Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Chemari in service
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
adrianovici_2006
Astazi am fost sunat de la VC! Dealer-ii urmeaza sa ne cheme in service pe toti cei ce avem probleme cu instalatia de spalare a parbrizului! RR a aprovizionat deja noile repere!
jbn
QUOTE(adrianovici_2006 @ 3 Feb 2017, 14:28)
Astazi am fost sunat de la VC! Dealer-ii urmeaza sa ne cheme in service pe toti cei ce avem probleme cu instalatia de spalare a parbrizului! RR a aprovizionat deja noile repere!
*


Si pe mine m-au sunat smile.gif Sper sa inceapa sa cheme pana ma intorc in tara pe 24 biggrin.gif
aqua
se schimba duzele? ca daca da, atunci poti sa ti dai seama ce teste de calitate si functionale a facut renault inainte sa dea drumul la masina pe piata
DragosCatalin
Ce bine ca nu am cumpărat anul trecut...e mai bine sa astepti in jur de 6-10 luni ca sa se remedieze eventuale probleme la orice masina, device sau altceva si apoi sa cumperi. S.a intamplat ca la note 7 smile.gif) cine s.a grabit.... de ex eu la smartphone-uri am asteptat mereu sa apara detalii destul de clare(2-3 luni inainte se lansare) despre generatia urmatoare ca sa fiu convins ca generatia actuala este ok si daca merita sau nu un upgrade la generatia noua. Asa am zis si acum sa fac cu masina. O urmaresc de cand a aparut hatch prima data..apoi sedan..Am prins bine si cu rabla, ca sunt nevoit sa astept programul:)) deci alt timp pentru remediera problemelor de cei de la Renault.
P.S: Am vorbit la vocea clientului si au spus ca atunci cand o sa demareze rabla ( suna ciudat ca o rabla sa demareze) radmasa.gif or sa aiba si promotii mai bune, reduceri destul de consistente. Deci cine urmareste sa achizitionez in urmatoarele luni, sa stiti ca urmeaza oferte cu rabla (cel puțin asa se banuieste la ei) cool.gif
roland
QUOTE(aqua @ 3 Feb 2017, 15:33)
se schimba duzele? ca daca da, atunci poti sa ti dai seama ce teste de calitate si functionale a facut renault inainte sa dea drumul la masina pe piata
*



De notat ca, avand in vedere cate rechemari in service exista pe planeta, nu poti spune ca Renault n-a facut nu stiu ce teste.

Rechemari pentru probleme minore sau majore exista la toate marcile, multe dintre ele de renume (si chiar probleme grave, sistem de franare, airbags, incendii, etc).
aqua
evident, eu ma gandeam totusi si la faptul ca pastrarea parbrizului curat e un element de securitate, si daca nu l au testat inclusiv la viteze mari, atunci eu zic ca e cam nasol
plus ca n-au trecut decat cateva luni de cand se vinde masina si faci chemare in service pentru asa ceva
sserban22
Ar fi bine sa postati aici rezolvarea cu diuzele, daca sunt tip perdea sau nu. Eu unul nu fac inlocuirea decat daca sunt tot perdea.
jbn
QUOTE(sserban22 @ 3 Feb 2017, 17:35)
Ar fi bine sa postati aici rezolvarea cu diuzele, daca sunt tip perdea sau nu. Eu unul nu fac inlocuirea decat daca sunt tot perdea.
*


99% nu sunt perdea. A zis tanti de la vc ca sunt normale. Dar exista si posibilitatea unei surprize. Vom vedea. Pe mine nu ma deranjeaza daca nu sunt perdea. Care este diferenta? Se uzeaza stergatoarele mai repede? Nu prea cred...
speedman
un criteriu intr adevar de care tb tinut cont la achizitia unei masini...sistemul de spalare al parbrizului, foarte tare...in oras nu deranjeaza, iar la drum lung pe autostrada nu cred ca stai non stop sa speli parbrizul...poti incetini sa l speli, oricum nu merg toti tare...indiferent de banda pe care ruleaza. Remarca asta imi aduce aminte de un alt forum unde deranja foarte tare tableta.
DragosCatalin
QUOTE(speedman @ 4 Feb 2017, 09:35)
un criteriu intr adevar de care tb tinut cont la achizitia unei masini...sistemul de spalare al parbrizului, foarte tare...in oras nu deranjeaza, iar la drum lung pe autostrada nu cred ca stai non stop sa speli parbrizul...poti incetini sa l speli, oricum nu merg toti tare...indiferent de banda pe care ruleaza. Remarca asta imi aduce aminte de un alt forum unde deranja foarte tare tableta.
*


Sincer, vara nici nu consum un vas de lichid pentru parbriz. Si iarna maxim 2. Pentru mine nu e importanta treaba asta. Si pana la urma le poti schimba oricand, sau regla si singur acasa. Nu este o problema majora. Si nici nu conteaza daca este perdea sau jet. Diferenta intre ele e ca la perdea raza de împrăștiere este mai mare, pulverizeaza pe aproape tot parbrizul ambele diuze.
B83MAR
Salutare,

