Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sfat achizitie Megane III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57
grn
Buna ziua,
Revin cu un nou topic deoarece cel deschis de mine anterior s-a aglomerat.
As dori daca se poate un sfat. Doresc sa achizitionez un autoturism Renault Megane 3.
Ce-am gasit pana acum:
1. Am gasit unul la reprezentanta Serus, dar pana sa-l achizitionez s-a vandut
2. Am gasit un Megane 3 Coupe 1.6 in Brasov la 6000 euro. Masina este achizitionata in februarie 2013 de la Euro-Motor (al doilea proprietar), aceasta a fost recuperata din leasing, primul proprietar in 2009. Masina se prezinta bine dar ceva mi se pare suspect. Nu inteleg de ce actualul proprietar a intarziat 3 luni cu ITP-ul. Am atasat si o poza aici: http://imgur.com/ZeJvS7k. Numai mie mi se pare suspect ca "a uitat" 3 luni sa-si faca ITP-ul?

Astept sugestiile dvs. Multumesc!
alexniculescu
6000 euro !? nu ti se pare un pret suspect de mic ?
ali3n_cop
Nu e putin, e un benzinar din 2009 in doua usi si probabil cu putine dotari. @grn, daca doresti neaparat coupe, vad ca este una care are si gpl si pretul e ok. http://www.autovit.ro/renault-megane-C31264193.html

O poti duce la reprezentanta ca sa o verifici.
grn
Nu doresc neaparat coupe. Caut doar sa fie cumparata de aici. Desi pot pune o cunostinta sa-mi aduca din regiunea Paris nu sunt adeptul masinii din strainatate.
Am vazut masina aceea si eu, dar din pacate are GPL pus pe ea. Pentru mine este un mare minus acest lucru. Tine doar de parerea mea, sa nu fiu inteles gresit. Masina din Brasov nu are GPL si are aceleasi dotari, dar cum am zis, suna ciudat faza cu ITPul. Nu am mai auzit sa uiti 3 luni sa-l faci. Asa ca probabil pica si varianta aceasta.
ali3n_cop
Pai e simplu, nu a folosit masina o perioada sau a vrut sa o vanda si de aceea nu s-a efectuat itp-ul. Nu vad nimic anormal. Eu am stat si 6 luni fara itp pentru ca nu am avut nevoie de masina.
adytym
pai daca a fost pe leasing , a fost recuperata si a stat masina o perioada , probabil , perioada in care a si expirat itp-ul, iar cand a fost vanduta sa facut si itp-ul

4 Jan 2014, 22:47:
uitat-te in carte vezi in ce perioada a fost inmatriculata de al 2-lea proprietar

4 Jan 2014, 22:48:
exista si varianta sa fi fost avariata , perioada in care masina nu a circulat
grn
Multumesc de raspunsuri. Masina a fost achiziononata si inmatriculata pe al doilea proprietar in februarie 2013. ITPul a fost expirat in perioada iunie-septembrie 2013 deci cand masina era deja la al doilea proprietar.
La acest lucru m-am gandit. Sa fi fost avariata si sa fi facut ITPul dupa ce aceasta a fost reparata.
incepator2
Salut grn,

Cu scuzele de rigoare iti spun ca eu am cautat acelasi lucru ca si tine si mai mult de atat, eu am luat-o pe cea de la serus. Mai exact de la serus ploiesti. Am cautat destul de mult aceasta marca si acest model, in special pentru unele optiuni si dupa 3k km in 3 saptamani de cand am luat-o pot sa spun ca sunt destul de multumit.

Nu ezita sa cauti, dar la coupe-ul 1.6 + gpl eu unul am avut o retinere pentru ca mi s-a parut a fi un soi de samsar vanzatorul, plus ca reviziile nu sunt facute la reprezentanta si din cate stiu nu sunt trecute nici pe cartea service.

