Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA 1310 - 1989
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
dadoshel
Aqua Chiara, pentru astea 2-3 sapt cat sta acolo nu am considerat a fi dezastru blush.gif
roland
Pai in primul rand antigelul mai are si proprietati de ungere...
In al doilea rand apa distilata (fara antigel) nu are aceeasi capacitate de racire a motorului...
In al treilea rand apa chioara o sa iti provoace depuneri pe circuite... apoi se infunda... etc...

Nu e dezastru, dar nici bine nu ii face. La cat costa apa distilata...
dadoshel
Nu a fost o problema de costuri...a fost un aspect omis cand am fost s-o pornesc,m-am descurcat cum s-a putut pe moment.
E suficient sa umplu radiatorul nou dupa ce il montez si vasul de expansiune? Ar trebui sa se aeriseasca singura?
Multumesc

Inca o intrebare: la pompa frana dc cu tandem ar fi ok sa aerisesc franele prin metoda cadere libera? Sambata cred ca nu o sa am pe nimeni sa dea la pedala smile.gif
roland
Nu se aeriseste singura, trebuie sa o aerisesti manual.

Legat de frane, nu te juca singur cu ele, mergi la un mecanic bun (de unde faci rost... partea a doua) apoi fa si test pe stand ITP. Exceptie daca te pricepi foarte bine si stii ce faci (oricum trebuie un test dupa aia).
dadoshel
Ok, cu franele stau cuminte, oricum tocmai m-am hotarat sa achizitionez o pompa noua LPR
Multumesc

<span class='edit'>7 Sep 2017, 16:54:</span>
Gata, avem planetara noua Ricambi, am luat si stift just in case
Am luat si pompa frana noua LPR, nu cred ca era necesar, dar vreau sa mai scap de un pitic de pe ceafa smile.gif
Stie cineva ce grosime au firele de la contact(varianta UAMT)? L-as lasat la locatia unde e masina, fiind varianta de Oltcit trebuie sa inlocuiesc pinii aia din capat cu papucii de pe cel existent. As vrea sa fac lipitura, si sa pun tub termocontractibil peste, de aceea intreb de grosime.

O intrebare pe langa subiect: studiati va rog elementul din foto de mai jos si spuneti-mi daca are sens sa-l pun la bursa si daca da, cat sa cer.....are ceva rugina superficiala e de 1300 din ce imi dau seama.
Multumesc.
emildebreti
Salut. Presupun ca e nou. As fi interesat de element daca imi spuneti un pret si daca il puteti trimite in tara. Multumesc
dadoshel
Salut, eu am primit-o de la cineva, nu pare sa fi fost montata vreodata, se vede ca e grund de fabrica pe ea. Dupa cum se vede prezinta rugina de suprafata, nu a fost depozitat in cele mai bune conditii.
Am mai primit o oferta pe privat. Fiind ulterioara postarii tale, astept o oferta si din partea ta.
Multumesc
BLUE R 19
QUOTE(dadoshel @ 7 Sep 2017, 10:00)
Stie cineva ce grosime au firele de la contact(varianta UAMT)? L-as lasat la locatia unde e masina, fiind varianta de Oltcit trebuie sa inlocuiesc pinii aia din capat cu papucii de pe cel existent. As vrea sa fac lipitura, si sa pun tub termocontractibil peste, de aceea intreb de grosime.
*



Cam 3,5 mm, maxim, poate varia in functie de perioada, si firele dupa culoare, cel de Oltcit poate le are chiar mai groase ca cel de pe masina. Prinzi capatul cu mufa la cel de Oltcit.
Sa pui ulei si vaselina in el, fara sa-l desfaci ca poate strici, rupi sau pierzi ceva. Sau mai simplu...il scufunzi pe el in ulei mai gros, apoi rulezi bine cheia, scurgi si stergi, urmand ca o perioada sa te ungi mereu pe mana. biggrin.gif
sobolan
sau bagi wd-40 prin el smile.gif
dadoshel
Cred totusi ca un jet de wd ar fi suf smile.gif
lorinczi zsolti
Salut,daca mai e valabila masca de tabla pt 1300 a-si fi interesat,spune tu cat vrei pe ea mie nu-mi place sa ofertez.
Adrian Frigo
He he,cred că nici praful de pe ea n-a mai rămas! happy.gif



@dadoshel-ceva noutăți,cu pompa de frană de ai luat-o ce părere ai? smile.gif
dadoshel
Salut,
Spre surprinderea mea(in calitate de necunoscator) am fost contactat iute-iute de cativa useri. Am primit pe ea 150 RON + taxe de transport si am acceptat(ma gandesc ca nu e secret)....

