Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA - CEA MAI FIABILĂ MAȘINĂ DIN LUME !
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2
address
Ca și anul trecut, francezii au constatat că Dacia e cea mai fiabilă mașină din lume.
(Acum câțiva ani, au constatat-o și nemții...)

Fără alte comentarii, lăsăm imaginile să... vorbească...

[attachmentid=1628056089]

[attachmentid=1628056090]

[attachmentid=1628056094]

[attachmentid=1628056095]

3 Mar 2017, 11:55:
Un Logan MCV demontat după un rulaj de 100.000 km.

[attachmentid=1628056097]

[attachmentid=1628056098]

Și celelalte modele Dacia, mai noi sau mai puțin noi...

[attachmentid=1628056099]

[attachmentid=1628056100]

[attachmentid=1628056101]

[attachmentid=1628056102]
stolniceanulucian
Fiabilitatea Dacia este foarte buna. Sunt destul de multi oameni care au preferat Dacia dupa un numar nesfarsit de probleme cu alte marci, masini second hand.
O dacie noua cu garantie extinsa de 5 ani te poate scuti de multe batai de cap comparativ cu o masina mai de fite.
espacern
Sunt uni care cauta masina noua si pentru alte calitati diferite de fiabilitate....Confort/Securitate/Dotari.
axabrt
.
Dacia e mijloc de transport. Acu juma de ora văzut un Accident. Logan lovit din lateral.
Prefer un A6 cu toate problemele adiacente.
zanzie
QUOTE(address @ 3 Mar 2017, 11:43)
Dacia e cea mai fiabilă mașină din lume.



E cea mai fiabila din univers. Pacat ca tabla-i facuta din caramizi.
ursul_bipolar
QUOTE(axabrt @ 3 Mar 2017, 19:19)
.
Dacia e mijloc de transport. Acu juma de ora văzut un Accident. Logan lovit din lateral.
Prefer un A6 cu toate problemele adiacente.
*



Daca se poate inmatriculat pe bg, fara dpf si fum gramada la spate. Pai nu e aia cea mai masina???
iulian'71
Chiar sunt mandru de fiabilitatea Daciei, ca roman si fost posesor.
maho
Si io-s mandru de a mea, ca actual posesor. Fiabilitatea se obtine (printre altele) si cu piese, consumabile si manopera (la reparatii) de calitate, mai greu dar nu imposibil de gasit la vechiturile astea, la care tre' sa gandesti tu, nu zmartfonu'.
#Rezist. 04.gif
axabrt
Io s de acord că e fiabila. Dar ce fac cu fiabilitatea când la prima curba luată cu viteza mai mare o ia pe arătură... Sau dacă intră un huidu in mine?

Mașina mai înseamnă și altele în afara de fiabilitate.
Design, stabilitate,siguranță, confort, viteza maxima...La astea pece loc o fi Dacia ?
Serje
Designu si confortu is cam relative, iar masina o conduci in functie de cat poate ea si tot timpu o sa fie alte masini mai stabile si mai puternice...
hepea
Da, Dacia are costuri de exploatare reduse si un pret de achizite mic. Dar toate astea au niste costuri: confort, siguranta, design (de gustibus dar parca toti sutem de acord ca e mai ... din topor).

Chiar ma gandeam la un moment dat sa-mi iau un MCV cu 7 locuri si sa schimb scaunele fata cu unele de Laguna 2. Si daca la confort se gasesc solutii, cu siguranta ce facem? Roll-cage? biggrin.gif
axabrt
Corect
Degeaba nu se strica daca după 200 km ajung la destinație paralizat și fac cate un preinfarct la fiecare depășire. Alooo Dacia , se aude ??

Eee or să vină cunoscători să zică că poți să depășești și cu Dacia.
Le las lor placerea...
Serje
Masina o conduci in functie de ce poate ... amu ca tu te crezi schumahar in dacie sau in opel ... ii doar pb ta, ca sa nu mai zic de paralizat dupa 200km ...
VladSoare
QUOTE(hepea @ 5 Mar 2017, 13:00)
Si daca la confort se gasesc solutii, cu siguranta ce facem? Roll-cage? biggrin.gif
*

Rolcheigiul nu ajută la nimic. Contra lui Huidu nu există decît o singură soluție: masă cît mai mare. Restul e cancan, nu contează dacă ai Dacie sau Haudi, cu un airbag sau cu o sută.
Dacă Huidu s-ar fi izbit bot în bot cu un camion încărcat cu douăzeci de tone de granit, scorul ar fi fost exact invers. sleep.gif

QUOTE(axabrt @ 5 Mar 2017, 13:36)
Degeaba nu se strica daca după 200 km ajung la destinație paralizat și fac cate un preinfarct la fiecare depășire. Alooo Dacia , se aude ??

