Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane 4 1.2 Tce 130cp vs Laguna 3 1.5 dci
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2
zeus85
Sunt in impas in a alege masina noua vs masina sh.

Fac trecerea de la Laguna 3 2.0dci 178 CP initiale paris 2008 160k km

Noua:Megane 4 1.2 Tce 130 cp prin rabla undeva la 12150 euro varianta Life si Zen cred ca e cu 1000 euro mai mult (5000 euro vin din leasing sau credit)
Sh: Laguna 3 1.5 dci 2012, 130k km de aici la 7000 euro
https://www.autovit.ro/anunt/renault-laguna...orm#xtor=SEC-81

sau Laguna 3 2.0dci 2013 130k km https://www.autovit.ro/anunt/renault-laguna...orm#xtor=SEC-81

Merg preponderent in oras 80% , undeva la 12-15k km / an.

Daca aleg cu inima: as alege Laguna 3 , ideal tot 2.0dci 130-150CP
Daca aleg rational: ar trebui sa aleg Megane-ul chel.

Trebuie tinut cont si de pretul de revanzare peste 3 ani, posibile accidente (megane-ul va avea casco, laguna nu), intretinere.
sserban22
Nu inteleg de ce vrei sa vinzi actuala masina care este peste ce ti-ai propus sa iei ca dotari. Eu nu as vinde o masina doar pentru anul fabricatiei, nu mai vorbesc ca in cazul celor doua L3, acestea au filtru de particule care da batai de cap la km multi, meganul insa e o masina total noua si zic eu ca merita ca si upgrade, daca il iei dotat.
danyhhh
Si eu as inclina spre Megane. Chiar daca poate nu ofera acelasi comfort ca si Laguna totusi e NOU si isi va dovedi avantajul peste vreo 5 ani cand Lagunele respective vor avea 10 ani aproape si vor incepe sa sune\bata etc.
madhorsefuzzy
Ce problema are Laguna 3 actuala? Consumul? Dimensiunea mare pentru oras?
zeus85
"Masina actuala" am dat-o deja.
Din cauza vechimii, ar fi urmat sa ceara ceara bani cate un pic, iar consumul da, era maricel in Bucuresti, undeva la 15-17% dar nu ma deranja prea tare.
Cu marimea nu am avut probleme smile.gif nu ma deranjeaza sa parchez un pic mai departe unde gasesc loc destul.
mannick
Daca masinile ar fi din Romania, cunoscute/cu istoric usor de verificat, ar merita sa te gandesti la ele, dar nu sunt. M4 130 Tce este perfect pentru oras (benzina, motor agil si relativ economic, dimensiune potrivita pentru trafic urban).
meg2s
wacko.gif 15-17% urban? de ce? scria 2.0 dci pe ea si megrea cu benzina? sau mergea doar intre 3000 si 4500 rpm? Eu ma duc in 7-8 l/100km cu masina din semnatura cand e cel mai urat trafic in Bucuresti. (ca acum de Paste biggrin.gif )
Hai inca 20% in plus ca e motorul mai mare si inca 10% ca e mai grea masina... deci pot sa-mi explic un consum in jur de 11-12 la acea masina. Dar pana la 17 mai intra un diesel mic... (eu am acum mixt 5.2 cu vreo 50% urban).
Of course ca M4 1.2TCe nou in defavoarea lagunei din 2013. Asta daca nu esti fan diesel pana la moarte... (oricum ai optiuni foarte faine diesel pe M4, deci si aici tot M4 nou recomand). Cu siguranta ca dupa ce se lasa motorul putin, scoti cu benzinarul de 1.2 in Bucuresti sub acel 15-17 de pe Laguna diesel fara sa mergi 'ECO'.
zeus85
Atat sugea in Bucuresti...drumuri scurte la ore de varf 8:30 si 6 seara, semafoare multe smile.gif
Am si clio 4 1.5 dci care consuma cat zici tu.

Oricum, am apucat acum 30 de min sa fac un drive test la cobalcescu cu megane 1.6 dci 130cp intens (1.2 tce 130 se daduse cu ora inainte sa vin eu ,zic ei) .Saptamana viitoare ar trebui sa promeasca un 1.2 tce pentru drive test.

Am pipait si o varianta zen in show room si nu pare atat de rea smile.gif ar fi in compromis acceptabil pe partea de confort.

