Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ford Mondeo mk3
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
cnada
Cum pe zi ce trece numarul posesorilor de megane 1 scade m-am gandit sa scriu despre masina mea, cu bune si cu rele.
Dar sa pornesc cu inceputul adica cu data de 23 septembrie 2015 cand am plecat spre Cluj...
Joi la recomandarea lui @cj98czh am gasit anuntul cu masina (la bursa de pe forum) iar vineri am luat legatura cu proprietarul. Am stabilit de comun acord sa ne vedem marti la ora 9 in Gherla judetul Cluj, acesta fiind din Cluj.
Asa ca luni dimineata am plecat cu masina ce o aveam atunci la bunica sotiei in Dragasani unde am si lasat-o pornind mai departe cu un microbuz pana in Valcea iar de acolo cu o cursa Dacos pana in Cluj unde am fost asteptat de un verisor din Gherla care urma a doua zi sa mearga cu mine sa vedem masina. Nu mai spun ca am ajuns la Gherla cu dureri groaznice de cap si stomac in urma drumului de la Valcea la Cluj si mai ales portiunea defileul Oltului unde soferul autocarului depasea cam tot ce prindea in cale!
A doua zi, adica marti dimineata am pornit spre locul de intalnire. Nu am sa uit cum datorita reflexiei soarelui masina (gri cameleon) avea o stralucire speciala rolleyes.gif . Oricum mi-a placut instantaneu!! Proprietarul, un om deosebit mi-a raspuns calm la lunga lista de intrebari ce o alcatuisem in minte si a fost de acord sa mergem pentru o verificare intr-un service din apropiere. Dupa o verificare amanuntita verdictul a fost si citez "o masina sincera" asa ca ne-am pornit spre Cluj unde am facut actele.
Drumul spre casa l-am facut cu zambetul pe fata, masina comportandu-se exceptional.
Toate astea s-au intamplat in 2015...
Masina are motor de 1.4 16v an de fabricatie 2000, iar ca dotari este variante RXE adica full plus scaune si parbriz incalzit. In Germania, de unde a fost adusa, a avut doi proprietari. Masina a fost adusa la comanda direct de la proprietarul neamt.
In prima luna am schimbat distributia si pompa de apa pe care le-am cumparat originale (de logan 1.6 16v) plus fulia de jos de la cureaua de accesorii aceasta fiind una dintre conditiile celor de la service pentru acordarea garantiei. Pe langa am schimbat binenteles si antigelul. Probleme am avut cu inchiderea centralizata iar rezolvarea, cum am scris si aici a fost inlocuirea celor doua relee responsabile cu inchiderea si deschiderea de pe placa calculatorului. Am mai schimbat si garniturile de la galeria de admisie, uleiul de la cutia de viteze, macara geam stanga fata, bucse bara stabilizatoare, burduf planetara dreapta si alte maruntisuri gen stergatoare. Pana acum am facut doua schimburi de ulei, primul cu Elf 5w 40 la 139000 km si al doilea saptamana trecuta cu Kennol 10w 40 la 148000 km. Pe viitor cred ca ma paste un schimb de ambreiaj, zgomotul rulmentului fiind din ce in ce mai prezent.
Masina o folosesc zilnic (dus copilul la gradi, sotia la servici etc).[attachmentid=1628060694] [attachmentid=1628060695] [attachmentid=1628060696] [attachmentid=1628060698] [attachmentid=1628060699] [attachmentid=1628060700]
Cam atat pentru moment...
mars
Foarte frumusel wub.gif. Desi are aproape 20 de ani, modelul asta inca arata foarte bine. La multi kilometri!
cnada
smile.gif Multumesc! Intradevar este una dintre putinele masini ce isi pastraza frumusetea in ciuda varstei!
Cand am luat masina avea pneuri cu marimea 185/65/15, acum stiu ca cele pe 60 sunt indicate pt. masina dar sa fiu sincer, cel putin asta iarna pe mine m-au ajutat. In schimb am cunostinte carora le atinge cu aceasta dimensiune. In afara de mica diferenta la kilometraj mai poate afecta si altceva? Intreb pentru ca ma bate gandul si pe mine sa pun CrossClimate ca tot se poarta pe forum tongue.gif
espacern
Frumoase jantele....si se cunoaste masina de pasionat!
Bwwlan
E foarte frumoasa, sa o stapaniti sanatosi si fara evenimente!
Bicicleta galbena
QUOTE(cnada @ 25 Apr 2017, 06:37)
ma bate gandul si pe mine sa pun CrossClimate ca tot se poarta pe forum tongue.gif
*


