Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Revizii Megane 4 - toate motorizarile
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31
sagetator
Salut tuturor!

Iata ca noua jucarie a implinit 1 an, asa ca, desi nu am facut cu ea nici 20.000 km, a trebuit sa merg la prima revizie. Trebuie sa va precizez ca masina mi-a afisat de ieri cu litere portocalii mesajul "Revizie obligatorie", alaturi de cheita portocalie care a ramas (pana azi) aprinsa. tongue.gif

Masina: Megane 4, 1,5 dCi, 110 cp, cutie manuala, echipare Intens.

Locul unde s-a facut revizia: reprezentanta Renault din Oradea (Auto Bara).

Dupa cum va spuneam candva, costul acestei revizii urma sa fie suportat de dealer. Si asa a fost. Va atasez o lista cu ceea ce mi s-a schimbat. Lista e utila pt. ca mai contine si codurile reperelor.

De asemenea mai pun cateva imagini cu filtrul de motorina si uleiul utilizat.
Privind filtrul de motorina, veti vedea ca el nu se mai gaseste la motor, ci undeva sub scaunul pasager stanga spate, desigur sub un scut (din plastic).
De asemenea, filtrul de polen, nu se mai gaseste nici el sub capota motor, ci in fata pasagerului dreapta fata.

Sincer nu m-am asteptat sa coste doar atat consumabilele, in conditiile in care toate erau originale.

Altfel totul a decurs ok, s-au efectuat toate verificarile conform "certificatului de control" (atasat si el). Am stat in service 2 ore.

Am mai intrebat ce e cu chemarea in service pt. resoftare (pt. scaderea poluarii). Nu au stiut de asa ceva. Au spus ca urmeaza sa ma contacteze...
old_jhon
WTF 322 lei blink.gif

Eu la 1.6 dCi am platit 1000 lei unsure.gif

Cand ajung acasa caut factura si pun o poza.
jbn
@old_jhon, tu ai platit 1000 de lei doar pe piese? Sau in total? Ca sunt convins ca si @sagetator ar mai fi dat ceva la manopera daca nu era moca.

Sa nu cumva sa fi pus piese foarte ieftine din moment ce le platesc ei din buzunarul lor biggrin.gif. Sincer filtrul de motorina mi se pare ireal de ieftin. Eu la M2 puneam numai filtru mann, care era peste 100 ron.

Si inca ceva, la M2 filtrul de polen (de habitaclu mai exact) se afla tot unde se afla la M4 tongue.gif Macar la M4, din ce observ, nu mai trebuie dat torpedoul jos pentru a schimba filtrul biggrin.gif

Una peste alta, multumim, sagetator, pentru bunavointa de a impartasi cu noi detaliile acestei prime revizii. Eu am 22000 km. Inca nu mi-a dat mesaj de revizie. In octombrie oricum face 1 an si o duc si eu la revizie. Cred ca o s-o fac odata cu schimbarea barei spate.

Si cred totusi ca explicatia preturilor mici este ca daca platesti tu revizia, atunci service-ul adauga ceva la pretul cu care achizitioneaza piesele. Presupunand ca lista pe care a atasat-o sagetator este lista cu preturile cu care service-ul a cumparat piesele.
old_jhon
Total. Dar la el sunt 320 lei piesele fara TVA, cu TVA vin 390 lei. La mine cred ca piesele au fost cam 850 lei. Diseara revin cu mai multe detalii smile.gif Au intrat 6.2 L de ulei in motoras, mai mult decat in 2.0 TDI smile.gif

Asa tin minte si eu cu filtrul de motorina ca l-am schimbat la Bucuresti si a fost cam 100 lei si 50 manopera.

@jbn Mie imi aparea un mesaj pe bord cand porneam motorul si imi spunea ca mai am x zile pana la revizie, nu imi arata cat km
jbn
Pe la cati km a inceput sa iti arate mesajul ala la pornirea motorului?
sagetator
QUOTE(jbn @ 6 Sep 2017, 13:50)
Pe la cati km a inceput sa iti arate mesajul ala la pornirea motorului?
*


Mesajul apare cu 30 de zile inainte. Apoi in fiecare zi, desigur cu cate o zi un minus.
Poty
Sunt curios cat e revizia la 1.2 Tce 130cp, are 6 luni masina si deja 12k km biggrin.gif
old_jhon
QUOTE(Poty @ 6 Sep 2017, 13:57)
Sunt curios cat e revizia la 1.2 Tce 130cp, are 6 luni masina si deja 12k km biggrin.gif
*



