Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme RAR serie sasiu
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
J0hnyB
Buna ziua am si eu o problema si nu prea stiu ce sa fac. Am un Renault Megane 3 Gt line 2010 recent adus din Germania. Am fost la Rar ieri si mi-au zis ca sunt ceva probleme , seria de sasii de pe lonjeron fiind repansonata. Tot baiatul de la Rar a zis sa-i traduc talonul ca am acolo ceva la specificatii si pandonarea pare facuta cu stanta de Renault. De asemena am gasit in actele masinii o foaie de la Dekra care pare sa faca referire la acea restantare.
Atasez stantarea si cele 2 doc. Poate ma ajuta cineva cu niste informatii. Nu prea stiu ce sa fac acuma.
Multumesc anticipat.

13 Jun 2017, 18:54:
Arasat o poza si cu seria de sasiu in cauza.
espacern
Stanta de Renault este aplicata pe piesa de origine....nu are legatura cu stantarea seriei.
Dupa cum este aplicata seria nu cred ca este stantata in reprezentanta Renault.....acolo se face cu aparatura speciala nu prin ciocanire!
J0hnyB
Un vorbitor de germana care sa ma lamureasca ce scrie pe cele 2 doc. Atasate ?
RazvanF
Nu e nimic concrect pe actele alea ....pe amble se intelege ceva de:
-partea dreapta coloana arc
-stanta rotunda tp28
Nu cred ca un vorbitor de germana te poate lamuri, trebuie sa cauti pe cineva care a mai fost in situatia ta.
Masina a fost lovita?
J0hnyB
Eu am luat masina din Germania de la dealer. Nu mi-a zis nimic de masina sa fi fost lovita dar incep sa cred tot mai mult ca asta s-a intamplat. Nu ma pricep f tare la partea tehnica si mi s-a mai spus de la Rar ca varianta finala ar fi sa se faca o comisie mixta.
Apreciez orice ajutor de la cineva care se pricepe si sper sa nu aflu ca masina nu se poate inmatricula.
cj98czh
Ai luat masina de la ceva dealer arab ... nu reprezentanta ...
espacern
Mergi la reprezentanta Renault si solicita un istoric de reparatie....poate acolo este specificat ceva informativ referitor la modificarea seriei stantate!
Prin Vest orice garaj care face lucrari de tinichigerie este abilitat sa faca lucrarea asta.....dar nu chiar asa grosolan ca in poza ci cu respectarea indicatiilor de origine si doar insotite de un document scris.
J0hnyB
E aici cineva care a avut vreo problema asemanatoare?
cj98czh
Fa cum ti-a zis Espacern si nu mai sta pe forum sa pierzi vremea ... fiecare problema de acest gen se trateaza particular ... vezi ce poti sa iti spuna de la Renault.
DanCVA
Fiind Megane 3, nu ai serie si sub mocheta la scaunul din dreapta?
luca76
Din poza seria pare trecuta pe "oala" amortizorului dreapta.Ciudat,eu nu am nimic acolo...doar stantat renault.
silvanu96
Seria este stantata pe stalpul usii pasagerului fata, intre balamale. E un fel de gravura.
solidconvert
Corect! Tebuie demontat torpedoul ca sa fie vizibila cu ochiul liber...
J0hnyB
Pt. DanCVA - seria trecuta sub scaunul pasagerului din dreapta fata am inteles ca cei de la Renault au uitat sa faca o gaura in mocheta si seria e trecuta sub mocheta. Daca stii cumva unde exact trebuie sa decupez ?

silvanu96 -Pe stalpul usii pasagerului fata eu am doar o eticheta cu seria.
solidconvert - trebuie demonat torpedoul pt. a se vedea seria de sasiu - poti sa detaliezi putin te rog?
- unde trebuie de fapt sa fie aceasta serie ca nu mai inteleg ce vrea de la mine inspectorul de la RAR ?
silvanu96
Inseamna ca a fost inlocuit acel reper, iar apoi au stantat seria pe oala amortizor.
Tu trebuie sa gasesti dovezi scrise, in brieful mic sau mare, despre aceasta modificare.
Daca ai luat masina de la dealer trebuie sa ai contract, unde era specificat totul, conform legilor din Germania. Daca ai luat-o de la samsar ,el nu are nici un interes sa-ti arate contractul.
mariusd4
La Fluence, la ITP, nu au reusit sa citeasca/fotografieze seria de sub scaunul pasagerului si au gasit inca una pe blocul motorului, partea dinspre radiator.

