Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Oscilatie turometru la ralanti Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Vasile.George
Salut am o Laguna 3 din 2011 de vrun 1 an si cam de cand am luato are momente cand se accelereaza singura aproape de 1000 si acul la turometru oscileaza , vara se intampla foarte rar ,dar iarna pana nu ajunge apa la 90 grade nu scade sub 1000, am fost de curand si reprezentanta pentru o diagnoza si nimic nici o eroare, poate sa mai intalnit cineva cu problema si ma poate ajuta , multumesc
OvidiuMe
Si mie mi se intampla exact asa cum zici tu, vara mai rar..iarna pana se incalzeste. Practic, cand o scot pe liber..scade la 800-850rpm..si apoi urca putin la 1000 si revine la ...800- sau 850 la cat sta deobicei. O singura data face asa..si nu intotdeauna cand apas ambreiaj.
andru1973
e normal sa facă asa iarna (când e frig afara)si mai ales când dai drumul la căldura ,avem o rezistenta care da căldura,(e un consum de la rezistenta) și e normal sa se tureze motorul până ajunge sa încălzească apa din motor sta un pic turata si la mine sta turata dacă am căldura pusa ,până se încălzește motorul sta un pic turata nu fix la 1000 e sub 1000,cam 900 după ce sa încălzit apa la motor scade la turația normala
Vasile.George
Ok am intelea dar la mine si acul la turometru joaca nu sta fix, inca o problema cu filtru de motorina , am fost plecat la munte si la Comarinic cand am oprito nu a vrut sa mai porneasca am amorsato si am plecat mai departe ,aceiasi faza cand m am intors in fata blocului ,am fost la Renault si mia zis ca e de la filtru ca nu e pe origine ai trage aer fals , l am schimbat dar cand accelerez tot se vad bule de pe conducta e normal stie cineva ?
AdR!@N
Câteva bule fine e normal sa fie pe conducta. Problema cu dezamorsarea circuitului eu am patit-o pe L2 și problema a fost la para de amorsare. Are 2 clapete de retinere, câte una pe fiecare capăt, clapetele nu au arc pentru închidere, se închid când motorina tinde sa curga înapoi în rezervor. Dacă au ceva mizerie sau agata puțin nu se închid complet și în câteva ore circuitul se dezamorseaza.
Poti incerca sa cureti, dar e destul de greu de demontat, sau schimbi para cu totul.

Numai bine!
Adrian
OvidiuMe
QUOTE(andru1973 @ 23 Apr 2018, 10:45)
e normal sa facă asa iarna (când e frig afara)si mai ales când dai drumul la căldura ,avem o rezistenta care da căldura,(e un consum de la rezistenta)  și e normal sa se tureze motorul până ajunge sa încălzească apa din motor sta un pic turata si la mine sta turata dacă am căldura pusa ,până se încălzește motorul sta un pic turata nu fix la 1000 e sub 1000,cam 900 după ce sa încălzit apa la motor scade la turația normala
*



nu la cazul acesta ne referim.
La mine, de exemplu cand ma aproprii de semafor o scot din 3sau 4 pe liber, in momentul acela acul turometrului cade la 800-850(la valoarea la care sta deobicei la relati) apoi urca la 1000 si imediat revine la valoarea de relanti. Si acolo ramane fara sa mai oscileze asa oricat as sta pe liber cu ea. Daca plec iar de pe loc...si o duc iar in treapta 2-3-4-5..orica ar fi ea...si o scot iar pe liber...face iarasi la fel. Chiar si intre trepte...daca o las sa se duca pana la relanti...face acea oscilatie.

Sper ca am fost mai clar acum
mugur_mugurel
Si la mine face asa uneori.
sergiu9my
Si la mine de vreo saptamana imi face ceva de genul..
La relanti parca da sa moara si tremura rau motorul, dar nu mereu. Sunt zile in care nu face aproape de loc si zile in care face foarte urat.
Si de cand cu treaba asta mi-a aparut si un rontanit la motor cand accelerez, iar atunci cand o calc mai tare parca mai urat se aude.. Zici ca e tractor...
Am mai patit ceva de genul pe masina veche; tot un disesel si era de la regulatorul de presiune. Dar la aia imi scotea si fum alb la pornire.
Aveti idee ce sa fie? Inca nu am avut timp sa o pun pe un tester..
Vasile.George
Problema e ca la mine sta turata undeva aproape de 1000 iar acul tuurmetru "tremura" nu scate la 800 si urca dinou si nici mersul motorului nu pare rotund, aerul care se vede pe conducta e normal asa e si la voi sau e prost ai filtrul asta , mi se pare ca de cand cu problema cu aerul si filtrul imi da" in nas " cel putin in treapta 2 si 3. Multumesc pentru raspunsuri
Vasile.George
Un service bun pentru a rezolva problema cu bulele de aer de pe instalatie, ma ajuta cineva?
Adi88
Salut,
Mentionez ca problema cu oscilatul la relanti o am si eu de ceva timp si mai ales cand sunt temperaturi scazute dar am neglijat putin acest lucru.
Astazi, dupa ce am mers minim 20 minute, motorul fiind deja incalzit, a inceput sa tremure in timp ce stationam si s-a oprit aparandu-mi Injection System Fault - Stop.
Am pornit motorul si mi-a disparut eroarea dar este deja a doua oara cand mi se intampla asta.
Am tot citit pe topic si multi spun ca poate fi de la EGR sau de la regulatorul de debit din pompa de injectie.
Astept pareri.
Multumesc,








marius80_eugen
Pune testerul pe ea pentru ca acele erori le ai stocate. Eu as schimba repede motorina cu una buna (Rompetrol sau OMV statii mai noi), poate si un aditiv. Pe tester poti verifica si injectoarele si FAP-ul daca sunt ok.
Cam la toti sunt mici oscilatii la frig, pentru ca motorul sta in regim de "soc" mai ales ca ai si consumatori mai mari la inceput.
b06fcn
Eu nu am avut niciodata probleme de genul cu fosta leguma, fie iarna, fie vara, statea normal in turatia de relanti, nu statea mai turata cand era rece afara. Verifica sa nu traga aer fals pe undeva si sa nu fie filtrul imbacsit. Cand o accelerezi scoate fum?
rackj1981
Mie la rece merge normal turatia pe la 1000 dar dupa ce se incalzeste motoru si apa e la 90 scade, inca foarte mult cred ca pe la 700 trepideaza toata masina, dar nu oscileaza. Nu e normal sami scada asa mult? Eventuale probleme pe undeva....
Adi88
Salut.
Am rezolvat problema. Erorile au aparut din cauza senzorului de presiune de la pompa de inalte. Mufa senzorului se misca si imi cauza aceste probleme.
Multumesc,
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.