Ramane sa ma dumiresc si cu motorul tce.
meg2s
Cu riscul de a ma repeta, am mai spus asta pe alt topic:
Renault Romania da dovada de multa, multa neseriozitate in privinta ofertelor de benzinare la M4. Oare ei nu arunca nici un ochi pe acest forum? Ca e un feedback foarte important pentru fabricant...
Pe pietele vestice exista 1.2 TCe atat manual cat si EDC7 in varianta Intens. De acord, marketingul lor a decis sa separe pietele vest-est din motive de valoare a pietei si exigente/preferinte clienti.
Totusi, la noi in est gasesti 1.2 TCe EDC7 pe Sedan Intens nu numai in Turcia (care le produce), dar si in Bulgaria - care fie vorba intre noi este o piata mai slaba decat cea romaneasca. (comparati PIB-ul de curiozitate)
In Romania insa, dealerii anunta ca nu vom vedea 1.2 TCe pe Intens. Cei ce doresc benzina au doar (modestul) 1.6 115cp la Sedan si 1.2 130cp la Hatch/Estate, insa doar Life si Zen. Adica au pierdut din start bordul digital, Multi-sense-ul si ambianta luminoasa care au in mod evident farmecul lor si atrag oarece clienti.
Deci nu glumeam cand spuneam ca vom vedea probabil Megane Sedan Intense 1.2 TCe EDC7 noi-noute cu numere de Bulgaria si cu romani la volan. Daca se poate cu rebuturile Europei, se poate si cu masini noi...
DragosCatalin
Eu luam Sce Intens daca era, asa rămân la Zen... si fara rabla...
RM4SI
zeus85, daca-ti permiti si nu te chinui prea mult cu imprumuturi, rate, etc. cumpara masina noua. Pe rabla am pus si eu o baza de 8000 lei cand am comandat sedanul, dar ghinion de nesansa : a venit dupa o luna si nu am vrut sa stea masina prin parcul dealerului inca o luna jumatate, asa ca rabla s-a dus dracului si am scos din buzunar inca 2000 eu. Acum am ramas pe cap si cu M2 avariat (reparatia costa in jur de 2000 eu, deci nu mai repar) si mai trebuie inca o masina pentru fataiala copiilor. Unde vreau sa ajung : un Clio sau un Megane 2 bun dar cu kilometrii intre 100k si 225k si vreo 10 ani costa intre 2500 si 3600 eu. Loganul are o oferta de nerefuzat. Cu rabla si cu reducerea lor, 6400 cu aer conditionat,esp,asr, geamuri electrice fata etc. Motorul este de 1.0 l, ideal pentru fataiala si oras. Pai decat 3600 eu, 10 ani si 100k km nu mai bine o masina noua ? Repet: daca poti evita masina sh ! Daca nu vrei sa repari masina ta veche de ce vrei sa repari masina altuia wacko.gif ?
madhorsefuzzy
Nu este mai rentabil 1.5 dci 110 cp cu rabla decat 1.6 sce fara rabla?
DragosCatalin
Poate ca este. Dar prefer benzina...nu vreau sa mai intru in discutii diesel vs benzina. Prefer un motor clasic fara alte batai de cap. O sa aleg intre sce si tce, dar cel mai probabil raman la sce din cauza problemelor de la motorul tce...nu vreau sa imi bat capul prin service cu masina cum ca mananca ulei sau a picat turbina, etc..
RM4SI
Corect, nu trebuie sa ne contrazicem in discutii diesel vs benzina. Fiecare are un motiv sau placere pentru alegere. Despre 1.6 singurul lucru pe care-l stiu, este ca are un consum mai marisor. Acum poate lucrurile au evoluat si stau altfel. Alege ce crezi tu ca ,,te aranjeaza".
DragosCatalin
Sincer consumul nu este atat de important la ceea ce caut eu. Nu fac foarte multi km anual. Ma intereseaza doar fiabilitatea masinii, sa nu umblu cu ea prin service toata ziua, doar de asta imi cumpar masina noua, daca aveam timp de reparat la ea toata ziua luam second. La 17.500€ luam masina second mult mai dotata decat Megane, dar nu vreau. Acum na' fiecare cu parerile si cu preferințele lui...eu zic sa le stapanim sanatosi si la mai multi km fara probleme!! Doamne ajuta!
Bejenaru Ionut
DragosCatalin de ce nu tragi un ochi si pe la vecini? Si aici ma refer la toyota, hyundai. Ei inca mai au in oferta motoare clasice, aspirate.
DragosCatalin
Am fost si la ei, sincer hyundai e mult sub renault. Cel putin impresia asta mi-a lasat-o hyundai. Luasem in veder chiar si mazda, dar nu ma atrage nimic cand o privesc sau ma urc in ea..toyota nu am testat. Vw, skoda, opel si ford nu ma incanta (mi.au trecut prin mana si am ramas cu un gust amar), ford cu rugina, vw cu turbina, injectoare, distributie, opel, pompe de ulei etc..skodele sunt mai ok, dar octavia nu cred ca merita 20.000+, si toate sunt destul de urate la design fata de megane. Nu stiu ce sa zic... am pata pusa pe megane sedan smile.gif)) Singurul fara probleme pana acum e loganasul asta care nu m-a dezamăgit absolut deloc, in afara câtorva puncte de rugina merge ca uns. Punctele astea de rugina m.au facut sa refuz Dacia de data aceasta, pe langa lipsa unor motoare mai potente pe benzina. Maine ajung in București, sper sa gasesc saptamana viitoare un sedan sce de test...pana atunci, va doresc tuturor un Paste fericit alaturi de familie, prieteni si de masinutele voastre!! 🍻🍻
cj98czh
si de asta iti alegi tu cel mai urat megane ... adica sedanul turcesc ... care intotdeauna a fost inferior .. ma rog banii tai alegerea ta ..

