Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Scenic 1.9 DCI Problema Turatie
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
floriniulian16
Salutare, am si eu un renault scenic 1.9 DCI din 2002 si are probleme cu turatia nu se tureaza mai mult de 2000 merge greu iar cateodata isi revine si se tureaza i-am scos mufa de la supapa egr si a inceput sa mearga dar acum face la fel cu mufa scoasa plus ca scoate si un fum alb rau pana se incalzeseste nu am dus-o la mecanic pana acum poate ma ajuta-ti careva.
cj98czh
pai nu o duce.. nici la mecanic si nici la un tester .. las-o pana da ortu popii si o schimbi ..
floriniulian16
Ma gandeam ca poate stie cineva ce are si pot sa inlocuiesc eu fara sa o mai duc sa ma rupa mecanicul la bani
busu 12
neaparat la mecanic.Masina nu se repara pe forum
DIDE
Curata EGR-ul !
floriniulian16
Ok o sa incerc sa vad revin cu raspuns Multumesc
mugly
Salut, curata cum a spus si colegul, egr ul si caudalimetrul, senzorul de aer, filtrul de aer, erc, incearca daca ai unde si un tester, pt ati sterge dupa erorile
tribunul
Apare o crestere de turatie, ca o fluctuatie de mica durata (1 secunda), care se simte doar la relanti, dar nu foarte mare in ture, nu-mi apare pe bord, adica nu se mai aprinde o liniuta la turometru, am 4 liniute tot timpul.

Porneste normal, se accelereaza normal, nu se opreste motorul, nu prea ma deranjeaza.

Ma deranjeaza din cand in cand la plecatul de pe loc, are 2 secunde de ratacire pana incepe sa se accelereze normal, dar nu face la fiecare plecare, o face rar.

Inca nu am ajuns la un tester, dar ma gandesc sa fie "regulatorul (ventilul) de presiune de pe pompa de injectie" ?

Cod Renault: 7701068143 si cod Bosch 0928400714

VF1JMS40A37706355

25 Aug 2023, 09:31:
Am observat ca atat timp cat este AC-ul pornit face mult mai rar.
Isi face de cap mult mai des cand este oprit AC-ul.
R19/16v
QUOTE(tribunul @ 24 Aug 2023, 09:47)
Inca nu am ajuns la un tester, dar ma gandesc sa fie "regulatorul (ventilul) de presiune de pe pompa de injectie" ?
*




Nu va fi semnalat ca defect nici macar de CLIP.
Inlocuieste-l, el este vinovat.
tribunul
Nu-i asa usor, daca o vreau in cutie Renault, piesa vine in 15-25 zile LUCRATOARE.
tribunul
Mi-a venit piesa, este Bosch in cutie de reno. (din Polonia in 3 zile)
Am vazut ca se inlocuieste relativ usor, 3 suruburi si o mufa, si am spatiu suficient.

Intrebare: trebuie facuta vreo recalibrare? setare? ceva anume ... dupa inlocuire.
tribunul
Am inlocuit regulatorul, dar problema a ramas.

Cel mai mult ma deranjeaza la plecarea de pe loc, dupa ce iau piciorul de pe frana are o intarziere de 1 -2 secunde pana pleaca (pana incepe sa se tureze) iar cand pleaca pleaca brusc, ca o mica smucitura.

In marsarier pleaca bine, adica lin, se tureaza normal si nu smuceste.
tribunul
Intelectualul zice ca ar fi injectorul 3.
einstein1984
QUOTE(tribunul @ 1 Sep 2023, 11:22)
Mi-a venit piesa, este Bosch in cutie de reno. (din Polonia in 3 zile)
Am vazut ca se inlocuieste relativ usor, 3 suruburi si o mufa, si am spatiu suficient.

Intrebare: trebuie facuta vreo recalibrare? setare? ceva anume ... dupa inlocuire.
*


a venit si cu rondela noua? Da, trebuie trecut codul in ecu din ce tin minte.
Gil26
Pentru regulatorul de presiune via diagnoza se poate executa comanda AC011, se urmareste parametrul PR038 si se pot face verificarile atasate pentru un ScenicII motor F9Q803\804 :
tribunul
Aventura continua...

Tocmai ce am reparat/curatat injectorul 3 ... si face la fel.
Partea naspa este ca nu face tot timpul. Cand ajung cu ea la doctor se nimereste sa nu faca.

Am umblat la injectorul 3 pt. ca atunci cand am dus-o la ultimul doctor, mi-a zis ca am probleme pe injectorul 3.
tribunul
Pana la o noua verificare pe tester, mi-a licarit un pic neuronul.

Cand a demontat capacul de plastic de pe motor ca sa ajunga la injectoare, am vazut ca in partea dreapta a rampei de combustibil este un senzor.

Pt. ca fluctueaza relantiul, e posibil sa fie presiunea in rampa instabila (mica/mare/fluctuanta) la relanti? si pt. asta sa fie vinovat si acel senzor?
einstein1984
Da, e un senzor de presiune in rampa... si la ralati presiuena ar trebui sa fie stabila.
tribunul
Aventura continua...

Am inversat intre ele, injectorul cu problema cu alt injector, dar eroarea este aceeasi.
Am primit 2 sfaturi:
- probleme mecanice la cilindrul 3
- probleme cablaj injectoare.

De cand s-a racit vremea, am observat ca dimineata nu face probleme cam vreo 10 minute, pana se incalzeste motorul merge impecabil, apoi iar apar acele fluctuatii la relanti.

PS. Imi puteti recomanda un electrician in Bucuresti?
tribunul
Intrebare: cum pot sa-mi dau seama daca cablajul de la injectoare este separat, sau am un singur cablaj pt. motor?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.