Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: garnituri schimbator de caldura
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
dannic
Salutare!
De ceva timp pierd lichidul pe la imbinarea dintre tevi si raiatorul de caldura.
Interesant este ca antigelul il pierd foarte repede, iar apa simpla mai greu.
Am demontat radiatorul, era curat si am zis sa schimb garniturile de la imbinare.
Stie cineva ce dimensiuni au si daca se pot pune altele de cauciuc luate de la Rolling.
cele originale sunt peste 100lei.
Multumesc!
scorpion i
Dute la un magazin si cumpara oringuri cu sectiune rotunda.... ia mai multe dimensiuni e 1 leu bucata. Eu anul trecut am schimbat dar nu mai stiu exact dimensiunea si nu am avut probleme. Astazi am fost plecat cu masina si dupa cateva ore de la oprire am vazut antigele pe pres am dat cu mana si nu da pe la acele imbinari si pe la cutia prin capat unde e radiatorul bagat era acea izolatie umeda. Dar dupa ce mam intors de acolo nu mai a dat deloc....cred ca prierde pe la radiator....
scorpion i
Am fost mai atent si am vazut pe unde se prelingea antigel pe la acele garnituri pe care leam schimbat acum vreo 2 ani ( cam 60 mii km). Astazi mam apucat de treaba. Pruma data desfaccut busonul la vasul espansiune sa iasa presiunea apoi pus inapoi pt a face vid sa nu curga mult antigel, dat scaunul maxim spate luat pozitia pe spate cu capul sub bord. Desfaci 2 suruburi cu torx de la capacul de plastic din capatul radiatorului apoi desfaci acel surub tot torx dintrr tevii unde sunt garbiturile, tai inainye un pet de 2 l pe lungime si il introduci sub pedala de acceleratie apoi dupa ce desfaci acel surub tragi de tevi scoti garniturile le pui pe cele noi dar inainte le dai cu puyina vaselina si la pui pe tevile catre notor nu pe cele care raman pe radiator , asa reusesto mai usor dupa care invingi cu putere in tevi si le inpingi spre motor dupa care strangi surubul. Atentie tevile le apropi aproape de pozitia finala cu mana nu cu surubul care e pt a fixa. E greu la montare nui pozitie si intra greu. La mine a fost a 2 oara si tot mam chibuit. Dar incerci pana merge.... si acum la final azi am.luat garniturile si mam uitat si la dimensiune...210 sunt din trusa de oringuri de la pieae auto.....le poti lua inainte sa te apuci de treaba. Bafta😆
dannic
va multumesc@
aseara am incercat sa fac operatiunea si cind am pus oringurile noi am constatat ca una dintre tevi are gura rupta.
stie cineva cum schimb aceste tevi!
scorpion i
Din nou am probleme cu antigelul imi pica din nou la calorifer din habitatul. Ma gandesc ca poatr am ciupit vreo garnitura, ca inainte au tinut.... ce parere aveti sa scchimb garniturile si sa dai si cu niste mastic acolo? Ce fel de mastic sa reziste la antigel..
catalin amza
Scorpion i dacă ai dat garniturile cu vaselina ai cam făcut-o de oaie. Vaselina conține compuși chimici extrem de neprietenos cu cauciucul. La următoarele garnituri folosește săpun lichid sau o bucățică de slănină. Bafta!

scorpion i
Cele originale sunt niste garnituri rotunde dar in sectiune sunt patrate iar eu am pus oringuri normale si am vazut azi cand leam daty jos ca intrasr perfect nu sau facut patrate.. ca si licasul asa ca leam montat pe cele vechi originale si am dat cu putin mastic sper sa nu mai pice cum ca daca da voi cumpara originale si gata... ms
adipopescu
Buna seara , colegi forumisti ! Am o problema referitoare la pierderea de antigel pe care Lagunica mea ( 1.6 , 16v ) o are de vreo 2 saptamani si careia nu dau de cap. Am observat o scurgere de lichid de racire pe undeva deasupra filtrului de ulei , pata sub masina fiind oarecum in zona aceea , la verticala. Ciudat este ca nu pierde mereu dar se intampla mai ales cand motorul este oprit. Vreo idee , vreo sugestie? Scuze de eventualul off-topic.
espacern
Vezi si pe aici.....poate te ajuta!

http://www.reno.ro/Pierde-antigel-t271856.html
adipopescu
Multumesc, colegul Espacern ! Sper ca da.

6 Feb 2018, 20:46:
MUltumesc inca o data . Link-ul mi-a fost de mare folos .Mi-a confirmat banuiala mea legata de acea garnitura. Chestia ca nu imi dau seama acum de modalitatea de demontare . Ma uit maine , ii salt "fustele' si sa vad cum ma prind de chestie )). Totusi nu refuz un sfat despre asta. Multam fain.
espacern
Conducta este fixata de motor printr-un surub...se desface surubul si dupa tragere+rotire stg/dr. conducta iese din orificiul.
Se poate schimba garnitura pe loc.....si dupa un pic de ungere se baga la loc+nivel lichid/aerisire.
adipopescu
Multumesc din nou , colegul Espacern . Daca eram mai aproape , dadeam o bere sau ... o tuica , dupa caz/sezon. Judecand dupa indicatiile primite de la dvs si ceva poze cu motorul studiate intre timp pe internet , asa banuiam si eu , doar chestia cu sensul ma nedumerea putin .
16valve
Acceasi problema o am si eu pierd de la inceputul ierni un cod la alele oringuri ?
espacern
Care O-ringurile alea....mai exact?
Pentru cod piesa exista cateva topice unde dupa seria VIN se furnizeaza exact ce te intereseaza!
16valve
Cele de la caloriferul de incalzire..... am rezolvat pana la urma problema.
Am fost la un magazin de piese auto si raspunsul a fost (garniturile vin impreuna cu , caloriferul.
espacern
Garniturile pentru radiatorul de incalzire se pot cumpara separat dupa cod 7701203950.....dar daca se cauta dupa seria VIN cu ajutorul unui program de piese nu de un angajat fara experienta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.