vb. de motoare potentedaca le pot spune asa celui de 1.6 16 exista si pe dacia ... ca tu ala il vrei, chiar daca acum este de nissan ...
DragosCatalin
1. Nu inteleg de ce aveti impresia ca masinile facute in turcia sunt proaste. Nu mai intru in detalii si exemple pt ca nu are rost. Am mai spus o data si nu ma mai repet.
2. Motorul de 1.6 nu mai exista pe dacia decat pe duster.
3. 🍻
mars
Ba da, exista diferente, masinile pentru piata estica (adica sedan, ca numai noi suntem innebuniti dupa porcbagaj) au diverse chestii care te duc cu gandul la low cost. Si asta inca de la primele Megane, culminand cu Clio Symbol si Fluence. Am avut Megane II Privilege si a venit fara capac motor, display pentru usi deschise d'ala chior, ESP nu era nici macar optional, nu mai zic de senzori de presiune si multe alte chestii care, pentru piata vestica, se puteau pune. Nu zic ca turcii nu fac treaba buna, dar degeaba linia de asamblare e moderna, daca ordinul pe unitate e unul: "ieftinache" wink.gif.

Iar comparatia cu Laguna nu are niciun sens, evident. Vorbim de clase diferite. Vreti fiabilitate? Logan benzinar, cat mai chior.
DragosCatalin
QUOTE(mars @ 16 Apr 2017, 06:25)
Ba da, exista diferente, masinile pentru piata estica (adica sedan, ca numai noi suntem innebuniti dupa porcbagaj) au diverse chestii care te duc cu gandul la low cost. Si asta inca de la primele Megane, culminand cu Clio Symbol si Fluence. Am avut Megane II Privilege si a venit fara capac motor, display pentru usi deschise d'ala chior, ESP nu era nici macar optional, nu mai zic de senzori de presiune si multe alte chestii care, pentru piata vestica, se puteau pune. Nu zic ca turcii nu fac treaba buna, dar degeaba linia de asamblare e moderna, daca ordinul pe unitate e unul: "ieftinache" wink.gif.

Iar comparatia cu Laguna nu are niciun sens, evident. Vorbim de clase diferite. Vreti fiabilitate? Logan benzinar, cat mai chior.
*


Ia uita.te tu la megane sedan si la hatcback sa imi spui daca exista ceva in plus pe hatch decat pe sedan. Cele 3 echipari de la renault sunt identice pe absolut toate modelele. Si uita.te putin pe orice forum renault sa vezi ca mai multe probleme au fost pe hatch decat pe sedan. Chestia asta care o zici tu, este exact ca mitul "dacia face masini mai bune pt nemti decat pt romani", total fals!!!! Iau sedan nu pentru portbagajul mai mare ( daca vroiam asta luam estate) ci pentru aspect. Imi place mai mult cum arata sedan...na' fiecare cu gusturile lui..

