Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane IV GPL
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2
draculafly
A pus cineva o instalatie gpl pe noul Megane 4? Cum se comporta masina si ce modificari se fac? Schimba radical comportamentul masinii si daca se merita o astfel de investitie! Multumesc!
draculafly
Nimeni nu a pus gpl pe megane 4? Nu este niciun taximetrist pe forum? eu m am interesat la montatori, se pare ca se face o ranforsare a locului unde este roata de rezerva fiind din plastic(pt rezervoarele toroidaele) se pune un emulator de nivel benzina si toate distractia ar face intre 2800-3200 lei pt tomasseto Q box!Astept o parere de la cei care efectiv si au pus !
papa_mulo
Eu am intrebat vreo doi taximetristi pe strada si ambii mi-au zis ca pretul e vreo 500 euro, evident pt 1.6 sce. Ei nu umbla cu tce. De la ei poti sa iei mai multe info in masura in care sunt implicati in intretinerea masinii...unii o sa iti raspunda ca la firma s-a facut totul si ei nu stiu.
draculafly
Si eu eram interesat de 1.6 sce! Iese din discutie tce. Am inteles ca e destul de scumpa instalatia la tce!
lungan
Si eu ma gandesc la un break 1.6 SCE + GPL. Din pacate 1.6 SCE nu se poate cumpara in varianta de echipare "Intens", asa ca tot DCI-ul ramane prima optiune.
Despre fiabilitate ne poate da cineva niste informatii? Consum?
stefandinescu70
1.6 SCE este cu injectie directa de benzina . Esti sigur ca se poate pune GPL pe acest model de motor ??
A nu se confunda noul 1.6 SCE cu 1.6 16V care avea injectia de benzina ( indirecta ) multipunct..
papa_mulo
Ce zici, se poate?
https://www.click.ro/utile/auto/duster-2018...-instalatie-gpl

@Lungan: din germania poti cumpara intens cu sce...orice caroserie, inclusiv sedan.
lungan
Da, am vazut acum un break 1.6 SCE Intens, Bose, 17.000 de euro. La noi abia iti iei un Zen cu ceva optionale. Nu mai zic ca la ~16.000 de euro sunt zeci de masini de prezentare/test drive, in varianta Intens, un pret mult mai mic fata de ce gasesti prin Romania.
draculafly
@lungan un link ceva cu oferta din Germania?
cj98czh
Orice reorezentanta din DE o sa te trimita la renault ro daca nu esti rezident acolo ... Nu poti sa cumperi ..
lungan
Pe autoscout le-am gasit. Masinile exista pe stoc, cred ca poate sa le cumpere oricine vine cu banii.
Ca sa revenim la topic, poate gasim pe forum un posesor de 1.6 care a pus GPL.
papa_mulo
Vezi ca intensul de germania e mai chel, farurile led sunt optionale, la fel si navigatia. Are standard displayul de 7, dar navigatia e optionala.
LIVIU VL
A pus cineva pe un megan 1.6 sce la VL.L-am vazut si in trafic dar nu am discutat cu el.Am vb si la reprezentanta si au zis ca instalatia costa 3500-3700 ron parca.
draculafly
Reprezentanta Renault?Mira-m-as!
LIVIU VL
Da,si cu pastrarea garantiei.Am intrebat personal si eu.
draculafly
ar fi super tare! chiar o sa intreb la Meridian Vest Bucuresti sau poate depinde de reprezentanta!
draculafly
Concret, nu e niciun utilizator de megane 1.6 sce cu instalatie gpl care sa aiba cont aici. pe reno.ro!Inseamna ca nu prea se risca lumea sau nu au timp taximetristii de impresii scrise in online!
LIVIU VL
Am fost vineri la reprezentanta renault si mi-au confirmat ca ei monteaza GPL cu pastrarea garantiei.
Prin februarie am vb cu soferul unui megan 1.6 sce cu GPL montat la reprezentatnta. Nu mi-a dat prea multe detalii dar a spus ca masina merge foarte bine pe GPL.Mentionez ca este masina de firma si face multi km.Una peste alta omule este super multumit cum merge masina.
CrissT
Legat de multumirea altora, eu am observat o chestie care se pare ca e adevarata smile.gif)

Tot timpul omul e multumit de lucrul lui dupa ce nu il mai are spune si partile negative sau ca citez "bine ca m-am scapat".

De aia insist sa spun la toti voi sa va documentati bine nu doar sa va bazati pe "multumirea propietarilor".