Ne auzim maine sa iti mai dau cateva idei.
B-07-UWA
De ce spuneti asa, eu am m-am chinuit aproximativ 2 luni jumatate sa vand masina din semnatura un Megane 3 1.6 16V varianta Dynamique (2009) modelul spaniol, la pretul de 5800 EUR (la care s-a mai adaugat timbru de mediu aproximativ 800 EUR) , masina avea 48.000 km pe bord plus noului proprietar i-am oferit si un set de cauciucuri de iarna Michelin Alpin........ Masina a fost achizitionata de noua din reprezentanta fiind primul proprietar ! Asa ca nu va mai mirati asa de mult, ca cer 6000 eur pe un megane si ca-i suspect !
Modus
Recomand fara niciun dubiu aceasta masina http://www.autoeuropa.autovit.ro/renault-m...-C31784843.html

B-07-UWA
QUOTE(Modus @ 9 Jan 2014, 11:28)
Recomand fara niciun dubiu aceasta masina http://www.autoeuropa.autovit.ro/renault-m...-C31784843.html
*




Cand o sa i-a banii aia pe ea, sa ne anunti si pe noi....eu am vandut o masina asemanatoare cu kilometri mai putini, mai dotata , cu tot cu timbru de mediu in total 6600 EUR si aia cu chiu si vai cu mare tiganeala..........Deci proprietaru persoana fizica/dealer auto mai trebuie sa scada serios din pret ca sa o poata vinde.....
Modus
doar ca masina ta era fabricata in 2009, cea postata de mine e fabricata in 2010, ceea ce conteaza
B-07-UWA
QUOTE(Modus @ 9 Jan 2014, 12:52)
doar ca masina ta era fabricata in 2009, cea postata de mine e fabricata in 2010, ceea ce conteaza
*




Da,dar masina prezentata de tine are aproximativ 20.000 km in plus, nu are volanul imbracat cu piele, nu are jante din aliaj, nu are in oferta 4 cauciucuri de iarna aproape noi din cate pare din poze e modelul turcesc . Plus inca un amanunt interesant este ca nu scrie daca are platit timbrul de mediu. Deci trage si tu cateva concluzii logice si vezi daca ala e pretul corect. Normal ca proprietarul pune un pret cat mai mare ca sa aiba de unde sa scada, dar ti-am zis din proprie experienta ca fost vanzator de astfel de masina iti pot zice ca am ramas ''neplacut surprins'' cat de greu am putut sa vind o masina care nu avea absolut nici un viciu ascuns....
Laurentziu83
Eu de aia o voi tine pe a mea pana in 2019...E pacat sa o dau la 1/3 din valoarea ei de noua dupa 4 ani si 56000 de km, inca mai miroase a nou inauntru.
Ma asteapta si pe mine 700 de euro in noiembrie, cand termin leasingul.
Sunt curios cum va incepe lumea sa recaroseze masini, in cazul in care platesc taxa de poluare si ajunge masina sa faca vreun accident ulterior si iese dauna.

La fel am patit si cu Symbol-ul anterior, in 2 luni am primit 2 telefoane, pana la urma am dat-o prin cunostinte.
B-07-UWA
Problema mare este,ca piata auto e invadata de masinii trucate la maxim marea lor majoritate,si romanu gandeste ca i-a la 7.000 eur un diesel TDI,cu I-rosu , '''full options'' mai putin piele , cu 100.000 km masina ca a fost masina de pensionarii , hai sa fim seriosi, asta-i problema mare defapt si de drept....
b76bgaarh
plus ca masina aia pusa de modus e kktul turcesc low cost. dar na multi atehnici nici nu vad/inteleg diferentele.

bafta.
Laurentziu83
Low-cost sau nu, nu prea am vazut la Megane 3/Fluence sa mai aiba multitudinea de probleme pe care le avea predecesorul. Ca nu are 6 trepte precum spaniolul sau ca are materiale mai slabe la bord, pe unii poate nici un intereseaza, important e sa-i duca din A in B si in concedii in siguranta si cu putini bani.
ali3n_cop
Eu nu am avut parte de nici o oferta atunci cand am luat-o. Dupa 3 ani juma'. pot spune 100% impacat, ca a fost cea mai proasta alegere pe care o puteam face la momentul respectiv. Mai aud unii pe aici care iti sar la gat cand iti spui parerea despre un model anume si arunca vorbe de genul "este a ta un caz mai aparte sau nu te poti lua doar dupa problemele de la masina ta" dar e total gresit, parerea mi-o cladesc in urma experientelor traite la volanul mizeriei pe care o conduc acuma si care sta numai pe la garantie luna de luna. Mezym, calculul acela pe care l-ai facut tu si la care suma totala a ajuns intre 11000-11300 euro, a fost cat de cat modest dar in urma experientei mele unice cu "epava" actuala si ajungand la concluzia ca este o masina biodegradabila din toate punctele de vedere, valoarea ei reala de noua nu trebuia sa sara de 8000 eur.
Mi-a placut totusi ce a scris ssilviu despre calitatea modelelor dupa 2007, e mai mult decat adevarat, din pacate.
SorinCT
QUOTE(ali3n_cop @ 14 Jan 2014, 00:04)
Mai aud unii pe aici care iti sar la gat cand iti spui parerea despre un model anume si arunca vorbe de genul "este a ta un caz mai aparte sau nu te poti lua doar dupa problemele de la masina ta" dar e total gresit, parerea mi-o cladesc in urma experinetelor traite la volanul mizeriei pe care o conduc acuma si care sta numai pe la garantie luna de luna.
*