16 Apr 2017, 09:11:
QUOTE(RM4SI @ 16 Apr 2017, 08:59)
Dreptate mare are colegul. Naspa sedanul de la M4, atat de naspa incat dupa 11 ani cu turcul de M2, acum am de 2 saptamani turcul de M4. Cumpara un sh german, un Golf de vreo 100k (obligatoriu sa-l conduci cu gluga in cap), sau chiar un bemveu ca-l gasesti la pret bun la peste 200k si inauntru zici ca-i nou, doar ca miroase putin a b....... neamtului,  sau chiar masina din semnatura lui, ca a dat un pret bun pe ea la sh. Offf strugurii ! Paste fericit !
*


Mda...Un Paste fericit si Hristos a înviat!
aba81
eu am avut ocazia sa vad in showroom megan IV sedan alb cam cu tot ce se poate pune pe el si vreau sa spun ca m-a impresionat. chiar sunt ok finisajele.
mars
Alb? Wow, masina suprema. Eu ma retrag din discutie. Vad ca voi vorbiti de "struguri", si n-as vrea sa va zic ceva de "sofran" fix in ziua de Paste.
speedman
colegul vb de alb nacre (metalizat) si arata foarte bine masina...depinde de gusturi
aba81
greseala mea....nu voiam sa pun accenttul pe culoare...ci pe dotari care sunt destul de bune.
zeus85
Cine a condus sau are 1.2 tce pe megane hatch sa isi dea cu parerea despre dinamica si consum?
Am vazut pe youtube prezenarea la turatii pt motorul asta dar era pe kadjar. Care e diferenta de greutate intre kadjar si m4 hatch? Pe partea de aerodinamica m4 clar o sa aibe in plus.
DragosCatalin
RM4SI Like share subscribe! 🖒
mars
Am o vaga senzatie ca in curand va fi taaare curat pe aici wink.gif.

16 Apr 2017, 20:29:
QUOTE(DragosCatalin @ 16 Apr 2017, 09:10)
Ia uita.te tu la megane sedan si la hatcback sa imi spui daca exista ceva in plus pe hatch decat pe sedan.
*



Bose? Nush, numa'ntreb.
aba81
QUOTE(RM4SI @ 16 Apr 2017, 19:40)
Greseala ta ? Ma gandesc ca este Pastele si vrei sa te comporti crestineste. Nu, nu este greseala, este gustul tau si cu asta basta.
*


nu mi-au placut masinile albe niciodata sa le am drept urmare sunt la a doua masina cu nuanta albastra smile.gif. Greseala pt ca nu trebuia sa mentionez culoarea si dat nasterea unei interpretari subiective. Oricum era singurul sedan full options si ala mi-a ramas in minte. Daca ar fi fost nuanta aia de maro care apare si in catalog atunci as fi spus ...da e culoarea care mi-ar fi placut smile.gif. Ei...abia acum se poate spune ca ar fi fost maro pe gustul meu.
mars
Mno, vezi imbratisare.gif?

On topic: are sau nu Bose sedanu'?
RM4SI
QUOTE(mars @ 16 Apr 2017, 20:04)
Am o vaga senzatie ca in curand va fi taaare curat pe aici wink.gif.

<span class='edit'>16 Apr 2017, 20:29:</span>
Bose? Nush, numa'ntreb.
*


Excelent. Discutia se poarta pe fondul calitatii constructive sedan vs hatchback si tu vrei sa te remarci cu o intrebare puerila : ,,de ce are un casetofon mai bun in optiune ?"
aba81
din cate stiu nu are optiune de Bose. Cel putin cand am fost eu sa cumpar si am studiat brosurile dar nu garantez ca sunt vreo 6 luni de atunci.
RM4SI
Exista in varianta cu tableta.
mars
Pai eu cred ca despre dotari era vorba. Deocamdata nu am auzit sa faca Reno vreo grozavie, cum a facut cu Megane III, alea din Turcia avand o platforma usor diferita. Am si zis ca linia de asamblare din Turcia e (poate cea mai) moderna si nu contest calitatea constructiei.

Cred ca am mai vazut prin configurator si tapiterie diferita la hatch Intense, ceva cu piele ecologica si velur, si or mai fi si altele. Deci, ca sa ii raspund (din nou) colegului care intreba mai sus, se pare ca niste mici diferente sunt. Iar Bose mi se pare una mare, nu mica wink.gif.
aba81
si eu aveam impresia ca se discuta de calitatea constructiva nu de optiuni. Eu am optiune Bose pe GT si vreau sa spun ca este sub asteptarile mele. Dar aici pot interveni multe aspecte care nu au rost sa fie detaliate aici pentru ca tine mai mult de posibilitatile hardware ale rlink-ului (felul si calitatea constructiva a dac-ului pentru o procesare optima a sunetului).
mars
Unde e vreo referire la calitatea constructiei? In schimb, pe renault.de nu gasesc sedan. Nici pe renault.fr. Am un déjà vu wink.gif.
xcss
QUOTE(RM4SI @ 16 Apr 2017, 20:40)
Am studiat cu atentie postarile celor care tot inteapa pe ocolite pe cei care au sau doresc un Megane nou. Majoritatea covarsitoare de 99.99% sunt frustrati de potenta altora de a-si achizitiona un model de la Renault care arata bestial si care da clasa in momentul asta masinilor mult mai scumpe.
*


