Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA DUSTER - noile modele 2017
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
address
En voila les noile modele de Dasia/Deișa Dastăr.

[attachmentid=1628055961]

Și când ne gândim că Dacia Duster era marca sub care erau vândute Aro-urile 10.4 în Canada prin anii '80. A trecut ceva timp...

P.S. Citeam printr-o publicație nemțească din germania, au făcut un clasament cu cele mai fiabile mașini (cele mai puține pene la mia de kilometri). Locul I, Dacia. Apoi Toyota. Bemve merțedes, audii, pe locurile 7-10. Uite așa a ajuns Dacia.... cea mai bună mașină din lume. Dar de, nimeni nu e profet in țara lui, nu? Dacă întrebi românu', nu răspunde Dacia, ci fugi d-acia.
torquemada
Postul de sus e din ciclul: "Eu acum am aflat"

Ce ai prezentat sus se vinde de la mijlocul lui 2016 sunt modelele euro6, iar SCe-ul are 114CP nu 115CP.

În 2017 vom avea acum Duster ph2 (defapt un ph2 cu elementele de pe Logan II ph2) și pe sfârșitul anului XJD-ul aka noul Duster
address
Sursa este cel mai recent număr AutoPlus Crossovers, cu modelele 2017.

[attachmentid=1628055986]

E bine că avem persoane bine informate pe forum, ar fi preferabil ca extinsele dlor cunoștințe să fie făcute publice cat mai rapid, nu după atâtea luni, ca să existe o actualitate a forumului. Asta bineînțeles dacă aceste cunoștințe există deja, nu doar găsite la repezeala pe net ca să existe motiv de fanfaronadă
Personal, am să postez cele mai noi materiale apărute în presa de specialitate. Cui nu-i place... să scrie acasă.
address
Iată și noua Dacia Duster 1.5 dCi 110 EDC Black Touch.

Versiune 2017, cu cutie de viteze EDC 6 cu dublu ambreiaj, o premieră în gama Dacia.

[attachmentid=1628058265]

[attachmentid=1628058266]
address
Două scurte teste 2017 cu Dacia Duster, cf. Automobile Magazine Essais:

[attachmentid=1628058308]
stolniceanulucian
Inainte nu prea avea concurenta Dusterul la pret.
Acu s-a mai schimbat treaba.

La versiunile pe benzina gasesti Suzuki Vitara sau Suzuki SX4 la pret de Duster.
Si cam dau ceata la siguranta, ergonomie si tinuta de drum.

Dusterul ramane in avantaj in offroad, dar oamenii care chiar fac offroad de obicei isi iau masini care pot cara / tracta mai mult.
4x4
Hyundai ix35 nu e de ignorat
Bwwlan
Mie mi se pare ca modul de a privi problema de genul "la aceiasi bani exista alte variante" e cam simplist. Nu zic ca Dacia e nec plus ultra, insa reteaua de service Suzuki nu poate fi comparata su cea a Dacia, fara sa stiu sigur, presupun ca si preturile la ora de manopera si piese sunt mai scumpe la Suzuki, experienta romanilor in reparat masini japoneze nu e comparabila cu cea in modele autohtone samd. A, daca logo-ul de pe capota e ala care jeneaza, da, Suzuki da dum la Dacia dry.gif Ciudat cum franțujii cumpara autohtonele lor ca painea calda si le prefera inaintea alora de import, da' romanului ii pute cabd aude de Dacia si stramba din nas...
Ma rog, fiecare face ce vrea cu malaiu' lui.
VladSoare
Nu e vorba neapărat că-i pute cînd aude de Dacia. Ideea e că oricît ai fi de patriot, la Dacia încă mai există unele defecte peste care alte mărci au trecut de mult (de exemplu rugina, ștergătoarele simetrice cu celebrul triunghi neșters, antifonarea lipsă care-ți dă impresia că motorul se află la tine-n brațe, etc.).
Poți să le treci cu vederea și să trăiești cu ele dacă prețul este pe măsură. Însă cînd prețul se apropie de al altora, atunci începi să-ți pui problema dacă mai merită.
Am fost foarte mulțumit de Duster, dar asta numai pentru că dădusem pe el doar cu puțin peste 12000 de euri, preț care-l făcea să fie incomparabil mai ieftin decît orice altceva de pe piață la vremea aia. Motiv pentru care și așteptările mele erau la cote mai scăzute. Dacă însă ar fi costat cît concurența... s-ar fi schimbat socoteala.
AndreiMR
In momentul actual, la pret de Duster echipat de top (pentru Dacia), exista Suzuki Vitara care are in plus 5 stele la NCAP dupa noile reguli, 7 airbaguri, AC automat, faruri LED, cruise-control adaptiv, sisteme moderne de asistenta, HDC, senzori de parcare fata/spate, keyless entry, o tapiterie mixta textil/piele foarte reusita. La Suzuki poti sa alegi si versiune cu transmisie automata si 4x4, si asta combinat cu mai multe nivele de echipare. Are un sistem 4x4 cel putin la fel de bun ca Duster, are la fel de mult spatiu in interior, si materiale la fel de rezistente (si urate). La aceiasi bani cu Dacia primesti mult mai multa masina. SX-4 nu prea il vad concurent direct cu Duster, desi costa cam la fel, dar e mai mult orientat spre sosea decat Vitara, care e un SUV veritabil.