Eee or să vină cunoscători să zică că poți să depășești și cu Dacia.
*

Păi și ce vrei să audă Dacia? Că-ți dorești un motor de două sute de cai? laugh.gif
Pentru cît costă, trage chiar foarte bine. Dacă vrei putere mai mare, ai greșit marca.
ursul_bipolar
QUOTE(axabrt @ 5 Mar 2017, 13:20)
Io s de acord că e fiabila. Dar ce fac cu fiabilitatea când la prima curba luată cu viteza mai mare o ia pe arătură... Sau dacă intră un huidu in mine?

Mașina mai înseamnă și altele în afara de fiabilitate.
Design, stabilitate,siguranță, confort, viteza maxima...La astea pece loc o fi Dacia ?
*



Iti adaptezi stilulnde mers la ce poate masina si esti cu ochii in patru.
Pe ce loc o fi si cu pretu ahh?
argon
Dacia e fiabila ca e simpla si fara tehnologie, iar inauntru e ca si caruta. Deci, nu se strica nimic ca nu are ce, ar fi culmea sa nu fie macar fiabila, daca altceva nu e.
VladSoare
Fiabilă pe dracu'. La Duster am schimbat două capete de bară în treizeci de mii de kilometri. Unul la cinșpe mii. Și n-am dat în gropi cu ea.
După un an deja era plină de punctulețe de rugină.
Mi s-a ars rezistența care controlează treptele ventilatorului de pe radiator. Se supraîncălzea motorul pentru că nu mai pornea ventilatorul.
La motorașul oglinzii din dreapta mi s-au tocit dinții de plastic și nu se mai putea regla oglinda. Iar la reglajul ăla umblam de trei-patru ori pe an, deci nu era ceva de care să zici că ar fi normal să se uzeze.
Dacia e o mașină cinstită pentru prețul ei, cu care-ți faci treaba. Dar fiabilă? Ce glumă bună! laugh.gif
Noroc cu garanția.
argon
E vina ta ca ao mers prin gropile si liniile de tranvai din Bucuresti. In Germania pe asfalt ca in palma, e fiabila.
espacern
Fiabilitatea din testul francez se refera la problemele electronice.....ca acolo e problema costisitoare!
VladSoare
QUOTE(argon @ 5 Mar 2017, 18:41)
E vina ta ca ao mers prin gropile si liniile de tranvai din Bucuresti. In Germania pe asfalt ca in palma, e fiabila.
*

Dacă nu rezistă la drumurile obișnuite din țara în care care a fost fabricată, atunci e vina ei, nu a mea. Cu alte mărci faci suta de mii în București fără să schimbi nimic.
Iar motorașele oglinzilor sau rezistențele ventilatorului n-au nici o legătură cu gropile. La fel și vopseaua.
Mama la Sandero a schimbat alternatorul. Noroc că avea garanție. Și ăla tot de la gropi s-o fi stricat? laugh.gif
Dacia e foarte fiabilă cît timp stă în garaj. Cînd iese de-acolo însă se schimbă socoteala. happy.gif
marksman
Despre Loganul din 2004 pe care l-am avut pe mana si inca-l mai conduc din cand in cand, pot spune oricand ca e o masina fiabila. Am schimbat amortizoarele pe la 90.000 km, si cred ca bieletele. Fulia de la alternator stiu ca a cedat de doua ori, de meseriasi ce-au fost aia care au schimbat-o. Acum ca a ajuns masina de carat si inlocuitoare a oricarei masini din familie care e indisponibila, mi-am luat mana de pe ea si se vede. Benzina, lichid de parbriz (am gasit-o si cu apa chioara vara) si cam atat. A, sa fiu totusi corect si sa mentionez ca reviziile se fac la reprezentanta. Masina firmei, deh...
Adrian Frigo
Toată lumea are pretenții de mașină străină la o mașină românească!Așa a fost de când e dacia,de a ajuns hulită.Nici de când au venit franțujii nu s-a schimbat radical situația,doar s-a ameliorat...
Dacia e o mașină corectă la banii pe care îi pretinde,atât că trebuie întreținută mai repede și din scurt. wink.gif
Știu logan care a făcut juma de meleon de km și n-au fost intervenții la cutie(exceptând ambreiajul) sau motor și care arată încă bine.Sunt altele care n-au nici 100k și deja vezi aripi ruginite și tot buchetul de culori riginii combinate cu vopseaua rămasă.... radmasa.gif
În rest,mașini bune!
cristic1982
VladSoare mai taie din coada vulpii cu motorasele alea la oglinzi. Am un duster in 2010 si un Logan din 2004 si n-au avut nici o problema. La duster nici un punct de rugina desi pe alb frigider se vede tot.

