Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Injectoare Renault Megane 3
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
petree
Injectoare Siemens megane 3 1.5 dci 110cp

Ce se recomanda:

Reparatie, ce se strica la injector?

Schimbat cu unul nou, cost?

Intretinere, daca necesita intretinere un injector?

Megane 3 1.5 DCI 110 cp, model injectoare?

cj98czh
Nu inteleg rostul topicului tau ..

Ai probleme cu injectoarele?

Vrei sa stii informativ ? sau care ete baiul ...

Discutii despre injectoare gasesti pe aria de M2 .... cate vrei ...
petree
Megane 3 are alte injectoare.
De ce sa nu dezvolt problemele aici?
espacern
Fiecare motor are alte injectoare...dar sistemul generic este identic.
Poti sa cauti informatiile care te intereseaza pe unul din topicele deja deschise....daca nu specifici clar ce probleme ai.
petree
Am un Megane 3 2011 110cp, 195000 km, dupa 2000 de ture un injector bate.
Pe timpul rece nu face asa galagie.
Acea bataie se schimba si in functie de motorina bagata in rezervor.
Am fost la un service pe Timisoara si am primit urmatoarea explicatie.
Aveti injectoare Siemens, se demonteaza toate se pun pe stand, se verifica si se repara care se poate, cica nu toate injectoarele pot fi reparate.
Am primit informatia ca se strica capacitoarele la injectoare.

Se schimba cu piese originale Siemens.
Si toata treaba costa 2000 de lei
espacern
Daca ai fost la service autorizat cu masina si acolo ai primit toate informatiile necesare ce rost mai are sa intrebi aici...asa cu juma de gura?
Orice injector se poate repara/reconditiona dar doar cele facute cu piese de origine au garantia functionarii corecte.
Oricum de verificat si altele pe la motor cand sunt zgomote suspecte...chiar daca pare ca e de la injector poate sa fie piston/biela/cuzinet cand e bataie.
petree
Pai vezi, fara sa vrei ai dat un raspuns cu intrebare!
La mina porneste bine.
Acea bataie si aude doar dupa 2000 de ture si nu mereu?
solidconvert
Nu este obligatoriu daca bate sa fie biela/piston/cuzinet! Eu la meganul 2.2 cumparat de nou la aprox. 30K a inceput sa bata un injector numai cand alimentam de la rompetrol... dar batea de ziceai ca este fix biela/piston/cuzinet. Am terminat toata motorina si dupa am alimentat de la alt furnizor si n a mai batut deloc.
L.E.: am mai tinut masina inca vreo 6 ani si 100k fara sa mai bata vreodata... wink.gif
espacern
QUOTE(solidconvert @ 28 Feb 2017, 08:49)
Nu este obligatoriu daca bate sa fie biela/piston/cuzinet! Eu la meganul 2.2 cumparat de nou la aprox. 30K a inceput sa bata un injector numai cand alimentam de la rompetrol... dar batea de ziceai ca este fix biela/piston/cuzinet.

Era cu motor 1.5 DCI 110 cu injectie Siemens.....ca de asta se discuta aici?
petree
Da ultima oara am alimentat de la Rompetrol Efix Motorină 51 (40L), am mai patito in octombrie 2016, alimentat si inceput sa bata in sarcina dupa 2000 de ture, ce nu stiu.
Am fost la un mecanic sa o asculte, domne nu bate nici un injector, poate o fi de la turbo, am gasit o pelicula de ulei pe tubulatura, conducta groasa, o fi ceva si acolo?
Ma intrebat daca (service injectoare) am spus ca nu apare eroare pe diagnoza cu clip, daca il las sa repare injectoarele si dupa tot bate nu platesc, am spus ca nu.
Mecanicul a raspuns, gresit, nu dai 2000 lei si pleci cum ai venit.

Sa consum motorina Rompetrol si sa bag pe dracu, nu stiu, oricum nu ar trebui sa conteze motorina.
azaghorth
Dupa un anumit grad de uzura mai toate turbinele arunca ulei in admisie.Asta au constatat cei cu experienta mai mare in folosire de masini diesel.

Considerand ca motorina trece prin injector,are legatura directa functionarea injectorului cu calitatea motorinei.Logic ca o motorina cu multa apa va produce o functionare incorecta a injectorului,gen batai si alte mizerii.