E pt Kadjar dar motoarele sunt la fel, lectura placuta biggrin.gif

PS: ultimile 3 pagini
Poty
Mersi @old_jhon
old_jhon
Pentru 1.6 dCi

[attachmentid=1628070318]

+ 99.83 lei filtrul de motorina și 53.55 manopera

Total 1017,52 lei

Foarte apropiat de ce e trecut in brosura Kadjarului 1.6 dCi de mai sus.
gerula2006
50 roni sa schimbi doua filtre....cam mult.
RM4SI
QUOTE(sagetator @ 6 Sep 2017, 13:26)
Salut tuturor!

Iata ca noua jucarie a implinit 1 an, asa ca, desi nu am facut cu ea nici 20.000 km, a trebuit sa merg la prima revizie. Trebuie sa va precizez ca masina mi-a afisat de ieri cu litere portocalii mesajul "Revizie obligatorie", alaturi de cheita portocalie care a ramas (pana azi) aprinsa.  tongue.gif

Masina: Megane 4, 1,5 dCi, 110 cp, cutie manuala, echipare Intens.

Locul unde s-a facut revizia: reprezentanta Renault din Oradea (Auto Bara).

Dupa cum va spuneam candva, costul acestei revizii urma sa fie suportat de dealer. Si asa a fost. Va atasez o lista cu ceea ce mi s-a schimbat. Lista e utila pt. ca mai contine si codurile reperelor.

De asemenea mai pun cateva imagini cu filtrul de motorina si uleiul utilizat.
Privind filtrul de motorina, veti vedea ca el nu se mai gaseste la motor, ci undeva sub scaunul pasager stanga spate, desigur sub un scut (din plastic).
De asemenea, filtrul de polen, nu se mai gaseste nici el sub capota motor, ci in fata pasagerului dreapta fata.

Sincer nu m-am asteptat sa coste doar atat consumabilele, in conditiile in care toate erau originale.

Altfel totul a decurs ok, s-au efectuat toate verificarile conform "certificatului de control" (atasat si el). Am stat in service 2 ore.

Am mai intrebat ce e cu chemarea in service pt. resoftare (pt. scaderea poluarii). Nu au stiut de asa ceva. Au spus ca urmeaza sa ma contacteze...
*


Da, un pret corect si real. Dar, pentru ca exista un dar, pretul este cel de achizitie plus 1%, deoarece nu au voie sa vândă cu cat au achizitionat, asa ca au adăugat un comision minim, atat cat permite legea. Pentru ca le-au plătit ei. Daca le plateai tu adaugau n%, pentru salariile celor care plimba hartii sau a mecanicilor care sa harjonesc sau fumează in timp ce lucrează la masina ta.
papa_mulo
QUOTE(RM4SI @ 7 Sep 2017, 18:08)
Pentru ca le-au plătit ei. Daca le plateai tu adaugau n%, pentru salariile  celor care plimba hartii sau a mecanicilor care sa harjonesc sau fumează in timp ce lucrează la masina ta.
*



Unde n=100 si chiar peste smile.gif
A se vedea pretul uleiului de 5L, 121 lei vs. 252 fara tva.
aba81
sunt curios RM4SI cu ce te ocupi daca asa de usor cataloghezi pe cei care plimba hartii in service. ca sa faci un dosar de garantie trebuie facute hartii...note justificative...corespundenta cu producatorul. cineva le poate face. mecanicii isi justifica fata de patron munca nu fata de noi. daca el le permite nu vad care e problema. mentalitatea asta romaneasca ca angajatul are statut de sclav pe plantatie dauneaza...de asta se plang toti acesti patronasi ca nu au oameni. cand I-au avut si-au batut joc de ei. si daca noi incurajam chestia asta nu e ok. eu sunt din suceava si aici la Renault de ex. programul e pana la 5 si weekend inchis. Si ma bucur mult pentru asta chiar daca mie nu imi convine ca trebuie sa imi iau o zi de concediu daca am ceva de rezolvat. dar poate asta e normalitatea nu? in ritmul asta ajungi la 50 de ani rupt in doua...asa ca acordati oamenilor cu care interactionati si cate o pauza de tigara...cafea...etc. si o sa vedeti ca sporul e altfel smile.gif
azaghorth
Chiar asa,de ce difera pretul la bidonul de 5L de Elf?Un coleg vad ca a platit dublu... blink.gif
jbn
Raspunsul il afli citind posturile #12 si #13....
madhorsefuzzy
Pentru ca unii trebuie sa plimbe hartii prin service. radmasa.gif

