Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane GT - comanda aflata in "blocaj calitate"
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Vimes
Salutare stimati colegi. Doresc sa impartasesc o experienta neplacuta si prin aceasta cale doresc sa si apelez la voi pentru un sfat.
La finalul lunii martie am facut comanda pentru un Megane GT, aceasta fiind programata pentru predare in saptamana 33 (13-17 August). Saptamana trecuta am fost contactat de catre dealer sa-mi spuna ca masina trebuia sa ajunga in tara pe 30.07 dar se afla in sistem cu statusul "blocaj calitate" si nu reuseste sa obtina clarificari din partea celor de la Renault, sugerandu-mi sa apelez la Vocea Clientului. Zis si facut, am sunat, am dat datele si mi s-a spus ca voi fi contactat. Cat timp am asteptat sa fiu sunat inapoi am sapat puternic acest forum pentru informatii si am gasit un articol interesant din presa spaniola din care am aflat ca in ziua de 24 Mai a fost o furtuna cu grindina la fabrica din Spania, unde se produce acest model, care a avariat intre 2 si 3000 de masini care se aflau in asteptare de transport. Am confruntat dealerul cu aceasta noua informatie si mi s-a confirmat ca intr-adevar masina se afla in asteptare in acea perioada, iesind din productie doar cu doua zile inainte. Tin sa ii multumesc domnului care a postat aceasta stire.
Eu tind sa cred ca statusul nu este o coincidenta si sunt sanse foarte mari sa se numere printre masinile afectate, informatie care am si prezentat-o la Vocea Clientului, carora le-am cerut sa-mi confirme sau infirme aceasta temere. Cei de la Renault, prin dealer, mi-au oferit o alternativa la schimb din stocul existent, care vine suplimentar cu roti de 18 si trapa, dotari care nu prea ma incanta. Rotile sunt frumoase si mi le doresc, dar mi-e teama de confortul redus de pe drumurile patriei, iar trapa reduce vizibilitatea display-ului asadar nu ma vad folosind-o decat in scopul aerisirii pe timp de vara. Ar fi insemnat o diferenta de 1500 euro fara a imi oferi vreun discount. Am comunicat mai departe ca nu accept sa mi se forteze mana sa dau mai multi bani fara explicatii si poate as considera alternativa daca vor veni cu o oferta rezonabila.
Dupa 5 sesizari inca nu am fost contactat de Renault si devin din ce in ce mai convis sa nu accept VIN-ul din contract pentru ca nu imi garanteaza nimeni ca masina nu a fost reparata ulterior.
Nu stiu ce actiuni pot sa mai iau in continuare asadar apreciez orice sfat.
Va multumesc!
old_jhon
Nasoala situatie. Iti dai seama ca masinilele afectate sunt reparate in fabrica, probabil se schimba elementele afectate se revopsesc, nu au altfel cum sa rezolve situatia. Reno daca era dragut, iti ofereau acea masina de pe stoc fara niciun ban in plus.

Acum trebuie sa intelegem ca a fost un fenomen meteo, nedorit de nimeni, probabil ei au asigurari babane, o sa isi recupereze paguba. Nu cred ca ai ce face decat sa incerci sa obtii masina de pe stoc la acelasi pret sau sa o iei pe cea comandata asa cum va veni, reparata si cu intarziere. Probabil in contract exista clauze care ii acopera.

Daca poti sa renunti la contract si sa iti returneze avansul este si mai bine, exista si alte versiuni sport de compacte, GTI, GTi, FR, nu dau si marca, le cauti tu pe net.
Bugghy
Salutare,

Imi pare rau sa aud despre problema ta. Si eu am avut comanda pentru masina data pe 19 martie, iar pe 15 sau 16 iunie am ridicat masina de la dealer. Din discutiile avute cu ei, masina mea plecase din zona cu doua zile inainte de acea furtuna. Foarte probabil si, din pacate, masina ta se numara printre cele afectate si de acolo intarzierea.

Sfatul meu ar fi sa ii presezi cu acea masina disponibila in showroom, poate scoti un pret asemanator cu ce ai comandat tu. Daca nu iti plac jantele de 18 si nu ai de ales, le poti vinde ulterior si iti cumperi ceva de 17. Eu unul sunt multumit de confort cu cele de 18", insa depinde ce ai mai condus anterior; poate tie ti se pare dura masina cu ele. Daca nu reusesti sa reduci prea mult pretul la cea de pe stoc, incearca sa ceri garantie extinsa sau revizii gratuite, macar amortizezi diferenta de pret pe viitor.