@cristian_nechita : Cam toate benzinariile au motorina aditivata,mai ales cea de iarna.
Atunci nu ar trebui sa fie batai la injector indiferent de unde alimentezi?Se stie ca in Romania combustibilii nu au o calitate grozava.Aditiviul nu are rol de a creste cifra cetanica,in cazul motorinei?Daca cifra cetanica este adusa la valoarea ei "normala" sa zicem,de ce cu motorina din Austria/Germania (care are o calitate superioara celei de la noi,deci cifra cetanica corecta) nu bate nimic?
cristian_nechita
De regula motorina aditivata(gen rompetrol) face sistemele de injectie piezo de la siemens/continental sa o ia razna si sa mareasca avansul la doza pilot atat de mult incat apare crantanitul ala extrem de enervant in acceleratie pe care toata lumea il confunda cu o bataie.
La fel daca unu din injectoare are probleme, modifica avansul, si iarasi apare zgomotul.
Acelasi lucru se intampla si la 1.6 tdi sistemele fiind aproximativ identice.
De reparat nu prea se repara pentru ca reglajul se face prin pre comprimarea cristalului piezo si nu prea se poate face asta in ro.
Daca ai corectii mari pe unu din ele, se inlocuieste injectorul, dar pentru liniste completa ai nevoie de corectii 0 pe toate 4 drept urmare de 4 injectoare noi.
petree
Asa se aude si la mine.

Siemens injector test si reglaj.


https://www.youtube.com/watch?v=K1Gs_bKuvvQ&feature=youtu.be

cristian_nechita
Cauta pe forumurile vag. E dezvoltat subiectul. Multi si-au batut capul cu reconditionatul, pana la urma au ajuns la injectoare noi.
Atata timp cat nu ai corectii foarte mari, eu zic sa le lasi asa cum sunt chiar daca rontaie.
Ca fapt divers , a mea cel mai bine merge cu motorina cea mai ieftina de la lukoil.
Daca alimentez de la rompetrol ma sperii de cum face. La audi nu simt nici o diferenta.
silvanu96
Daca te uiti pe un pliant de la benzinarii ,vezi ca motorina este aditivata tocmai pentru a suplini lipsa sulfului din carburant, lipsa data de normele euro6, sulf care realiza "ungerea" pompei de inalta si a injectoarelor.
Pai atunci n-ar trebui sa ne facem griji de aditivi.
Parerea mea este ca zgomotul este produs de explozie si nu de injector . Iar direct raspunzator de explozia motorinei este cifra cetanica, cum spunea cineva mai sus. Asta difera de la producator la producator si de aici perceptia noastra de zgomote diferite.
Repet: parere personala, nu dati cu pietre.
Unde mai pui ca si al meu M3 se impaca bine cu Lukoil, iar cand pun daia scumpa de la OMV, face scandal.
Concluzie: al meu M3 dCi-Siemens euro4 fara FAP, nu place super-aditivatele.
azaghorth
In acest articol se regasesc cateva subiecte semnalate pe aici,e prezentat cazul benzinarului dar cred ca pentru diesel e similar:
http://www.e-automobile.ro/categorie-motor...-detonatie.html
Ca o concluzie pentru mine e ca in momentul in care alimentezi si apar batai (detonatii) e foarte posibil sa fie datorita combustibilului cu cifra octanica/cetanica scazuta.
Ca urmare indiferent de unde alimentezi,indiferent daca combustibilul e aditivat sau nu;daca apar "batai"-->calitate slaba a carburantului.
Si calitatea poate varia la acelasi furnizor,chiar de la o zi la alta
petree
Test Clip parametri, corectie injectoare Siemens Megane 3 1.5 DCI AN 2011 192800 km

Cine poate spune o parere despre acesti parametrii?

Tacanit dupa 2000 de ture in sarcina!

https://www.youtube.com/watch?v=xgRni2ShswY&feature=youtu.be

Am si bule de aer pe tur motorina, vreo influenta la injectie acele bule de aer?

<span class='edit'>5 Mar 2017, 15:44:</span>

Revin cu intrebarea, dupa coduri sa inteleg ca am un injector schimbat?


Voi face o spalare injectoare asa:
sa vad dupa ce corectii am la injectoare.

https://www.youtube.com/watch?v=JdJKsIA_b9Y
cristian_nechita
Sunt ok.Doar sa nu coboare 4 si mai mult.
Sa nu mai tacane iti trebuie 1.00 pe toate.
Eu am 0.82 pe unu de 2 ani si il ignor.
limita de corectie e 0.75 - 1.25. Cand le depaseste opreste injectorul si iti merge in 3.
Pana atunci e ok.
Fap e scos?
petree
5.03.2017
am facut captura dupa clip la injectoare;

CILINDRU
1 1.01
2 1.05
3 1.04
4 0.89

<span class='edit'>7 Mar 2017, 17:26:</span>
Pe 07.03.2017 dupa spalare sistem injectie fara demontare am urmatoarele valori

1 0.96
2 0.99
3 0.99
4 1.05

a doua captura

1 1.01
2 1.02
3 1.01
4 0.96

Nu stiu cat conteaza parametri dar motorul trage, toarce mai bine, cu mai putin zgomot, diferenta mare dupa spalare.

