Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Apa in admisie. Bine de stiut. Pas cu pas.
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Gaby11
Am trecut cu masina printr-o balta adanca pana la proiectoarele de ceata. Era cam adanca si masinile care treceau faceau valuri. Asa au inceput problemele. La iesirea din balta motorul s-a oprit. Am facut prostia si am incercat sa o repornesc si a scos un pic de fum de sub capota si nimic.Am tractat-o pana acasa si am inceput sa surubaiesc la ea. Am scos bujiile incandescente si am incercat din nou o cheie, nimic doar un click de la bendix dar electromotorul nu invartea, am cautat problema si era siguranta arsa (se afla langa baterie) din cauza ca electromotorul nu putea invarti motorul plin cu apa am schimbat-o si am dat din nou la cheie cu bujiile scoase si a inceput sa invarta dar nu cum trebuia scotea un sunet ciudat si a ars din nou siguranta, ciudat din moment ce bujiile erau scoase si nu era compresie. Dupa verificari am ajuns la concluzia ca electromotorul era dus si consuma mult. Am schimbat electromotorul si siguranta din nou si am am dat cheie din nou. A inceput sa arunce apa din capul pistoanelor prin locul bujiilor. Cand am strans de furtunul de la intercooler am constatat ca si el era plin cu apa ca si cel de dupa filtru de aer. Am deconectat intercoolerul de la ambele capete, filtrul de aer scos si el am dat la automat sa mai iese apa din capul pistoanelor, am pus bujiile incandescente la loc si am dat la cheie de vreo 6-7 ori ( trebuie doua baterii sau robot) pana a inceput sa dea semne ca porneste. Pornea si se oprea ca si cum ar fi immobilizer-ul care nu cunoaste cheia masinii si o eroare in bord "air admision fail" sau ceva de genul. Am deconectat senzorul de langa filtrul de aer si a pornit miraculos ca si cum nimic nu s-a intamplat. L-am conectat si a mers fara erori. Apoi am conectat intercoolerul inapoi prin partea din care iese aer din turbo si cealalta am lasat-o libera sa scoata toata apa turand motorul 5 min apoi am pus totul la loc si merge perfect. Poate mai bn ca inainte. Bafta. Poate e de folos cuiva.

9 Jun 2018, 01:12:
Mentionez ca nu sunt mecanic si am facut totul dupa instinct si multe cautari pe net. Dupa o saptamana masina merge bine (poate mai bine) dupa spalatura asta buna. Pentru intamplari asemanatoare astept pareri. Am fost foarte norocos ca am scapat ieftin ca la ce vazusem pe net imi venea sa duc masina la fier vechi. Motoare calate, pistoane crapate, motoare crapate, bielete indoite, supape rupte, ax cu came distrus......etc. Am inceput sa lucrez la ea foarte pesimist si in ultima instanta, nu mai aveam nimic de pierdut si dupa 3-4 zile am reusit. Poate pentru un mecanic bun si cu recuzita si piesele necesare e treaba de 2-3 ore. A durat mult si am descris in mare pasii care i-am facut. Daca cineva trece prin asta si vrea lamuriri sa imi scrie si il ajut cu placere. Scuze pentru unele greseli de scriere si textele lungi. Mult noroc.
cj98czh
Pfuu ... nu vreau sa cobesc dar la tine musai trebuie desfacut motorul ... eu zic cs ai cel putin biele indoite ... si se prea poate sa ai nevoie de alt motor ...

Apa nu se comprima si daca a ajuns in capul pistoanelor cu motorul mergand .... mai mult ai si incercat sa sa repornesti dupa ... motorul ala este cam gata ..

Motorul mai merge rotund?
cuki46
bai frate...fix din cauza asta eu ma opresc si in mijlocu drumului, pun avariile si stau pana se duce apa...sau fac cale intoarsa. Chiar daca ma claxoneaza unu sau altu...cu apa nu e de joaca.

si da...cj98czh are dreptate...un waterdamage e 99.99% dauna totala pentru motor. Poate tu ai noroc si faci parte dintre cei 0.01%, dar in principiu masina e dauna totala.

CASCO cel putin iti da dauna totala
74r12
Cu CASCO depinde de asigurator si de clauzele prevazute in polita de asigurare.
De ex. la mine pe polita, printre altele exista si optiunea "Admisie apa in motor".
R19/16v
Daca motorul merge bine nu are niciun water damage. Orice astfel de damage s-ar fi simtit in functionarea motorului.
Prin tinerete am umplut si eu un motor cu apa. Cand am dat sa pornesc se am auzit electromotorul cum incerca sa "comprime" apa smile.gif Am scos bujiile, am dat o gramada la automat, am pus bujiile, a mers prost cateva minute cat a mai ars ce apa era pe acolo si cu asta basta smile.gif
Water damage survine cand motorul aspira in functionare suficienta apa incat sa-l opreasca, iar strambarea bielelor & shit e cauzata de inertia motorului, nu de electromotor. El a avut noroc ca motorul sa se opreasca inainte sa se intample asta.
cuki46
da, asa este...din pacate probleme apar la motoarele noi supraalimentate cu raport mare de compresie. Acolo ii destul cateva cicluri sa distrugi motorul.
Era pe youtube un tip cu um C63AMG care a prins un val facut de un camion. Motorul a fost dauna totala, implicit masina dauna totala.
cj98czh
QUOTE(R19/16v @ 11 Jun 2018, 08:44)
Water damage survine cand motorul aspira in functionare suficienta apa incat sa-l opreasca
*



Exact ... si uite ce scrie userul nostru ...

QUOTE(Gaby11 @ 9 Jun 2018, 03:30)
La iesirea din balta motorul s-a oprit.

....

A inceput sa arunce apa din capul pistoanelor prin locul bujiilor. Cand am strans de furtunul de la intercooler am constatat ca si el era plin cu apa

*



Sincer eu ma mir sa nu aiba nimic indoit prin interior ... doar un noroc chior daca nu s-a intamplat nimic ..

R19/16v
Tre' sa fie multa apa smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.