Daca mai ai rabdare sa astepti, foarte probabil masina se va livra in aceeasi stare cu una neatinsa; fabricile au alt quality control fata de un service normal si nu se fac carpeli.

Multa bafta!
Poty
spune-le ca le faci recalmatie, ia-te de ei la VC, spune-le ca nu mai iei masina si ca n-o sa semnezi aia cu VIN-ul de primire, sa-ti dea aia cu trapa si jante pe 18 moca fara sa mai dai vreun ban daca vor sa le mai cumperi vreo masina, sunt altii care primeau doua seturi de jante pe 18 moca si nspe mii de revizii gratuite din diverse motive/probleme cu masina, mai ia-te de ei nu lasa de la tine.
Gill_ro
Lipsa de comunicare din partea producatorului si neimplicarea vanzatorului duc la astfel de situatii. Normal era sa fii anuntat si sa-ti ofere variante la acceasi bani, dar traim in Romania si orice este posibil. Cat despre controlul de calitate, chiar mai crede cineva ca se face ca in videoclipul de pe youtube - https://www.youtube.com/watch?v=0kyBdVAYuJQ ?


cuki46
se intampla des ca masiniile noi sa fie lovite/zariate in timpul transportului iar dealerul urmeaza sa remedieze situatia inainte de a vinde masina, sau in cazul in care este deja o comanda existenta, inainte de livrare. Din pacate (sau din fericire) dealerul nu te informeaza despre asta, probabil nici nu este obligat, atata timp cat reparatia se face conf. cerintei de calitate a producatorului.

In cazul tau, probabil ca masina a fost afectata de grindina in spania si asteapta sa mai treaca odata prin linia de productie. Din pacate prea multe nu prea poti face aici, asa ca mai bine incearca o negociere pentru masina de pe stoc. Eu personal am vrut sa cumpar fix GT, dar dupa ce am citit acel contract unde nu primesti nicio garantie de livrare in termenul spus de "vanzator", am incercat garantara livrarii in 3 luni, daca nu banii inapoi + o eventuala penalitate, dar am fost refuzat. Dealul a picat.

Prin urmare iti recomand sa incerci negociera la pret, dar daca financiar nu merge, atunci macar la garantie/revizii. Daca nu te acomodezi cu jentiile pe 18, vine oricum imediat sezonul de iarna iar recomandare tuturor este cumpararea unui set de jenti (17) cu anvelope.

Altfel ramane sa astepti, cand va veni masina iti recomand sa faci o verificare super temeinica si sa nu semnezi procesul verbal, decat dupa ce te-ai asigurat ca totul este mai mult decat OK.

Daca a fost grindina, nu inseamna ca masina aia a fost neaparat afectata de grindina, poate a picat de pe trailer (sa speram ca nu) sau poate ca problemele se datoreaza altor cauze.
Vimes
QUOTE(old_jhon @ 2 Aug 2018, 10:06)
Daca poti sa renunti la contract si sa iti returneze avansul este si mai bine, exista si alte versiuni sport de compacte, GTI, GTi, FR, nu dau si marca, le cauti tu pe net.
*


Renuntarea la comanda este ultima solutie la care as apela. Masina am ales-o din motive obiective ce tin de gusturi personale (aspect, ergonomie etc.) si nu m-a interesat sa o compar cu alte modele din clasa ei pentru ca a fost dragoste la prima vedere si doi ani am asteptat sa scap de rata masinii precedente pentru a o achizitiona! biggrin.gif

QUOTE(Bugghy @ 2 Aug 2018, 10:17)
Daca mai ai rabdare sa astepti, foarte probabil masina se va livra in aceeasi stare cu una neatinsa; fabricile au alt quality control fata de un service normal si nu se fac carpeli.
*


Lucrez in domeniul automotiv, si desi nu am prea multa experienta cu fabricile, sunt convins ca reparatia va fi calitativa. Cat despre quality control am mici retineri, pentru ca, si aici doar speculez, ma astept sa faca o linie separata dedicata reparatiilor masinilor afectate, pentru ca vorbim de mii de masini afectate iar productia normala de serie nu poate fi afectata. Este un proces extrem de dificil si costisitor si ma astept sa faca rabat de calitate pentru a minimiza dauna. M-am ingrozit ce manareli am vazut prin productie la marcile de lux.