Reteaua de service e suficient de dezvoltata, iar comparand preturile la reprezentanta, nu sunt diferente. Dacia nu e deloc ieftina la reprezentanta, costurile reviziilor sunt aceleasi ca la Reno. E ieftina doar "in regie proprie", fiindca se gaseste o gama variata de piese AM. Singurul dezavantaj al Vitarei e ca vine cu punte spate semirigida, in timp ce Duster are suspensie independenta.

Duster e o masina foarte ok pentru categoria ei, dar la un pret mult prea mare pentru ce ofera. Probabil odata cu schimbul de generatii o sa se simta un salt in echipare si mai ales in ceea ce priveste siguranta, dar in momentul de fata, nu vad niciun motiv pentru care sa dai banii pe un Duster 4x4 in echipare de top.
stolniceanulucian

SX4 e concurent cu versiunile Duster 4x2 pentru ca are portbagajul mai aproape de cei 475 de litri ai dusterului si nu e atat de orientat pe offroad.
Vitara e concurent cu Duster 4x4 pentru ca e ok in offroad is e destul de aproape de cei 445 de litri ai portbagajului daciei.
In rest Dusterul s-a ales cu un concurent foarte bun care ii va sufla cu siguranta multi clienti.
MoneyTalks
QUOTE(Bwwlan @ 26 Mar 2017, 15:00)
romanului ii pute cabd aude de Dacia si stramba din nas...
*


Se pare ca si tie iti pute, ca altfel iti luai dacie, nu citroen tongue.gif
clio4edc12
QUOTE(AndreiMR @ 26 Mar 2017, 18:38)
In momentul actual, la pret de Duster echipat de top (pentru Dacia), exista Suzuki Vitara care are in plus 5 stele la NCAP dupa noile reguli, 7 airbaguri, AC automat, faruri LED, cruise-control adaptiv, sisteme moderne de asistenta, HDC, senzori de parcare fata/spate, keyless entry, o tapiterie mixta textil/piele foarte reusita.


Eu vad pe site-ul Suzuki Vitara ca cel mai ieftin diesel e 19700 de euro. Pe configuratorul Dacia am incercat sa creez cel mai scump Duster si nu am putut trece de 18800 de euro. Deci cel mai scump Duster e mai ieftin cu 1000 de euro decat cel mai ieftin Vitara. Poti da niste preturi, niste linkuri, niste detalii legate de modelel pe care le compari tu?
MyKe89
QUOTE(MoneyTalks @ 26 Mar 2017, 23:14)
Se pare ca si tie iti pute, ca latfel iti luai dacie, nu citroes tongue.gif
*


Touché!
axabrt
La testul elanului cum sta ?
Vitara are suspensie d aia neindependenta pe spate. La fel că Duster.
E un minus la ambele. Cutia automata a vitarei este Aisun, peste gertag al Duster ului.
Deasemeni ergonomia scaunelor contează după o vârstă mai mult decât fiabilitatea.
Asta nu înțeleg cei care tot ridica in slavi marca Dacia.