Scuze nu m-am putut abtine. biggrin.gif
aba81
fiecare magazin are un adaos...ca sa obtii toate autorizatiile sa poti functiona legal...asa te duci nea Gogu la colt...iti pune el cum stie ce ai cumparat de magazinele auto....daca se strica nici cu cine sa te certi sau sa faci o reclamatie nu ai. fiecare alege cat e dispus sa plateasca dar totusi daca iti permiti masina noua tii si la garantia ei smile.gif

8 Sep 2017, 10:56:
am mers si eu masina veche cu cate o chestie minora la colt ...si cateodata se uita ....sa vedem poate e asta...e cealalta...eu ma duceam...cumparam....nu era bun...le returnam si pierdeam asa timpul si ala se scarpina dupa ureche. asa am ajuns tot la service autorizat...duci masina....treaba lor...sa o faca sa mearga nu? :)mai sunt acum care dau si masina la schimb.
azaghorth
Cat masina e in garantie esti obligat sa faci revizia la reprezentanta,nu?
Preturile pentru acelasi produs la 2 reprezentante difera asa mult?
Nu-i chiar corect...
old_jhon
QUOTE(azaghorth @ 8 Sep 2017, 13:28)
Cat masina e in garantie esti obligat sa faci revizia la reprezentanta,nu?
Preturile pentru acelasi produs la 2 reprezentante difera asa mult?
Nu-i chiar corect...
*



Da. In garantie trebuie mers la orice reprezentanta autorizata Renault.

De obicei producatorii impun un pret recomandat maxim de vanzare a produselor. Din acel pret are si vanzatorul o parte. Problema e ca vanzatorul trebuie sa renunte din partea lui ca sa iei tu mai ieftin, excluzand cazul in care vine pomo de la producator.

Aia e smile.gif) ma asteptam la pretul asta. Eu doream benzinar, dar cum pe Intens nu este motor pe benzina si GT-ul era imposibil de luat(nu m-a lasat familionul blush.gif ) am ramas la disesel.

Ma apuc sa strang bani de-acuma pentru revizia de 4 ani (~2000 lei) radmasa.gif

De ce sare distributia la TSI-uri (cunosc 3 masini din grupul VAG cu distributia sarita 1.4 TSI si 1.8 TSI)
edi10000
Nu sare distributia la Tsi-uri. Alea sunt povesti. Acum 5-6 ani au fost cateva cazuri izolate si in nici un caz pe motoarele alea.
RM4SI
QUOTE(aba81 @ 8 Sep 2017, 07:58)
sunt curios RM4SI cu ce te ocupi daca asa de usor cataloghezi pe cei care plimba hartii in service. ca sa faci un dosar de garantie trebuie facute hartii...note justificative...corespundenta cu producatorul. cineva le poate face. mecanicii isi justifica fata de patron munca nu fata de noi. daca el le permite nu vad care e problema. mentalitatea asta romaneasca ca angajatul are statut de sclav pe plantatie dauneaza...de asta se plang toti acesti patronasi ca nu au oameni. cand I-au avut si-au batut joc de ei. si daca noi incurajam chestia asta nu e ok. eu sunt din suceava si aici la Renault de ex. programul e pana la 5 si weekend inchis. Si ma bucur mult pentru asta chiar daca mie nu imi convine ca trebuie sa imi iau o zi de concediu daca am ceva de rezolvat. dar poate asta e normalitatea nu? in ritmul asta ajungi la 50 de ani rupt in doua...asa ca acordati oamenilor cu care interactionati si cate o pauza de tigara...cafea...etc. si o sa vedeti ca sporul e altfel smile.gif
*