Daca vrei ca pe jurnalul tau sa se vorbeasca doar de anvelope si nu de masina, da! biggrin.gif
Sau poti sa-ti iei, da' ciocu' mic! biggrin.gif

Masina arata foarte bine! wub.gif

MoneyTalks
QUOTE(Bicicleta galbena @ 25 Apr 2017, 20:58)
Daca vrei ca pe jurnalul tau sa se vorbeasca doar de anvelope si nu de masina, da!  biggrin.gif
*


Eu am de 2 ani jumate (care includ 3 ierni irlandeze) CrossClimate (am avut si la Lexus-ul anterior) si de aia nu vorbeste nimeni de anvelope in jurnalul meu tongue.gif
cnada
QUOTE(espacern @ 25 Apr 2017, 06:39)
Frumoase jantele....si se cunoaste masina de pasionat!
*


Multumesc!
Jantele se prezinta foarte bine raportat la varsta pe care le au. Cele de pe fata mai au niste julituri pe ici pe colo dar doar superficiale. In vara aceasta ma voi ocupa de ele, in sensul ca le voi curata.
Legat de pasiune... daca esti atasat (la masina ma refer tongue.gif ) cauti mereu sa rezolvi orice defectiune cat de mica ar fi ea! Oricum datorita vechimii mereu gasesc ceva de facut smile.gif

QUOTE(Bwwlan @ 25 Apr 2017, 21:40)
E foarte frumoasa, sa o stapaniti sanatosi si fara evenimente!
*


Multumesc!


QUOTE(Bicicleta galbena @ 25 Apr 2017, 22:58)
Daca vrei ca pe jurnalul tau sa se vorbeasca doar de anvelope si nu de masina, da!  biggrin.gif
Sau poti sa-ti iei, da' ciocu' mic!  biggrin.gif
Masina arata foarte bine!  wub.gif
*


Promit sa nu mai zic nimic legat de capitolul acesta wink.gif ! Multumesc, este o masina care daca o intretii corect te tine mult si bine.

QUOTE(MoneyTalks @ 26 Apr 2017, 00:21)
Eu am de 2 ani jumate (care includ 3 ierni irlandeze) CrossClimate (am avut si la Lexus-ul anterior) si de aia nu vorbeste nimeni de anvelope in jurnalul meu tongue.gif
*


Pai am citit despre ele la mai multi useri cu mai multe "pretentii" decat mine si m-am gandit ca daca la ei sunt bune la mine vor fi super biggrin.gif
Ieri am schimbat si filtrul de polen. QWP am pus. Parca este brandul celor de la Autonet. Acu o vara cred ca-si va face treaba.
cj98czh
QUOTE(cnada @ 25 Apr 2017, 06:37)
In afara de mica diferenta la kilometraj  mai poate afecta si altceva?  Intreb pentru ca ma bate gandul si pe mine sa pun CrossClimate ca tot se poarta pe forum tongue.gif
*



Doar ca ramai fara talon in caz de control RAR ... + amenda + drum la RAR pentru control anvelope omologate, etc ... in rest cu nimic smile.gif

QUOTE(MoneyTalks @ 26 Apr 2017, 00:21)
Eu am de 2 ani jumate (care includ 3 ierni irlandeze) CrossClimate
*



Intradevar iernile din tarile alea unde conduc aia gresit sunt ceva de speriat ...
cnada
QUOTE(cj98czh @ 26 Apr 2017, 09:15)
Doar ca ramai fara talon in caz de control RAR ... + amenda + drum la RAR pentru control anvelope omologate, etc ... in rest cu nimic  smile.gif
Intradevar iernile din tarile alea unde conduc aia gresit sunt ceva de speriat ...
*