Asta pentru ca unii oameni nu sunt capabili sa recunoasca atunci cand au facut o greseala. Nu spun ca a facut cineva o greseala cumparand Fluence sau Megane dar fanatismul unora e absolut hilar. Ii vezi ca se agita sa iti demonstreze cum de fapt esti tu de vina sau nu s-au aliniat stelele si n-ai avut noroc. E fix genul ala de om care isi cumpara un banal sul de hartie igienica si iti explica 30 min de ce e cel mai bun chiar daca ii aduci contra-argumente valabile. Poate sa fie de un micron grosime stratul de hartie, tot e cel mai bun si esti tu mai fraier ca nu stii sa te stergi icon_mrgreen.gif
Comparatia e fortata dar valabila. Incercati sa nu luati in seama oamenii astia si sa va bazati pe propria experienta si pe persoane de incredere atunci cand vreti sa faceti o achizitie importanta ca un autoturism.
Daca va apucati sa cititi forumurile dedicate va vine sa mergeti urmatoarea zi la reprezentanta sa luati masina si in drum spre casa iti dai seama ca nu e poleita cu aur cum o lauda unii.
pavilion8373
Se vb mult pe forumul asta la adresa masinilor reno de multe ori aiurea si pe lânga subiect.
Eu am M3 tce din dec 2011. Masina are deja ~52000 km facuti atât in Buc cat si prin tara.
Nu bate ...nu caraie...nu are greieri...nu se exfoliaza...merge impecabil.
Îmi place ca e silentioasa la drum lung, ca se aseaza mult mai bine pe sosea decât barca M2, ca are bluetooth care îmi permite sa vorbesc si sa ascult muzica de pe telefon cu el in buzunar.
Si mai îmi place ca e keyless...ca are scaune încalzite..si ca atunci când ma dau la ea...ajunge instant la 160-170 fara sa gâfâie...
Înaintea sa o iau m-am dat si cu Golf si cu Mazda si cu Ford.
Pe lânga preturile considerabil mai mari masinile alea nu m-au impresionat cu nimic...ba dimpotriva. Golf=ul era scump si zgârcit la dotari, plus ca nu prea aveam loc in el(!), iar Mazda si Ford desi mi-au placut mai mult decât VW aratau naspa (PT MINE) la interior.
PLastice de logan si multa austeritate desi echiparile erau medii si nu ieftine.
Stiu ca "pelea" de reno e o musama mai de calitate insa mie îmi place si o prefer in detrimentul plasticelor tari si insipide de pe marci mai cu pretentii.
Sincer nu mi-a placut masina la început, am luat-o pt ca raportul masina/pret era imbatabil.
Echipare de top cu motor turbo si ceva extra a iesit sub 15000...C4-ul pe care îl urmaream atunci ajungea la 18700 in configuratie similara...de golf nu mai mentionez ca aia sunt cu capu'
Cum sa vinzi frate o compacta de 122 cai cu aer manual si 3 dotari de bun simt si sa ceri pe ea +21000 euro?!
In fine...nu stiu ce au altii si ce experiente au avut insa eu sunt foarte multumit de masina asta!
1.4 tce privilege recomand cu încredere
De fluence si alte platforme configuratii nu stiu si nu îmi dau cu parerea pt ca nu le-am condus/studiat.
mezym
+1 pentru postare.
In proportie de 95% feeling-ul de la volanul unui Fluence nu difera de cel al unei masini ca a ta. Nici cand vorbim de motoare mai slabe ca si cai putere.
Pentru ca pozitia la volan e aceeasi, climatizarea e aceeasi, pilotul si limitatorul sunt la fel. Si tot la fel sunt si cartela cu maini libere, Arkamys-ul cu bluetooth, cotiera, jantele de aliaj, intreg sistemul de franare (discurile de frana au aceleasi dimensiuni), oglinzile rabatabile automat, senzorii de tot felul s.a.m.d..
E important ca posibilii viitori clienti sa stie acest lucru si sa nu se sperie de piticii pe creier ai diversilor insi.
mircea_aq
Recunosc ca am pierdut firul, pe cine incerci sa convingi si de ce esti asa incrancenat ?