Cu ce ma ocup eu ? Nu este treaba ta. Mecanicul sa fumeze si sa bea cafea atunci când nu lucrează la masina mea. Am fost sa fac o verificare a masinii pana sa plec in concediu. Nu gratis. Plătită din buzunarul meu. Când am ajuns acolo nu aveam programare. Eu făcusem lucrul acesta cu cu 4 zile înainte. Dupa vizita la seful de service am reusit sa intre pe rampa. Un destept de mecanic s-a pus cu spatele spre roata din fata si a apucat cu mâinile de aripa masinii trăgând cu putere in sus pentru ca nu cobora suficient de mult elevatorul. In tampenia lui nu a gândit ca lucrul asta se putea realiza si daca trăgea de prag. Sau de, se chinuia ceva mai mult. Nu vreau decât sa te pricopsesti numai cu genul asta de mecanici de acum incolo, de cate ori mergi la service si sa vezi ce băiat bun si generos asa cum vrei sa pozezi, devii. La M2 când am schimbat tamponul superior de la motor, un ,,mecanic" a vorbit la telefon aproape tot timpul cat a facut operatia. Dupa 2 zile troncanea ca dracu si intra greu in viteza. Nu se stransese surubul de fixare, fapt care a dus la deteriorarea filetului in suportul aflat pe motor si lărgirea orificiului de la tampon. La astia sa le aduci tu cafea si tigari de acasa.
Mr_X
Peste tot sunt oameni și oameni. Am avut ghinionul să nimeresc (de 2 ori la rând) la un mecanic de reprezentanță căruia, schimbându-mi simeringul de la planetară/cutie de viteză, i-a sărit tripoda și nu a mai pus-o în aceeași poziție. Rezultatul: troncănit puternic care s-a lăsat cu înlocuirea capului de planetară - pe garanția lucrării efectuate inițial.

Partea proastă: nervi și timp pierdut.
Partea bună: au recunoscut vina, șeful de service s-a comportat exemplar și nu m-a costat nimic remedierea.

În rest, toate intervențiile în reprezentanța respectivă (și în alta) au fost scumpe dar exemplare. Spre deosebire de ultimul schimb de ulei făcut la un service multi-marcă unde mi-au pus mai mult ulei decât trebuie. M-am dus înapoi, au scos (zic ei) 300 ml și am mai scos eu încă 150 ml. De-abia acum este la limita maximă.

PS: Motoarele VW cu probleme la distribuție sunt/au fost cele 1.2 TSI - lanțul se lungește, întinzătorul nu mai face față și sare de la punct, cu avertizare prealabilă (zornăit la pornire și/sau în mers) sau fără.
speedman
1.2 tsi cu distributie pe lant, fabricate pana in 2013..ulterior au fost inlocuite pe anumite modele cu 1.2 tsi si distributie pe curea
old_jhon
QUOTE(speedman @ 10 Sep 2017, 10:39)
1.2 tsi cu distributie pe lant, fabricate pana in 2013..ulterior au fost inlocuite pe anumite modele cu 1.2 tsi si distributie pe curea
*




De 1.2 nu am auzit pana acuma. Doar 1.8 160cp, si 1.4 de 122(schimbat motor de la dezmembrari) si 1.4 de 170(Golv V GTI, asta de 2 ori, prima data fara daune, a doua oara 8000 lei reparatia). Deci edi10000 sare la TSI-uri. Atata timp cat am prieteni si apropiati cu aceste probleme, pentru mine TSI este un motor de evitat, a sa nu mai zic de uleiul consumat.... radmasa.gif

Nu stiu de unde vine diferenta de bani la revizie intre Renault si restul, dar si lantul ala mai trebuie verificat ma gandesc dupa un anumit nr de kilometrii, la revizie. Dar cand la VAG costa 250 lei revizia la un TSI, cine mai verifica lantul.
jbn
Ieri am facut prima revizie la masinuta din semnatura (care pe 24 octombrie face 1 an).

Service: Serus, Bd. Timisoara, Bucuresti
Km: 23297;
Piese schimbate:
-ulei + filtru ulei (tip ulei: elf 5W 30);
-filtru de: motorina, aer, habitaclu;
Alte operatiuni aferente reviziei: completat lichid racire cu antigel (era la nivelul minim)
Timp de lucru: aproximativ 1h 30m

Cost piese (cu TVA):
-filtru habitaclu: 144,56 ron
-garnitura buson golire ulei: 11,73 ron (asta sincer nu stiu de ce au schimbat-o, in momentul
ala eram la tigara afara...dar ma rog...fie...)
-filtru aer: 107,48 ron
-filtru ulei: 54,84 ron
-filtru motorina: 94,71 ron
-ulei (5 litri): 277,57 ron

Cost manopera (cu TVA):
-schimbat filtru motorina: 47,6 ron
-schimbat filtru aer: 19,04 ron
-schimbat filtru habitaclu: 19,04 ron
-schimbat ulei: 123,76 ron