Pe la masinuta am fost in week-end, sambata ne-am petrecut-o impreuna in intregime smile.gif

Am montat noul/vechi radiator. Ca omul neinspirat, am lasat pe el bulbul termocupla cu care a venit...bineinteles ca nu functiona. L-am dat jos, montat repede cel vechi, reaerisit, rezultat ok. Daca eram baiat destept cumparam si niste coliere noi din oras, la magazinul satesc smile.gif nu l-am gasit decat pe cel mic.
Am vrut sa schimb si robinetul aerotermei dar nu am gasit pe la magazine nimic care sa arate si sa se simta decent la mana mad.gif , ramane asta deocamdata.

M-am mai ocupat si de cateva maruntisuri peste zi: montat volan nou, montat duze spalator noi cu tot cu furtune, montat flapsuri spate noi, montat maneta sprit noua(cea de pe masina era ori de 1300, ori de 1310 TX). Mai spre seara m-a luat totusi gandul ca ma cam grabesc cu unele chestii....in sensul ca am impresia ca incerc sa acopar cu fard unde ar trebui sa puna doctorul bisturiul smile.gif Masina va trebui dezechipata oricum la anul pentru tinichigerie/vopsitorie, poate ar fi bine sa pastrez piesele noi pentru atunci. La cum am vazut duzele stergator sigur nu la pot da jos la anul fara sa le stric....

Am avut acces la groapa, am intrat sub ea de am inlocuit si tamponul de la evacuare. Din pacate bataia in schimbator cand este usor subturata nu a disparut.... Luasem si tampoane cutie, sunt tot in portbagaj: desi am cutie in 5 trepte, nu potrivesc tampoanele recomandate(din alea cu urechi), am celalalt model, mai mare...o fi normal?
Daca tot am intrat sub ea, am putut studia mai bine dedesubtul masinii si am constatat ca voi avea binisor de lucru la zona dintre scaune fata si pod pedalier : pe partea sofer e copt binisor(asta vazusem) si pe parte pasager se simte cam moale tabla. in rest nu se vede nimic grav.

Pompa noua de frana e tot in portbagaj, urmeaza sa se inlocuiasca in perioada urmatoare, cand se va inlocui si planetara. Culmea, sambata mi s-a parut ca am frana, poate era problema de obisnuinta....Se va inlocui oricum.
dadoshel
Stiti cumva daca diferea de vreun fel aeroterma la bordurile de 1300 cu elemente de 1310 fata de 1310 ulterioare. Ma refer la seria aceea de borduri cauciucate,neimbracate in vinilin.
Multumesc
iulica89
Stiu ca difera si motorasul si rotorul aerotermei, si de asemenea carcasa e mai inalta fata de ce are un TLX din 89 fata de una din 84
dadoshel
Atunci o sa stau pe coorul meu.....nu de alta, dar nu as arunca 300 RON smile.gif
Adrian Frigo
300 de lei pe un rahat de aerotermă?!?!?!? blink.gif

A ta ce are?
dadoshel
Nuuuu, nu aeroterma.....bordul e crapat si vreau sa il inlocuiesc. Am gasit la cineva unul din ala cauciucat la 320 RON. Aeroterma o vinde separat cu inca 120 RON...am sperat ca potriveste a mea....
Omul zice ca nici tabloul meu de bord s-ar putea sa nu potriveasca...
Cred ca renunt la varianta asta deocamdata, prea multi de daca pe prea multi bani.
Adrian Frigo
440 de lei pe un bord și o aerotermă mi se pare enorm!!!Nu mai băgați în seamă toți samsarii,alții la Remat le dau la tocat!E strigător la cer! gun3.gif