Multumesc! Voi tine cont! Chiar daca pe talon nu am dimensiunea la pneuri ma gandesc ca cei de la RAR o au cu siguranta...si de aici repercusiunile mentionate de tine!
b06fcn
Dimensiune aia se regaseste in CIV, deci nu treci ITP-ul cu alte gume decat 185/60R15.
In rest arata bine masina, s-o stapanesti sanatos. E o masina onesta, care tine cu casa daca ai grija de ea. Si comfortabila pe deasupra, m-am dat azi cu a mea dupa vreo juma' de an de stat pe dreapta si mi-am amintit cat de bine se sta in ea...
cnada
Este confortabila chiar in raport cu alte marci cu modele mai recente. Am impresia ca atunci se construiau masini care sa dureze in timp! In rest, cum bine spui, cu o intretinere corecta duce mult si bine. Totusi conteaza si cum a fost intretinuta/exploatata anterior momentului cumpararii!
cnada
Cum am scris si pe un topic dedicat vreau sa pun instalatie GPL. Luni sunt programat la montaj si nu stiu ce sa aleg intre Tomasseto Stag 200 si Q-box. Mi-au spus cei de acolo ca pentru megane 1 stag 200 se potriveste cel mai bine fata de q-box dat fiind vechimea si simplitatea masinii. Difernta este de 200 ron.
Asadar poate ma lamureste cineva!

Pana la urma am mai dat ceva telefoane si m-am lamurit. Am sa merg totusi pe Stag 4 Q-box.
cnada
Am gasit un montator GPL cu experienta in zona respectiv Nordservice Craiova la care mi-am facut si programare. Instalatia, cum am scris mai sus, este Tomasetto Stag 4 Q-box cu injectoare AC W01 si butelie toroidala de 42l.
Revin cu detalii si impresii dupa montaj!
cnada
148518km
Oficial sunt "GPL-ist" biggrin.gif !
In cca trei ore a fost gata. Totul functioneaza asa cum trebuie iar diferenta intre gaz si benzina nu am sesizat sa fie... in afara de pretul la pompa!
Recomand pe cei de mai sus care mi-au montat instalatia!
Am observat ca indicatorul de nivel GPL rămână aprins cca 2 min dupa ce opresc motorul...este normal asa?
petrlucy
Felicitar!
Sa te bucuri de instalatie fara probleme!
La mine se opreste odata cu oprirea motorului...
Referitor la diferenta benzina-GPL in mers difera foarte mult de reglaj...un reglaj in favoarea consumului va face foarte sesizabila diferenta... daca a fost reglata fara pierderi de putere consumul pe gaz va fi cu 10-15% mai mare fata de cat consuma pe benzina( 10% in oras pe benzina =>11-11.5% pe gaz)
Stiu pe cineva cu un logan 1.6 16v ii lua cam 11% benzina si pe gaz ii ia tot ata poate chiar ceva mai putin 10.5% dar e f puturoasa comparativ cu mersul pe benzina.
cnada
Multumesc. Partea cu indicatorul..m-am interesat si mai sunt cazuri in care se stinge in decurs de câteva minute. Depinde de unde a fost legata alimentarea.
Mie dupa montaj când au făcut legătura la laptop pentru reglaj nu a durat mai mult de patru minute deoarece totul era in parametri, lucru dovedit de altfel si de felul in care functioneaza. Initial m-am si mirat dat fiind discutiile pe aici legate de reglare... in mers, in diferite turatii etc. In fond daca parametrii au fost optimi din prima s-a cunoscut ultetior prin buna functionarek a motorului!
Mi se părea ca aud un soi de tacanit in zona injectoarelor dar am mai citit despre problema aceasta si se pare ca acest tip de injectoare (AC W01) sunt rapide dar si zgomotoase asa ca m-am linistit!
cnada
Ieri am fost si am omologat instalatia la RAR. 180 ron si cca o ora pierduta!
Noxele au iesit ok atat pe benzina cat si pe gaz!