Eu am condus 1.9, 1.5 diesel, respectiv 1.4 si 1.6 benzina, toate pe aceeasi caroserie - coupe si feelingul e total diferit in fiecare caz in parte.
ali3n_cop
@mezym, spune asta si celor care sunt satui de drumuri la service. Mai nou pe aria Fluence, vad ca au inceput si diesel-urile sa se duca pe aratura. Nu cred ca e cazul sa mai insir toate hibele. Cred ca amandoi cunoastem persoane care si-au indesat servetele pe la toate incheieturile bordului la marele si maiestuosul Fluans, asta asa ca o mica paranteza.
centurion
Spune-mi si mie care sunt cele 10% diferenta intre masina din semnatura si Megane 2 Estate?

14 Jan 2014, 19:56:
QUOTE(ali3n_cop @ 14 Jan 2014, 17:50)
@mezym, spune asta si celor care sunt satui de drumuri la service. Mai nou pe aria Fluence, vad ca au inceput si diesel-urile sa se duca pe aratura. Nu cred ca e cazul sa mai insir toate hibele. Cred ca amandoi cunoastem persoane care si-au indesat servetele pe la toate incheieturile bordului la marele si maiestuosul Fluans, asta asa ca o mica paranteza.
*


E naspa sa ai probleme la masina si sa nu le dai de capat.
Insa, procentual vorbind, cat % din cei de pe forum reprezinta clientela totala de Fluence? Si dintre cei de pe forum, cat % se plang? Ma gandesc ca daca era atat de varza ca si masina, se afla pe piata si nu ar fi avut vanzari bune.
ali3n_cop
Raspund eu in locul lui, design-ul interior si exterior, cam atat. Din punct de vedere tehnologic, s-au intors in epoca de piatra.
ssilviu
Da, la motorizările noi, diferentele sunt mai mari. Dar majoritatea masinilor vandute sunt cu 1,5 dci si 1,6, care sunt vechi din 2002.
ali3n_cop
Dar eu nu ma uit in curtea celorlalti, ma refer strict la Renault pentru ca lor le-am dat credit in ultimii 10 ani si de fiecare data am fost dezamagit. O mare porcarie invelita in poleiala aurita! Nu a fost model din cele pe care le-am detinut, sa nu petreaca cel putin 40% din timp in service la garantie. Le insir : M1, M2, Laguna 2, M3, Fluence.
centurion
Trebuie sa te uiti atunci cand spui ca tehnologic sunt in urma. Ca sa ai referinta. Sau ca sa faci o comparatie adevarata.

De ce nu vinzi masina si sa iei altceva, daca asta iti scoate par alb?
SorinCT
Spanioloaca' mea implineste la vara 2 ani si n-a avut absolut nici o problema. Singura chestie naspa... e magnet pentru accidente. Ori in trafic ori prin parcare, in permanenta se gaseste cineva sa o boteasca. As indrazni sa spun ca a crescut fiabilitatea fata de modelul precedent dar e pur subiectiva afirmatia.
tatimeu
Alin eu nu cred mai nimic din problemele tale; sau daca problemele sunt reale exista doua posibilitati si anume esti un mare ghinionist ceea ce nu cred ca e cazul avand in vedere ceea ce ai scris referitor la sirul de masini si toate cu probleme multe sau tu pur si simplu iti bati joc de masina si apoi te miri de ce ai probleme cu ea.
ali3n_cop
La fel de gresit cum ai citit numele, atat de gresit ai inteles si tot ce am scris. Cred ca forumul inseamna informatie iar in timp daca cineva de pe aici va avea aceleasi probleme iar eu voi reusi sa le dau de cap, persoana respectiva o sa scuteasca timp, bani si nervi.
Poate imi explici si cum este cu bataia de joc, ca sa stiu ce nu e bine sa-i fac masinii, eu iti insir aici cativa pasi si tu imi spui daca e in regula: o alimentez cu benzina 98 de obicei, o conduc normal, incerc pe cat se poate sa evit imperfectiunile de pe carosabil, o duc numai la reprezentanta pentru orice fel de verificare sau interventie, ii fac reviziile la timp, primeste la fiecare 6 luni cosmetica la interior si exterior. Ce sa-i mai fac, sa o bag in pat cu mine?
tatimeu
In primul rand nu stiu sa citesc nume cu cifre intercalate, deci nu ma intereseaza pana la urma cum trebuie sa-ti citesc numele. Eu consider ca am inteles tot din ceea ce ai scris tu, problema e ca nu cred ceea ce ai scris. Ai enumerat un sir lung de masini si cu toate ai stat prin service. Ei uite eu nu cred ca ai stat cu masinile respective in service pentru ca erau/sunt ele proaste ci pentru ca cineva si-abatut/bate joc de ele.
Eu din 2006 de cand sunt posesor de romb am fost in service doar pentru revizii. Acum la 70kkm si 4ani jumate de folosinta ma pot declara multumit de masina avand in vedere ca nu am schimbat nici macar un bec de semnalizare.
ssilviu
QUOTE(Laurentziu83 @ 16 Jan 2014, 20:38)
la asta de acum am schimbat in 4 ani doar un burduf de amortizor.