Dute și ia la pas Rematurile din zonă,trebuie să găsești ceva....poate nu reușești din prima dar perseverența dă roade,eu așa fac.Câteodată nici nu mă aștept să găsesc ceva și pică o gălușcă fără să vrei.Și la bani puțini. wink.gif


Eu pe un bord cauciucat complet n-aș da mai mult de 100 de lei,și așa e mult....stai liniștit și mai caută. smile.gif
dadoshel
Nu ma arunc, chiar e mult. Asa ,daca mai pica una alta la bani marunti le tot strang pana la anul. Atunci va fi distractia mare, cu tinichigerie/vopsitorie
Daciotul_98
QUOTE(dadoshel @ 15 Sep 2017, 18:45)
Nu ma arunc, chiar e mult. Asa ,daca mai pica una alta la bani marunti le tot strang pana la anul. Atunci va fi distractia mare, cu tinichigerie/vopsitorie
*


Ti-am spus euuuu excl.gif excl.gif sa te feresti de unii oameni radmasa.gif
dadoshel
Da, vad lucruri la vanzare care cred ca ar valora mai putin calculat la greutatea lor in aur smile.gif
Acum ce sa zic, depinde de ce vrea si poate fiecare. Eu vreau ca masina asta sa fie reconditionata la modul de a-mi cadea mie bine de cum arata si merge. Nu am pretentii ca fac o restaurare, nu am pretentii de retromobil nici acum nici mai incolo. Ca atare nu am de gand sa-mi dau cu ciocanul in oo pentru fiecare colier sau surub care nu e original, nici sa-mi vand un rinichi ca sa cumpar un eleron sau un bord smile.gif
Alex1300BV
Cum mai e cu zgomotele suspecte, si filmarea din mers...?
dadoshel
Sambata, daca ma lasa vremea as vrea sa ma ocup. Va fi inlocuita planerara dreapta, impreuna cu tampoanele cutie(am luat altele, modelul mare)
Daca nu se rezolva, o sa incerc sa filmez.
Multumesc
dadoshel
Din pacate circumstantele au fost de asa natura de nu am reusit inca sa ma ocup de problemele ramase la mecanica. Sper totusi ca pana la final de octombrie sa finalizez.....
Acestea fiind zise, as incepe incet sa ma pregatesc pentru la anul, cand vine partea mai spinoasa: tinichigerie/vopsitorie. In acest sens v-as adresa cateva intrebari:

-am zis anterior ca la pod pedalier fata ar fi de lucru. Pe partea sofer(in zona dintre scaune si pedale) e de-a dreptul ciuruita tabla pe o zona cam de un lat-doua de palma iar pe prtea pasager parca se simte tabla moale. Suportul cric pe partea sofer e mancat(asta il am deja). Ar fi recomandat sa caut pedalier nou cu totul sau sa se incerce repararea lui prin peticire unde este cazul? Ar fi recomandat sa iau urgent ce se mai gaseste pe piata(pe vreo 3 site-uri am vazut ceva de conex,fara a confirma insa stocul) sau sa astept pana la anul cand se curata si se vede situatia exacta? Ingrijorarea mea e ca timpul trece si poate nu s-or mai gasi nici de-astea "proaste"

-a folosit cineva Kelfos? Daca face ce zice,as incerca produsul. Si pe dedesubt, insa cel mai tare m-ar interesa daca nu as putea salva aripile fata originale cu ajutorul lui. Dupa cum ati vazut in poze, nu sunt gaurite, prezinta ceva rugina si umflaturi in vopsea. Ma gandesc ca daca curat la sange si aplic produsul le salvez. Numai as vrea sa fiu sigur ca se poate chitui/vopsi peste el....

- dupa curatare/sudare/gruiduire/autovapant ar fi recomandat sa dau si vopsea pe dedesubt/pasaje roti? Avand in vedere ca vorbim de dedesubtul masinii si nu stiu pana la ce punct o voi dezechipa, ar merge dat cu pensula? Intreb in ideea de a nu gaza conducte frana/elemente suspensie/directie.Iertare daca vorbesc prostii, e un gand...

-din ce am inteles, chiar daca demontez aripile fata pentru curatare/grunduire interioara etc, ar trebui remontate/aliniate inainte de a se merge la vopsitorie si vopsite pe masina?