12 May 2017, 23:32:
Astazi au aparut ceva probleme repectiv: pornit pe benzina ok dar in momentul in care a trecut pe gaz relanti-ul a coborat brusc dand sa se opreasca motorul... accelerat putin si si-a revenit la parametri. A si asta am patit de trei ori. Din ce am citit cred ca ar fi ceva lipsa presiune.
Dimineata merg la service sa vedem ce se intampla!
cri8sti
Salut!
Frumoasa masinuta, sa o conduci cu placere!
Presiunea ar fi trebuit sa creasca pe masura ce se "lasa" membranele, nu sa scada. Poate au pus trecerea pe gaz la o temperatura prea mica? Sau poate senzorul de temperatura de pe vaporizator nu functioneaza corect sau nu e setat corect. Asta daca se intampla numai la rece (prima trecere pe gpl)
espacern
Cum/unde s-au montat injectoarele GPL?
cnada
QUOTE(cri8sti @ 13 May 2017, 07:58)
Salut!
  Frumoasa masinuta, sa o conduci cu placere!
  Presiunea ar fi trebuit sa creasca pe masura ce se "lasa" membranele, nu sa scada. Poate au pus trecerea pe gaz la o temperatura prea mica? Sau poate senzorul de temperatura de pe vaporizator nu functioneaza corect sau nu e setat corect. Asta daca se intampla numai la rece (prima trecere pe gpl)
*


Multumesc! (si multumesc de sfaturi) smile.gif
Am fist dimineata si am rezolvat problema. Linia GPL (verde) nu se suprapunea cu linia de la benzina (albastra) si de aici problemele. Mi-au facut recalibrare si totodata update la soft si cam atat. Pana acum este ok totul. Cat m-am plimbat prin Craiova si dupa cele cateva opriri nu a mai oscilat relanti-ul semn ca s-a rezolvat!
Cei de la Nordservice super-amabili!
Mi-au rezolvat si problema cu afisajul de la gaz, tot din soft. Am facut plinul si imi arata patru linii. Data trecuta dupa un vreo trei km a scazut la trei. Acum in schimb mi s-a aprins indicatorul galben de peco din bord cu toate ca cel gradat imi arata un sfert (cat si este de fapt). Emulator stiu ca la acest model de masina nu se pune asadar este vreo problema sau pot sa ma ghidez doar dupa cel gradat?

QUOTE(espacern @ 13 May 2017, 16:19)
Cum/unde s-au montat injectoarele GPL?
*


Din pacate in galaria de admisie aer. Stiu ca mi-ati spus inainte unde sa le montez dar asa se monteaza aici si pe unde am mai intrebat la fel. Din cate am inteles injectoarele AC W01 sunt mai rapide si ar compensa distanta si ma cam consolez cu asta sad.gif!
Am facut si consumul... undeva la 15.4 l gaz in 200 km din care vreo 20-30 in oras!
espacern
QUOTE(cnada @ 13 May 2017, 15:42)
Stiu ca mi-ati spus inainte unde sa le montez

Nu am spus nimanui unde sa le monteze.....am scris cum sunt montate din fabrica si unde se afla locul special uzinat pentru injectoarele de GPL la solutia aftermarket.
Daca fabricantul a ales solutia aia sigur stie el de ce.....eu am avut cateva masini cu GPL montat de origine Renault si nu a consumat mai mult de 10 in oras/7 in exterior chiar si la vechiile instalatii fara injectoare.
cnada
Din nou au inceput problemele la trecerea pe gaz...mai exact la prima pornire cand trece pe gaz dupa ce merge motorul un timp pe benzina, dupa comutare pe gaz relanti-ul sta in jurul valorii 700-750, problema apare cand motorul este cald atunci trecerea pe gaz se face instantaneu si scade turatia pana aproape sa se opreasca motorul. O accelerez putin si isi revine la turatia normala de relanti. Acest fenomen apare aleatoriu!
Mai am putin si trebuie sa merg la revizia de 1000 km! Oricum sunt sigur ca cei de la Nord Service vor rezolva problema! De altfel de cate ori i-am sunat am observat ca pun accent pe relatia cu clientii prin modul in care explica si pun intrebari referitoare la problema pe care o intampini!
Un alt aspect care nu-l inteleg este modul in care se afiseaza cantitatea de gaz din rezervor. Mai exact in 42 km (doar oras) s-au dus doua linii din 4. Stiu ca este o problema cu indicarea exacta a cantitatii de gaz la rezervoarele toroidale dar parca indica prea anapoda.
In rest masina se comporta excelent pe gaz!
psychoo
QUOTE(cnada @ 8 May 2017, 14:56)
[...]
Recomand pe cei de mai sus care mi-au montat instalatia!
[...]
*


