Volverine
6 Mar 2018, 14:15
Intra in scena Talisman S-Edition cu motor 1.8 turbo, 225 cp, 300Nm, 4control, suspensie adaptiva, cauciucuri pe 19", toate de serie!
https://www.motor1.com/news/235079/renault-...ition-revealed/
mircea_aq
6 Mar 2018, 17:13
Poate a uitat sa schimbe locatia la VPN....
Bine ca apare 1.8TCE pe Talisman, pacat ca nu o sa avem parte de GT ci de acest S edition. Padele pe volan nu avem, se vede si din poze, padele au doar GT-urile si RS-urile.
LSD e doar pe RS.
Ca Talismanul nu va avea o versiune RS stiam de la inceput, acum se pare ca nu vom avea nici GT, deci va fi o masina axata exclusiv pe confort. Nu stiu daca e neaparat un castig sau o pierdere, cert e ca motorul e un upgrade fata de 1.6TCE-ul pe care il inlocuieste.
NordicN
7 Mar 2018, 13:40
Motorul e o veste buna pentru cei ce nu au comandat deja Talisman si vor sa aiba ceva mai multa putere.
In afara elementelor negre ici si colo si a cusaturilor rosii nu puteau sa puna nimic special de design pe aceasta noua editie S?
Adica niste guri de evacuare reale sau niste elemente negre in loc de cromul de pe langa geamuri, un volan cu un design putin diferit (vezi diferente Golf - Golf GTD, Golf GTI - scuzati de reclama, am dat doar un exemplu). Volanul de pe Initiale Paris mi se pare mai sport decat cel de pe acest S Edition, cu toate ca S Edition se vrea varianta mai sport. Poate vor scoate S Edition Initiale Paris (haha).
Padelele de pe volan nu sunt nicio revolutie tehnica incat Renault sa nu le adauge la aceasta varianta, cum spunea si colegul mircea. Nu ca ar fi folosite intens de catre utilizator, dar ar fi de efect si ar atrage mult mai mult. Inteleg ca se vrea cost saving peste tot, dar nu putem sa facem cost saving la elemente sport pe o masina care se vrea reprezentant sport in actuala gama. E cam ironic.
In rest, frumoasa ca fiecare Talisman
!
Gill_ro
10 Nov 2018, 08:38
madhorsefuzzy
10 Nov 2018, 21:04
Are culorile care trebuie exterior/interior pe toate elementele, are motor decent ... mai ca as schimba Laguna pe asa ceva.
Stai sa-i numar usile. Mno, are doua in plus...
madhorsefuzzy
10 Nov 2018, 23:12
Eu vad ca are un haion in minus ...
Si n-ar fi aratat rau deloc:
[attachmentid=1628096171]
henrywallace
28 Nov 2018, 23:05
E confirmat oficial faptul ca 1.6dci e out. Mananca biele pe paine, in special cel biturbo. Gem service-urile de Talisman, Espace si Master-uri pe care s-au pus masiv variantele respective.
E inlocuit de 2.0 dci160, 2.0 dci200, precum si 1.7dci 120 si 1.7dci 130.
https://www.caradisiac.com/renault-talisman...SglLGURx7WrI75I
2.0
b06fcn
29 Nov 2018, 08:06
Asta este foarte bine, inseamna ca ma pot gandi din nou la un romb...daca iese bine la pret, comparativ cu Toyota sau Mercedes...
bejanmarinel
30 Nov 2018, 23:35
Din putinele mele cunostinte ale limbii franceze, nu am citit in articolul postat de tine ca ar avea probleme cu bielele motoarele de 1.6.
Poti sa ne dai mai multe detalii, cum ar fi o sursa? Am un 1.6 de 160 de 3 luni si inca ma bucur de el si sper sa nu am vreo problema mult timp de acum incolo.
henrywallace
1 Dec 2018, 07:37
Nu o sa gasesti in nicio sursa oficiala detaliile.
Ai suficiente poze cu motoarele facute bucati, cu arborii cotiti loviti, etc.
Detalii gasesti pe cele doua mari forumuri franceze, woorldscoops si forum-auto.
bejanmarinel
1 Dec 2018, 08:04
De asta ziceam. Vad pozele cu motoarele desfacute ai doar atat, fara mai multe detalii. E cam ciudat sa aiba toate motoarele probleme de proiectare. Sunt sute de mii de masini, echipate cu motoare de 1.6, de la dacia, la renault, nissat si inclusiv mercedes.