-ar fi necesar sa demontez usi/capote sau se vopsesc pe masina?

-stie cineva un tinichigiu bun, cu rabdare si scule conforme anului in care ne aflam, prin Cluj sau imprejurimi? Nu doresc neaparat ieftin, doresc bun.

Revin cu intrebari pe masura ce imi mai bubuie prin minte biggrin.gif
Multumesc frumos!

PS: in 17.10 am programare la politie pentru inmatriculare. Exista vreo cutuma printre posesori conform careia UAP ar fi rezervat/recomanat petru "doamnele" mai batrane? blush.gif
DACIOTUL_97
Deci,legat de aripi - daca au portiuni unde e vopseaua umflata,sa fii sigur ca o sa gasesti gauri,sansele sunt destul de mari oricum..pe dedesubt recomandabil ar fii sa o cureti pana la tabla curata,asta ca sa fii sigur ca nu o sa mai gasesti si alte probleme.Cu pedalierul e discutabil,daca are portiuni mici cu probleme,cel mai bine e sa se croiasca niste petice si sudate cu simt de raspundere si cat mai estetic.Pe dedesubt,cum am precizat anterior,daca dai jos toate straturile de vopsea si ce o mai fii pe acolo,tratezi tabla cu inhibitoare de rugina (Kelfos,Koroplex etc.),apoi doua maini de grund,eventual si doua de teroson si apoi vopsea...poti folosi si pensula,dar daca ai un compresor mic,de ce nu l-ai folosi ?

App,era sa uit,la vopsitorie cel mai bine e sa se vopseasca usile/aripile/capotele separat,demontate de la masina.
Adrian Frigo
QUOTE(dadoshel @ 27 Sep 2017, 21:45)
-am zis anterior ca la pod pedalier fata ar fi de lucru. .... Ar fi recomandat sa iau urgent ce se mai gaseste pe piata(pe vreo 3 site-uri am vazut ceva de conex,fara a confirma insa stocul) sau sa astept pana la anul cand se curata si se vede situatia exacta? Ingrijorarea mea e ca timpul trece si poate nu s-or mai gasi nici de-astea "proaste"

Fugi de Conex,sunt petarde orice de la ei!Mai bine peticești cum trebuie pedalierul tău cu tablă sănătoasă.

-a folosit cineva Kelfos? Daca face ce zice,as incerca produsul. Si pe dedesubt, insa cel mai tare m-ar interesa daca nu as putea salva aripile fata originale cu ajutorul lui. Dupa cum ati vazut in poze, nu sunt gaurite, prezinta ceva rugina si umflaturi in vopsea. Ma gandesc ca daca curat la sange si aplic produsul le salvez. Numai as vrea sa fiu sigur ca se poate chitui/vopsi peste el....

Da.Eu.Foarte bun,chiar face ce zice și se poate grundui/vopsi lejer peste.

- dupa curatare/sudare/gruiduire/autovapant ar fi recomandat sa dau si vopsea pe dedesubt/pasaje roti? Avand in vedere ca vorbim de dedesubtul masinii si nu stiu pana la ce punct o voi dezechipa, ar merge dat cu pensula? Intreb in ideea de a nu gaza conducte frana/elemente suspensie/directie.Iertare daca vorbesc prostii, e un gand...

Da,așa a fost de fabrică(la pasaje adică).Cel mai recomandat la pistol,la pensulă arată ca naiba....
Conductele și alte mărunțișuri le izolezi cu simț de răspundere și ăla e!


-din ce am inteles, chiar daca demontez aripile fata pentru curatare/grunduire interioara etc, ar trebui remontate/aliniate inainte de a se merge la vopsitorie si vopsite pe masina?

Da.Dacă le vopsești înainte de a le monta pe mașină,riști la aliniere/centrare să ciupești vopseaua....

-ar fi necesar sa demontez usi/capote sau se vopsesc pe masina?

Da.Se vopsesc mai bine.

-stie cineva un tinichigiu bun, cu rabdare si scule conforme anului in care ne aflam, prin Cluj sau imprejurimi? Nu doresc neaparat ieftin, doresc bun.

N-am idee,sorry... sad.gif

......Multumesc frumos!