Deși am avut Dacie nu mă mai pot întoarce la marca Dacia. La fel că mulți alții.
La banii de Dacie nouă prefer ceva sh cu km mulți și riscurile aferente.

Oameni buni...Discutați de 18000..! Pentru o conserva .. fie ea Duster sau Vitara.
Opel meu are 130000 km in 10 ani și valorează 3000 euro cred. Pentru mine valorează mai mult așa că o sa o țin până face 200.000 adică inca 5 ani. Și a costat 12000 și tot mi sa a părut mult că am pierdut să zic 9000 in 11 ani. Adica 70 euro pe luna. Acceptabil totuși...

Cine vrea sa dea aprope 20k pe un Duster Io nu vad ... Decât firmele care scot bani.
Altfel nu renteaza pt persoana fizica decât la sh
stolniceanulucian

Avantajul modelelor Dacia ramane spatiul interior si fiabilitatea destul de buna.
Fiabilitate nu in sensul ca este complet lipsita de defecte ci in sensul ca motorul, cutia de viteze si trenul de rulare nu prea te lasa in drum.
(de exemplu 1.4 mpi de la dacia ingroapa 2-3 bucati de 1.4 twinporturi de la opel pana isi da duhul)

Pentru noi ca si consumatori gasesc foarte benefic faptul ca exista concurenta.
Este foarte bine ca Dacia are concurenta.
Vor scoate modele mai bune si vor reveni in joc.


MoneyTalks
QUOTE(clio4edc12 @ 26 Mar 2017, 21:19)
Eu vad pe site-ul Suzuki Vitara ca cel mai ieftin diesel e 19700 de euro.
*


De ce e toata lumea obsedata de diesel? S-a demonstrat ca dieselul e toxic daca nu are sisteme scumpe de filtrare a noxelor, dar nimanui nu ii pasa ca otraveste pe cei din jur. Eu sper ca in curind dieselul sa fie sau interzis pentru orice masina necomerciala sub 3.5 tone, sau sa aiba niste taxe anuale de minim 5,000 euro, indiferent de norma de poluare.
Bwwlan
QUOTE(MyKe89 @ 26 Mar 2017, 22:34)
Touché!
*



De fapt, raté, ca io nu mi-am luat Citroen ca sa ma dau mare fata de vecinu' de bloc, ci pentru suspensie+scaun, ca am probleme cu spatele.
Da' mno, daca vorbim numa ca sa nu tacem, e bine. dry.gif
aphophis
QUOTE(VladSoare @ 26 Mar 2017, 16:49)
Nu e vorba neapărat că-i pute cînd aude de Dacia. Ideea e că oricît ai fi de patriot, la Dacia încă mai există unele defecte peste care alte mărci au trecut de mult (de exemplu rugina, ștergătoarele simetrice cu celebrul triunghi neșters, antifonarea lipsă care-ți dă impresia că motorul se află la tine-n brațe, etc.).
Poți să le treci cu vederea și să trăiești cu ele dacă prețul este pe măsură. Însă cînd prețul se apropie de al altora, atunci începi să-ți pui problema dacă mai merită.
Am fost foarte mulțumit de Duster, dar asta numai pentru că dădusem pe el doar cu puțin peste 12000 de euri, preț care-l făcea să fie incomparabil mai ieftin decît orice altceva de pe piață la vremea aia. Motiv pentru care și așteptările mele erau la cote mai scăzute. Dacă însă ar fi costat cît concurența... s-ar fi schimbat socoteala.
*


si vitara are probleme sa nu ne amagim. Pretul scazut fata de precedenta generatie trebuia de undeva sa vina. De exemplu noua vitara are probleme cu .. rugina, la masini de maxim 1 an vechime:

http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?...n#new&gsc.tab=0
MyKe89
QUOTE(Bwwlan @ 27 Mar 2017, 01:30)
De fapt, raté, ca io nu mi-am luat Citroen ca sa ma dau mare fata de vecinu' de bloc, ci pentru suspensie+scaun, ca am probleme cu spatele.
Da' mno, daca vorbim numa ca sa nu tacem, e bine.  dry.gif
*