Daca e asa, unde lovesc arboriii cotiti? Cel mult se uzeaza prematur si au joc micrometric si vibreaza.
clau71
12 Jun 2019, 22:19
[quote=vvede,30 May 2019, 12:46]
[url=https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-renault-talisman-18-tce-225-cp-edc-intens-91681.html]https://www.automarket.ro/test-drive/test-d...tens-Multumesx
Are cineva idee cand o sa apara versiunea nou pe motorina.
In ungaria pe site renault gasesti varianta initial paris, la noi de ce nu se gaseste.
A comandat cineva masina din ungaria?
stie cineva care este diferenta intre intens si initial paris.
Multumesc!
Bibanu
13 Jun 2019, 20:07
Initiale Paris este varianta de varf a Talismanului, fiind mai de lux decat Intens + Toate optionalele.Este in oferta in tarile care in
https://group.renault.com/en/directory sunt trecute la Europa, adica inclusiv Serbia, Macedonia, Albania! Noi suntem trecuti la Eurasia!Am vrut sa cumpar un Talisman Initiale Paris, am scris la Vocea Clientului de la Renault Romania, am scris la Renault Franta, am scris la conducerea Grupului Renault.Raspunsul primit de peste tot a fost ca Renault Romania nu comercializeaza aceasta varianta de echipare! Le-am spus ca este o discriminare a cumparatorilor din Romania si au zis ca este o decizie comerciala.Voiam sa-i reclam la ANCD si la COmisia Europeana, dar au venit alegerile si nu cred ca aveau timp de mine.Asa ca i-am bagat in p... m... si am comandat o masina Toyota Camry Hibrid!
dantes
13 Jun 2019, 20:19
Dar tu stii ce contine initiale paris?
E pur si simplu un intense cu toate optionalele (exclusiv trapa) si alt fel de piele si alta ambianta interioara (alb cu negru pe bord si fete de usi) precum si alte jante.Ce mai de lux? Tot un kkt de reno e! Lux nu se asociaza cu brandul reno!
Daca vroiai cu adevarat, gaseai de cumparat prin de, fr, etc. Daaar la alt pret.
Of of mai mai....
Bibanu
13 Jun 2019, 21:07
@dantes
Cum le stii matale pe toate!M-am uitat si eu, ca si tine, la saiturile cu Talismane.La toate!N-am afirmat ca Initiale Paris este de lux.Am spus ca este "mai de lux" decat Intens!Chestie de nuanta si de inteles ce citesti.Eu am cautat si ce inseamna "piele Nappa"La Initiale geamurile fata difera de cele de pe celelalte variante, fiind laminate si are o varianta de culoare exclusiva, Noir Amethyste, pe care o voiam si eu.Intre versiunile de echipare ale Talismanului, Initiale este cea de varf.Si fata de Logan, Talismanu' este de lux!Puteam sa cumpar din Ungaria sau Polonia, dar n-am primit raspuns clar la garantia in Romania, ca eu aici locuiesc si folosesc masina.Si de ce eu sa nu pot cumpara la mine in tara, asa cum cumpara ungurii, cehii, polonezii, sarbii ?Ce, eu nu plateam?Preturile difereau de la tara la tara, si ca o curiozitate, cel mai scump nu era in Germania sau Franta ci in Portugalia!Si nu cred ca pe banda, cand monteaza masinile, muncitorii vad unde va merge masina si chiar daca ar vedea nu cred ca ar zice"Asta merge in Romania, fa-o proasta!".
Bullets4all
17 Jul 2019, 23:40
Salut as dori sa ma ajutați in a putea afla diferențele la un Renault Talisman Intense si Inițiale Paris doresc sa achiziționez unul second hand si nu știu exact diferențele dintre cele 2 clase de echipare . Mulțumesc
speedman
18 Jul 2019, 05:07
Initiale este un intense la care s au bifat toate dotarile de pe lista de optionale gen 4 control si amortizoare adaptive, sonorizare bose, piele, jante mai mari, pilot adaptiv, head up display, scaunele au in plus pe initiale reglaj cu lungimea sezutului, parcare automata...posibil sa imi mai scape ceva. Trapa cred ca este optionala totusi si pe initiale....Nu gresesti dc alegi un initiale in detrimentul lui intense.
