Buna seara,sunt in cautare de masina de ceva timp si am tot configurat megane si clio. Am ajuns la concluzia ca cel mai ok ca si /pret/optiuni/design/consum etc etc iese clio.
Am configurat CLIO GT LINE ,sistem bose,jante 17,r link etc 1.5 dci 110hp.
Megane sare mult in pret pentru ce vreau eu .
Are cineva motorul de 110cp? Cum este spatiul interior? pentru doua persoane,bagaje etc?
Stabilitate/putere? Comparativ cu megane.
Nu am reusit sa fac un megane sa nu depaseaca 17mii cu navi ,pachet gt etc,asa ca am ramas la renault clio.
Posesorii ceva sfaturi? Multumesc si sa va bucurati de frantuzoaicele voastre !
baban sergiu
15 Oct 2017, 23:03
salut
eu am ambele dooar ca nu dotarile din romania
clio dinamique nav 1.5dci 90hp energy -
pt 2 persoane mai mult decat ai nevoe
pt drumuri lungi.... merge daca nu dormi in ea - sau daca esti slabut si nu prea inalt
am facut drumul UK - Romania - Uk si este acceptabila masina
ca si consum undeva la 4l/100km daca mergi cu ea lejer 110km/h 3 adulti + 1 copil + bagaje
fiind varianta energy are cutie ceva mai lunga tr5 / 2000rpm / 110kmh
Megane Signature Nav 1.5dci 110hp EDC
in Uk varianta Signature este peste GT Line
Acelasi drum UK - Roomania - Uk - 2 adulti + coopil + bagaje = mai relaxat ca in clio
Consum cam 5l/100km am consumat cam cu 50 de litri mai mult viteza comparativa cu clio
ca si idee eu am 135kg sotia 74kg fica 21kg + gramada de bagaje adiacenta
Clio coompparat cu megane la drum -
+ clio - consum si cam atata
+ megane - spatiu, confort, stabilitate , repizele de acceleratie mai bune
cum zice sotia - are "zvardon"
arg_solenza
15 Oct 2017, 23:53
Daca vei utiliza masina preponderent in oras clio este ok. In spate nu este prea mult loc la clio. Daca proportia este 50/50 un megane intens este mai ok
speedman
16 Oct 2017, 06:11
pt 2 persoane e ok si clio mai dotat. Eu intre megane si talisman, am preferat megane ul. Diferenta intre dotari echivalente era destul de mare, astfel am preferat dotarile in detrimentul spatiului....dc n ai nevoie de spatiu, clio...dc apare in urmatorii 2 ani si un bebe...un mic efort suplimentar si ...megane.
radu.mitran
16 Oct 2017, 08:49
Eu am ales Intens in detrimentul GT Line, datorita dotarilor care lipsesc pe GT Line si nici nu pot fi puse: Proiectoare, cotiera, oglinzi care nu pot fi in culoarea caroseriei, tapiterie piele (Si evident pretul ceva mai mic la Intens). La capitolul roti le-am ales pe cele de de 16 (echipare standard Intens), urmand sa imi cumpar ulterior alte roti de 17 de diferenta de 500 de euro
Legat de R-link si Bose, nu le-am pus din considerente financiare (Am MediaNav cu BassReflex), dar parerile despre ele sunt impartite...
QUOTE(ssilviu @ 27 Nov 2016, 18:28)
Bun, dupa mai bine de o luna cu masina, pot spune asa. R-Link e o prostie sinistra, MediaNavul e mai ergonomic si mai simplu. Parcarea automata e un gadget cu care doar sa te lauzi, pentru ca daca te pricepi, esti de 3 ori mai rapid decat el. Bose are un zgomot de fondu in amplificator si mananca foarte mult din portbagaj. Cutia s-a asezat si nu mai smuceste insa in continuare are un zgomot de rulare ca de diferential, dar destul de mic insa.
Dar, orice varianta ai alege, nu sta pe ganduri cand vine vorba de incalzirea in scaune.
Cat despre preturi, nu te lua dupa configurator si mergi la dealer. Cam la toate modele este un discount standard Renault si daca stii cum sa pui problema, mai rupi ceva de la ei (eu la Clio am avut 1300 euro discount Renault si i-am mai convins sa mai taie 300)...
pishky
16 Oct 2017, 14:21
tot din motive de cotiera n-am luat nici noi GT.
Am luat insa jantele pe 17 pe principiul -> Vrem geamuri spate fumurii (avem copil mic, si nu vreau folie, nu inca cel putin).
Pai nu se poate fara jantele astea imense!
F@k it, le luam si p-alea.