QUOTE(Poty @ 2 Aug 2018, 10:23)
spune-le ca le faci recalmatie, ia-te de ei la VC, spune-le ca nu mai iei masina si ca n-o sa semnezi aia cu VIN-ul de primire, sa-ti dea aia cu trapa si jante pe 18 moca fara sa mai dai vreun ban daca vor sa le mai cumperi vreo masina, sunt altii care primeau doua seturi de jante pe 18 moca si nspe mii de revizii gratuite din diverse motive/probleme cu masina, mai ia-te de ei nu lasa de la tine.
*


Sunt de aceeasi parere si exact asta intentionez sa fac. Doar ca trece saptamana si nu m-a contactat nimeni din partea Renault. Mi-e teama sa nu pierd masina care era in stoc (nu in showroom). La VC degeaba mai sun pentru ca in fiecare zi imi raspunde alta domnisoara, care pana la urma nu are nici o vina. Am vrut sa amenint cu reclamatii, dar atata timp cat termenul din contract nu a expirat nu am nici o baza.

Multumesc de sfaturi si sustinere morala smile.gif
clamba
Dacă îmi dai VIN-ul, mă pot interesa mai în detaliu....
old_jhon
QUOTE(Gill_ro @ 2 Aug 2018, 09:47)
Lipsa de comunicare din partea producatorului si neimplicarea vanzatorului duc la astfel de situatii. Normal era sa fii anuntat si sa-ti ofere variante la acceasi bani, dar traim in Romania si orice este posibil. Cat despre controlul de calitate, chiar mai crede cineva ca se face ca in videoclipul de pe youtube - https://www.youtube.com/watch?v=0kyBdVAYuJQ ?
*




La cum au venit chederele mele, nu cred radmasa.gif
Bugghy
QUOTE(Gill_ro @ 2 Aug 2018, 09:47)
Cat despre controlul de calitate, chiar mai crede cineva ca se face ca in videoclipul de pe youtube - https://www.youtube.com/watch?v=0kyBdVAYuJQ ?
*


Sa fim seriosi, clipul ala e o gluma buna biggrin.gif . Eu ma refer la faptul ca probabil nu baga chit peste lovituri si o revopseste un dorel. Ma astept sa repare prin PDR indoiturile, acolo unde e posibil, apoi refacuta vopsitoria de la 0. Daca nu e posibila indreptarea, inlocuirea panourilor + vopsitorie de la 0. Daca cineva gaseste grosimea stratului de vopsea dat la mana sau cu chit, se trezesc cu procese. Stiu ca implica alte costuri, dar n-au ce face.
aba81
sa mai lase si ei ceva din aia 1500 si accepta masina de pe stoc ca se merita.
RveMO
E aiurea sa nu iti dea masina aia de pe stoc la aceeasi bani. Daca cumperi destocaj ai 1500 de euro reducere din start care sunt cam banii pentru cele doua optiuni. Daca fac pe nebunii eu iti sugerez sa nu accepti si sa te orientezi catre alta marca. smile.gif
jbn
Nu cred ca i-ar mai da nimeni banii de avans inapoi...
speedman
Poate incerca sa ia banii...depinde si ce avans a dat. Dacă masina de pe stoc nu se afla in lista restrânsă ..de destocaj...nu o poate lua cu reducere
RveMO
QUOTE(jbn @ 2 Aug 2018, 19:42)
Nu cred ca i-ar mai da nimeni banii de avans inapoi...
*



Cand dai avans faci un contract. Daca ei nu pot sa iti dea masina in termenul stabilit in contract, cum sa nu iti dea banii inapoi?

@speedman Asa este, dar poate forta mana Renault pentru ca oricum masina comandata de el va intra in destocaj daca nu o va cumpara el. Ma rog, poate sa incerce, dar clar nu are cum sa piarda banii de avans daca termenul de livrare a fost depasit.
mnm
Cand ti se da Bon de comanda sa platesti avansul ... semnezi si si Contractul. Acum 13 ani era cu Renault Nisan SA, in prezent este cu Renault Commercial Roumanie srl.
Termenul de livrare estimat : va fi comunicat in scris in maximum 20 de zile de la data intrarii primei plati am citat din pag.1/4 in prezent.
Pag. 3 si 4 sunt mai dubioase pentru client ca cele intocmite de companiile de telefonie mobila.
vladof
Am vazut de la inceput topicul asta dar nu am comentat ca nu pot aduce nimic in plus fata de ce au zis ceilalti. Imi pare foarte rau sa aud asta. sad.gif Ai avut putin ghinion dar asta este, vei compensa cu o masina buna si fiabila, sunt sigur!

