Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100 din 1970
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2
oldtimercraiova
Defapt galerie pentru carburator Weber DCOE 40 si o axa cu came, ca degeaba pui carburatoarele si n-ai axa, nu-i mare diferenta doar daca pui DCOE-ul.

Parca ziceai tu ceva de replica 1100S, strage cash, si ia-ti cate putin ce-ti trebuie s-o faci replica 1100S.
Adrian Frigo
Am scapat de porcaria aia de oglinda cooperatista si am trecut pe Cipa! cool.gif[attachmentid=1628089159] [attachmentid=1628089158]
Dupa un scuipinol pasta si o carpa a iesit asa.[attachmentid=1628089160] [attachmentid=1628089161]
Si hopa sus pe tiribomba. [attachmentid=1628089162][attachmentid=1628089163]

Si noi dotari tehnico-materiale! [attachmentid=1628089165]

A,da,era sa uit-nici mie nu-mi arde becu' ! 243.gif [attachmentid=1628089156] [attachmentid=1628089157]

Si-au meritat pe deplin cheltuiala si efortul de a le monta!
b06fcn
Chiar acum cand am dat pe aici m-am dus intai la poze si dupa aia la citit si ma gandeam sa scriu ca oglinda aia neagra e din cu totul alt film. Bine ca ai schimbat-o, arata demential sutica...
Adrian Frigo
QUOTE(BoR @ 20 Jun 2018, 22:17)
Îmi place mult amplasarea ceasurilor pe plansa de bord!
wub.gif
Ce vopsea termorezistenta ai folosit pe evacuare?

Ma bucur Bogdan! biggrin.gif Vopseaua folosita este una de la Jalutex,se gaseste la Dedeman.O sa revin cu poza.
QUOTE(oldtimercraiova @ 20 Jun 2018, 22:47)
Defapt galerie pentru carburator Weber DCOE 40 si o axa cu came, ca degeaba pui carburatoarele si n-ai axa, nu-i mare diferenta doar daca pui DCOE-ul.

Parca ziceai tu ceva de replica 1100S, strage cash, si ia-ti cate putin ce-ti trebuie s-o faci replica 1100S.

Eh,sa ajung eu acolo...deocamdata am alte probleme ceva mai urgente de care trebuie sa ma ocup si care nu prea sufera amanare cum ar fi tinichigeria....dar da,cu timpul mi-ar placea niste chestii sa pun pe ea. 243.gif

QUOTE(b06fcn @ 1 Jul 2018, 18:10)
Chiar acum cand am dat pe aici m-am dus intai la poze si dupa aia la citit si ma gandeam sa scriu ca oglinda aia neagra e din cu totul alt film. Bine ca ai schimbat-o, arata demential sutica...

Multumesc!Pai practic,de cand am luat masina imi sta pe creier porcaria aia de oglinda,aia era pusa mai mult de forma...acum astept sa vina si sora-sa din Franta,nos la cutie!

Deocamdata am inceput cu aspectul exterior si mecanic sa le pun la punct,masina mi-am dorit sa fie perfect functionala sa pot circula cu ea si,daca ma ajuta Domnul sa o si atestez.Abia pe urma o sa ma apuc de ce conteaza mai mult,subiectul bau-bau numit tinichigerie.Deocamdata ma pregatesc cu tablaraie si finante.

Alta boroboata numita pompa de ulei pe care am schimbat-o deoarece cea veche a decis ca vrea la pensie dupa atata chin cu uleiurile romanesti si proasta intretinere...
Am pus pompa NOS Renault! tongue.gif

Cu ocazia asta am curatat si baia de ulei,am pus garnituri noi si am inspectat vizual si internele care arata destul de bine pentru varsta masinii.
tunderbird
Foarte frumoasa masininca! Si foarte bine pastrata! Interior aproape intact!

Antena aia de jgheab de Electromures, este cireasa de pe tort... o piesa foarte rara!

Pompa de ulei este cea mai longeviva piesa! Era suficient doar s-o cureti pe ea si baia de ulei. Dar daca tu ai preferat sa sa pui alta noua... !
Adrian Frigo
Va multumesc de apreciere domnule Daniel!Da,intr-adevar,greu am gasit antena ARA care culmea,e noua!Dar a meritat chinul de a o cauta,radioul sinaia o gusta foarte bine! laugh.gif
La interior,in afara de plansa bord gaurita pentru ceasurile suplimentare tot e in stare excelenta,husele si garajul unde a stat masina au ajutat mult in acest sens...

In ceea ce priveste pompa,nu puteam scapa doar cu o simpla curatare deoarece la cald,la ralanti aveam presiune sub 1 bar...masura luata atat dupa ceasul din bord cat si cu manometru legat direct in rampa...
Si daca tot am avut pompa noua si de Renault,de ce nu?!Doar nu iau piesele cu mine in groapa... radmasa.gif
Rob3rto
QUOTE(Adrian Frigo @ 29 Jun 2018, 01:12)


Si noi dotari tehnico-materiale! [attachmentid=1628089165]


*


tongue.gif

E tare simpatica sutica ta, are un farmec al ei blush.gif

Problema presiunii de ulei, in 90% din cazuri nu o rezolva pompa noua. Atata timp cat nu se aprinde becul in ralanti e ok. Eu am facut un motor cu absolut totul nou pe parte de ungere(inclusiv vilbrochen) si nu avea presiune extraordinara la ulei, in jur de 1 la cald in ralanti unsure.gif
Adrian Frigo
Ehe,multumesc Robert!Da,in felul ei e frumusica...dar mai am de munca pana sa o fac sa fie ce trebuie.
Sportul e perfect functional,cu tub NEC japonez chiar! tongue.gif Doar etajul de sunet mai trebuie tras in banda sa pot sa si aud unicul post de il prinde,TVR1...
Darclee din ala am si eu.Si altele... radmasa.gif [attachmentid=1628089551]

Cu pompa de ulei,maine de dimineata dau verdictul daca s-a schimbat in bine sau nu treaba.Sper sa am noroc,altceva nu-i mai fac la motor pana nu ma apuc de restaurat toata masina...