mircea_aq
18 Jul 2019, 12:21
Acum, din poze, ca in realitate nu se comercializeaza de catre RCR, am vazut ca Initiale are un volan mai de doamne ajuta, imbracat in piele perforata. La Intense e piele simpla ce are tendinta sa se uzeze mai repede. De fapt nu numai volanul si ci intreaga tapiterie ar fi nappa. Tot am ajuns la tapiterie, pe Initiale ai o combinatie pe care nu o gasesti pe intense:
https://www.newcarz.de/wp-content/uploads/2...itiale-P-51.jpgCat despre vopsea, ai o vopsea speciala pe care o gasesti doar pe Initiale:
https://www.newcarz.de/wp-content/uploads/2...Talisman-17.jpgAr mai jantele de 19" cu design inspirat de tour eiffel, le regasesti in poza de mai sus.
Restul de dotari ti le-a enumerat deja colegul speedman.
Pentru mine Initiale e un fel de Intens+, asta desi reno si-ar dori sa-l percepem ca pe un DS pentru Citroen.
speedman
18 Jul 2019, 12:36
arata intr un mare fel
cele de pe olx, in varianta initiale, parca sunt doar pe culoare inchisa (negre)
clio4edc12
18 Jul 2019, 16:33
Nu e doar Intens cu optiuni. Ai chestii dedicate Intense-ului. Tapiteria e diferita, vezi diferente mari la tetiere. Geamurile sunt mai groase. Ambianta interioara diferita.
speedman
26 Jul 2019, 06:29
am vazut pe configuratorul renault Romania ca au introdus motorul 1.3 tce 160 cu edc 7 pe talisman, doar pentru varianta Zen. Pretul este 25650 euro...interesant. Performantele dinamice par ok: 0 - 100 in 9 secunde, cuplu 270 nm la 1800 rpm si 5.6 consum mediu...plus ca se incadreaza la Rabla (cica s ar aloca iar fonduri)..
sigmax
26 Jul 2019, 08:16
Talisman fara 4Control nu are sens.
De ce nu? Poate fi o optiune interesanta pentru flote, in loc de vesnicul tractor. Si, la motorizarea aia, cred ca sta pe sosea si fara 4Control.
sigmax
26 Jul 2019, 09:26
Pentru ca e alta masina fara si tu ar trebui sa stii bine asta avand 4Control (chiar daca nu are amortizoare electronice ca pe Talisman). Si nu, nu sta la fel pe sosea. Si da, TCE200/225 sunt motorizarile de cumparat.
Asa crezi tu. Renault e de alta parere, la fel si cei care nu au nevoie de 200+ CP. 4Control e nice to have, nu must.
speedman
26 Jul 2019, 09:37
Talisman are luna asta 2000 de euro discount, daca mai pui o rabla o iei la pret de megane sedan...eu spun ca merita. Legat de 4 control cred ca poti trai si fara el, desi ar fi mai bine cu el (sunt amortizoare controlate electric by default la 4C). Am pe gt chestia asta, e misto, dar se poate si fara...ca doar nu merg doar pe serpentine si drumuri virajate, plus raza de bracaj mai buna pt 4C...ca idee unde stau eu, pot iesi mai usor cu un c class decat cu gt ul care are 4C...deci se poate si fara ...ca era bine sa fie ca optiune sunt total de acord
Daca mai pui si optiuni ajungi la 30000 euro si ai o masina frumoasa, spatioasa si submotorizata care nu o sa-ti ofere placerea condusului dar o sa te care din A in B.
Cred ca Talismanul de 1.6 si evident 1.8 TCE (33-34000 euro) ofera cele mai mari satisfactii (ma refer la cei ca mine care prefera benzina).
Cat despre 4 Control nu sunt chiar ferm convins ca este esential. Este clar ca ofera o senzatie de dinamism si poate fi util in orase dar sa dai 1500 euro pentru o manevra in plus pare cam mult si cu banii aia poti cumpara altele mai utile. Sa nu uitam ca sistemul asta adauga cel putin inca 50 Kg la masina care se simt la demaraj si consum mai ales in oras. Plus ca trebuie sa casti mult mai bine ochii la ce face spatele masinii cand esti in locuri stramte. Cat de bine se simt calatorii din spatele masinii cu 4 Control ? Nu stiu dar poate ne lamuresc cei care au 4 Control pe masini.
speedman
26 Jul 2019, 09:48
Nu ajungi la 30, ci la vreo 26...e limitata lista optionalelor. Ofera placere si un motor de 160 cp...cred ca ar fi suficient, pentru un sofer normal...
dantes
26 Jul 2019, 10:10
Am eu niste curbe care cu o masina normala nu le poti lua cu mai mult de 100 dar cu 4C pe sport si 130 e ok si mai merge.