Poti incerca sa citesti din scoarta-n scoarta contractul de vanzare-cumparare - daca e diferit de ce am primit eu, poate exista clauze unde scrie ca masina e fara defecte reparatii etc, ai dreptul sa ceri banul inapoi.

E cam aiurea pentru ca Renault nu mai primeste comenzi de masini acum, vor sa adapteze liniile de productie pentru noile motoare (tot alea vechi dar modificate sa se incadreze in noile norme de poluare). Deci alta masina, daca o refuzi pe asta, primesti la anul cred.

Banii inapoi sigur ii poti primi daca te certi putin cu ei, si exista si cai legale dar nu are sens sa ajungi acolo. Daca reparatia e facuta frumos (gen PDR si vopsea cap coada in cazul in care e afectata tare, fara chituiri mizerii, nu vad niciun motiv sa nu o iei. La urma urmei ai tot aceeasi garantie la vopsea, etc.

Poza de mai jos ma amuza maxim. biggrin.gif Si cred ca pe toti de aici. biggrin.gif

[attachmentid=1628091169]

Si baietu' asta care trebuie concediat. biggrin.gif

[attachmentid=1628091170]
jay333
QUOTE(RveMO @ 2 Aug 2018, 20:40)
Cand dai avans faci un contract. Daca ei nu pot sa iti dea masina in termenul stabilit in contract, cum sa nu iti dea banii inapoi?
*


Nu ai sa gasesti nicaieri un termen de livrare clar, doar estimat.
Vimes
QUOTE(vladof @ 2 Aug 2018, 22:40)
Am vazut de la inceput topicul asta dar nu am comentat ca nu pot aduce nimic in plus fata de ce au zis ceilalti. Imi pare foarte rau sa aud asta. sad.gif Ai avut putin ghinion dar asta este, vei compensa cu o masina buna si fiabila, sunt sigur!
*


Dupa atata stres crede-ma ca ma ajuta enorm orice sustinere morala biggrin.gif

Ca sa fac un scurt rezumat, dupa o saptamana de mail-uri si telefoane, cei de la Renault Romania nu si-au pastrat cuvantul si nu am fost contactat inapoi. Asadar, am intrat in legatura cu dealerul si l-am rugat sa ia legatura cu Renault pentru a ii informa ca accept una din cele doua masini aflate in stoc (ambele cu aceleasi dotari suplimentare) cu conditia sa imi ofere un discount rezonabil. Astept astazi telefon de la dealer sa vad cu ce propunere vine. Tot cu aceasta ocazie l-am informat ca eu nu voi accepta VIN-ul din contract pentru ca nu a fost nimeni in stare sa imi ofere vreo clarificare iar eu nu am comandat o masina "refurbished". Lipsa de comunicare din partea Renault o iau ca o confirmare ca suspiciunile mele sunt adevarate si nu doresc sa ma mai complic, mai ales ca din septembrie se schimba motorizarile iar din ce am inteles este o incertitudine generala ce se va alege cu modelul GT. Nici nu doresc sa o lungesc mai mult decat e nevoie caci daca dispar masinile din stoc altele nu cred ca mai prind. Mai mentionez ca masinile din stoc sunt fabricate in Iulie si fie sunt pe drum sau au ajuns deja in vama, pe cand a mea e din Mai in asteptare. Asta nu poate sa insemne decat ca au fost probleme grave si consider o justificare suficienta pentru decizia de a refuza VIN-ul.
Ca sa mai clarific, masina o iau prin finantare pe 5 ani cu garantie extinsa si revizii incluse pentru perioada creditului. Asadar nu mai am ce negocia pe partea asta. Data de predare comunicata de dealer este saptamana cu 15 August, pe cand termenul din contract este, daca nu ma insel, 5 Septembrie. Discount-ul aplicat era de 1700 euro, asadar cu putin optimism fortat pot considera ca acopera dotarile suplimentare in caz ca nu mai pot obtine altceva biggrin.gif
Voi reveni cu noutati pe masura ce le am.
A fost de mare ajutor sa va citesc sfaturile, multumesc!
RveMO
QUOTE(jay333 @ 3 Aug 2018, 06:18)
Nu ai sa gasesti nicaieri un termen de livrare clar, doar estimat.
*