Am dubii si de gmv (motorul ventilatorului) ca ar avea probleme dar fie si un lup mancat de oaie.
In plus am destui prieteni cu dacii fara probleme mecanice sau electrice.
Singura problema a daciilor e rugina.
VladSoare
QUOTE(cristic1982 @ 6 Mar 2017, 08:02)
VladSoare mai taie din coada vulpii cu motorasele alea la oglinzi.
*

N-am nimic de tăiat. E poveste adevărată. Mașina avea vreo 25.000 de kilometri, sau pe-acolo.
La un moment dat oglinda din dreapta a început să nu se mai ridice decît pînă la un anumit punct, cam pe la jumătatea cursei. Dup-aia făcea un zgomot și nu se mai mișca.
La service au constatat că dinții unei rotițe se tociseră și alunecau. Soluția? Înlocuirea completă a oglinzii, pentru că motorașul nu se vindea separat. Și pe banii mei, pentru că Dacia a răspuns că motorașul n-ar fi fost, chipurile, acoperit de garanție. blink.gif
Servisul a fost foarte de treabă, a documentat bine totul și a făcut tot posibilul să demonstreze că n-a fost vina mea, ca să convingă fabrica să accepte garanția. După o plîngere la Vocea Clientului, în care le-am cerut să-mi spună de ce consideră tocirea dinților ca fiind "uzură normală", de ce ar fi vina mea că au făcut ei dinții din plastilină, au acceptat în final s-o rezolve pe garanție.
Nota 10 servisului Meridian din Pipera. up.gif
E poveste adevărată, nu-i nici o vulpe la mijloc. Și nici măcar nu umblam la oglinzile alea decît de cîteva ori pe an. De obicei lăsam oglinzile reglate ca pentru soție, și mă aplecam eu un pic ca să văd. Doar cînd plecam la drum lung, în vacanță, mi le reglam pentru mine. Dacă aș fi frecat motorașul ăla de cinci ori pe zi, aș mai fi înțeles.

QUOTE(cristic1982 @ 6 Mar 2017, 08:02)
Am dubii si de gmv (motorul ventilatorului) ca ar avea probleme dar fie si un lup mancat de oaie.
*

Nu motorul ventilatorului se stricase, ci se arsese rezistența care îi regla turația. Astfel ventilatorul nu mai primea niciodată curent. De fapt primea curent, dar nu avea masă.
Am scris și pe forum la vremea aia, întrebam care-ar putea fi baiul. Inițial i-am tras eu separat un fir de masă (făcînd astfel ventilatorul să meargă la turație maximă), după care Ironick mi-a dat ideea cu rezistența. La service s-a dovedit că așa a fost.

QUOTE(Adrian Frigo @ 5 Mar 2017, 23:58)
Dacia e o mașină corectă la banii pe care îi pretinde
*

Exact. Asta-i și părerea mea. up.gif
Dar să n-o băgăm în concursuri de fiabilitate cu alte mărci de renume, că nu e cazul. Are exact atîta fiabilitate cît poți pretinde la prețul ei, nu mai mult.
cristic1982
Atunci scuza-ma ca te-am acuzat.
VladSoare
Nici o problemă, nu m-am simțit acuzat. Discutăm doar, ca-ntre colegi (sau foști, în cazul meu) de suferință. biggrin.gif
Apropos, mi-am mai amintit una, care din păcate m-a lovit după expirarea garanției. Se pare că e o sensibilitate cunoscută la motoarele de 1,6 litri, benzină. La un moment dat îmi pornea greu la rece (ba uneori nu pornea deloc) și mergea cam în trei cilindri. Se dusese una dintre bobinele de aprindere. Cînd i-am povestit cumnatului meu despre asta, mi-a zis: "a treia, nu-i așa?"
Am rămas cu gura căscată: "da, de unde știi?"
Mi-a arătat. Una dintre duzele de stropit parbrizul se află exact deasupra bobinei a treia. Și de fiecare dată cînd stropești parbrizul, un pic de lichid se scurge pe ea. Un pic azi, un pic mîine, pînă cînd face plici. biggrin.gif