Diferente sunt si in functie de setare...4C pe comfort, curba aia tot asa...100-110. Pe sport, 130+
Grea? Nu. Rezervor mai mic..Da...dar m-am obisnuit.
Se poate fara 4C? Da. Ptr mine? Nu!
De ce benzina? Cacai mai multi!
De ce e optiune buna? Ca la banii astia nu gasesti ceva similar si chiar ma felicit si dupa 2 ani. E priceless cand vad cum masini cu pretentii incearca sa tina pasul cu mine si apoi la destinatie incep intrebarile...mai ales aia...da' ce motor ai ca fuge? Raspunsul ii face mirati si ii vad cum un rahat de reno ii face pe ei cu masina nemteasca care e varful si francezii fac parfumuri nu masini
De preturi nu mai stiu. A mea era de lista 36.xxx dar dupa discounturi si nego, am dat 31. A meritat? DA!
dantes spune-mi si mie cum este pentru cei din spate fata de o masina fara 4 Control ?
Eu am familie mai mare.
Daca poti zi-mi cum se descurca cineva care are cutie automata si trebuie sa iasa din zapada cand s-a impotmolit (ca nu mai poti face balans)
Mersi anticipat
Stiu si eu niste curbe pe Dealul Negru unde am vazut cam ce poate sistemul, dar in 99% din timp nu am de ce sa conduc asa
. Un avantaj ar mai fi si manevrabilitatea prin oras, datorita razei de bracaj mai mici si a faptului ca volanul se roteste mai putin.
Cat despre pasagerii din spate, in conditii de mers normale, nu cred ca e nicio diferenta. Vorbim de cateva grade, nu e ca si cum ar lua-o spatele masinii la plimbare. Plus ca, la viteza mare (parca peste 60 km/h), rotile spate vireaza in acelasi sens cu cele din fata, reducand subvirarea.
dantes
26 Jul 2019, 11:11
Exact!
Nu se simte nimic aiurea. Doar cand iesi din randul de masini si te inscrii pe banda alaturata se simte 4C cum te aseaza unde trebuie, dar nu are nici o treaba cu cei din spate. Doar soferul stie si simte.
Din zapada...fara balans. Esp off si aia e. Nu a existat vreo situatie din care sa nu ies. Esp off nu se poate face by default. Ptr asta e topicul cu rlink-ul unde se explica cum se face.
Pe dealu negru
Si mai am una..pe podul de la cernavoda sensul spre cta...sunt curbele de pe pod si imediat dupa.
Ii vad pe disperati cum musca de volan!
Francais
26 Jul 2019, 11:22
Si eu am avut dubii fata de 4Control+amortizoarele semi-adaptive, dar dupa aproape 1 an de utilizare ( doar 9000 km) ma bucur ca le-am adaugat!
4C mi se pare foarte bine gandit, desi simti clar cand vireaza in sens opus, miscarea e sigura si dupa o scurta perioada de adaptare te obisnuiesti cu dinamica masinii. Recomand cu caldura daca vrei sa te joci din cand in cand
E foarte util si in spatii inguste, odata cu pachetul de asistenta la parcare primesti si senzori de "flanc", o sa observi daca te aproprii cu coltul barei de obstacole. Oricum, spatele vireaza maxim 2.6 grade si pana acum nu m-a incomodat la parcare, din contra. Intr-o seara nu intelegeam de ce e mai dificil sa intru in parcare, apoi am vazut ca uitasem multisense in Comfort. In mod normal folosesc Perso cu 4C setat pe sport, deci pentru mine e un mare plus.
Nici pasagerii din spate nu s-au plans pana acum, dar au fost mai mult drumuri scurte. Chiar i-am intrebat si unii nici nu au remarcat.
In weekend incepem o calatorie de 4500km in Europa, 5 persoane, 5 geamantane + altele in portbagaj. Revin cu detalii.