In termeni juridici nu exista estimari sau aproximari. Ei pot sa spuna data estimata de livrare ca sa iti induca tie ca e apoximativa treaba, dar asta nu inseamna ca au dreptul sa o depaseasca. Vezi ce a scris si Vimes, una i-a promis dealerul pe gura citind probabil din sistem si alta scrie in contract.
La alte marci poti sa te duci si dupa o luna sa iti iei avansul si nu e nicio problema...

@Vimes Daca iei cu credit la ei pe 5 ani si alte chestii incluse in contract cu atat mai mult vor dori sa nu renunti la ei. Negociaza la sange, din proprie experienta iti spun ca vor ceda. Tu oricum lasa vocea clientului ca sunt vai de capul lor, tu trateaza cu dealerul...pe el trebuie sa pui presiune.

Daca au fost daune grave pe elemente care nu se pot schimba gen plafon sau aripa spate(care ar putea fi afectate in caz de grindina) nu pot fi indreptate si revopsite la robot in fabrica pentru ca ar insemna sa faca din nou toata masina. Vopsirea in service, chiar cu vopsea originala se vede daca te uiti atent pentru ca nu va putea sa ii dea niciodata aspectul de coaja de portocala pe care il are in mod normal cand se da la robot. Daca te hotarasti sa ramai la masina reparata iti recomand sa faci rost de un tester de vopsea ca sa vezi daca a fost revopsita sau nu si la orice minciuna a dealerului mai ceri niste bani/avantaje.
Gill_ro
RveMo cu dealer-ul NU se rezolvă problema...el e doar o interfață daca pot zice intre client și RCR iar Vocea Clientului este "sfântă"...pe contract/factura NU apare numele dealerului..ci apare cel al RCR-ului. Niciun dealer nu da din buzunarul lui nimic, ci doar daca cei de la RCR le aprobă diverse discounturi. Deci cu alte cuvinte dealer-ul te trimite la plimbare ..până la RCR.
RveMO
La mine nu a fost asa. La mine au gresit pretul in sistem in destocaj, era cu vreo 600 de euro mai mic peste cei 3000 de euro standard. Dupa ce m-am dus eu sa iau masina trecuse in luna urmatoare si corectasera. Le-am zis ca nu o iau la banii respectivi. Pana la urma le-am zis macar sa imi dea ceva in banii aia si mi-au dat extragarantia de 2 ani din partea Renault si alarma au suportat-o ei, cei de la AMG. De toata treaba s-a ocupat dealerul...el a dat telefoane, el a dat mail la cei de la Renault. La vocea clientului sunt niste "functionari" care paseaza problemele si transmit ce spun cei din departamente care sunt mega ocupati si sictiriti de toate intrebarile. Mie unu asa mi s-a parut prin raspunsurile pe care mi le-au dat.
Gill_ro
Având în vedere comisionul dealerului...alarma e că sa zic așa la un cost de pufuleți.
Email-ul sau fax-ul rămân scrise pe când telefonul nu. Eu zic că 100% problema se rezolva direct cu RCR prin VC și NU prin dealer.
PS. Diferența pentru mașina ta s-a scăzut din comisionul dealerului..
RveMO
Eu spun ceva, tu nu, batman, batman.

QUOTE
From: RO - voceaclientului.renault@renault.com [mailto:voceaclientului.renault@renault.com]
Sent: Thursday, November 23, 2017 7:13 PM
To: pavel.nicula@amg.ro
Cc: calin.pop@renault.com; ungureanu.monica@daciagroup.com
Subject: R?spuns: - MB4 - VF1RFB00957778991 - suport pentru achizitie in luna Noiemb [ ref:_00Db0cZvn._500b01KdoUT:ref ]

Buna ziua,

Referitor la clientul  ****** , dorim sa va comunicam ca Renault Comercial Roumanie a luat decizia de a oferi clientului ca gest comercial Garantie extinsa Renault Adagio     EG24    60      100000  302,16 €        359,57 €(cu TVA), pentru Renault Megane cu numarul de identificare VF1RFB00957778991.

