AlexAll
2 May 2018, 12:54
Salutare colegii! De curând am cumpărat un Megane 1 din 1999, motor 1.6 16V. Mașina are momente când nu se accelerează, uneori merge in 3 sau parca nu se alimentează cu carburant. La diagnoza a avut doar 2 erori care s-au șters și nu mai mai apărut nici după o săptămâna dar tot rău merge. Are cineva idee ce ar putea sa aibă? Mulțumesc
cristiddy
3 May 2018, 19:26
Salut,incearca cu un aditiv de curatat injectoarele,daca face aleatoriu poate sa fie de la injectoare
AlexAll
3 May 2018, 21:34
Voi încerca. Mulțumesc
espacern
4 May 2018, 07:43
Solutia de "curatare" injectoare care se varsa in rezervor este "apa de ploaie".....si ajuta mai mult comerciantul de la care cumperi.
O solutie de curatare eficienta implica demontarea de pe masina si cu ajutorul unui spray de curatare si alimentare electrica......sunt destule filme detaliate pe net.
E bine de scos bujiile si verificat cu atentie starea/culoarea electrodului pentru a vedea de la care cilindru este problema.....si nu uitati de binecunoscuta problema la 16V cu etansarea supapei explicata pe forum.
cristiddy
4 May 2018, 19:53
Nu e chiar asa,eu am avut probleme cu injectoarele si am bagat aditiv de curatat injectoarele si am facut un drum lung tinand motorul in turatii mari,si s-au desfundat,ce-i drept dupa putin timp s-au infundat din nou,dar macar vezi daca e de acolo sau nu problema
espacern
4 May 2018, 20:26
Daca era asa buna solutia de curatat trebuia sa bagi in continuare....nu trebuia sa renunti!
Cu sau fara solutie minune daca faci drum lung si motorul functioneaza la regim alert injectoarele functioneaza mai bine....din cauze care nu au nici o legatura cu aditiv "solutie" minune care "repara" defectele.
AlexAll
5 May 2018, 10:03
QUOTE(espacern @ 4 May 2018, 07:43)
Solutia de "curatare" injectoare care se varsa in rezervor este "apa de ploaie".....si ajuta mai mult comerciantul de la care cumperi.
O solutie de curatare eficienta implica demontarea de pe masina si cu ajutorul unui spray de curatare si alimentare electrica......sunt destule filme detaliate pe net.
E bine de scos bujiile si verificat cu atentie starea/culoarea electrodului pentru a vedea de la care cilindru este problema.....si nu uitati de binecunoscuta problema la 16V cu etansarea supapei explicata pe forum.
Despre ce supapa e vorba?
espacern
6 May 2018, 07:36
Supapa/supapele de evacuare sau esapament....stare care se observa dupa demontare chiulasa.
AlexAll
13 May 2018, 12:45
Nu cred ca ar putea fi vorba de o supapa sau mai multe, ar merge tot timpul rău
AlexAll
11 Jun 2018, 21:07
Revin cu noutăți, am făcut din nou diagnoză, de data aceasta cu DDT 2000. Mi-a dat eroare “senzor temperatura aer”, l-am schimbat iar după a apărut eroare “sonda Lambda amonte”. Am scos mufa din ea in speranța că se va schimba ceva dar merge tot așa. E normal sau trebuia sa se schimbe ceva?
espacern
11 Jun 2018, 21:30
Functionarea pieselor defecte nu se verifica cu "metoda" mufei scoase....ci se masoara parametrii in cadrul protocolului de functionare cu diagnoza cuplata.
AlexAll
11 Jun 2018, 22:21
Nu mă pricep să interpretez valori dar atașez o imagine, poate ma poți ajuta Espacern. Precizez că motorul era cald, am surprins în unul din momentele când merge rău (gen in 3 pistoane)
espacern
12 Jun 2018, 07:43
Eu te-am sfatuit ce sa verifici...dar in continuare te invarti in jurul cozi!
AlexAll
12 Jun 2018, 09:57
Ai putea te rog să fi mai explicit ce să verific mai exact? Eu am băgat înapoi mufa la sondă, am așteptat să se încălzească motorul și am pus poză cu valoarea ce o afișa când motorul mergea rău
xmisterx
25 Jun 2018, 09:11
Nu are treaba sonda lambda cu mersul motorului in 3, din poza atasata reiese ca sonda functioneaza, ea trebuie sa afiseze o valoare care oscileaza intre 400 si undeva la 8-900 mv infunctie de turatia motorului.