Va spun acel rapanit la 2000 de ture in sarcina, a fost diminuat foarte mult, aproape complet.

https://www.youtube.com/watch?v=FLQ1-f88G1A&feature=youtu.be
aba81
asta cu spalatul injectoarelor e mai mult o frectie la picior de lemn. la ce presiune functioneaza ele nu este loc de pic de depuneri. eu personal ii consider bani aruncati.corectie onface datorita uzurii mecanice a injectorului. e un mecanism asemanator unei supape...cand se uzeaza scaunul supapei nu mai inchide perfect si are loc acea pierdere de presiune. Am avut ocazia sa vad personal cum se repara un injector bosch la motorul 1.3 diesel multijet Fiat. La microscop se vede pe perfect uzura de pe acel "scaun" ca la supapa. La testul in gol pe banc injectorul trebuie sa dea motorina fin ca la spray-ul Rexona smile.gif). Cand e uzat o arunca rau de tot nu mai pulverizare nu se cheama. Cel mai bine atunci cand da semne grave sa fie reconditionat....la uzura normala intervine corectia.
si apropos de reconditionat simpla rectificare a uzurii nu e o reconditionare propriu zisa. La mine a mers asa si am 100k km de atunci dar era si posibilitatea sa fie inlocuit intreg mecanismul din interiorul injectorului dar nu mi-a fost recomandat pentru ca a mers rectificat (chiar daca din cauza acelui injector la rece porneam f. greu). Asadar uzura trebuie atent, corect si cinstit analizata pentru a avea o varianta de pret pe masura.
cristian_nechita
Valorile dupa spalare sunt niste prostii datorita faptului ca nu merge cu motorina.
Dupa 100km o sa ai aceleasi valori ca inainte de spalare.
Are 200mii km, vrei sa mearga ca in prima zi?
petree
Volori injectoare megane 3 1.5 dci 81kw

Cine stie cum merg dupa reparare, calibrare la centre specializate.

Cine poate spune un centru mai serios din Bucuresti.

Din imagini vad injectoar 4 cam dus si urmeaza injector 1

O parere cine vrea sa spuna.

cristian_nechita
Rezolva intai cu bulele de aer de pe conducta.
Schimba oringurile de la filtru.
Nu se gasesc oringinalee, dar merg 14 x 10 x 2mm.

Din graficele alea de acolo nu pare sa fie nimic in neregula.
chrest70
Supun atentiei voastre urmatoarele corectii pe injectoare gasite la masina in cauza.
petree
Salut chrest70

Intrebare, troncane injectoarele tale?

La mine stau mai bine cu corectiile si troncane la 2000 de ture.

Nu am probleme la pornire

Atunci cant troncane parca nu trege, in plaja de 2000 de ture.

Nu troncane mereu la fel, uneori chiar nu troncane.

La temperaturi in jur de 7 grade nu troncane
chrest70
Nu troncane nimic masina merge perfect in ciuda kilometrilor . Singurul lucru care l-am observat este consumul in oras si extraurban care cred ca este un pic mai mare decat normal.
petree
Multumesc de raspuns

Si la mine consumul este mai mare

Nu am probleme cu noxele

Dar ma racaie pe creier troncanitul.

Poate fi si din pompa de injectie?

Cum pot afla care injector troncane?
cristian_nechita
Cand e cald afara, 30-35 grade, fac zgomot?





petree
Cad temperatura de afara trece de +20 grade incepe sa se auda troncanit
Cand apas pedala de acceleratia brusc in mers, la 2000 de ture troncane
Cand accelerez foarte incet in mers se aude mai incet

Cand accelerez pe loc si la blana nu se aude nimic.
chrest70
Valori corectie injectoare ?
Valore funingine in FAP?
Cum vi se par valorile?
dan.gorea
Stie cineva codul de la injectorul pt regenerare dpf?
ualexst
Salut,

Confirm si eu ca imi bate intre 2000 si 2300 ture in sarcina ....am fost nevoit sa schimb deja un injector acu doua luni. Am cumparat unul nou OE - VDO daca nu ma insel , la pret de 1100 RON. Second nu am gasit si de reconditionat nu era cazu. Le am verificat apoi cu soft reno si valorile erau toate peste 1 mai putin cel nou care avea sub 0.50.