Sper ca nu am deranjat pe nimeni.
clio4edc12
Tocmai ce am vorbit la un montator de GPL din Bucuresti, destul de mare, se pare ca sunt mari probleme pe motorul de 1.6 de Nissan. Se ard supapele pe la fiecare 70-80k. Si multe motoare incep sa manance si ulei, destul de mult, gen 500ml la fiecare 1000 km. Prima problema se poate repara cu vreo 1000 lei si sa zicem ca tot merita sa o tii pe GPL. A doua insa ...
pantsless
Deci iei o bijuterie de motor pe benzina, 200cp, cutie automata, dai 25k Eur si o treci pe GPL.
Serios?
30 mdc
Am vazut si bmw-u pe gaz
Ce sa faci are omu masina
myreno4me
Nu cred ca se baga cineva sa puna GPL pe turbate, mai ales pe GT.
cj98czh
QUOTE(pantsless @ 29 Jun 2018, 22:02)
Deci iei o bijuterie de motor pe benzina, 200cp, cutie automata, dai 25k Eur si o treci pe GPL.
Serios?
*



El vb de 1.6 sce ... nu de motorul de GT ..
Flatron
clio4edc12 se referă la 1.6 SCe.
RveMO
Era o discutie la un moment dat la Logan cu motor de 1.2 75 cp, ca cele care vin cu GPL din fabrica au ceva modificari la motor ca sa reziste cum trebuie. Multi care le-au luat pe benzina si le-au pus ei instalatie au avut probleme. Nu stiu daca e aceeasi situatie si la Megane.
myreno4me
Era vorba de garnitura de chiuloasa, aia pica la GPL montat AM. Pana pica insa deja ai scos banii pe masina si gpl....daca ai pus-o la treaba.
MoneyTalks
QUOTE(pantsless @ 29 Jun 2018, 20:02)
Deci iei o bijuterie de motor pe benzina, 200cp, cutie automata, dai 25k Eur si o treci pe GPL.
Serios?
*


QUOTE(30 mdc @ 29 Jun 2018, 20:05)
Am vazut si bmw-u pe gaz
Ce sa faci are omu masina
*


Asta numai in Romania se poate intimpla. Adica iti dai toate economiile pe masina, si nu mai ai bani de benzina. radmasa.gif Si ca sa nu rida lumea de tine iti pui gpl, fara a lua in considerare citi km te-ai putea bucura de masina saa cum ai luat-o

De ce iti mai cumperi masina daca nu ai bani sa o intretii? blink.gif
jay333
QUOTE(MoneyTalks @ 30 Jun 2018, 01:19)
Asta numai in Romania se poate intimpla.
*


Bagi tu mana in foc pentru afirmatia asta? rolleyes.gif
mnm
Cu Mucius Scaevola nu te poti pune.
clio4edc12
Da, 1,6 sce ma refeream. Ca pe asta e lumea tentata sa puna GPL pe el.
aikidoro
Salutare, nimeni nu a avut curaj sa își pună gpl pe 1.6 Sce? .
bogdi12001
Din moment ce versiunea care vine pe duster cu gpl din fabrica are alte interne eu unul nu mi-as pune mai ales ca nu este cu culbutori reglabili.
Poty
E Bucureștiul plin de 1.6 Sce cu gaz pe megane... Intreaba si tu un taximetrist.. e acelasi motor ca pe Duster...
bogdi12001
Sunt convins ca sunt multe cu gaz dar sunt curios cat or sa fie de fiabile, comparativ cu vechile motoare facute de renault.
clio4edc12
Era suficient sa citesti 3 posturi mai sus sa-ti satisfaci curiozitatea. Eu cu Dokkerul de la firma cu 1.6 SCE ma pregatesc de a doua RK a chiulasei.
aikidoro
Clio4edc12,detaliază dacă ai plăcerea, la câți km ai facut prima rectificare de chiuloasa ? .La cat o faci pe a 2 a ?.Ai mers exclusiv pe gpl ?.
Asta in cazul de ai gpl pe masina .
clio4edc12
85k prima inlocuire de supape. Acum am 170k si trebuie iar facuta, masina nu mai trage, pare sa mearga in 3 pistoane. GPL de la 1000 km. Mers exclusiv pe GPL, daca s-ar fi mers si pe benzina, doar se amana problema. Confirmare de la montator ca e problema des intalnita.
user123


Mers exclusiv pe GPL reglat aiurea - amestec sarac cel mai probabil- si de aici ars ghiduri supape etc...

Ma indoiesc ca SCE este mai slab decat tigaia mea care are 500 000 numai pe GPL facuti, chiulasa originala, aia din 2004....

Insa pot fi si cazuri singulare, trebuie vazut exact de la ce anume s-a intamplat.

