QUOTE(MoneyTalks @ 15 Jun 2017, 08:13)
Se pare ca renault nu e in stare sau nu vrea sa ascunda boxele si cablurile din portbagaj,
[...]
Deci care e problema ta aici?
...sau poate boxele alea sunt de fapt pe post de subwoofer si are nevoie de o incinta pentru a reda partea de joase ? Dar na...stim ca renault e low cost si lexus e tzatza de matza si trebuie sa gasim ocazii multiple ptr a arunca cu c@c@t in reno.
Poate in lexus nu i-a interesat sa coboare prea mult in joase sau poate la pretul pe care il cer au de acoperit niste cheltuieli de dezvoltare si altele.
Si nu..aici nu a fost vorba de a prezenta cum au facut altii ci s-au aratat muschii sa se vada cat de c@c@t e renoul vs alte marci. Nu ai cum sa implementezi solutii oem de la alte marci cu un portbagaj complet diferit, cu incinte diferite si pozitionari diferite. TOATE boxele acoperite de la orice marca, sunt doar ptr a completa gama din masina, nicidecum sa coboare in joase prea mult. Depinde de acustica fiecarei masini.
De ex, daca tot e sa ne arata muschii, la phaeton, boxele de pe spate care erau in luneta, erau acoperite de un alt compartiment, care era plin de fante si acel compartiment se comporta fix ca o incinta adevarata de subwoofer. Dar, din nou, e alta mancare de peste!
Problema "mea"? Dar a ta care e? Macar eu voi detine un c@c@t de reno d-asta si caut informatii utile pe aici si nu imi permit sa cumpar o super masina ca lexus...m-am limitat la talisman nou si phaeton sh 3.0tdi ca nu imi permit un W12...asta e. Aaa...mai am si un Jaguar S-Type de 1 luna....se pune? 3000 V6 benzina...