Bafta si fara peripetii!!!
Alex
petree
Am cumparat doua (750 lei aproape noi) injectoare dupa un motor Dacia cu putini km, ma pregatesc sa le duc la verificat, cele patru injectoare ale masinii si cele doua cumparate.

Revin cu valori verificare dupa un test la service testare injectoare.

Cost test patru injectoare 150 lei


Injector Renault Megane 3 1.5 dci 110 cp an 2011
SIEMENS
KB18
53415
95FEEG
H8200704191
8200903034

cod siemens injector
A2C59513484
ProfiBv
Bafta ,sa fie bune ca de reparat se repara tot prin inlocuire cu altele.Nu au ce schimba la aceste injectoare piezo.
petree
Salut, am dus la testare injectoarele masinii si doua cumparate second hand cu 750 lei 20000 km.
Am avut doua injectoare care nu corespund si doua bune, maine afisez si rezultatele.

Cine-mi spune cum se introduc seriile injectoarelor in calculator cu Clip-ul.

Pot porni motorul fara sa le bag in calculator seriile?

Seriile se pot baga cu motorul pornit?

Unde am facut testarea mi-au spus ca le pot repara pe cele care nu lucreaza bine.

Acum sa vad daca scap de rapanit?
espacern
Daca nu stii cum se scriu injectoarele este bine sa lasi pe cineva priceput s-o faca.....trebuie notat codul inscris pe ele si pozitia cilindrului.
Nu se poate porni fara scriere....si operatiunea se face cu testerul CLIP conectat si contactul pus.
Nu uita sa schimbi garnitura de cupru aflata jos.....cu una noua!
azaghorth
QUOTE(ProfiBv @ 13 May 2018, 20:00)
Nu au ce schimba la aceste injectoare piezo.

Nozzle-ul de exemplu,cam ala se uzeaza ...
wink.gif
ProfiBv
@ azaghorth
Ai schimbat personal si a meritat ? Doar ai auzit sau mai rau doar ti-au luat bani .
azaghorth
Daca citeai la mine la semnatura ai fi vazut ca am mootul de 1.9dci,care are injectie Bosch cu injectoare solenoid...
Nu despre asta era vorba daca eu sau altcineva a schimbat acel nozzle;ai zis ca nu ai ce schimba la injectorul piezo si eu ti-am zis ca ai ce schimba.
Deci cum ar veni,nu esti foarte bine informat.Capisci?
petree
Revin cu fise testare injectoare Siemens Megane 3 1.5 dci 110CP an 2011 km bord reali 200.000
Siemens
H8200704191
8200903034

Am facut treaba buna, am scapat de rapanit, parca si mai multa putere, schimbat doua injectoare.

Revin cu amanunte:
Rapanit doar in sarcina in jur de 1900 de ture.
Pornit iarna si vara la sfert.
Nu balbait la relanti.

Test Injector 1 Injector vechi
Test Injector 2 Injector vechi Nu functioneaza in parametri
Test Injector 3 Injector vechi Nu functioneaza in parametri
Test Injector 4 Injector vechi
Test Injector 5 Injector Nou, adica 20000 km
Test Injector 6 Injector Nou, adica 20000 km

Unde am facut testarea am primit informatia ca injectoarele cu probleme mi le pot calibra, repara acolo, cost 500 lei bucata, cam mult spun eu, la Buzau sunt 350 lei reparatul.

Cost testare 4 injectoare 150 lei, am primit si informatia, scapi de rapanit doar daca cele patru injectoare au valori apropiate!

Dupa schimbare am pornit motorul fara sa bag seria injectoarelor in
calculator si a pornit foarte bine, am oprit motorul am introdus seriile injectoarelor,
adica toate cele patru injectoare in calculator cu Clip ultima versiune.
Operatie facuta de mine!

Rapanit insemna acel zgomot (rapanit) in sarcina.
Bataie insemna acel zgomot (bataie) si in relanti.
chivereanumarian
Ce can clip ai ?clona China?
cristian_nechita
Tu incerci sa reinventezi 1.5dci 110.
Poti pune injectoare noi ca tot asa o sa faca.
Asa face de nou, rontaitul e imposibil de eliminat.
Cele dupa 2013 cu injectie bosch sunt mult mai silent.

Rontaitul este provocat de o injectie in trepte data foarte devreme pentru a putea aprinde optim un amestec rece.E un sistem interesant, care asigura noxe foarte reduse si consumuri mici, doar ca la renault probabil zgomotul respectiv nu a fost luat in calcul.
Alti producatori au gasit diverse solutii la problema asta.
VW are pe 1.6tdi in loc de intercooler un schimbator aer/apa, si din fluxul de apa controleaza temperatura in admisie, iar peugeot are niste clapete care scurcicuiteaza intercoolerul cand temperatura este mica.La renault probabil s-a considerat ca merge si asa.