Vă rog eu frumos, dacă faceți curat, păstrați replica asta wub.gif
RM4SI
Care este problema deranjanta ?
mars
OK, vad ca treaba devine serioasa si nu e cazul. O poti lua ca pe un pamflet. Eu chiar ma bucur ca sunt oameni atat de atasati de marca asta, asa cum si eu ma consider. Si am trecut si eu prin "exuberanta" unui Megane II nou, apoi m-am lamurit, incet-incet, ca nu'i chiar racheta si ca Reno are alte conceptii despre piata din Romania. Sper sa nu fie asa si in cazul Megane IV.

Comparatia cu Fluence o fac pentru ca exact tipul asta de discutii au aparut cand s-a lansat si au aparut posesorii pe forum. Pana la urma, toti avem Reno, care, chiar daca arata sau nu "bestial", e o masina ieftina si e putin fortat sa zici ca da clasa unor masini mult mai scumpe.

Dar, pana la "b....... neamtului" e cale lunga, nu crezi? Poate unii nu isi permit altceva decat o masina SH. Sau poate ca nu le vine sa dea o gramada de bani, dar isi doresc totusi masini mai puternice, din alta clasa sau cu platforme mai performante. Poti sa-i condamni? Poti sa-i privesti de sus doar pentru ca nu au o masina noua? Eu zic ca nu.
icsfails
La fel cum nu poti sa te caci in gustul omului si sa spui ca doar parlitii de romani prefera sedanul, ca deh, are "porcbagaj". Mie de exemplu nu imi plac dricurile de nici un fel, iar hatch mi-as lua doar RS sau ceva similar biggrin.gif
mars
Ideea era ca sedanul se face strict pentru ca exista cerere pentru tipul asta de caroserie, mai ales in tarile estice. Daca ni se trage sau nu de la Dacia 1300, nu stiu. Si da, inainte se carau porci in portbagaj, asa era viata smile.gif.
RM4SI
De exemplu : nu da in momentul asta clasa actualei Octavia la cum arata interior, exterior, consum si dotari. Sigur da pentru ca am testat. Si costa mult mai mult. Si daca a-ti afla ca un prieten apropiat este disperat ca atunci cand ploua are vreo 2 cani de apa in portbagaj si stopul dreapta spate aburit, iar spalatorul de parbriz nu mai poate sa fie folosit pentru ca un furtun care trece prin bord a iesit duntr-un teu si arunca apa pe unde apuca iar solutia este demontarea bordului ? Deci ? Respect optiunile celorlalti care prefera o masina produsa de alt constructor sau una sh din motivele lor, dar nu sunt de acord sa aduca argumente aiurea si sa tot spuna ca este gresita alegerea noastra si sa insiste in treaba asta. Da, iubesc marca asta pentru ca in 11 ani si vreo 225k de km. eu nu am stiut ca am masina din punct de vedere al problemelor. Dar regula a fost clara : service, nu in curte pe butuci si nu neaparat service de marca. In 11 ani doar un singur mecanic a pus mana pe masina si chiar daca nu aveam probleme la 6 luni se urca pe rampa pentru verificare. Eu inchid aici discutia pentru ca scopul nostru este sa ne ajutam reciproc in rezolvarea problemelor pe care le avem la masinile noastre.
mars
Cu Octavia ai dreptate. Revenind la Reno, eu nu critic alegerea voastra, doar constat abordarea producatorului cu privire la pietele similare Romaniei, lucru evident de 20 de ani. Si nu numai la Reno: unii zic ca nici Jetta nu'i chiar Golf, iar de sinistrele Fabia sedan sau Pejo 206 sedan nici nu vreau sa amintesc. Clasele mica si compacta pur si simplu nu se cer in varianta sedan, mai putin in anumite tari.