Și ești mai bine acum?
AndreiMR
QUOTE(clio4edc12 @ 26 Mar 2017, 22:19)
Eu vad pe site-ul Suzuki Vitara ca cel mai ieftin diesel e 19700 de euro. Pe configuratorul Dacia am incercat sa creez cel mai scump Duster si nu am putut trece de 18800 de euro. Deci cel mai scump Duster e mai ieftin cu 1000 de euro decat cel mai ieftin Vitara. Poti da niste preturi, niste linkuri, niste detalii legate de modelel pe care le compari tu?
*



Diferenta intre Dacia si Suzuki e ca, in timp ce la romani nu se dau discounturi si primesti maxim covorase si alarma la achizitia masinii, la Suzuki se ofera discounturi destul de consistente. Au in permantenta masini pe stoc si astfel ai loc de negociere. Diferenta de pret intre un Duster si un Vitara echipat cu ce am enumerat eu acolo e, realist vorbind, undeva la maxim 1000 de euro. Toate echipamentele alea, gradul superior de confort oferit de antifonare si scaune, precum si nivelul de siguranta incomparabil mai bun la Suzuki fac sa nu conteze diferenta aia de bani asa de mult. E vorba totusi de masini de 20k euro, 1000 de euro nu fac diferenta asa de tare ca in segmentul unui Logan chel.
cristic1982
Strategia comerciala dacia a avut succes cat timp nu a fost concurenta. Acum a aparut concurenta, dar slaba. Cat timp suzuki nu are impact puternic asupra vanzarilor dusterului nu se va schimba mare lucru. Poate cu modelul nou vor aparea dotari suplimentare, dar nu prea sunt convins ca la siguranta.
clio4edc12
QUOTE(AndreiMR @ 27 Mar 2017, 07:32)
Diferenta de pret intre un Duster si un Vitara echipat cu ce am enumerat eu acolo e, realist vorbind, undeva la maxim 1000 de euro.


Initial ai zis ca e la acelasi pret, acum ca cica e mai scump cu 1000 de euro, in ritmul asta in vreo 2-3 posturi ajungem ca la radio Erevan. Bine asa. smile.gif
AndreiMR
Du-te la orice showroom Dacia, cere o oferta, fa acelasi lucru la Suzuki si apoi vezi si tu care e diferenta de pret reala. Preturile de pe site-uri nu sunt 100% relevante, ala e un maxim de la care pleci. Am zis maxim 1000 de euro, dar poate sa fie mai mica sau deloc, in functie de talentul de negociator. Si asta in cazul variantelor 4x4 foarte bine dotate, altfel gasesti Vitara cu 4x2 si dotari superioare Dusterului la sub 15k euro

Un exemplu:
https://www.autovit.ro/anunt/suzuki-vitara-...html#f140d7b716

Pe configuratorul Dacia, un 1.2 TCe Laureate e fix 14.500 euro. Cu jantele de tabla oferite in standard si vopsea alba, nemetalizata. Daca pui jante de aliaj si vopsea metalizata, mai adaugi vreo 800 de euro. Si tot n-ai acces la AC automat, CC adaptiv, airbaguri cortina etc. Mi-e lene sa mai caut exemple, le poti gasi si singur daca arunci un ochi pe autovit, unde e pretul pus de dealer.
sorin1983
m-am uitat pe ncap si vad ca vitara e la 5 stele cu procente bune...
duster nu a mai facut nimic din 2011? doar faruri colorate si bighindele prin ea? ca vad ca are 3 stele ca loganul vechi...
Diac
Daca au vanzari la greu, de ce ar trebui sa faca altceva?
sorin1983
pentru ca:
https://www.dacia.ro/romanii-vor-mai-mult.html
dar se pare ca mai mult inseamna led-uri si diverse accesorii smile.gif
clio4edc12
QUOTE(AndreiMR @ 27 Mar 2017, 09:15)
Pe configuratorul Dacia, un 1.2 TCe Laureate e fix 14.500 euro.


