Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu cumpărați anvelope de iarna Kumho WP71 Wintercr
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Cafenea
bob737
Cum spune și cum se poate deduce din titlu, am cumpărat 4 anvelope noi Kumho Wintercraft WP71 și sunt o mare țeapă.
Fix intre 40 și 60km/h fac un zgomot de rulment defect care te scoate din minți. Efectiv fluieră de iti iau mințile. Pe diferite tonalități!!
Am luat legătura cu magazinul care le-a vândut "vandanvelope.ro" și nici un răspuns. Luați mai tare m-au îndrumat către anveloshop.ro, de unde aflu ca, de fapt nu le-au vândut ei (deși factura e pe firma lor) și că au fost vândute de un "site partener".
Interesant este că anvelopele au venit din Ungaria si nu din Romania.
Legat de problema reclamată, oamenii ridica din umeri, cum că e normal să facă zgomot (de sa te scoată din minți).
Culmea este că sunt cu mult, mult mai zgomotoase decat anvelopele low budget de genul Tigar/Riken/Sebring, anvelope Low Budget, care conform etichetei, sunt mai zgomotoase decât aceste asiatice mediocre.
Deci, dacă vreți nervi și uraiala maxima in masina, cumpărați cu încredere Kuuuumhoooooouuuuuuu.
solidconvert
Eu am Kumho i'zen kw27 205/50/17 - iarna (fabricate in Corea) cumparate anul trecut si sunt super super ok!... chiar nu sunt zgomotoase deloc.
mars
Dar inainte sa le cumperi ai citit putin despre ele? Astia zic ca sunt zgomotoase si slabute.

Plus ca, avand 71dB sau 72dB, conform Kumho, puteai sa iti dai seama si singur ca sunt mai zgomotoase wink.gif.
cj98czh
Anvelopele sunt asa cum scrie in specificatii .... nu vad problema si nici rostul topicului ...
OVIDIUS
Acum, ca sa mai destindem atmosfera, cand ajungi la 40 km/h accelerezi puternic, ajungi la 65 km/h si ai scapat de zgomot...
Diac
Or deveni mai silentioase pe masura ce se tocesc un pic. Pe de alta parte vad ca diferentele intre pneuri sunt de cativa decibeli 1-2, maxim 3. Ca idee eu am de iarna cu 68 db, si mi s-a spus ca sunt printre cele mai silentioase. Chiar asa de tare se simte un decibel in plus sau in minus?
mars
Decibelul e o masura logaritmica. Diferenta intre 68 dB si 72 dB e mare.
dandobre
Da
AndreiMR
3 db inseamna cam dublarea zgomotului, deci e diferenta mare de tot. Kumho sunt gume medii, deci n-ai cum sa ai pretentii de silentiozitate maxima de la ele. Important e sa isi faca treaba dpdv al aderentei, zic eu. Cand platesti jumatate din pretul unei gume premium, un compromis trebuie sa il faci pe undeva
iulia_boris
Ieftin dai ieftin porti..Da si tu muzica mai tare..
marian-j
QUOTE(mars @ 24 Nov 2017, 09:10)
Decibelul e o masura logaritmica. Diferenta intre 68 dB si 72 dB e mare.
*


Da, e mare diferenta! Sincer, nu as fi crezut ca logaritmii conteaza asa de mult.
Io am avut norocul sa parcurg drumul in sens invers, adica am cumparat niste gume noi(de iarna) cu doar doi decibeli "inferioare" celor precedente. Intial, am crezut ca e placebo. Gume noi, se misca mai fain ca e cauciuciu nou, etc. Ntz! Gumele s-au invechit deja, si imi dau seama ca m-am inselat. Eh, ca am si ramas cu gura casacata ca gumele nou-luate aveau un grip lateral de tot kktu' e alta poveste. happy.gif
madhorsefuzzy
Pai zi si modelu' sa nu ne luam si noi teapa cu grip-ul lateral. Kumho cumva? biggrin.gif

Grip-ul lateral e cel mai important pentru mine. wink.gif
bob737
QUOTE(mars @ 24 Nov 2017, 08:42)
Dar inainte sa le cumperi ai citit putin despre ele? Astia zic ca sunt zgomotoase si slabute.