PS: Mi-am amintit si un detaliu neplacut, am patit ca dupa aprox 350km in regim de autostrada la temperaturi de 35-37 grade sa nu mai faca fata clima. Cand intrat pe un drum national s-a oprit ventilatorul si nu mai baga aer aproape deloc si ala caldut oricum.
Clima setata pe 25, era diferenta de 12 grade fata de exterior, dar mai sus nu se poate regla.
Si-a revenit dupa ce am oprit AC si am mers 40 min doar cu ventilatorul pe medium. Dar in situatia asta chiar mi se pare de inteles ce s-a intamplat.
Francais
2 May 2020, 19:12
ALPINAs
21 Jan 2021, 17:49
Talisman în versiunea de echipare de vârf Initiale Paris se va comercializa în mod oficial și în România.
A apărut și configuratorul :
https://www.renault.ro/autoturisme/talisman...nfigurator.htmlVersiunea de bază Life și versiunea intermediară Zen au fost eliminate.Mi se pare ciudat că poți lua 1.3 TCe 160 doar la Initiale Paris, iar 1.8 TCe 225 nu se regăsește în lista de motorizări de la lansare.Probabil va apărea pe parcurs.
Clip cu Initiale Paris 2.0 dCi 200 (teaser: interior bej
):
https://youtu.be/SJp1naqfzw8
speedman
21 Jan 2021, 18:10
La ce preturi au, or sa vândă din părți... Falimentul ii mănâncă. Inițiale a apărut în configurator de ceva timp, nu este o noutate. Noul director a afișat că vor mari preturile cu 30% și nu vor mai vinde mașini ieftine din cauza pierderilor cauzate de pandemie... Oricum nu e posibil sa nu ai și o versiune hybrid sau măcar mild hibrid la talisman... Văd că în Ro întârzie sa aducă și megane ul hibrid, care pe afara este disponibil de ceva timp
mircea_aq
21 Jan 2021, 19:14
Pentru 2-3 ani, ce rost mai are sa investesti intr-un sistem hibrid.
In Vest vand diesel ca solutie pentru flote, grandtour cu 1.7dci manuala.
1.8 se omologheaza si ar trebui sa apara si el.
2.0 dci nu e binecunoscutul 2.0 dci cum sustine bratu, dar nu conteaza.
Ceea ce conteaza e ca de la 0-100 e cu 1.5s-2.0s mai lent decat la concurenta.
Nu-mi dau seama daca e de la cutie sau de la motor. Banuiesc ca din cauza ambelor.
Nu stiu daca chiar cu 30%, dar preturile au sarit bine de tot.
De cumparat de nou, il vor cumpara doar cei care si-l doresc cu adevarat.
Noua politica "De Meo" e de tot rahatul...
Cand declari ca Renault nu mai este o marca "de volum" (referindu-se la vanzari) si incerci sa demonstrezi asta doar marind preturile fara sa cresti si calitatea...
Se vor duce in cap vanzarile...
ALPINAs
21 Jan 2021, 22:59
Da, este o performanță destul de slabă 0-100 în 8,8 secunde vs 9,4 cât obținea 1.6 dci 160.Față de concurența de la VAG îl penalizează masa mai ridicată și cred că plecarea de pe loc, care se întâmplă mai lin.Timpii efectivi de schimbare a treptelor ar trebui să fie similari, cel puțin în teorie.EDC-ul pare să aibă rapoarte mai mari, dar nu reușește să își facă un avantaj din asta.Mai ales în treapta 1 pare limitată, făcând și un fel de short shifting pentru nu a patina roțile.
Sunt puține teste pe youtube (mai ales în engleză) cu acest 2.0 dci 200 nou, care a debutat înainte de facelift pe Talisman și Espace.La Koleos observ că are 190 cai.Nu știu ce cod are, dar ar trebui să fie alt motor față de ultimul 2.0 dci (M9R) de 175 cai, montat pe Koleos 2 pre-facelift.A fost anunțat cam in aceeași perioadă cu 1.7 dci (R9N).
Chiar conteaza 0-100 km/h la o masina din clasa D, de peste 1.5 tone? In asta consta “performanta” si pentru asta se cumpara? Nu ia nimeni Superb sau Passat pentru demarajul de sub 8 secunde, doar pentru ca Talisman e mai lenes. Cine isi doreste TDI (DSG), oricum nu se uita la Renault.
ALPINAs
13 Dec 2021, 09:24
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.