Cu plăcere! up.gif

PS: in 17.10 am programare la politie pentru inmatriculare. Exista vreo cutuma printre posesori conform careia UAP ar fi rezervat/recomanat petru "doamnele" mai batrane?  blush.gif

Nu neapărat din moment ce toate au ieșit din aceeași p...fabrică. biggrin.gif

roland
Dadoshel, cati bani ai investit pana acum in masina, incluzand tot, de la pretul de cumparare pana la piese si manopere?

Si, daca ai idee, cati bani preconizezi ca investesti pana la final (adica masina sa fie ok si pe gustul tau)? Doar total.
dadoshel
@DACIOTUL_97: adica sa fie efectiv strapunsa tabla aripilor zici? Sper din suflet sa nu fie cazul, vedem.
Compresor s-a face rost nu e problema, problema e ca nu am mai vopsit eu la pistol. La pensula da smile.gif
Referitor la aripi, nu risc sa patesc ceea ce zice colegul Adrian?

@Adrian Frigo: pai si cum pisici scoate meseriasul ambutisarile alea care sunt pe podeaua originala?
Kelfos zici asadar ca ar merge inclusiv la elemente de caroserie gen aripi, grila sub parbriz? Elemente care sunt la vedere? Vopseaua iese la fel ca si in zonle netratate?
Sunt putin ingrijorat de demontare usi/capote si realinierea lor ulterioara, reglaj la inchidere...

@roland: in linii mari pana acum s-au dus undeva la 3500-4000 RON. Asta socotind masina, piese, manopera, platforma,acte etc. Spun "undeva", pentru ca am hotarat sa renunt la calcularea costurilor, dupa primele interventii. Am detaliat mai sus ce s-a schimbat sau ce este in curs de schimbare, eu zic ca nu e mult pentru ca partea mecanica sa fie conforma.
Pe anul viitor ma astept sa fie o cheltuiala de minim 5000 ron, asta daca nu sunt prea optimist smile.gif
Nu ma certati, stiu ca in banii astia gaseam gata facute, insa eu masina asta am vrut-o. Nu ma astept nici dupa finalizarea lucrarilor sa aiba valoare pentru altcineva decat pentru mine. Acesta este si motivul pentru care am renuntat la a mai tine o evidenta stricta a costurilor.
Rog colegii din Cluj sa nu ezite cu o recomandare de tinichigiu daca stiu pe cineva de incredere.
Multumesc
iulica89
Aripile se pot repara ca orice element de tabla clasic-prin decupare si sudare plus chituire. Mai poti incerca si adezivi ca sa nu decalesti tabla. Oricum ai gaura 99% si altele nu se merita sa le pui.
Ambutisarile sunt sub masina deci nu ar fi problema dpdv estetic. Si, ca fapt divers, tabla este mult mai subtire decat ce gasesti pe capota fata spre ex., iar ambutisarile alea aveau rolul de a ranforsa zona respectiva. Daca tii la originalitate, cumpara un pod pedalier si schimba doar zonele afectate, chiar daca este doar de conex desi nu se merita investitia. Dar curata bine podul de pe masina, ca s-ar putea sa mai gasesti probleme si sa nu tai o bucata mai mica decat ai avea nevoie.
Poti lua legatura cu Adi Popa din Cluj si te poate indruma/ajuta(desi are si el pe cap destule) si o scoti la cap relativ ok.
Cat despre problema financiara nu vad a fi vreo problema atata timp cat ti-a placut masina asta si te-ai "atasat" de ea.

Te sfatuiesc ca imediat dupa operatiunea de sudare sa cureti zona de eventualele arsuri, matuiesti zona, grund, insonorizant(gen 40 lei 2kg nu din acela 5kg la 30 lei) si neaparat vopsea dupa. Original, pe dedesubt, masina avea aceeasi culoare ca pe exterior.
DACIOTUL_97
QUOTE(iulica89 @ 28 Sep 2017, 14:46)
Original, pe dedesubt, masina avea aceeasi culoare ca pe exterior.
*



Eu știam că doar la pasaje si contraaripi erau vopsite in culoarea caroseriei.La a mea nu am găsit urme de vopsea alba pe dedesubt,și nu a fost curățată niciodată de straturile aplicate în fabrică.Acelasi lucru l-am mai observat la câteva mașini.
Adrian Frigo
QUOTE(iulica89 @ 28 Sep 2017, 14:46)
...Original, pe dedesubt, masina avea aceeasi culoare ca pe exterior.