biggrin.gif
cnada
QUOTE(psychoo @ 19 May 2017, 10:39)
biggrin.gif
*


Chiar am o parere buna despre montator...problemele mai sus mentionate, din cate am citit apar foarte frecvent si de obicei se remediaza.
Faptul ca au lucrat curat au fost atenti la detalii si mi-au explicat unele lucruri pe tot parcursul montajului si mai ales au fost deschisi la orice sugestie, mie unul mi-a dat impresia de profesionalism. De cate ori i-am sunat am discutat in detaliu problemele aparute si in plus chiar daca nu au raspuns pe moment m-au sunat inapoi cand probabil au avut ceva timp liber. Ori tocmai aceste amanunte m-au facut sa-i recomand!
Locuiesc la ceva distanta de service si de aceea astept pana la revizie altfel as fi mers din nou in vederea remedierii acestor probleme, lucru de altfel sugerat si de ei!
In acest domeniu de obicei am avut de-a face cu figuri "acre" care de regula dacai ii intrebi ceva iti rapund in doi peri ca sa nu mai spun ca orice sugestie e un soi de ofensa iar de sunat..
psychoo
Asta asa este.
Atitudinea lor este foarte importanta intr-o relationare de durata, dar nu trebuie trecut cu vederea si rezultatul muncii. Degeaba imi da cafea si imi zambeste de cate ori se uita la mine daca pune pistolul pneumatic pentru a strange diverse elemente pe la motor si nu foloseste o dinamometrica, asa cum e recomandat in manual...
Eu prefer pe unul mai sictirit dar care lucreaza ca la carte.
Nu vreau sa zic ca nu au lucrat corect la tine, doar ca rezultatul muncii nu este fara cusur, iar daca au stiut ca sunt foarte frecvente niste probleme ori puteau face ceva pentru preventie, ori sa recomande o alta instalatie fara acele probleme.
cnada
Nu te contrazic, din contra aspectul tehnic este superior politetei...Chiar au mentionat ceva legat de inca un caz asemanator mie cu putin inainte. Totusi dorinta de remediere scuza, zic eu, aceasta problema post-montaj, cel putin in cazul meu.
Dupa ce merg la revizie sper sa raman cu aceleasi impresii.
cnada
Am fost la revizia gpl dupa un drum de 700 km. Pe calculator totul este in parametri. Problema de la trecerea pe gaz cu motorul cald persista aleatoriu ce-i drept. Scade turatia sub 700 si da sa se opreasca apoi isi revine. Voi lua legatura cu montatorul sa vad ce se poate face.
Consumul mi-a iesit 7%. extraurban, iar masina functioneaza fara repros pe gpl (exceptand problema de mai sus). Am curatat astazi si MPP-ul la sugestia celor de la Nord Service si sa vad daca se schimba ceva.
M-am uitat in carte si am constatat ca sunt trecute la dimensiuni anvelope 185 / 55 R15. Mai este o dimensiune pe 14. Saptamana trecuta am primit de la socrul meu un set de anvelope Continental Eco contact 3 rulate cca 100 km care au dimensiunea 185 / 65 R15 la fel ca cele de iarna. Asadar am un set de iarna si unul de vara cu alta dimensiune decat in carte.
In afara laturii legale si a diferentei in afisarea vitezei de mers ma pot astepta la probleme tehnice, poate forta planetarele, directia etc?
Doua seturi noi pe 55 m-ar costa peste 2000 ron!
cj98czh
QUOTE(cnada @ 28 May 2017, 22:12)
M-am uitat in carte si am constatat ca sunt trecute la dimensiuni anvelope 185 / 55 R15.
*



