Am trecut cu masina printr-o balta adanca pana la proiectoarele de ceata. Era cam adanca si masinile care treceau faceau valuri. Asa au inceput problemele. La iesirea din balta motorul s-a oprit. Am facut prostia si am incercat sa o repornesc si a scos un pic de fum de sub capota si nimic.Am tractat-o pana acasa si am inceput sa surubaiesc la ea. Am scos bujiile incandescente si am incercat din nou o cheie, nimic doar un click de la bendix dar electromotorul nu invartea, am cautat problema si era siguranta arsa (se afla langa baterie) din cauza ca electromotorul nu putea invarti motorul plin cu apa am schimbat-o si am dat din nou la cheie cu bujiile scoase si a inceput sa invarta dar nu cum trebuia scotea un sunet ciudat si a ars din nou siguranta, ciudat din moment ce bujiile erau scoase si nu era compresie. Dupa verificari am ajuns la concluzia ca electromotorul era dus si consuma mult. Am schimbat electromotorul si siguranta din nou si am am dat cheie din nou. A inceput sa arunce apa din capul pistoanelor prin locul bujiilor. Cand am strans de furtunul de la intercooler am constatat ca si el era plin cu apa ca si cel de dupa filtru de aer. Am deconectat intercoolerul de la ambele capete, filtrul de aer scos si el am dat la automat sa mai iese apa din capul pistoanelor, am pus bujiile incandescente la loc si am dat la cheie de vreo 6-7 ori ( trebuie doua baterii sau robot) pana a inceput sa dea semne ca porneste. Pornea si se oprea ca si cum ar fi immobilizer-ul care nu cunoaste cheia masinii si o eroare in bord "air admision fail" sau ceva de genul. Am deconectat senzorul de langa filtrul de aer si a pornit miraculos ca si cum nimic nu s-a intamplat. L-am conectat si a mers fara erori. Apoi am conectat intercoolerul inapoi prin partea din care iese aer din turbo si cealalta am lasat-o libera sa scoata toata apa turand motorul 5 min apoi am pus totul la loc si merge perfect. Poate mai bn ca inainte. Bafta. Poate e de folos cuiva.
9 Jun 2018, 01:12:
Mentionez ca nu sunt mecanic si am facut totul dupa instinct si multe cautari pe net. Dupa o saptamana masina merge bine (poate mai bine) dupa spalatura asta buna. Pentru intamplari asemanatoare astept pareri. Am fost foarte norocos ca am scapat ieftin ca la ce vazusem pe net imi venea sa duc masina la fier vechi. Motoare calate, pistoane crapate, motoare crapate, bielete indoite, supape rupte, ax cu came distrus......etc. Am inceput sa lucrez la ea foarte pesimist si in ultima instanta, nu mai aveam nimic de pierdut si dupa 3-4 zile am reusit. Poate pentru un mecanic bun si cu recuzita si piesele necesare e treaba de 2-3 ore. A durat mult si am descris in mare pasii care i-am facut. Daca cineva trece prin asta si vrea lamuriri sa imi scrie si il ajut cu placere. Scuze pentru unele greseli de scriere si textele lungi. Mult noroc.