Despre proiectoare - fiind LED nu cred ca-s prea utile pe ceata, totusi se aprind la viraje si lumineaza bine interiorul virajului, vedem pentru cat timp (atat farurile si proiectoarele si cu ce costuri de intretinere vin). Farurile LED lumineaza aproape la fel de bine un xenon bun, in schimb sunt fara reglajul automat pe inaltime, cel putin la clio.
Parbriz incalzit (cu fire prin el) nu se poate (la concurenta - corsa - se putea).
Bose - la 1000eur mi s-a parut scump, asa ca am ramas cu radio-ul ala prost (nu stiu cum ii zice).
radu.mitran
16 Oct 2017, 14:47
La proiectoare e discutabila treaba, mie nu mi se pare ca ajuta pe ceata, in viziunea mea avand mai mult rol estetic. La masina anterioara (Xenon faza scurta, halogen proiectoare) erau ca si cand nu ar fi pe ceata... Mai este si teoria care zice ca scopul lor este sa fii vazut de altii pe ceata, nu sa vezi tu cu ele, dar si in cazul asta, intotdeauna am vazut mai bine faza scurta decat proiectoarele la o masina care vine din fata, pe ceata. Acum sa vedem cum or fi cele cu LED de pe Clio ca inca nu am prins ceata puternica de cand am masina. Partea faina este ca se aprind cand cuplez treapta de mers inapoi si chiar ajuta la parcarile laterale pe intuneric (in Timisoara nu prea mai avem iluminat de la furtuna incoa').
pishky tie cum iti bat farurile? La ale mele nu mergea reglajul manual pe inaltime si a trebuit sa merg la dealer sa bage nenea electricianul mufa cum trebuie in spatele buotnului. Dar si dupa miscarea asta bateau la vreo 5-6 metri in fata, rezolvarea venind cu ajutorul unei surubelnite cruce si a peretelui blocului in care locuiesc (asta dupa ce m-am inspirat din topicul de faruri LED din sectiunea Megane IV)
pishky
16 Oct 2017, 15:20
bat bine farurile. si butonul de reglaj functioneaza (eu ti-am scris, printre altii, mai demult de botonu de reglaj)
Practic sunt cu reglaj manual, adica si la service / reprezentanta tot cu surubelnita / imbus ti le regleaza, diferenta notabila fiind ca ei ar folosi o unealta care vede unde este focalizat fasciculul de lumina in loc de perete.
vieru7
16 Oct 2017, 15:51
Sunt posesor de clio IV de aproximativ 3 săptămâni. Este versiunea life 1.2 16v.
In față este loc arhi suficient, in spate in functie de înălțime și gabarit este cam înghesuit, portbagajul este decent. Per general este o mașină foarte ok in acest moment. In timp m-ai vedem. Cât despre versiunea pe care o vrei tu nu văd cu ce ar putea să te dezamageasca. Baftă!!!!!!
radu.mitran
17 Oct 2017, 08:37
pishky mi scuzi. Am retinut solutia, dar nu si persoana de la care a venit
Multumesc tuturor pentru recenzii,am fost la dealer sa vad ambele masini, si m-am horatat la megane intense,deoarece diferenta de pret intre clio gt line si megane intens cu mai multe optiuni este de 1200E,avansul la clio este de 15% adica undeva la 9700 lei si la megane 10% adica vreo 7mii lei,rata leasing pt megane 1300lei si pt clio 1100 lei,si am zis ca pentru diferentele acestea nu merita clio,chiar daca este "gt line" etc...Spatiul este considerabil la megane,parca si interiorul,plasticele sunt mai calitative,per total o masina "de drum lung" . Am facut momentan o simulare dar inca nu sunt 100% hotarat daca sa aleg cutia edc si 110 cp sau pe cel de 130. Voi ce parere aveti? Comfort si mai putini cp, sau putere si cutie manuala?
) Multumesc !
speedman
17 Oct 2017, 17:15
eu am ramas placut surprins de cum se misca megane hatch 1.5 dci cu edc...dc nu luam gt ul, asta ar fi fost alegerea. 1.2 tce am condus pe kadjar si se misca decent, dar aia e masina mare si mai grea...nu prea merge comparat. Un hatch cu 1.2 s ar misca mai bine, insa poti opta linistit pt 1.5 cu edc. Bafta!
speedman cat a fost GT-ul? Mie mi l-au configurat si cu tot ce au lasat ei,discount-uri etc...a fost in jur de 23mii...cam cu tot ce se poate pune pe el...
speedman
18 Oct 2017, 10:44
eu l am luat la un pret foarte bun... cu programul rabla, era pe stoc, doscount fidelitate plus promotia lunii...era 23684 e si l am luat cu 19684...are ca optiuni doar vopsea si tableta mare cu bose..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.