Totuși, în ciuda tuturor acestor mici frecușuri, mi-a plăcut Dusterul și n-am regretat niciodată că l-am luat. Pentru cît am dat pe el, a fost foarte bun, nu puteam cere mai mult. Prin ce zăpezi l-am băgat... și n-a crîcnit nici măcar o dată. wub.gif
m3st_tce
Privitor la fiabilitatea Dacia: depinde. Cunosc un baiat cu Sandero din '09 cu motorul ala de 1.2 si care a avut numai belele (motor, cutie). Probabil a fost asamblata de sarbatori.
Insa la MCV-ul m-a speriat o cifra: suta in aproape 40s. Pe bune?
MoneyTalks
QUOTE(m3st_tce @ 7 Mar 2017, 21:34)
Insa la MCV-ul m-a speriat o cifra: suta in aproape 40s.
*


Ai impins-o? blink.gif
Bicicleta galbena
Unde ai vazut tu 40 secunde? Maxim 14,5.



MoneyTalks
QUOTE(address @ 3 Mar 2017, 09:43)
Ca și anul trecut, francezii au constatat că Dacia e cea mai fiabilă mașină din lume.
(Acum câțiva ani, au constatat-o și nemții...)
*


Interesant ca asta au constatat francezii, care NU exista pe cea mai mare piata auto din lume, cea din USA... radmasa.gif Daca ar fi cea mai fiabila masina din lume, in mod sigur ar fi invadat piata americana. Vorbim de fiabilitatea masinilor franceze (Dacia fiind una din ele) in momentul in care vinzarile in USA vor depasi Toyota sau Nissan. Si ca sa nu existe confuzii, Nissan NU e masina frantuzeasca.
VladSoare
Ce legătură au vînzările din SUA cu fiabilitatea? huh.gif
Crezi că de-aia nu se vînd în SUA, că nu-s fiabile? Păi Fordurile se vînd ca pîinea caldă acolo, deși au fiabilitate din părți. biggrin.gif
stolniceanulucian
Platforma de Dacie a ajuns si in SUA sub forma de Nisan Versa / Tiida / Latio --- Nissan-Renault B0 platform, dar nu a avut loc o explozie a vanzarilor pentru ca americanii nu apreciaza motoarele mici.

1.6 16v care in Europa e vazut ca un motor mediu la ei e perceput la categoria 'econobox'.



Diac
Adevarul e ca si in Europa se cumpara alte Dodge, Chrysler si Buick de numa numa. Ah, si am uitat sa zic ca pe lânga Nissan, Renault va vinde in SUA si Mitsubishi, asa ca Money vor mai fi ceva masini frantuzesti in State. tongue.gif

In alta ordine de idei, alta parere despre acgizitia Opel de catre PSA.

http://www.zf.ro/business-international/ce...-crede-16186470
MoneyTalks
QUOTE(VladSoare @ 8 Mar 2017, 06:48)
Ce legătură au vînzările din SUA cu fiabilitatea? huh.gif
*


Nu poti afirma despre o masina ca e cea mai fiabila din lume daca pe cea mai mare piata auto din lume nu se vinde. Ai priceput acum sau ai nevoie de un desen? laugh.gif

Diac: keep dreaming tongue.gif
Serje
Cea mai mare piata auto ii China... tongue.gif
VladSoare
QUOTE(MoneyTalks @ 8 Mar 2017, 11:28)
Nu poti afirma despre o masina ca e cea mai fiabila din lume daca pe cea mai mare piata auto din lume nu se vinde.
*