Se va emite contractul si va fi trimis catre dumneavoastra Cu deosebita stima Anisoara Bratu


Nu suporta dealerul ~600 de euro niciodata (garantia + alarma). La Renault mai mult de 200 de euro nu prea obtii de la dealer.
papa_mulo
Sunt cazuri si cazuri...exista masini prin showroomuri deja cumparate de dealer si la care reno romania nu mai are nici o implicare, negocierea se poarta doar cu dealerul care poate sa iti dea de la el oricat...daca esti frate cu ma-sa pote sa ti-o dea si in pierdere.
mihaimgm
Interesat de schimbul jantelor de GT pe 18 cu jante de GT pe 17.👍
myreno4me
QUOTE(RveMO @ 3 Aug 2018, 19:08)
Eu spun ceva, tu nu, batman, batman.
Nu suporta dealerul ~600 de euro niciodata (garantia + alarma). La Renault mai mult de 200 de euro nu prea obtii de la dealer.
*


2% pe factura mi-a dat mie si nu sunt frate cu tacsu
speedman
Pune foto cu masina sa te credem smile.gif
myreno4me
Aveti o fobie cu pozele cu masini, sa pun una si cu cocoselu sa se vada ca ce ....?
speedman
Pardon, cu factura Iaurr smile.gif
myreno4me
Din asta s-a scazut rabla, do the math !
Better ?
Va simteti bine ?


In pretul respectv intra si cei 102,75 euro pachetul legislativ.
mnm
QUOTE(myreno4me @ 4 Aug 2018, 22:43)
.....
In pretul respectv intra si cei 102,75 euro pachetul legislativ.
.....
*


Off topic :
La banii astia banuiesc ca ai primit in plus si o butelie/ masca cu Oxigen + De-fribilator si curs cum sa le folosesti la primul ajutor ?
RveMO
Din pacate asta e pretul si ti-l baga pe gat. Eu i-am pus sa bage acolo si covorasele. La mine pe factura apar impreuna la banii aia. Habar nu am cat sunt niste covorase de cauciuc originale la Megane 4.
myreno4me
Si covorasele evident, mi-a fost lene sa scriu, oricum e irelevant, pe factura apar :covorase , Trusa de securitate.
Ideea era de reducerea suplimentara data de dealer, 2% din pretul dupa scaderea reducerii renault ...vreo 370 de euro !
@mnm, mi-au dat o smurdita .....tanara absolventa tongue.gif
mihaypmihay
Salut,

Imi pare rau pentru colegul de mai sus sad.gif, dar eu tocmai am primit o veste buna.

"Masina este fabricata , este in port la Barcelona, asteapta incarcarea. Termenul estimativ este acum 15 septembrie. In principiu se pastreaza." (termenul initial era 19 sept, pentru GT 205 comandat la sfarsitul lui mai)
Sper sa nu fie vreo furtuna pe mare smile.gif sau A2 prost radmasa.gif

Numai bine,

wub.gif
mnm
QUOTE(mihaypmihay @ 6 Aug 2018, 20:16)
Salut,

Imi pare rau pentru colegul de mai sus sad.gif,  dar eu tocmai  am primit o veste buna.

"Masina este fabricata , este in port la Barcelona, asteapta incarcarea. Termenul estimativ este acum 15 septembrie. In principiu se pastreaza." (termenul initial era 19 sept, pentru GT 205 comandat la sfarsitul lui mai)
Sper sa nu fie vreo furtuna pe mare smile.gif sau A2 prost  radmasa.gif

Numai bine,

wub.gif
*



Daca este pe NEPTUNE DYNAMIS in mars in fata Barcelonei ajunge la C-TA pe 11 August h. 3.00.
A2 este supra-aglomerat cam toata luna August.
Daca nu... in dana la Barcelona mai sunt 3 transportoare de autoturisme la incarcare :
DIGNITY ACE, CRYSTAL RAY si MORNING CORNELIA...fara a avea destinatia precizata inca.
mihaypmihay
A2 este supra-aglomerat cam toata luna August.
Pai la asta ma gandeam si eu radmasa.gif O luna dureaza drumul Constanta- Bucuresti.
papa_mulo
Ce probleme aveti si voi... mai conteaza daca face 3 sau 6 ore din port pana la destinatie?
mihaypmihay
Dealerul a zis ca masina va fi livrata pe 15 Sept, in conditiile in care, se pare ca, pe 11 August ajunge in Constanta.
Doar faceam misto ca dureaza o luna transportul Constanta - Bucuresti.
smile.gif
myreno4me
A mea a facut 300 km in zece zile radmasa.gif
mnm
QUOTE(papa_mulo @ 7 Aug 2018, 11:21)
Ce probleme aveti si voi... mai conteaza daca face 3 sau 6 ore din port pana la destinatie?
*


Estimati corect pentru destinatia intermediara Ciorogarla.