COST TOTAL (cu TVA): 900,33 ron

Pe langa revizie (operatiuni facute pe garantie):
-reglat usa portbagaj;
-rezolvat o problema de la geamul dreapta fata (avea un "hop" cand mai avea cam 5 cm pana sa se deschida complet; au desfacut fata interioara a usii, au slabit suruburile de prindere ale sinei geamului, au miscat putin de sina si s-a rezolvat problema)
-incercat sa elimine un zbarnait din zona plafonierei fata, fara succes (acum ca am vazut cum se demonteaza acel plastic, ma voi ocupa eu mai atent)
-incercat sa descopere cauza care produce comportamentul din acest link: http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=306...dpost&p=4639507 (postul #321)(fara succes, nu au gasit nicio eroare cu CLIP-ul, au incercat o resetare generala, au deconectat bateria, au deconectat alarma etc etc etc; vor trimite problema la Renault Romania)(initial au zis ca asa fac toate, pana au testat pe masina din showroom biggrin.gif).
gerula2006
Mulțumim pentru informații! Manopera decentă, uleiul cam scump
myreno4me
Exagerat de scump uleiul, 4litri sunt undeva la 130 de lei!
tatimeu
nesimtit de scump
nu ma refer la ulei caci asta intotdeauna a fost dublu fata de piata ci ma refer la filtru aer si ac
cj98czh
Cauta fix uleiul ala dar varianta cu sigla Renault pe el si o sa vezi ca nu mai este asa de scump ..

Pret normal si ok pt o revizie in reprezentanta.
tatimeu
ce iti pare asa normal pentru o reprezentanta?
fata de benzinar e in plus filtru motorina, deci 100 lei.
pretul la ulei in reprezentanta a fost intotdeauna peste 200 lei, iar pana acum la benzinar nu am platit in reprezentanta mai mult de 550 lei

daca mai pui ca in general am avut inflatie in jurul la 1% in ultima perioada buna de timp, iar daca te uiti la manopera se vede ca pretul per ora nu este diferita......
RM4SI
Deci diferenta este data de sigla ? Deci cum spuneam ceva mai sus.
AlexeiGutan
Salut!
A schimbat cineva personal filtru de polen la Renault Megane IV Sedan Intens Disel?
Daca DA, spuneti cum il pot schmba se eu. MULTUMESC.
adrianovici_2006
QUOTE(AlexeiGutan @ 24 Oct 2017, 08:38)
Salut!
A schimbat cineva personal filtru de polen la Renault Megane IV Sedan Intens Disel?
Daca DA, spuneti cum il pot schmba se eu. MULTUMESC.
*


Filtrul de polen se schimba odata cu celelalte filtre(ulei, aer, motorina) la implinirea perioadei de revizie si este o operatiune ce se face in service autorizat Renault!...in alte conditii se poate pierde garantia!
aba81
Si cam cum verifica ca a fost filtrul schimbat daca pui identic?
espacern
Vin cu cainele si miroase.....amprentele!
Nu se pierde nici o garantie daca schimbi filtrul.
AlexeiGutan
Eu vreau s-al curati, deoarece masina vara era parcata sub un arbore. Multumesc.
adrianovici_2006
Luni, 30.10 sunt planificat la dealer-ul FLAMICOM pentru revizia la 1 an!
Pentru curiozitatea mea am intrebat cam cat costa!....in total in jur de 950 lei...am retinut ca manopera este peste 200 lei, iar uleiul(incredibil!!!!....), 303 lei, 5l, ELF 5w30 Evolution Tech!
Pentru comparatie, acelasi ulei in comert costa 128 lei(nu mai retin daca este bidon de 4 sau 5l).
JBN, pentru acelasi ulei a platit 277 lei!
Ma intreb retoric!....Ce-i de facut?
sorynache
Eu sincer ,daca 3 ani nu am nici o problema cu masina nu ma intereseaza cat costa reviziile.Dupa expirarea garantiei ma voi gandi daca mai merg sau nu la reprezentanta Cand am luat masina am luat in calcul ratele ,reviziile,casco,cauciucuri de iarna, senzori de parcare, rca, itp,drumuri la dealer cu niscaiva probleme ,concedii mofturelele copilului si alte cheltuieli neprevazute,ca daca nu luam gt-ul(pentru asta trebuia sa redevin burlac fara obligatii) radmasa.gif
RM4SI
Pentru mine este foarte clar : nu am sa permit la revizie nici o schimbare de consumabile daca respectivele nu se afla in graficul de revizie. La Fiat au vrut sa faca exces de zel cu mine si s-au ales cu un filtru de motorina platit de ei.
gerula2006
Cică filtrul de motorina trebuie schimbat anual, deși planul de revizie nu prevede!
jbn
La 1.5 dci 110 este prevazut.

