contează enorm - de exemplu, partea a doua din simfonia Haffner, în interpretarea lui Günther Wand, numai în interpretarea lui, îmi face pielea de găină. Prima parte din simfonia Praga, cu Neville Marriner, la fel. Din păcate cîntă foarte slab și moale introducerea (e mult mai bună a lui Karl Böhm), dar după aia este pur și simplu fantastic. Atît de fantastic încît îl iert pentru introducere.

La fel e și cu mașinile. Unii nu se mulțumesc doar să ajungă repede dintr-o parte în alta, ci găsesc plăcere și în detaliile unui lucru făcut cu stil. Eu unul nu văd nimic rău în asta, ci dimpotrivă, mi se pare de apreciat. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.