Eu in primii 4 ani la a mea nu inlocuisem nimic. Si aveam si 80.000 de km cu ea wink.gif
Marius_Jay
ce va mai contraziceti pe aici, parca nu aveti ce face.

Eu sunt intre aia ghinionisti, si care cel mai probabil vor schimba marca cand termina rata. smile.gif

masina mea are 2 ani jumatate (mai 2011), 44.000 km si a avut pana acum:
- clasicii greierasi care apar de peste tot.
- clasica problema cu volanul, schimbatorul si frana de mana (se cojesc ca dracu), urmeaza sa schimb volanul si schimbatorul a doua oara. Deci e facut din carpa, nici macar din vinilin.
- de noua pierdea ulei din motor. la prima revizie s-a schimbat o garnitura de la baia de ulei.
- rulment dreapta fata
- senzor ABS dreapta fata
- si colac peste pupaza, acum este in service, pentru ca a cazut pompa de frana, si am ramas fara frana in mers (frana slaba).

Da.. stiu sunt ala ghinionist. Dar impresia despre marca ti-o faci dupa experienta. Si cred ca mi-a ajuns.

Marius.
cj98czh
De aici incolo, orice offtopic se sanctioneaza cu 2 zile de pauza fara nici un avertisment!

mezym - atentie la limbaj
ali3n_cop
QUOTE(tatimeu @ 17 Jan 2014, 09:22)
In primul rand nu stiu sa citesc nume cu cifre intercalate, deci nu ma intereseaza pana la urma cum trebuie sa-ti citesc numele. Eu consider ca am inteles tot  din ceea ce ai scris tu, problema e ca nu cred ceea ce ai scris. Ai enumerat un sir lung de masini si cu toate ai stat prin service. Ei uite eu nu cred ca ai stat cu masinile respective in service pentru ca erau/sunt ele proaste ci pentru ca cineva si-abatut/bate joc de ele.
Eu din 2006 de cand sunt posesor de romb am fost in service doar pentru revizii. Acum la 70kkm si 4ani jumate de folosinta ma pot declara multumit de masina avand in vedere ca nu am schimbat nici macar un bec de semnalizare.
*

Fara sa te simti ofensat, dar ultimul lucru care ma intereseaza este faptul ca tu nu crezi ceea ce am scris eu. Iti repet, scriu doar pentru simplu' fapt ca pe viitor s-ar putea sa mai apara asemenea probleme si poate ca nefericitului in cauza o sa-i fie mai usor sa-si rezolve problemele. Ma bucur ca masina ta se simte bine si nu ai avut probleme cu ea, din pacate, reteta succesului nu este valabila pentru toata lumea. Eu iti doresc sa nu treci prin ceea ce am trecut eu pana acuma si sa nu-ti pierzi vremea si banii prin service-uri din cauza masinii.

@mezym, stiu ca a ta face parte din categoria aia fara probleme, ai avut noroc rolleyes.gif ...dar un volan acolo si o distributie pe garantie tot ai schimbat si tu, amortizoarele tale sunt pe la 60% dupa doar 40k rulati, toba finala suna deja a Subaru Wrx Sti, bordul este indesat de servetele Zewa, tetierele si bancheta spate au acel scartait care te unge pe suflet, etc... nu e chiar etalonul calitatii masinuta asta a noastra wink.gif