Parca vorbeam de Dacia Duster de top, deci diesel, cum am ajuns la benzina? Si daca am ajuns la benzina, de ce nu compari cu Duster 1.6 16v aspirat, ca doar motor din asta are si Suzuki. Si acolo vorbim de 13.300 de euro pentru Laureate. Serios acum, pot sa inteleg faptul ca tu consideri ca merita diferenta de pret pana la un Suzuki Vitara, dar nu inteleg de ce trebuie sa exprimi acest lucru prin minciuni sau comparatii exagerate? Adica ce crezi ca vei obtine? Mai castigi altceva in afara de satisfactia de a da cu pietre in marca autohtona?
AndreiMR
Ti-am dat un exemplu si de versiune care nu e de top, fiindca se pastreaza raportul dintre ele. Dar am inteles, daca Dacia e romaneasca (bine, nu e, dar nu mai conteaza), trebuie sa o proslavim si sa cumparam tot ce vinde, indiferent de raportul calitate/pret smile.gif 18k euro pentru o masina cu AC manual si maxim 2 stele la NCAP dupa actualele norme e corect pana la urma.

N-am actiuni la Suzuki sa ma intereseze cat vinde, si traiesc intr-un judet care a supravietuit la un nivel decent doar datorita Dacia, deci nici sa arunc cu noroi in compania asta n-am de ce. Dimpotriva, apreciez ce au facut si strategia pe care au avut-o cu Logan, Sandero si Dokker. Dar cu Duster au exagerat cu pretul. Sigur, bine pentru ei, fiindca se vinde foarte bine masina...dar un client care se informeaza putin s-ar putea sa vada ca nu e chiar cea mai buna afacere actualul Duster.

Daca viitorul vine cu dotari mai bogate si cu o platforma moderna care sa ofere siguranta la accident, asa cum sunt zvonurile, iar pretul se mentine in zona actuala, atunci Duster va fi cu adevarat un best-buy. Pana una-alta, evolutia la Logan si Sandero facelift e considerabila dpdv al dotarilor, insonorizarii si confortului. Chiar au devenit masini care merita toata atentia. Duster a ramas in urma la capitolele astea
clio4edc12
QUOTE(AndreiMR @ 27 Mar 2017, 11:20)
Ti-am dat un exemplu si de versiune care nu e de top, fiindca se pastreaza raportul dintre ele.


La verisunea de top mai sus ai zis ca e diferenta de maxim 1000 de euro. Acum, intre o masina fabricata pentru ungaria anul trecut, vanduta aproape ca SH si un Duster cu pret de lista (fara reducerile lunare) deje na apropiem de 2000 de euro si trecem sigur cu reducerea lunara inclusa.

Serios, e chiar asa greu sa spui ”Da, am exagerat”? smile.gif In loc sa exagerezi si mai mult?
wolfin
QUOTE(aphophis @ 27 Mar 2017, 01:11)
si vitara are probleme sa nu ne amagim. Pretul scazut fata de precedenta generatie trebuia de undeva sa vina. De exemplu noua vitara are probleme cu .. rugina, la masini de maxim 1 an vechime:

http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?...n#new&gsc.tab=0
*




Problema e cu vopseaua ecologica....care e ff slaba. De ruginit rugineste dupa ce sare vopseaua.

Vitara pasion all grip 1.6 disel (distributie pe curea) e 19.700 eur.

Discountul e intre 600 si 1200....depinde de dealar. + cu ce optionale....care sunt standard vine lasa duster....mult in spate.

AndreiMR
QUOTE(clio4edc12 @ 27 Mar 2017, 11:23)
La verisunea de top mai sus ai zis ca e diferenta de maxim 1000 de euro. Acum, intre o masina  fabricata pentru ungaria anul trecut, vanduta aproape ca SH si un Duster cu pret de lista (fara reducerile lunare) deje na apropiem de 2000 de euro si trecem sigur cu reducerea lunara inclusa.