Ar fi fain sa apara si un Megane sedan GT, cu 4Control etc. Pe Laguna s-a putut, pe toate cele trei caroserii.
sagetator
QUOTE(RM4SI @ 16 Apr 2017, 08:59)
Cumpara un sh german, un Golf de vreo 100k (obligatoriu sa-l conduci cu gluga in cap).....
*


Cata dreptate ai la faza cu gluga! radmasa.gif
Am crezut ca numai in partea asta de țară avem astfel de fenomene. laugh.gif
(Scuze de off topic, dar nu m-am putut abtine. Detest prostia, poate de aceea. Cheers!)
bengabius
QUOTE(mars @ 16 Apr 2017, 22:33)
Ideea era ca sedanul se face strict pentru ca exista cerere pentru tipul asta de caroserie, mai ales in tarile estice. Daca ni se trage sau nu de la Dacia 1300, nu stiu. Si da, inainte se carau porci in portbagaj, asa era viata smile.gif.
*



Sa nu uiti de Australia la tarile estice.....ar intra la aceste tari chiar si USA....dar na, noi suntem europeni occidentali verzi si radem de cei cu "porcbagaj".
Btw, cand va referiti la "turcisme" luati in calcul si "cea mai vanduta masina din lume"? O comanda ptr Toyota Corolla facuta in orice parte a Europei(de comanda vorbesc) va va aduce in fata portii o masina ansamblata ghici unde?

Suntem inca departe de puterea de cumparare a occidentalilor care isi permit sa mearga cu hatch-ul la serviciu(fiecare membru al familiei) si cu break-ul sau sevenseater-ul in concediu....
mars
Bine ca v-ati cramponat intr-un cuvant. Nu, dragilor, Reno rade de noi smile.gif. Iar treaba cu Australia si SUA... ma abtin, la ce cultura (auto) au aia. Sa nu uitam si America de Sud, unde Megane I (unu) sedan s-a vandut pana in 2010.

Dar, cum spunea colegul RM4SI, scopul e sa ne ajutam, nu sa criticam. Nu strica nici un avertisment pe ici, pe colo, la cate "glume" face Reno, mai ales cu masinile mai noi (a se vedea ariile Captur, Kadjar, chiar si Megane - nu neaparat probleme tehnice, cat o mare varza cu dotarile).
RM4SI
Bun. Atunci sa fim constructivi si sa lasam disputele !
papa_mulo
QUOTE(mars @ 16 Apr 2017, 22:07)
Unde e vreo referire la calitatea constructiei? In schimb, pe renault.de nu gasesc sedan. Nici pe renault.fr. Am un déjà vu wink.gif.
*



E doar o decizie a renault romania sa nu puna optiunea bose pe sedanul intense.
Pe renault.de nu o sa gasesti sedanul, insa nici bose ca optiune pt intense. Ca asa a decis renault germania... ca nu vrea sa vanda sedan, iar daca vrei bose trebuie sa dai banu in plus pt un bose edition. La noi nu au adus bose edition si au bagat bose ca optiune pt intense, dar nu si pe sedan...nu ma intreba de ce. La fel, la noi ledurile sunt standard pe intense, in de sunt optionae si costa klumea...e doar joaca din butoane.
Esti pe o pista falsa, nu exista diferente de calitate intre sedan si hatch la generatiile 2 si 4. Si pui aiurea gaz pe un foc aprins la fel de aiurea...
Poty
Un moderator ar trebui sa stearga vreo pagina din ce s-a vorbit aici, majoritatea e off topic, din 2 pagini nu am vazut nimic intre 1.2 tce si 1.5 dci de pe laguna.

ON: Am un Megane hatchback cu 1.2 Tce de 130 si pot sa spun ca motorul e foarte sprinten, pentru oras e excelant a 2-a si a 3-a iti infige bine capul in tetiere. Motorul se aude foarte bine intre 3000-4000rpm. La drum lung e oarecum econimic la 130 pe autostrada ai cam 7% uneori si sub 7, depinde de inclinatia drumuli. La 90-100 ai in jur de 6.2-6.4 consum. In 2200km(cat are masina) am un consum mediu de 7.4(Cu mers in oras, a2-a si a treia de obicei schimbat la 4000rpm, a 1-a de obicei schimbat la 2000-2200 si mers in afara cu 110-120) Legat de depasiri, poti sa le faci lejer in orice treapta, desi nu recomand sa faci o depasire in a 6-a cand ai sub 100km/ora sau 2000rpm. Per total, motorul trage foarte bine pentru caroseria hatchului. Masina e un ZEN "adus de afara"(am luat masina de pe stoc) adica pe langa tot ce are zenul mai am si cateva optionale pe care le poti lua doar daca ai Echiparea intense
DragosCatalin
Ce ai in plus pe zen care este doar pe intense? Mersi!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.