Asa cu ti-a spus si colegul Espacern, verifica starea bujiilor, fiselor, bobina de inductie si posteaza aici rezultatele.
AlexAll
25 Jun 2018, 15:43
Am schimbat bujiile și bobinele, nici o schimbare. Atașez poze cu bujiile vechi.
espacern
25 Jun 2018, 16:18
Daca bujiile/bobinele schimbate erau noi...verifica mufa/cablajul bobinelor si mufa din calculatorul de injectie.
Apoi este bine sa scoti rampa de injectoare si cu MARE ATENTIE sa scoti injectoarele si sa le curati...precum si garniturile lor.
Daca dupa toate astea nu se rezolva mersul neregulat.....ramane ca ultima solutie curatarea scaunului supapelor!
AlexAll
25 Jun 2018, 18:36
Ok, voi încerca și aceste lucruri. Mulțumesc pentru moment, voi reveni cu detalii.
AlexAll
16 Jul 2018, 18:18
Am încercat cu alt ecu, altă rampă de injecție cu injectoare, altă pompă de benzină și regulator, problema încă persistă.
espacern
17 Jul 2018, 14:09
A mai ramas doar supapa/supapele de verificat/schimbat....cum se intampla destul de des la motorizarea asta cu 16V.
AlexAll
17 Jul 2018, 17:53
Mâine voi face un test de compresie, sper sa fie relevant.
espacern
17 Jul 2018, 17:57
Singurul test relevant pentru asa ceva este controlul endoscopic cu camera video.
Se pot verifica supapele si fara demontarea motorului?
cj98czh
18 Jul 2018, 13:51
Aceesul la supape se face prin demontarea chiuloasei, nu a motorului ...
Stoicanu
20 Jul 2018, 13:00
QUOTE(AlexAll @ 2 May 2018, 13:54)
Salutare colegii! De curând am cumpărat un Megane 1 din 1999, motor 1.6 16V. Mașina are momente când nu se accelerează, uneori merge in 3 sau parca nu se alimentează cu carburant. La diagnoza a avut doar 2 erori care s-au șters și nu mai mai apărut nici după o săptămâna dar tot rău merge. Are cineva idee ce ar putea sa aibă? Mulțumesc
Salut
poate fi una din bobine sau senzor clapeta aceleratie
Am avut probleme de genul si am schimbat
MPP-ul
Senzor clapeta acceleratie
Senzor de oxige Lamnda
Toate graniturile de la admisie
AlexAll
21 Jul 2018, 12:13
Posibil să aibă dreptate Espacern în legătură cu supapele. Am măsurat compresia de două ori in zile diferite, în momentul când funcționează rău e compresie 7 pe un cilindru, când funcționează bine e 11.
AlexAll
21 Aug 2018, 14:03
Problema sa agravat, mașina pornește ok dar când încerc să accelerez scade relantiul și după moare motorul.
Stoicanu
22 Aug 2018, 08:04
Probabil senzor clapeta acceleratie
RazvanRazvi24
25 Aug 2018, 15:24
Salut am si eu o intrebare de curand mi-am cumparat un megan coach 1 coupe ptr al readuce la viata insa ma chinui de ceva timp.sa inteleg ce becuri imi trebuie pe faza scurta si pe lunga .... h4 sau 7 ca nu le inteleg niciodata pe astea
25 Aug 2018, 15:39:
Ma poate ajuta cineva va rog
Stoicanu
25 Aug 2018, 15:55
Dacă ai far cu un singur bec este H4
Dacă ai far cu două becuri ai h7 faza scurta si h1 faza lungă
Sper sa nu fi gresit
RazvanRazvi24
27 Aug 2018, 13:18
H7 cu h1 este .... insa mai am o problema ....
dau semnal stanga merge "daca nu actionez frana" in momentul cand actionez frana se aprind simultan si stopul pe frana si semnalul stanga si numai am semnal (cel din dreapta merge ok nu face figuri)
AlexAll
5 Oct 2018, 19:57
Se poate închide, am vândut mașina defectă.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.