Ca sfat de achizitie, daca e fabricata in Spania poate ca este ok dar Turcia lasa de dorit.
Laurentziu83
@Marius: cand mai ajung in Galati (probabil la inceputul lui aprilie), te invit la o tura cu Megane-ul sa-i cauti greierasii, ca eu nu i-am gasit.
adytym
eu nu stiu de ce va tot contrazice-ti , probabil sunt personae care chiar au probleme cu masina chiar daca este utilizata in conditii normale .
o masina noua sau chiar si orice lucru nou cumparat ar trebui sa-ti ofere o anumita satisfactie , ca doar pentru aia l-ai cumparat , dar cand toata ziua esti pe la service cred ca nu-ti este de ici de acolo, ca eu unul nu cred ca este vreunul dintre noi care are timp de plimbari toata ziua prin service.
si ca sa inchei, cred ca sunt cazuri izolate cu diferite probleme, mai grave sau mai putin grave dar care deranjeaza, iar padure fara uscaturi nu exista, marea majoritate probail ca suntem multumiti de cea ce am achizitionat .
centurion
QUOTE(ali3n_cop @ 17 Jan 2014, 17:10)
amortizoarele tale sunt pe la 60% dupa doar 40k rulati
*


Asta deja imi greu sa cred ca se poate intampla la o masina luata de noua doar in urma unei utilizari "normale". Ori aveai piese rebut pe ea ori ai folosit-o pe camp.
ali3n_cop
Din pacate se intampla si este destul de trist. Cum a spus si colegu adytm : "nu cred ca este vreunul dintre noi care are timp de plimbari toata ziua prin service"
SimonRobert
Salutari colegii forumisti. Sunt interesat de achizitia unui Megane III Estate si am gasit asta pe autovit http://www.autovit.ro/renault-megane-C32166138.html
Am vorbit cu individul, mi-a spus ca masina are km originali si ca nu a fost facuta nici o revizie la ea pana acum. Merita sa continui tratativele cu el sau sa ma las pagubas?
A zis ca e dispus sa mearga la o verificare in reprezentanta, ca u are nimic de ascuns legat de masina si ca oricum masina mai are garantie pana in feb 2016.

Merci anticipat pt ajutor.
R19/16v
Ai luat si tu un VIN?
lungan
Chiar daca are 100.000 de km, pretul mi se pare bun. Fa-i o verificare tehnica inainte de a o cumpara.
b76bgaarh
elvetia nu are taxa vamala? cum e cu tvaul?
AndreiMR
Adica din 2011 pana acum masina aia n-a vazut un schimb de ulei si de filtre? Daca e asa, nu prea e bine...
SimonRobert
Nu am luat VIN. Se pare ca chiar nu e bine cu revizia, de la service mi-au spus ca daca masina nu are revizia facua nicioada in 3 ani deja nu mai este in garantie, plus ca dupa ce am mai discutat cu vanzatorul si cu serviceul se para ca masina nu are carnet de service. Oricum ar fi renunt la ea, prea multe complicatii pt gustul meu si istoric incert.
AndreiMR
Mai bine. Stiu pe cineva care si-a luat o masina tot asa, fara nicio revizie in 3 ani, cu km putini...si s-a dovedit ca nu a facut deloc afacere buna. Mai bine astepti pana apare vreo masina cu istoric verificabil, sa poti sa iti faci o idee despre cum a fost intretinuta
SimonRobert
Am si eu o intrebare: Oare chiar ala sa fie pretul de achizitie?
Anuntul din RO: http://www.autovit.ro/renault-megane-C32348618.html
Anuntul din afara: http://autoline24.com.ua/polish/preview_ca...rch&view=797201

Anuntul in limba ciudata l-am gasit dupa ce am cautat cu google VIN-ul.


LE: Dupa ce m-am uitat putin pe siteul ala se pare ca masinile vandute in zona aia de pret sunt lovite. Pacat ca anuntul cu meganul nu mai are pozele , sunt tare curios sa stiu cum arata cand a fost luata.

Si uite de aia nu cumparam masini aduse din afara de samsari.

LLE:

[attachmentid=1627934832]
papa_mulo
Pai scrie pe acolo in germana ca motorul nu porneste, ca airbagurile laterale sunt sarite pe dreapta, cele frontale nu...cam asta am inteles, sper sa nu gresesc.
SimonRobert
QUOTE(papa_mulo @ 1 Mar 2014, 14:56)
Pai scrie pe acolo in germana ca motorul nu porneste, ca airbagurile laterale sunt sarite pe dreapta, cele frontale nu...cam asta am inteles, sper sa nu gresesc.
*



Da, asta mi-a tradus si mie google translate, dar crezi ca airbagurile laterale au sarie asa, singure, e clar ca masina a fost lovita.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.