Nu ai asa ceva trecut in carte ... poate 185X60X15 ... sigur nu 55 .. iar 4 anvelope ok le scoti la 800 ron ..

http://www.anvelope-autobon.ro/anvelope-br...5-60-r15-30104/

http://www.anvelope-autobon.ro/anvelope-ku...5-60-r15-17179/

cnada
QUOTE(cj98czh @ 28 May 2017, 23:58)
Nu ai asa ceva trecut in carte ... poate 185X60X15 ... sigur nu 55 ..

[attachmentid=1628062804] [attachmentid=1628062805]
Sper ca se vede. Pozele le-am facut la copia ce o am in torpedou....si eu m-am mirat cand am vazut!
cj98czh
Eu sunt cam 100% convins ca este o gresala ar RAR-ului cand a facut CIV-ul ... Megane 1 a avut pe 15 omologat doar 185X60X15
cnada
Si ce trebuie sa fac in acest caz?
Cat despre dimensiunea 185/65 imi afecteaza in vreun fel masina? Nu as vrea sa le schimb cel putin pana la anul!
b06fcn
Fiind adusa de afara cine stie ce anvelope a avut pe ea. Plus ca am vaga impresie ca am mai vazut Megane 1.4 cu dimensiunea asta de gume...tot hatch...
cj98czh
Inafara de o mica abatere a vitezometrului si riscul de a ramane fara talon nu iti afecteaza nimic.

29 May 2017, 08:37:
B06 .. eu nu am mai vazut pe 15 la indiferent ce M1 a fost decat cea standard cu 60 ..

O fi .. cine stie ..

Eu tot hatch am avut ..
b06fcn
Da, insa al tau era dci...alta mancare de peste. Stiu ca prin Franta, acum cativa ani, mi-a sarit chestia asta in ochi...
cnada
Am sa sun la RAR sa intreb! Poate ne da un raspuns si Espacern smile.gif !
cj98czh
Pune seria de sasiu si poate ne lamurim mai repede.
cnada
VF1BA0W0521808392
....am sunat la RAR si nu m-au lamurit mai exact au spus ca e bine asa 185/55




