GabrielAK
6 Feb 2017, 09:17
Salutare.
Am montat acum cateva zile o instalatie de GPL(Stag qNext cu injectoare AC) pe un renault fluence 1.6 16V.
In urma unei expeditii prin tara am ajuns cu indicatorul de benzina pe rosu. Dupa mai multe cautari pe google am gasit ca este nevoie de un dispozitiv de resetare a nivelului de benzina pentru a arata adevaratul nivel de benzina la pornire.
Stiti ceva despre asa ceva? Ati montat careva acest dispozitiv? Daca da, cat ajunge investitia?
Multumesc.
Nu neg posibilitatea sa existe asa ceva, nu am citit, nu am studiat, dar mi se par putin ciudat.
Indicatorul de nivel combustibil isi ia informatia de la sonda din rezervor, nu se bazeaza deloc pe cat combustibil s-a consumat, ci doar pe cat a ramas. Oarecum logic, pentru ca nu are de unde stii cat si cand ai alimentat.
In acest context, atata timp cat sonda pluteste si trimite informatia corecta, nu vad cu ce ar influenta instalatia pe gaz indicatorul de combustibil (via computer-ul de bord).
Apropo, indicatorul de gaz unde este (cat gaz ai disponibil)? E un ceas suplimentar?
torquemada
6 Feb 2017, 11:08
Greșit,
sonda de nivel carburant e citită doar la pornirea motorului, în rest se merge pe "fuel flow" informație dată de injecție, astfel că, mergând pe gpl, injecția nu știe că merge pe gpl deci transmite că, consumă benzină iar TdB îți scade benzina afișată, plus că nu ai debitmetru la gaz
Nu stiam, mersi fain de info.
GabrielAK
7 Feb 2017, 08:19
Dupa ce am vorbit ieri cu montatorul, am aflat ca am acest dispozitiv in instalatie doar ca nu a fost conectat. Spune montatorul ca nu toate Fluence-urile au avut nevoie de activarea dispozitivului, de aceea a facut o incercare fara.
"a facut o incercare fara" + nu a spus nimic = a uitat
gratian.bran
11 Feb 2017, 16:05
vezi ca la megan 2 sectiunea GPL era si o schema,,si un montator de dispozitiv resetare nivel benzina
zamolxe12003
11 Feb 2017, 22:38
Stai calm si mergi inainte. Asa fac toate Renault-urile cu GPL. Sii al meu Megane 2. Iti scade la minim si apoi se reseteaza singur. Tu sa stii cata benzina ai si sa umbli cu mai mult de un sfert si totul e ok. Singurul inconvenient este acul pe rosu. Drumuri multe si bune sa fie pe GPL.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.