Plus ca, avand 71dB sau 72dB, conform Kumho, puteai sa iti dai seama si singur ca sunt mai zgomotoase wink.gif.
*



a little bit noisy inseamna putin zgomotoase, nu foarte zgomotoase.
Eu am tras un semnal de alarma si anume ca sunt cu foarte mult mai zgomotoase decat v-ati putea dea seama din eticheta europeana. asa zisa eticheta e de forma pt ca producatorii isi pun singuri cotatiile. de exemplu vestitele anvelope westlake,de care eu nu am auzit, au coeficent de aderenta "B". Credeam totusi ca cei de la Kumho sunt mai seriosi decat o firma no name chinezeasca, dar se pare ca nu.
Ca sa va dati seama, iarna trecuta am luat gume noi Sebring (acelasi profil ca si Riken, Tigar, Kormoran, printre cele mai ieftine daca nu chiar cele mai ieftine), aceeasi dimensiune, 73db. Kumho au 72db.
Diferenta e imensa, la modul ca Sebringurile erau Mercedes S klasse la capitolul comfort si zgomot fata de acestea (desi trebuiau sa fie mai zgomotoase cu 1db fata de kumho), deci undeva e clar o greseala. Parerea mea este ca rebuturile de la Kumho ajung pe piata noastra mai ales ca, din cate am cautat, nici nu exista reprezentanta Kumho in Romania.
Iar legat de axioma, cat dai atata face, e total gresit. Daca va uitati in testele autobild, gume precum Semperit si BfGoodrich (aka Kleber) bat firme premium constant. Vredestein aproape ca nu exista, desi are un pret foarte premium.

25 Nov 2017, 04:55:
QUOTE(cj98czh @ 24 Nov 2017, 08:57)
Anvelopele sunt asa cum scrie in specificatii .... nu vad problema si nici rostul topicului ...
*



Scrie cumva in specificatii ca o guma de iarna uruie sau fluiera mai tare la viteze cuprinse intre 40 si km/h fata de aceeasi guma la 120km/h? Pt ca astea exact asa sunt; liniste (atat cat poate fi cu o guma de iarna) pana la 40 la ora, fluierat/zgomot de anvelopa de 10 ani pana pe la 58-60km/h iar dupa aceea dispare acest zgomot!
Rebuturi scrie pe ele.

argon
Nu e de la anvelope, zgomotul de anvelope se amplifică odată cu viteza, nu dispare.
mars
QUOTE(bob737 @ 25 Nov 2017, 04:46)
A little bit noisy inseamna putin zgomotoase, nu foarte zgomotoase.
*


Nu m-am referit la ce a zis nenea ala cu Vitara in singurul review de acolo, ci la cele trei teste:

2017 235/55 R17 SUV Winter Tyre Test
- 6th of 8 tyres
Overall - Recommended.

2017 AMS Performance 18 inch Winter Tyre Test - 9th of 10 tyres
Positive - Short stopping distance on snow and dry surfaces, acceptable braking and balanced behavior on wet surfaces
Negative - Unstable behavior during an emergency maneuver on dry surfaces, increased noise level
Overall - Recommended with restrictions

2016 AZ Winter Tyre Test - 205/55 R16 - 11th of 14 tyres
Positive - Short braking distances on snow and in the dry, relatively low rolling resistance
Negative - Tendency to understeer in the snow and dry surfaces, weak lateral stability, long braking distances and generally poor grip in the wet.
meganus_bicorpus
Eu am cumparat toyo cu 70db si chiar nu mi se par zgomotoase...
papa_mulo
Sa nu fie o problema de echilibrare sau altceva...e ciudat ca fac zgomot mare doar intr-o anumita plaja de viteza.
bob737
QUOTE(argon @ 25 Nov 2017, 08:10)
Nu e de la anvelope, zgomotul de anvelope se amplifică odată cu viteza, nu dispare.
*



Teoretic, ai dreptate. Practic, de ce a apărut acest zgomot fix in momentul când am schimbat anvelopele? Că sa nu mai spun faptul că le-am montat pe cele de anul trecut și zgomotul a dispărut?
Mai mult, când sunt reci, acel zgomot e aproape insesizabil după ce merg 5-6 minute cu mașina, zgomotul apare treptat (repet, am schimbat anvelopele iar cu cele vechi e liniște).
Singura explicație logică pe care o găsesc este aceea că pe spate BMW are căderea ceva mai agresiva decât mașinile cu tracțiune față (chiar și decât cele cu tracțiune spate). Am mers să controlez direcția și totul e ok, spatele e și el în parametrii iar căderea e undeva la 80% toleranta, adică e in grafic. E foarte posibil ca asta sa fie cauza, având în vedere și desenul anvelopei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.