Si ultima captura sa fie tacamul complet,difuzorul original de la Sinaia!Duduie de nu se poate!Cu timpul o sa-i fac o mica si neinvaziva modificare sa pot baga ce muzica vreau de la o sursa externa.
[attachmentid=1628089548] [attachmentid=1628089549] [attachmentid=1628089550]
https://youtu.be/BIBgHhudUnc
tunderbird
La aproape 28000km, motorul ala nu are voie sa aiba presiunea asa de scazuta, oricat de proaste ar fi fost uleiurile din vremurile comuniste. Ori numarul de km nu este real, ori motorul a avut orice altceva decat ulei comunist, in baie! blink.gif

LE Sau poate ca supapa pompei de ulei era blocata pe deschis... problema care se rezolva prin simpla spalare a ei.
Adrian Frigo
Sincer sa fiu,nu cred ca are numai 28k de km....cel putin,nu la ce probleme am pe la ea.O sa trimit un mesaj pe tema asta in privat,chiar am mare nevoie de cateva sfaturi pertinente de la cineva care stie cu ce se mananca 1100.
Pompa am desfacut-o si n-arata chiar grozav,are ceva uzura la pinioane.Supapa nu era blocata,am verificat iar ulei a vazut numai comunist deoarece am si acum cateva bidoane PECO primite odata cu masina.Oricum,bine ca am avut noua,n-am mai stat sa ma complic cu alte experimente inutile... mellow.gif

Episodul doi-lupta cu jegul.Pe peretii baii de ulei era fara sa exagerez strat gros cat palma de ulei si nisip/pamant....2 ore am racait... blink.gif
[attachmentid=1628089690]
Dupa multa benzina,nitro si nervi a iesit asa. [attachmentid=1628089687] [attachmentid=1628089688] [attachmentid=1628089689]
Am indreptat baia si cu ocazia asta am aflat si de ce era mereu umezit cu ulei in zona busonului...[attachmentid=1628089691].Dupa alamirea zonei s-a rezolvat si problema asta.A urmat pe urma capacul culbutorilor(popular tachetilor radmasa.gif ).
[attachmentid=1628089692] [attachmentid=1628089693] [attachmentid=1628089694]
Mai am de curatat de funingine,dat un prospai si e gata treaba.

Adrian Frigo
Am terminat de dat si cu bidineaua pe baie si capac.Au iesit,zic eu ok.Deocamdata.
[attachmentid=1628090468] [attachmentid=1628090470] [attachmentid=1628090471]
Toate bune si frumoase,puse sus-turnat ulei in fiara-amorsat-pus fisa-dat cheie-ok.A doua zi-cheie-clonc/clonc/clonc/clonc-vruuuum. gun3.gif Mare branza n-am facut,decat presiunea la cald s-a imbunatatit putin inspre bine.Dar de ce ma interesa cel mai mult-cloncanitul la prima pornire la rece-n-am scapat...asta e,pana face goange mari il las asa.Pe urma refac total motorul si aia e,am tot ce trebuie piese FR...

Si niste piese gasite intamplator la o poarta.Bune,sa fie primite! icon_mrgreen.gif [attachmentid=1628090474] [attachmentid=1628090475]
A,da,si o matza daciota descoperita in garaj..
Se pare ca n-a mai rezistat tentatiei de a vedea "minunea" si s-a auto-invitat singura... laugh.gif
[attachmentid=1628090472] [attachmentid=1628090473]
sobolan
matzu e miezul actiunii....
kog
A mea a inceput sa aiba acea bataie undeva pe la 140.000. Problema nu e de la pompa ca am schimbat-o si eu odata cu distributia, dar cloncanitul ala la pornire la rece a ramas. Suspectez ca uleiul coboara in timp din rampa si din locurile de unde nu ar trebui.
sobolan
are linia uzata.....rectifici arborele,pui cuzineti noi si ai scapat de bataie...solutie de kkt biggrin.gif ,pui un filtru de ulei man( are supapa anti-drain) ,nu o sa mai cloncane un timp....oricum filtrele de ulei romcarbon si multe altele nu au,la un motor ok nu se aude nimic,la un motor uzat bate linia la pornire cateva secunde si cand se stinge becul tace si linia....
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 29 Jul 2018, 00:40)
are linia uzata.....rectifici arborele,pui cuzineti noi si ai scapat de bataie...

Stiu... sad.gif
Data aviatoare cand dau jos motor fac un full rebuild si gata.
Adrian Frigo
Pentru cei care nu prea dau pe la J.B... smile.gif

https://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-Li-2003...ml#entry4772000

Alta belea pe cap... 243.gif
sobolan
usor da' sigur....devii colectionar .....bravo ! smile.gif
Adrian Frigo
Sutica a plecat de la mine....cu sufletul greu am dat-o insa n-am avut ce face.... sad.gif
Insa celelalte raman ferme in parcul auto Frigo.O sa imi concentrez fortele si resursele pentru refacerea 1300-lui,mi-a ramas cea mai draga din toate(si Vișinica,ca ma blesteama tongue.gif ).

Asadar,aici se inchide capitolul 1100.


Ultima poza,ultima data in curte si inca propietar. sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.