Inlocuirea supapelor nu rezolva problema, din moment ce ghidurile sunt punctul slab.....si banuiesc ca nu se face doar inlocuirea supapelor, nu?
clio4edc12
La Andrei GPL a fost montata instalatia, daca voi va pricepeti mai bine ca ei, hei, pentru asta e forumul, sa stim cine e cel mai expert de pe planeta. Faceti ce vreti cu informatia smile.gif
user123

Poate sa fie montata si la Dragnea GPL, eu am scris de reglaj.....care nu prea reuseste multora la instalatii mai simple decat ce ai tu pe masina.

Dar daca incepi pe tonul acesta, eu ma retrag ca nu are rost si nici nu am chef de contre acum, cu atat mai mult cu cat informatia e pretioasa iar aici sunt multi binefacatori in sensul acesta, chiar sus de tot...
bogdi12001
QUOTE(Poty @ 21 Apr 2019, 18:02)
E Bucureștiul plin de 1.6 Sce cu gaz pe megane... Intreaba si tu un taximetrist.. e acelasi motor ca pe Duster...
*



Motorul de pe Duster care vine cu gpl din fabrica este alt cod. Are alte interne in chiulasa.
aikidoro
Crezi ca dacă sant aceleași piese( interne) ,ți-ar spune cineva adevarul?.
Totul se rezumă la bani.
Si in privința reglajului.......... mulți văd, puțini cunosc " meserie" .
user123

Bine zis.

La vechile motoare KxM singurul lucru care difera sunt ghidurile de supapa....acolo era buba la mersul pe GPL, in rest totul era la fel.....

La sce....depinde....

Iar la reglaj, Dorelu lasa mereu amestec sarac, ca deh , romanu vrea si economie si mai ales ca wow uneori si trage bine dar cu pretul cresterii temperaturii de ardere, detonatii si ars supape si ghiduri.....si apoi bineinteles rectificare chiulasa si toata povestea de mai sus...
bogdi12001
QUOTE(aikidoro @ 7 May 2019, 08:23)
Crezi ca dacă sant aceleași piese( interne) ,ți-ar spune cineva adevarul?.
Totul se rezumă la bani.
Si in privința reglajului.......... mulți văd, puțini cunosc " meserie" .
*



Daca ai intra pe catalogul de piese ai putea sa vezi ca anumite componente au alte coduri fata de motorul pe benzina. Este simplu, trebuie doar sa stii ce sa cauti si unde.
user123

Da, dar daca au alt cod, nu inseamna si ca sunt alte piese....

De ex, banalele bujii....pt RFC 58 LZ2E de cate ori a schimbat reno codul intern? ......sau pt cele mai moderne, la motoarele TCE....de fapt NGK cu diferite coduri reno...

Nu trebuie generalizat insa sunt si cazuri din astea....
bogdi12001
Eu ma refer la nivel de chiulasa.
Normal ca fiind alte coduri sunt alte piese.
Ghiduri supape, supape, axe came, tacheti.
Ma indoiesc sa existe si alte diferente constructive inafara de tratamentul aplicat materialelor pentru a rezista temperaturilor mai ridicate in cazul functionarii pe gpl.
aikidoro
Si dacă faci reviziile ( ulei) mai repede sa spunem la 5000km cum ar fii ai prelungi viață supapelor, ghiduri, etc ?.Si bine inteles mers ponderat ,din cand in cand mers pe benzină, câteva zeci de km
user123

Nu, niciodata in contextul mersului pe GPL cu reglaj prost.

Poti sa schimbi uleiul si la 500 km, asta nu va compensa temperatura crescuta aiurea sau detonatiile....

Ca unele motoare rezista mai mult ca altele, e altceva....e treaba de constructie, de calire piese etc....

Dar repet, asta pt un reglaj defectuos.....sunt tigai ca a mea cu peste 500 000 km de gpl, fara probleme ( si nu mananca nici ulei)
einstein1984
QUOTE(user123 @ 7 May 2019, 10:23)
Bine zis.

La vechile motoare KxM singurul lucru care difera sunt ghidurile de supapa....acolo era buba la mersul pe GPL, in rest totul era la fel.....

La sce....depinde....

Iar la reglaj, Dorelu lasa mereu amestec sarac, ca deh , romanu vrea si economie si mai ales ca wow uneori si trage bine dar cu pretul cresterii temperaturii de ardere, detonatii si ars supape si ghiduri.....si apoi bineinteles rectificare chiulasa si toata povestea de mai sus...
*


scaunele, nu ghidurile
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.