<span class='edit'>29 May 2017, 18:31:</span>
Pana la urma are cineva marimea la anvelope pe 55 pe megane 1 sau sunt un caz aparte? blink.gif
b06fcn
Din cate vad pe diferite site-uri, cele cu motorizarea ta, 1,4 16v, vin cu 175/65 R14. Dimensiune pe care o ai deja in CIV si careia ii corespunde cea de a doua, respectiv 185/55 R15.
cnada
Multumesc @b06fcn!
Daca este asa diferenta intre 55 si 65 cat am acum ii cam mare si depaseste 6% intre 60 si 65 era de 3% mai aproape de 2,5 .
Nu am decat sa urgentez schimbarea anvelopelor!
Cam asa arata cu 65:
cnada
Referitor la anvelope! Am avut ocazia sa incarc masina (5 persoane plus bagaje) si nu mi-a atins pe nicaieri. Chiar la gropi ma asteptam sa atinga pe spate dar nu a fost asa!
Saptamana viitoare voi merge la Craiova sa rezolv problema cu gpl-ul. Ciudat este ca se intampla ( moare motorul la cald cand trece pe gaz) dupa ce sta in soare ceva timp.
cnada
Ieri am fost la Craiova pentru rezolvarea problemei cu GPL-ul. Dupa mai multe teste s-a gasit (sper) "vinovatul" adica acesta:[attachmentid=1628064238]
A fost schimbat pe garantie si deocamdata la trecerea pe gaz cu motorul cald in afara de o usoara oscilatie in jos la relanti (banuiesc ca normala) nu a mai prezentat vreun simptom.
Cum am scris si aici https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=113&...=0#entry4644778
sunt in cautarea unui soft Can Clip (cu toate cablurile mufe etc) pentru un prieten ce si-a achizitionat un renault Master dar si pentru masina mea. Daca cineva stie un loc sigur de unde sa-l procur il rog sa-mi dea un mesaj sau sa scrie aici!
b06fcn
Eu am luat de pe Olx de la un nene din Cluj, avea 99% review-uri pozitive, chinezarie de pe aliexpress.
Dupa ce am inceput sa ma obisnuiesc cu aliexpress, recomand achizitia directa.
cnada
A sosit Can Clip-ul. L-am pus pe masina si vad ca nu arata erori. La prietenul cu Master-ul avea cateva plus ca s-au activat ceva functii gen limitator viteza.
Am parcurs 2000 km de cand am instalatia de GPL. Am mai facut o vizita la service-ul unde am montat GPL-ul si mi-au scurtat traseul de la plaman pana la injectoare si in plus am setat trecerea pe gpl sa se faca conditionat si de turatie, respectiv 1500 rpm. Asa am eliminat posibilitatea ca la cald sa moara motorul cand trece pe gaz.
Se cam aude o huruiala in mers. O fi de la pneurile de vara ( Continental contiecocontact 3) o fi de la vreun rulment nu stiu. Cert este ca zgomotul a cam aparut dupa ce am pus anvelopele de vara. In weekend am sa verific fiecare roata in parte sa fiu sigur!
Ma roade ca la masina trebuie anvelope pe 55 si eu am pe 65. Cel mai simplu mi-ar fi sa schimb cele de iarna cu cineva ce are pe 55 si are nevoie de 65 dar putin probabil sa gasesc.
cnada
Am ridicat rand pe rand fiecare roata in parte si nu se aude zgomot de rulment. Acum poate se aude doar la viteze mari sau poate este totusi de la anvelopele de vara.
Si daca tot am am ridicat-o am zis sa dau si barile de torsiune cu un spray special si totodata sa scot dopurile de plastic sa vad ce-i acolo. Binenteles ca am gasit rugina asa ca am aplicat un spray pentru a curata dupa care vaselina. Problema a fost cand sa pun dopurile la loc, in sensul ca nu mai stateau fixe asa ca am dat cu niste banda de reparat tevi (fara lipici)) si le-am bagat fortat. Sper sa nu le pierd.
Nu merge sa incarc atasamente, a mai patit cineva sau e doar la mine problema?
Imi apare mesajul: Momentan, www.reno.ro nu poate procesa această solicitare.
HTTP ERROR 500
cnada
[attachmentid=1628066300]
Aveam ceva dubii legat de km masinii. Mi-am facut cont pe My Renault e voila.. rolleyes.gif
Acum am 151000. Fostul proprietar a tinut masina cca 3 ani si a mers cam 5000 an. Asa ca sunt reali!
cnada
Probleme cu funcționarea GPL-ului nu au mai apărut iar în acest interval nu am mai schimbat decât filtrul de aer plus rulment roata și saboții frana.
Ce mă îngrijorează este dispariția uleiului. Am cam 6000 cu acesta. ITP-ul l-am făcut săptămâna trecută și totul a fost ok, inclusiv noxele.
Având în vedere că îl papa și pe 10w am sa trec la 5w barem știu că este mai bun.
[attachmentid=1628071574] [attachmentid=1628071575]
..După ce am schimbat rulmentul de pe spate dreapta se pare că zgomotul de care am scris mai sus a dispărut. TRW a fost cel nou și cu aceasta ocazie am schimbat și saboții deoarece erau cam la limita conform mecanicului.
marksman
Poate e vorba de un ulei contrafacut?
cnada
QUOTE(marksman @ 26 Sep 2017, 13:31)
Poate e vorba de un ulei contrafacut?
*


Așa am pățit și cu Elf 5w
Mă gândesc să cumpăr un ulei mai ieftin gen Comma și să-l schimb mai des.
În zece mii îmi pierde cca 1 litru
Raduchu
Comma folosesc eu de vreo 3 ani la babaciune, absolut nici o problema smile.gif, schimb la ~10.000 km, nici o problema.

Comma X-Flow Type XS 10W40 parca se cheama.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.