Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Demontare regulator presiune 1.5DCI 81KW
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Silviu881
Asa cum am promis, o sa pun un mic tutorial despre demontarea si curatarea regulatorului de presiune le DCI 1.5 81kw

Asa ca:

1-2- se demonteaza cele 2 suruburi care tin acea galerie
3- cu o surubelnita lata se scoate colierul care tine galeria, si de misca galeria stanga-dreapta pana iese
4- tot cu o surubelnita se scoate colierul de la conducta de alimentare cu aer si se trage conducta
5-6- cu o surubelnita lata mica se declipseaza cablurile
7-8- se desfac cele 2 suruburi care tin capacul
9-10- cu mana se trag clemele care tin capacul.

Acum capacul de plastic este liber si se poate scoate afara.

11-regulatorul de presiune din poma de motorina ( se roteste in jos cu o cheie foarte mare, cred ca de 27-eu am folosit o reglabila)(dupa care se desfileteaza)
12- mufa regulatorului (se utilizeaza o surubelnita fina lata, pentru a deplasa clipsul galben inspre stanga, dupa care se trage usor mufa afara

13-Din pacate aici se complica lucrurile, deoarece nu poti scoate regulatorul fara sa demontezi conducta de combustibil care duce din pompa in rampa comuna ( ai nevoie de o cheie de 17, rabdare multa, grija sa nu strici ceva si o carpa pentru a strange motorina care curge)
14- acelasi lucru se face si la aceast racord. ( Atentie, aceasta conducta este destul de greu de pus inapoi dupa demontare, datorita pozitiei si a spatiului mic)

15- Voila, un regulator de presiune demontat
16- Grija sa nu uitati sa puneti inpoi si oring-ul acestuia- verificati sa nu ramana in locul de unde a fost scos
17- se monteaza tot la loc cu mare grija, mai putin capacul- Atentie sa conectati mufele, sa puneti orig-ul.
18- se amorseaza pompa de 1-2 ori
19- se baga cartela si se pasa pe buton
20- iei panica ca nu porneste masina si apare in bord CHECK INJECTION SISTEM radmasa.gif
21- se reia procesul de verificare, se baga din nou cartela si se lasa masina sa invarta de zor la automat pana in cele din urma primeste motorina
21-Masina porneste, CHECK INJECTION SISTEM dispare din bord si se lasa motorul pornit
22- se verifica daca exista scurgeri de motorina cu o lanterna
23- Daca totul este OK, se monteaza si capacul de plastic.
obd2exe
Ai gasit cumva vreun cod pe regultorul asta? al meu face probleme si cred ca trebuie schimbat dar nu il gasesc separat decat cu toata pompa
Silviu881
Din pacate nu scria nimic pe el. Unii zic ca nu se gaseste separat. Dar nu sunt sigur
silvanu96
Totusi n-ai scris nimic de curatarea lui.
Te rog...
chivereanumarian
QUOTE(Silviu881 @ 28 Jun 2018, 10:32)
Din pacate nu scria nimic pe el. Unii zic ca nu se gaseste separat. Dar nu sunt sigur
*



La cele cu start stop nu se găsește separat !
korny
Care ar fi simptomele care anunta nevoia de curatare a regulatorului? Au disparut in urma curatarii? Mai era un topic in care se discuta asta, dar nu disparusera simptomele in urma curatarii.
petree
Salut Silviu881
Noutati, cum ai curatat ce face regulatorul?
daniel1braila
regulator presiune Siemens VDO: A2C59506225 acest cod l-am gasit eu pentru megane 3 2010 1.5 dci 110hp fara start and stop, oare e bun codu?
azaghorth
Fostul Siemens-VDO ( si actualul Continental) folosea acest sistem de codificare pentru componentele folosite/module scoase
Asadar A2Cxxxx e o codare interna insa il poti gasi la magazin dupa acest cod
Ryk
Cumva regulatorul mentionat mai sus este acelasi si la 1.5dci 110cp? Trebuie sa-l schimb si eu, dar pe unde am fost mi-au zis ca nu gasesc aceasta piesa.

P.S. nu am start/stop pe masina, fiind cu EDC.

Multumesc!
Megan22
Salutare tuturor,

Care ar fii simptomele pentru funcționarea defectuoasă a acestui regulator de presiune?
Are vreo legătură cu acel ronțăit specific motorelor 1.5dci?


Am un M4 motor 1.5dci 110 CP euro 6 cutie automată EDC, și am probleme pe care nu reușesc sa le înțeleg: turometrul fluctuează în sarcina și în gol între 1300-1800 rpm + ronțaitul între turatiile respective.

Am schimbat pe rand cele 4 injectoare pentru ca au început sa pice unul câte unul (valori de 1.35,...1.5). Acum au valori de la 0.8..1.1. După schimbarea injectorelor probleme nu s-au rezolvat : același ronțăit între 1300-1800 rpm + vibrația motoru în acesta plajă de turație. Alte probleme nu am: mașina trage ; erori nu se înregistrează pe diagnoza; consumul este normal.

Ma gândesc ca are legătură și pompa de înaltă presiune, regulatorul,....

Mulțumesc pentru ajutor vostru.
xmisterx
Poate fi o problema la regulator daca comportamentul ala apare in turatie de relanti, rolul lui este sa asigure o presiune constanta, in sarcina regulatorul ala nu mai are nici o treaba.
Megan22
La turație de relanti nu apar problemele de "vibrație a motorului" ; și pornirea la cald sau la rece se face normal👍
Este foarte ciudat ca nu da nicio eroare pe tester..... 🙈🤔🤔

Am cautat informații despre ceva similar, dar fără sa găsesc un simptom asemănător la cineva.... 😔
lupukel
Urc-o pe rampa, da jos senzorul de turatie arbore cotit, vezi daca e bombat in varf.

La mine s-au dus mare parte din vibratiile in plaja aia dupa ce l-am inlocuit.

Rontaitul a disparut dupa ce am etansat tot traseul de aer.

https://www.reno.ro/Vibratie-la-accelerare-...-p4941787.html#
petree
Regulator presiune Megane 3 1.5 dci 81kw, motor K9K 846 KZ1G 2011
Demontat, bagat prin cele doua gauri mici, lubrifiant WD-40

Azi dimineata, la pornire a trepidat putin motorul.
Curatat injectie cu, Solutie Liqui Moly, Diesel Spulung 500 ml.




Scoti furtune tur si retur din pompa, cuplezi niste furtune cauciuc, care intra in bidon cu solutie Solutie spalare Diesel - profi Liqui Moly, 500 ml
https://youtu.be/0UQOn9VoxHg


Merge frumos motorul acum, am si corectii injectoare mai mici.

<span class='edit'>26 May 2021, 19:03:</span>
. .
.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.