Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Laguna II KG0F GrandTour "Josephine"
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Kungen
Istoricul o sa fie scurt ca poveste in cuvinte - masina de firma stata cu facturile la zi si ceva defecte vizuale la interior. Motor de avion 2.2 DCI, cutie automata, jante pe 17, navigatie cu antena arsa si multe altele; in povestea in poze ce va urma pana cand am dus-o in pragul inmatricularii si achizitionarea de numere la rand de la politie. Scopul cumpararii: upgrade de basculanta pentru distantele astronomice petrecute pe drumurile patriei cu sotia si 2 copii din dotare si nu numai.



Fisa tehnica si defecte acoperite inainte de a incepe marea demolare.

Specificatii Tehnice

Renault Laguna Combi, 2.2 DCI - 150CP, automata

Import Germania 2015

Motor 2.2 L 150 cp euro 3

Key's go+entry- asa spunea propietarul ca are - masina nu are asa ceva

Dublu climatronic - am schimbat panoul nu functiona in parametrii normali, sigurantele de la lumini lipseau cu desavarsire rezultand intr-o bezna totala

Tapiserie mixta piele+textil - scaunul din spatele soferul era sfasiat de copil - nu al meu, al fostului propietar - retapitata zona afectata

Senzori ploaie+lumina+presiune pneuri+parcare spate - senzorii de ploaie nu merg, lumina nu cred ca are

Sistem sunet CABASSE updatat de mine ca masina avea tuner list si boxele de pe spate taiate din fir (reparat cu fir cu mufe din dezmembrari si 4 bucati boxe Cabasse) - montat auxiliar

Pilot automat

Abs

Esp

8 airbag-uri

Jante aliaj originale 17'

Cotiera fata+spate

Proiectoare ceata

2 carduri

Drumuri bune sa avem si bine v-am gasit!
daniellu
S-o porti sanatos, cu vreo doi bani o sa iasa masina din ea.
Cat fu avionul ?
Si nemtii astia vand klimaanlage da de fapt e sirocou,..keyless e de fapt cartela...
Cu motorul asta daca te prinde Firea prin fata Primariei te bate.
Drumuri bune, colegu' !
cj98czh
Motorul ala este unul problematic ... griji de el si de intretinerea lui .. sa va poarte fara probleme!
Kungen
Work in progress...
bion
Masina a fost folosita ca tinta pe poligon? unsure.gif
Kungen
- nu, nu a fost folosita ca tinta pe poligon...2 copii care nu aveau limite ( nu ai mei )
- nu este un motor problematic daca este intretinut - pe parte mecanica este impecabila - revizie si facturi la timp -suspensie, tren de rulare si bucse schimbate!
- avionul a fost fix 1000 de euro - fosta masina de firma tinuta pe bulgaria cu toate facturile de service si istoric la timp. ( nu ma intereseaza specimenul Firea, nu l-am votat, am vrut motor mare pt transport 4 persoane 2 biciclete si eventual o rulota)

Voi pune poze cu upgradeurile si modificarile de pus pe linia de plutire si de folosit ca masina de zi cu zi
argon
QUOTE(Kungen @ 23 Mar 2018, 13:19)
am vrut motor mare pt transport 4 persoane 2 biciclete si eventual o rulota)
*



Pentru asta trebuie motor puternic, nu meaparat mare, dar la 1000 de euro nu se punea problema de 2.0 dci, deci discuțiile că e mare , sau problematic nu prea au rost. Sa ai noroc și de motor și de cutie, că și aia e problematica.

Că o completare, nu ai procedat bine la iluminarea butoanelor de pe uși, noaptea deranjează, că sunt prea puternice. Am facut aceași operațiune , dar am dat ledurile cu un strat de oja alba, că sa nu mai deranjeze. Bănuiesc ca se putea și cu o rezistenta mai mare.
Kungen
Argon - nu ma dereanjeaza butoanele la geamuri - le-am pus rezistente acum.

Reparat macarale geamuri fata intre timp, celebrele role si cabluri , adaugat buton dezactivare senzori de parcare, adaugat usita lipsa de la cureaua de accesorii, inlocuit antena de GPS defecta din dezmembrari.

Facut astazi programare la cobalcescu la unirii - clank in sarcina la pornire sau in accelerari mai agresive, suspectez flansele la amortizoare, vedem...
Aerul conditionat porneste rece si se incalzeste dupa - suspectez lipsa freon si ulei...vedem...

In rest motorina si bataie - weekend la munte planificat cu copii, abia astept al doilea drum intins sa vedem cum se comporta..

Toate bune si keep on going
GIC
QUOTE(Kungen @ 27 Apr 2018, 10:31)

Aerul conditionat porneste rece si se incalzeste dupa - suspectez lipsa freon si ulei...vedem...

*


Sau senzorul antiinghet sa nu vada ca se formeaza gheata pe evaporator?
Kungen
Cloncanitul era cauzat de lipsa sarma partea dreapta la etrier -

Nu aveam deloc freon si ulei in compresor de aproape 1 saptamana merge aerul impecabil, a fost pusa si substanta de contrast. La diagnostic a iesit si necesitatea schimbului bieletelor + capetelor de bara si pivotii aferenti.

Caut cauciucuri noi pe 17 ma gandesc la Michelin CrossClimate+ XL 225/45R17 fiindca nu am unde sa tin 2 seturi de cauciucuri si jante de schimb.

Astept sa-mi vina de la furnizorul meu de piese din dezmembrari, parasolarul de la sofer si usita de la torpedou pentru a face masina sa fie pe line de plutire.

Am adaugat butonul de oprire al senzorilor de parcare si schimbat plasticul care tine cele 3 butoane, esp, cruise control si senzor parcare, aparent gaurile sunt in vechiul plastic dar nu si clemele de prindere pentru al treilea buton.

De asemenea am schimbat antena GPS cu una luata din dezmebrari, cred ca a fost antena luata de pe o masina care nu era hatch ca era mai scurt firul dar am routat cablul prin triunghiul custodelui spate in dreptul centurii, acum am gps functional si ceas, am ramas surprins de acuratetea hartii pe drumul Brasov - Straja - Cheia - Bucuresti.

Trebuie sa-mi fac timp sa vopsesc bandoul barii de pe hayon, am niste puncte cojite de la incarcat - descarcat diverse de catre vechiul propietar.

Drumuri fara gropi sa avem, va tin la curent.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.