Poate asa s-a intamplat si la colegu', nu au identificat seria si ,din comoditate, au poansonat-o intr-un loc vizibil.

Poate ajuta:
http://www.vinnumberlocation.com/renault-v...-locations.html
silvanu96
smile.gif Cautati degeaba sub mocheta. Seria e in dreapta intre balamalele usii.
Si la mine la ITP n-a gasit-o. Dar a sunat pe cineva si ia zis unde sa caute.
kiki27
QUOTE(J0hnyB @ 14 Jun 2017, 12:22)
Pt.  DanCVA - seria trecuta sub scaunul pasagerului din dreapta fata am inteles ca cei de la Renault au uitat sa faca o gaura in mocheta si seria e trecuta sub mocheta. Daca stii cumva unde exact trebuie sa decupez ?

silvanu96 -Pe stalpul usii pasagerului fata eu am doar o eticheta cu seria.
solidconvert - trebuie demonat torpedoul pt. a se vedea seria de sasiu - poti sa detaliezi putin te rog?
- unde trebuie de fapt sa fie aceasta serie ca nu mai inteleg ce vrea de la mine inspectorul de la RAR ?
*



La Fluence, seria VIN stantata in tabla este in partea din spate a scaunului din dreapta fata, intre capetele rigletei scaunului. Mai usor de ajuns daca scaunul pasagerului este impins in fata maxim si se vede decapajul defapt, in mocheta de sub covorasul celui care sta in spate dreapta.
solidconvert
QUOTE(silvanu96 @ 14 Jun 2017, 12:59)
smile.gif Cautati degeaba sub mocheta. Seria e in dreapta intre balamalele usii.
Si la mine la ITP n-a gasit-o. Dar a sunat pe cineva si ia zis unde sa caute.
*


Eu la RAR am vazut cand s au uitat cu camera aia mobila gen furtun de dus asa (ca nu stiu cum sa i spun altfel. Are ala un furtun cu o camera video infipta in varf.
Initiator: la tine problema pare mai mult de acte decat decat de cum este reparata masina. Si eu recomanda sa verifici istoricul la orice reprezentanta reno si dupa sa te indrepti impotriva vanzatorului daca este cazul, indiferent ca este samsar.
#Dino
La mine la ITP au cautat vreo 30 minute, am sunat la reprezentanță și a fost identificată sub mocheta la pasagerul din dreapta spate!!!!!!!!
silvanu96
E de Turcia?
J0hnyB
nup. Germania
espacern
E unicul fabricat in Germania.....dupa serie apare fabricat in Spania in 08/2010!
J0hnyB
Imi cer scuze. Luat din Germania

14 Jun 2017, 17:40:
Imi cer scuze. Luat din Germania. Tara de origine Spania rezulta din VIN
R19/16v
Puteai sa iei cu toata siguranta informatia de la espacern drept buna.
espacern
Acum ca ai aflat de VIN.....l-ai gasit stantat prin locurile sugerate?
J0hnyB
Nu l-am gasit intre balamalele usii dreapta fata si nu am nici o taietura in mocheta de sub scaunul soferului.
MoneyTalks
Parca cineva spunea sub scaunul pasagerului.
J0hnyB
Scaun pasager fata am vrut sa scriu.

15 Jun 2017, 09:01:
Daca merg la o reprezentanta Renault cu seria de sasiu de pe talon, acestia ar trebui sa stie exact unde e stantata aceasta serie pe caroserie ?
RazvanF
Ti-a fost sugerat sa mergi cu masina la reprezentanta in cel putin 2 raspunsuri, totodata alt coleg ti-a zis sa nu mai pierzi vremea pe forum daca vrei sa rezolvi ceva cu masina aia.
Mergi la reprezentanta, intreaba de seria se sasiu si totodata cere un istoric de service al masinii.
#Dino
Reiau:

La mine la ITP au cautat vreo 30 minute, am sunat la reprezentanță și a fost identificată sub mocheta la pasagerul din dreapta spate!!!!!!!!