Autostrada A4 (centura Constantei) se termina langa ecluza de la Agigea. In fata ecluzei este dana pentru Vehicles Carriers .
Vimes
Din nefericire au trecut 3 saptamani si nu am mai aflat nimic legat de masina. Cei de la VC mi-au tot spus ca o sa fiu contactat inapoi cu clarificari iar dealerul asteapta sa primeasca de la Renault valoarea reducerii pentru masina primita la schimb. Aceasta apare ajunsa in tara de o saptamana dar nu au putut sa-mi dea un termen. Aditional, desi am ales o serie de sasiu diferita de cea din contract, nu am primit nici un act aditional care sa ateste aceasta schimbare.
Apoi mai vine partea cu noul standard Euro 6 si imposibilitatea inmatricularii dupa 1 septembrie. M-am gandit sa apelez la protectia consumatorului sau, desi ma doare sufletul, sa incerc sa reziliez contractul pe motiv de neinformare. Mi-e frica ca o sa ma trezesc ca imi vine prea tarziu, mai ales ca din experienta mea dureaza mult pana primesti cartea masinii.
Apreciez orice sfat! Multumesc.
myreno4me
Te sfatuiesc sa dai un mail cu cat mai multi termeni juridici si referiri la mentiunea de pe bonul de comanda unde spune ca trebuie sa ti se comunice in scris data de livrare in maxim 20 de zile, plus orice aspecte legale si ce consideri tu ca este in neregula la
legal.romania@renault.com.
Eu am primit revizie gratis fiindca mi-au tinut masina blocata doua saptamani la ciorogarla si nu au comunicat termenul de livrare, iar dupa ce am dat mailul in 3 zile masina a fost livrata.
Mult noroc !
papa_mulo
Citisem parca pe aici pe undeva ca masinile facturate incepand cu 1 august nu au termen de inmatriculare 31 august ci 31 decembrie. La cele facturate pana la 31 iulie e graba cu inmatriculatul.
Vimes
@papa_mulo: am citit si eu ceva legat de asta, sper sa fie asa, dar n-am gasit nici un comunicat in presa cu data de 31 decembrie.
Am facut de dimineata o plangere pe live chat la VC in care mi-am comunicat intentia de a rezilia contractul sau a apela la autoritati, si ca printr-o minune rotitele s-au pus in miscare. In final am obtinut doar 300 euro reducere aditionala. Acum astept sa semnez noile acte si sa plece masina de la Ciorogarla. Din ce am citit pe forum, se pare ca mai am inca 2 saptamani de asteptare?
myreno4me
Nu neaparat, asa a fost in cazul meu, cred ca la tine va ajunge pe inceputul saptamanii viitoare , sau chiar weekendul asta !
Streseaza-i si intreaba si despre inmatriculare !
Pe mine m-au capiat cu telefoanele, inclusiv prin posta am primit sa ma duc sa o inmatriculez ....
RveMO
Daca chiar s-au pus in miscare pana vineri trebuie sa ai masina. Mie mi-au adus-o de la TM si a durat fix 2 zile. Vineri seara m-au sunat ca pot sa vin sa o iau.
Sfat prietenesc...nu te duce seara in graba sa ii faci receptia mai ales avand in vedere cele intamplate. Daca te suna dupa amiaza mergi in urmatoarea zi si uita-te bine la masina. Ei ti-o dau curata, spalata, deci orice defect ar trebui sa se vada cu usurinta.
vladof
Ce ciudat. La mine a venit masina la Ciorogarla si a 2-a zi mi-au adus-o...

La fel cum a spus RveMO, neaparat, verifica tot la masina, dar TOT. Toate imbinarile, pe sub praguri, etc. Orice. Sa arate perfect. Ce nu e perfect sa rectifice.

Dupa ce ai luat-o nu mai poti comenta. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.