Btw, asa cum s-a mai spus pe forum, nu ii place motorina aditivata.
Reduce mult din zgomot daca folosesti motorina ieftina.
Motorul asta nu are senzor de temperatura aer admisie chiar daca el arata in clip temperatura aer admisie. Extrage temperatura dintr-o formula bazata pe viteza de aprindere a amestecului, iar daca tu ii dai motorina aditivata o sa il dai peste cap.


silvanu96
Petree cum ai ales injectoarele de Dacia? dupa codul de pe ele? dupa tipul motorului?
Cristian, am la munca Duster 2016 cu pompa Conti si injectoare Siemens, intr-adevar mai silentios decat tractorul meu 2009. Asta ma duce cu gandul la alt fel de injectie, bineinteles pentru a obtine norma euro6. Meganul 2013 are injectie Bosch?
chivereanumarian
Duster 2016 are aceeași injectie ca unele megane 2012-2013 cele cu start stop! Adică sid307 ,ce ai tu silvanu e sid305
filip3
QUOTE(cristian_nechita @ 17 May 2018, 00:19)
Btw, asa cum s-a mai spus pe forum, nu ii place motorina aditivata. 
Reduce mult din zgomot daca folosesti motorina ieftina.
Motorul asta nu are senzor de temperatura aer admisie chiar daca el arata in clip temperatura aer admisie. Extrage temperatura dintr-o formula bazata pe viteza de aprindere a amestecului, iar daca tu ii dai motorina aditivata o sa il dai peste cap.
*




sorry de offtopic dar mi-a atras atentia intr-un sens rau chestia cu motorina.. eu de vreo 15000km folosesc doar motorina aditivata Mol Evo Plus ca m-am gandit ca pt 40 de bani diferenta intre ele, n-are sens sa pun din aia ieftina plus ca ar scadea consumul cu Evo Plus.. si chiar ma gandeam la fiecare alimentare ce bine le fac injectoarelor unsure.gif
sa trec pe cea normala??

mentionez ca fac uber/taxify, fac 4-5000 km pe luna si de multe ori merg si 6-7-8 ore fara sa opresc motorul blink.gif
mitza97
Salutare
Întrebare. Motorizării mele ii place motorina super aditivată, gen Rompetrol 55, Mol Evo Diesel?
Sau e mai ok cea normala? Nu știu ce tip de injecție are motorul meu, oricum nu cred că asta contează.
azaghorth
QUOTE(cristian_nechita @ 17 May 2018, 01:19)
Rontaitul este provocat de o injectie in trepte data foarte devreme pentru a putea aprinde optim un amestec rece.

Nu chiar... god_hand.gif
Injectia e in trepete intr-adevar,preinjectia ca sa incalzeasca peretii cilindrului,injectia principala si postinjectia (pentru DPF).
Sunetul specific Diesel(a.k.a rontaitul) e din alta cauza.
Vezi poza atasata,paragraful 2
cool.gif
chivereanumarian
QUOTE(mitza97 @ 17 May 2018, 15:37)
Salutare
Întrebare. Motorizării mele ii place motorina super aditivată, gen Rompetrol 55, Mol Evo Diesel?
Sau e mai ok cea normala? Nu știu ce tip de injecție are motorul meu, oricum nu cred că asta contează.
*




A ta este cu injectoare delphi ,am avut și eu de 90 cp ,numai motorina standard a văzut ,la asta de 110 la fel bag
mitza97
Voiam sa bag si eu sortimentul acela superior sa testez cum merge, daca se simte vreo diferenta, poate face bine injectoarelor, le mai curata.
Ma gandeam la Efix S Diesel 55.
petree
O solutie minora pentru o ungere a sistemului de injectie.


Aditiv Diesel Schmier Liqui Moly, 150 ml 12 lei azi 17.05.2018

Se pune in motorina, il folosesc si eu.

Pentru toate motoarele diesel atât cu și fără filtre de particule diesel - pentru utilizare preventivă. Testat pentru turbocompresoare. Pentru adăugarea directă la rezervorul de combustibil. Efect optim prin adăugarea de fiecare dată când se umple. Este perfect compatibil cu toți combustibilii convenționali diesel și biodiesel. Conținutul poate fi suficient pentru o cantitate de combustibil de până la 80 de litri.

https://products.liqui-moly.com/additives/d...y-additive.html
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.