Nu era tăiat nimic acolo, au tăiat atunci cu un cutter.
silvanu96
Nu este normal sa desfaci ceva (sa tai mocheta !) sa vezi seria. Aceasta trebuie sa fie intr-un loc accesibil. Daca este sub mocheta, atunci mocheta va avea fereastra de vizitare.
Te-am intrebat daca al tau este de Turcia, nu pe colegu JohnyB.
Ai verificat daca ai serie intre balamalele usii dreapta fata?
#Dino
Salut, da, este fabricat in Turcia al meu.

Eram la ITP, nu gaseau seria nicaieri si de la Reno au zis ca acolo e. Nefiind taiat, am taiat...
silvanu96
Si apoi ce ai facut? Ai lipit la loc, sau ...
solidconvert
Lasa ca o mocheta merge nu i asa mare problema... bine ca n au taiat torpedoul ca sa vada seria de pe stalp... radmasa.gif
Andu299
Sal. Eu am aceiasi problema. Unde este mai exact ca sa pot sa tai mocheta. Ms
silvanu96
cauta intai intre balamale usa dreapta fata. este o gravura mare
Andu299
A cautat cel de la itp peste tot si nu a gasit seria de sasiu...
Laurentziu83
La mine e aici
[attachmentid=1628108417]
mariusi93
Salutare tuturor,

Am si eu un megane 3 din 2011 adus din germania si miercuri sunt programat la RAR.
Am o intrebare, este de ajuns daca numarul masinii de identificare (VIN-ul) il am undeva la parbriz in dreapta jos cum te uiti din fata ? sau cauta sa fie stantat si pe caroserie ? Mentionez ca-l mai am si pe usa din dreapta spate pus pe eticheta din fabrica.
Si inca o lamurire, la RAR face si noxele? intreb pentru ca este diesel si cum probabil stiti daca este adevarat (eu stiu din auzite momentan radmasa.gif la motoarele diesel cica le ambaleaza la maxim si sincer sa fiu nu cred ca-i pica cuiva bine si implicit nici mie nu mi-ar pica sa stiu ca masina imi este ambalata ) , pentru ca din cate am inteles de la cineva este posibil sa scape si sa nu faca noxele.

Multumesc anticipat.
cj98czh
se face identificare si itp, il tureaza de minim 3 ori la turatia maxima scrisa in documentstie 4500 - 4700 rpm ...


nu are ce sa oi dauneze, stai linistit ...
Laurentziu83
@mariusi93: daca nu iti rezista motorul la ambalare pana la turatia maxima, atunci aia nu e o masina cu care sa poti pleca in siguranta la drum lung. E mai bine sa crape motorul pe standul RAR decat tie intr-o depasire.

Daca ai distributia in stare buna, nu ai ce sa patesti. A mea vede turatia maxima in medie odata la 100 de km si de 10 ani tot astept sa crape din cauza asta, dar ea nimic. biggrin.gif

La RAR si la ITP conteaza seria stantata pe caroserie, care ori e la balamalele usii pasagerului, ori pe sub scaunul pasagerului (depinde unde au vrut oligofrenii aia de la fabrica sa o stanteze, n-au putut sa o puna pe la motor sau intr-un loc usor accesibil), nu ii intereseaza diversele autocolante de pe masina.
mariusi93
Nu e vorba de crapat motorul, motorul merge bine doar ca ma gandeam ca poate ii dauneaza; dar daca ziceti ca nu-i dauneaza atunci inseamna ca totul o sa fie bine si stau si eu linistit.
Laurentziu83
Producatorul daca a pus limitarea la o turatie anume inseamna ca garanteaza ca poti folosi motorul fara probleme pana la acea turatie.
mariusi93
Am inteles, multumesc frumos !
ALPINAs
Salut ! Pentru liniștea ta (@mariusi93) cel mai indicat ar fi să te prezinți la ITP cu motorul cald.Temperatura uleiului este importantă, care crește mai greu decât cea a antigelului.Cu cât
uleiul e mai proaspăt, cu atât mai bine.De asemenea, poți face și o scurtă plimbare pe autostrada/drum național la mers constant cu minim 2000 rpm (eventual și niște accelerații moderate) pentru o scurtă "curățare", dacă mașina a mers mult prin oraș.
mariusi93
Multumesc frumos pentru sfat. O sa tin cont de el.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.