Ba teoretic vorbind e foarte posibil, presupunînd că mașinile de pe piața americană, oricare ar fi acelea, se strică mai des decît Renourile din restul lumii.
MoneyTalks
Serje: asa, si? Cite dacii se vind in China? Deci pe primele doua piete auto dacia nu exista, dar e cea mai fiabila din lume radmasa.gif
Serje
Ce treaba are una cu alta?
Ca un produs sa fie fiabil tre sa fie pe toate pietele din lume? De cand asta?
Nici nu poti duce fix acelasi produs pe toate pietele, produsul trebuie adaptat la fiecare piata in functie de cerintele de acolo si conditiile climatice.
Se calculeaza doar nr de probleme raportat la numarul de masini vandute.
ursul_bipolar
QUOTE(Diac @ 8 Mar 2017, 12:06)
Adevarul e ca si in Europa se cumpara alte Dodge, Chrysler si Buick de numa numa. Ah, si am uitat sa zic ca pe lânga Nissan, Renault va vinde in SUA si Mitsubishi, asa ca Money vor mai fi ceva masini frantuzesti in State.  tongue.gif

In alta ordine de idei, alta parere despre acgizitia Opel de catre PSA.

http://www.zf.ro/business-international/ce...-crede-16186470
*



Reno nu vinde Mitsu in state, Mitsu e in state de prin 85 cand reno nici nu visa sa vanda ceva acolo. E f naspa neinformarea. La fel si cu nissan. Datorita celor 2 reno vinde ceva acolo si nu invers.
Nissan nu e reno, Mitsu nu e reno, n-au fost si nici nu vor fi.
argon
QUOTE(ursul_bipolar @ 8 Mar 2017, 19:58)
. E f naspa neinformarea. Mitsu e in state de prin 85 cand reno nici nu visa sa vanda ceva acolo
*



Atunci informeaza-te, nu fii naspa. Renault e prezent in piata din state cel putin din anii 70, iar la inceputul anilor 80 deja detinea 1/4 din AMC, cu vanzarile aferente de Renault.
espacern
Si de la inceputul anilor 90 Renault se retrage de pe piata din SUA.
argon
Nu despre anii 90 era vorba.
ursul_bipolar
Pai e vorba de succesul de l-au avut pe piata din sua adica spre 0. Si vezi ca n-ai inteles partea cu neinformarea, aia se referea la faptul ca reno vinde mitsu in state ceea ce e total fals. Intelegi acum? Mai multa atentie nu strica.
Adrian Frigo
L-ați încurcat de tot pe argon... radmasa.gif
m3st_tce
QUOTE(Bicicleta galbena @ 7 Mar 2017, 22:44)
Unde ai vazut tu 40 secunde? Maxim 14,5.
*


Uite aici...


Bicicleta galbena
Pune linku', sigur e vorba de cu totul si cu totul altceva.

Corect e:
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=18335

MoneyTalks
QUOTE(VladSoare @ 8 Mar 2017, 10:37)
Ba teoretic vorbind e foarte posibil, presupunînd că mașinile de pe piața americană, oricare ar fi acelea, se strică mai des decît Renourile din restul lumii.
*


Primele doua piete auto din lume inseamna cam 40% din totalul masinilor vindute in lume. Dacia NU e renault, ci doar facuta intr-o fabrica cumparata de renault. Pe cele doua piete renault are cam 4% vinzari (0 in USA si cam 4 China). Dacia vinde zero acolo. Sa afirmi ca dacia e cea mai fiabila masina din lume cind tu vinzi ZERO in 40% din piete e o aberatie mai mare decit ca exista viata pe Jupiter
VladSoare
Dacă mărcile care se vînd în toată lumea se strică de cîte cinci ori pe an, pe cînd Dacia vîndută doar în România nu se strică niciodată, ci merge zece ani fără nici cea mai mică problemă, atunci Dacia este cea mai fiabilă din lume.
Locul în care o vinzi n-are nici o legătură.

Asta prespunînd, bineînțeles, că nu există vreun motiv special pentru care în SUA mașinile să se strice mai ușor și mai repede decît în alte părți ale lumii, ca să zici că dacă s-ar vinde în SUA ar avea o altă rată a defectelor decît acum.
m3st_tce
QUOTE(Bicicleta galbena @ 8 Mar 2017, 22:34)
Pune linku', sigur e vorba de cu totul si cu totul altceva

Gasesti imaginea si link-ul in post-ul deschizator de topic.
Eu nu spun ca cifra e corecta, insa descrierea este destul de clara, nu?
Bicicleta galbena
Nu caut nici un link, multumesc, am condus destul logane ca sa-mi dau seama ca informatia e falsa. 40 de secunde e enorm pentru orice masina.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.