Later edit: retrag ce am zis. 2 ani sau 30000 km de fapt
LAURR
Daca asa a spus constructorul asa fac. Am mers si 40k cu filtru de motorina la M2 si cand l-am taiat arata impecabil. Deci 1 an sau 30k. Abia asteapta sa ne ,,faca'' daca toleram.
LAURR
QUOTE(gerula2006 @ 26 Oct 2017, 21:56)
Cică filtrul de motorina trebuie schimbat anual, deși planul de revizie nu prevede!
*


Sa creada ei ! Cand am cumparat masina am primit si planul de intretinere. Orice schimbare nu o accept decat in scris de la Renault, implicit dealer, nu dupa bunul lor plac.
gerula2006
La Peugeot 206 1.4 Hdi mă punea să îl schimb anual (cam 15 000km), deși cartea spunea la 45 000 km în condiții severe. După garanție l-am schimbat la 35 - 38000 km. Am alimentat numai Petrom.
Am vândut masina la 200.000 km, 13 ani, fără nici o problemă la injectoare sau pompă...
Acum la M4 alimentez de la Mol.
Dacă merg 30000 km într-un an nu schimb tot odată filtru la revizie? Dece mă obligă atunci să - l schimb la an dacă nu am făcut km...
clio4edc12
QUOTE(adrianovici_2006 @ 26 Oct 2017, 16:55)
Luni, 30.10 sunt planificat la dealer-ul FLAMICOM pentru revizia la 1 an!
Pentru curiozitatea mea am intrebat cam cat costa!....in total in jur de 950 lei...am retinut ca manopera este peste 200 lei, iar uleiul(incredibil!!!!....), 303 lei, 5l, ELF 5w30 Evolution Tech!
Pentru comparatie, acelasi ulei in comert costa 128 lei(nu mai retin daca este bidon de 4 sau 5l).
JBN, pentru acelasi ulei a platit 277 lei!
Ma intreb retoric!....Ce-i de facut?
*



Iti cumperi tu singur piesele si la dealer platesti doar 150 lei manopera. Simplu.
gerula2006
O reprezentanța în București care să accepte?
LAURR
QUOTE(gerula2006 @ 26 Oct 2017, 23:40)
Dacă merg 30000 km într-un an nu schimb tot odată filtru la revizie? Dece mă obligă atunci să - l schimb la an dacă nu am făcut km...
*


Daca planul de intretine nu prevede schimbarea la an daca nu ai nr de km, atunci nu exista ,,ma obliga'' ci ma pacaleste, ma impresioneaza, ma ameninta. Hai sa nu acceptam sub nici o forma treaba asta.
RM4SI
La revizia de 1 an nici filtrul de aer nu se schimba. Oricum nu accept absolut nimic in plus. Acolo pe loc sun la Vocea Clientului. Filtru-l schimb eu dupa tot pe original. Daca va uitati la revizii pe contul vostru o sa vedeti ca sunt programari diferite pentru ulei si restul filtrelor. Diferenta de un an intre ele. Treaba voastra daca acceptati ceva aiurea. Treaba serviceului este sa incerce sa vada daca tine. Daca ar avea masina peste 22-23k de acord. Dar parca vad ca nu trec de 15k anul asta.
adrianovici_2006
QUOTE(clio4edc12 @ 26 Oct 2017, 22:43)
Iti cumperi tu singur piesele si la dealer platesti doar 150 lei manopera. Simplu.
*


Usor de zis!...Nu se accepta!...cel putin la dealer-ul meu!

QUOTE(RM4SI @ 27 Oct 2017, 00:10)
La revizia de 1 an nici filtrul de aer nu se schimba. Oricum nu accept absolut nimic in plus. Acolo pe loc sun la Vocea Clientului. Filtru-l schimb eu dupa tot pe original. Daca va uitati la revizii pe contul vostru o sa vedeti ca sunt programari diferite pentru ulei si restul filtrelor. Diferenta de un an intre ele. Treaba voastra daca acceptati ceva aiurea. Treaba serviceului este sa incerce sa vada daca tine. Daca ar avea masina peste 22-23k de acord. Dar parca vad ca nu trec de 15k anul asta.
*


Cu siguranta ca daca la data reviziei de 1 an, nu ai depasit 15k km, nu-ti vor impune!...Eu am depasit 25k si voi schimba totul!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.