Hmm,nu știu de ce am un sentiment de dejavu cu discuția asta.... dry.gif

Original,pe dedesubt,mașina avea culoarea insonorizantului și ATÂT!Nu stăteau ăia să dea cu vopsea și pe dedesubt,mai ales la o mașină lowcost!Am văzut destule mașini cu vopsea originală(inclusiv a mea)care NU au vopsea dată pe dedesubt! wink.gif


@dodoshel:
1)Da,poți da cu Kelfos unde vrei tu cu rezultate la fel de bune!
2)Ambutisările alea le face doar un meseriaș în adevăratul sens al cuvântului.Exact cum a zis și Iulică,alea au rol doar de întărire....nu e musai să fie prezente,mai important e să n-ai rugină.Nu de alta dar sunt cazuri de dacii transformate natural în mașina Flintstone,cu tracțiune la picior... radmasa.gif tongue.gif
lorinczi zsolti
Daca numai anul viitor vrei sa faci tablaria,ai vreme de adunat piese,ai putea sa incerci saptamanal pe la rematuri,se mai gasesc aripi fata originale,de ex este pe strada nadasel inainte sa treci podul catre clujana, s-au cum treci calea ferata dinspre taietura catre baciu prima la dreapta,in capatul stazii,joia au program de vanzari.Rabdare,timp, ceva scule si mai gasesti lucruri bune la preturi decente!
oldtimercraiova
Sa stii ca aripile Conex , din anii 90 , nu sunt "petarde" , sau alte elemente caroserie.
dadoshel
Ok, am sa astept atunci pana anul viitor si cu aripile si cu podul pedalier, daca vad ca recomanda toata lumea reparare mai degraba decat inlocuire. La aripi sper doar sa se chiar poata face ceva, umflaturile sunt chiar la curbura catre ochelar. Nu stiam rolul ambutisarilor de pe pedalier, vedem la anul cand e curat mai exact ce se poate face. In ultima instanta voi lua un pedalier si decupa doar ca trebuie din el.
Pe dedesubt cred ca va ramane totusi neagra, exceptand pasaje/contraaripi. Sunt argumente de alta natura decat estetica pentru care ar fi indicat sa vopsesc tot dedesubtul?
Ce username are domnul mentionat din Cluj?
Am fost si pe Nadasel pentru cateva maruntisuri. Problema e ca fiind necunoscator, nu stiu la ce ar trebui sa fiu atent daca e sa caut aripi second. De unde stiu ce e sub stratul de vopsea? Mai degraba as fi dispus sa platesc pretul cerut daca gasesc la cineva care are mai mult timp/cunostinte decat mine.



Victor3001
Pai un avantaj sa o vopsesti pe toata burta ar fi ca daca dai o vopsea de garduri sau ceva de genul asta, noroiul si mizeria adera mai greu si deci, mai putina umezeala etc...
roland
QUOTE(dadoshel @ 28 Sep 2017, 12:04)
Nu ma certati, stiu ca in banii astia gaseam gata facute, insa eu masina asta am vrut-o. Nu ma astept nici dupa finalizarea lucrarilor sa aiba valoare pentru altcineva decat pentru mine. Acesta este si motivul pentru care am renuntat la a mai tine o evidenta stricta a costurilor.


Nu e vorba de cearta, eram doar curios.
dadoshel
Are cineva montate aripi fata din fibra? Am inteles ca la un moment dat se gaseau si din atea. Ar avea sens sa incerc sa caut?
DACIOTUL_97
Decât aripi față din fibră,mai bine carenaje.
Adrian Frigo
Mai repede găsești Atlantida decât aripi de fibră de dacia 1310.... sleep.gif

Mai bine le salvezi pe ale tale,nu par chiar grav afectate.
dadoshel
Carenajele alea sunt urate ca dracu, nu m-a inghesui sa montez asa ceva.
I-ote Atlantida smile.gif. Doar ca is modificate pt cn4...
https://www.olx.ro/oferta/aripi-si-praguri-...a-ID4Tusu.html#
Adrian Frigo
QUOTE(dadoshel @ 29 Sep 2017, 20:55)
I-ote Atlantida smile.gif. Doar ca is modificate pt cn4...