Serios, e chiar asa greu sa spui ”Da, am exagerat”?  smile.gif  In loc sa exagerezi si mai mult?
*



Bine ca a intervenit un posesor de Vitara si ne-a lamurit si ce discount se obtine la Suzuki. 1200 scazuti din start duc la...pret de Duster, nu? La Dacia cat e discountul? Ca stiu ca de obicei ei nu dau asa ceva
wolfin
Nu ma bag ca is impartial happy.gif


Unde mai pui ca au trecut era mai ieftin....pretul de catalog. De anu asta vad ca s au scumpit cu cc 300-400 eur huh.gif
sorin1983
probabil astea sunt efectele taxei scoase smile.gif
AndreiMR
Duster Laureate, 1.5 dci, 4x4, cu toate optiunile mai putin tapiteria din piele selectate. Ca sa fie cat mai aproape de Vitara Passion dpdv al dotarilor:

[attachmentid=1628058516]

wolfin
Cu riscul de a primi o piatra in vitralii diferenta este

-Acc
-rbs
- cortin spate
-airbag genunchi
- ac auto
- 5 ncap

Daca nu ma insel ambele au scaune incalzite si geamuri ac el.

Fara a manca turkis deligth cum spunea un coformist...ieri rbs m a scos din rahat cand un lonan a franat brusc in fata mea dar nu ii mergeau stopurle. Cand am franat eu.... ea deja terminase franarea.
AndreiMR
Da, scaunele incalzite sunt optionale la Duster, 95 de euro parca. Diferenta e intr-adevar la ce ai enumerat acolo. Nu stiu cum e la sistemul audio, daca cel din Vitara are mai multe boxe sau e ca la Dacia.
wolfin
Audio e naspa..4 boxe...iar displayul ...linux...e ok cu juma de gura..androidul rules
sorin1983
eu nu sunt fan niciuna din ele dar as avea in vedere si cutia automata care s-ar putea pune pe suzuki...
wolfin
Asta a fost una din greselile mele in achizita vitarei. Mt si nu At.

Toti o lauda.
4x4
QUOTE(4x4 @ 26 Mar 2017, 13:02)
Hyundai ix35 nu e de ignorat
*



doh.gif Vroiam sa zic ix25, cunoscut si drept Creta. Costa un pic mai putin decat un duster full dar vine cu AT, 4x4, incalzire in scaune, in volan si bancheta spate, etc.
sorin1983
lada nu vrea nimeni? smile.gif
http://www.lada.ru/en/cars/xray/hatchback/about.html
wolfin
Si sa o repare cine cand se strica?....sau cumperi 2
cj98czh
La cate Dustere vad prin toata FR ... cred ca astia sunt cretini ca isi cumpara asa ceva ...
xcss
Cei de la Carbuyer.com au ajuns la concluzia că Dusterul este "Best winter car" și "Best tow car". E drept că scrie "sponsored" după titlul clipului... acuma înțelege fiecare ce dorește.

https://youtu.be/LKccogGMDz0

Dacus_Malus
Ce nu inteleg eu: care ar fi noutatea ?
In revista respectiv este prezentat ca "noul Duster" si nu vad nimic nou.....
Macar o sa apara optiunea cutie easy-R pe Duster?
silvanu96
Este , doar pentru 2WD.
AndreiMR
Nu este Easy-R, e o cutie EDC. Daca pe Logan au pus o solutie ieftina si oarecum depasita, EDC-ul e cat se poate de moderna. Intr-adevar, nu se poate pune decat pe 2wd, ca la Kadjar
axabrt
Să îmi ziceți mie unu care are bani de Mercedes dar își ia 5 Duster că e fiabila și ieftna
AndreiMR
Unul care are bani de Mercedes, dar isi ia un Duster pentru mers la vanatoare, sau la pescuit, sau are o ferma si o foloseste pe la tara. Pentru munca isi ia Dusterul, pentru plimbare isi ia Mercedes. Sunt o gramada de Dustere prin zonele rurale in tarile din vest, tocmai din motivul asta. E mai ieftina decat alte SUV-uri sau decat pick-up, e rezistenta la tavaleala si e destul de capabila in off-road usor
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.