Mba nu e. wink.gif

Carenajele alea sunt,cred,cea mai bună îmbunătățire adusă daciei mioritice,protejează mult!La unguri,în anii '80 se monta din reprezentanță așa ceva.(Și)datorită lor salivăm și acum la daciile ungurești. wub.gif Așa că...
oldtimercraiova
Bine punctat , Adrian! smile.gif
dadoshel
Hmmm....exista posibilitatea sau sunt modele care ar putea fi prinse pe interiorul buzei si nu deasupra ei? Nu stiu daca se intelege ce vreau sa intreb.... La toate Daciile la care am vazut montate, erau puse peste buza aripii si aratau ca dracu, neurmand perfect conturul acesteia
@Adrian: daca au fost modificate odata, ma gandesc caar mai merge odata, nu? Initial au fost pt 1300
Adrian Frigo
QUOTE(dadoshel @ 30 Sep 2017, 09:14)
Hmmm....exista posibilitatea sau sunt modele care ar putea fi prinse pe interiorul buzei si nu deasupra ei? Nu stiu daca se intelege ce vreau sa intreb....

Nu.Dar dacă sunt montate cu simț de răspundere/așezate corect zici că sunt de acolo!Cel mai bine se mulează și așează cele de plastic,singurul dezavantaj e că sunt mai casante....oricum,noi în magazin nici că mai găsești,eu dacă îți spun cum am făcut un set complet te uiți la mine ca la ozn... blink.gif laugh.gif

Parcă la Câmpulung să zic că mai făcea vreun s.r.l,aici cred că ne lămurește DACIOTUL_97.
DACIOTUL_97
http://piteea.5net.ro/ro/prod/aparatori-no...pate-dacia-119/

Succes ! smile.gif
dadoshel
Pfuai.....ma speriasem ca fac chiar aripi smile.gif
Multumesc, dar totusi nu cred ca am sa pun din astea. Decat daca gasesc o metoda de a le monta asa cum am zis mai sus....
iustin_uap
Asa cum a zis si Adrian mai sus, daca sunt montate cu simt de raspundere, carenajele pot arata ok pe masina.

Un exemplu:
[attachmentid=1628072145]

Dupa mine, atat carenajele, cat si necesitatea vopsirii masinii pe dedesubt, sunt doua chestiuni ce tin de raspunsul la o intrebare: Cum va fi folosita masina?

Daca va circula doar pe vreme buna si la parade, nu cred ca e nevoie neaparat de carenaje. Puteti s-o vopsiti pe dedesubt daca vi se pare un aspect care ii va aduce un plus.

In schimb, o pereche de carenaje si/sau un strat de antifon/ceara/ulei/ce vreti dvs. pe burta ar proteja-o suplimentar si-ar trebui sa inlature teama ca rugina va aparea in urma unei folosiri mai intense.
Ov
Eu n-as monta carenaje pentru ca in timp chiar daca masina nu e folosita intens dupa ele se aduna praf care se transforma in noroi si apoi in pamant care tine umezeala. Fara carenaje se poate spala usor, eu bag mana dupa aripi si racai peste tot pe unde pot ajunge.
dadoshel
Am vazut montate si mai frumos decat cele din foto, si tot urate mi s-au parut. Sa ma ierte proprietarul daca e membru de forum si vede.Degeaba, fiind montate pe buza, nu au cum sa irmeze perfect forma...
Masina va fi folosita ocazional, de primavara pama toamna. Ocazional, adica odata pe saptamana sau mai rar. Despre parada, ce sa zic....vazand langa ce bijuterii ar trebui sa defileze, ma cam prinde rusinea smile.gif
Tind sa cred ca totusi burta va ramane neagra. Terosonata Dumnezeieste si data cu vaselina.
Zicea cineva de un user cu experienta in domeniu din Cluj......ma ajuta cineva cu datele de contact?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.