Sunt cele cu 3 jeturi cum au deja unii colegi pe sedan --> se pare ca sunt ok si la viteze mari. Le poti pastra si pe cele vechi si daca nu iti plac le schimbi singur in 5 min
Dri
Masina mea a venit din fabrica cu duze cu 3 jeturi.
Sunt multumitoare pana la aprox 110km/h, dupa care vantul culca jeturile la baza parbrizului.
adrianovici_2006
QUOTE(Dri @ 7 Feb 2017, 19:58)
Masina mea a venit din fabrica cu duze cu 3 jeturi.
Sunt multumitoare pana la aprox 110km/h, dupa care vantul culca jeturile la baza parbrizului.
*


E totusi un pas inainte...ale mele sunt perdea si la 50-60Km/H deja devin inutile!
Dri
Reiterez si eu rugamintea formulata anterior - sa ne tineti la curent cu efectele schimbarii.
adrianovici_2006
QUOTE(Dri @ 7 Feb 2017, 20:27)
Reiterez si eu rugamintea formulata anterior - sa ne tineti la curent cu efectele schimbarii.
*


Cu siguranta!....
Sapt trecuta am fost anuntat ca se vor schimba...ieri am fost la dealer si habar n-avea de raspunsul primit de noi de la VC...ca la nebuni!
jbn
QUOTE(adrianovici_2006 @ 8 Feb 2017, 09:27)
Cu siguranta!....
Sapt trecuta am fost anuntat ca se vor schimba...ieri am fost la dealer si habar n-avea de raspunsul primit de noi de la VC...ca la nebuni!
*


Te-au intrebat de la vocea clientului cu ce service vrei sa cooperezi? Pe mine m-au sunat de la service in seara zilei in care m-au sunat de la vocea clientului. Doreau niste detalii suplimentare legate de problema ca sa intocmeasca un document in baza caruia vocea clientului sa comande piesele (cel putin asa am inteles eu...era cam aiurit baiatu ala de la service smile.gif). Ramane sa fiu contactat cand ajung piesele biggrin.gif
adrianovici_2006
QUOTE(jbn @ 8 Feb 2017, 09:38)
Te-au intrebat de la vocea clientului cu ce service vrei sa cooperezi? Pe mine m-au sunat de la service in seara zilei in care m-au sunat de la vocea clientului. Doreau niste detalii suplimentare legate de problema ca sa intocmeasca un document in baza caruia vocea clientului sa comande piesele (cel putin asa am inteles eu...era cam aiurit baiatu ala de la service smile.gif). Ramane sa fiu contactat cand ajung piesele biggrin.gif
*


Stiau de dealer-ul meu...si-au asumat ei anuntarea acestuia!....de etunci nu mai stiu nimic!
Urlea Bogdan
Pe mine nu m-a sunat inca si eu am fost cu problema respectiva in toamna, sper sa ma sune cei de la service, daca nu ii sun eu.
papa_mulo
QUOTE(speedman @ 4 Feb 2017, 10:35)
un criteriu intr adevar de care tb tinut cont la achizitia unei masini...sistemul de spalare al parbrizului, foarte tare...in oras nu deranjeaza, iar la drum lung pe autostrada nu cred ca stai non stop sa speli parbrizul...poti incetini sa l speli, oricum nu merg toti tare...indiferent de banda pe care ruleaza.


Noaptea pe autostrada, in momentul in care depasesti un tir si e umed pe jos dar nu ploua esti cam halit daca nu iti bate jetul bine sau nu ai lichid in instalatie. Mai ales acum iarna cand e umezeala de la zapada topita cu mizerie de la antiderapant. Dai stergator si te trezesti cu parbrizul mat la 130 la ora...si ai 1 metru in stanga pana la parapet si unul in dreapta pana la tir.
Dri
QUOTE(papa_mulo @ 8 Feb 2017, 14:32)
Noaptea pe autostrada, in momentul in care depasesti un tir si e umed pe jos dar nu ploua esti cam halit daca nu iti bate jetul bine sau nu ai lichid in instalatie. Mai ales acum iarna cand e umezeala de la zapada topita cu mizerie de la antiderapant. Dai stergator si te trezesti cu parbrizul mat la 130 la ora...si ai 1 metru in stanga pana la parapet si unul in dreapta pana la tir.


Eu am condus cateva zeci de modele de masini pana acum, si nu am gasit niciuna la care stropitoarele de parbriz sa fie eficiente la peste 100km/h. Nu am condus masini high-end sau super sport, sa stiu cum functioneaza la ele.

Banuiesc ca cel mai potrivit ar fi ca presiunea pompei sa varieze in functie de viteza. Nu cred ca ar fi greu sau costisitor de implementat. Mergi incet, ai presiune mica. Mergi tare, ai presiune mare. Insa nu cred ca se poate concepe o forma de jet care la orice viteza sa stropeasca eficient, daca nu se modifica presiunea. Daca la presiune constanta jetul ar fi suficient de puternic incat sa stropeasca la mijlocul parbrizului la 130km/h, la viteze mici sau stand pe loc ar stropi parbrizul masinii din spate.
papa_mulo
Eu inteleg ca oamenii se plang ca bate la baza geamului, adica e inutil...nu ca e mai putin eficient.
DragosCatalin
QUOTE(Dri @ 9 Feb 2017, 18:33)
Eu am condus cateva zeci de modele de masini pana acum, si nu am gasit niciuna la care stropitoarele de parbriz sa fie eficiente la peste 100km/h. Nu am condus masini high-end sau super sport, sa stiu cum functioneaza la ele.

Banuiesc ca cel mai potrivit ar fi ca presiunea pompei sa varieze in functie de viteza. Nu cred ca ar fi greu sau costisitor de implementat. Mergi incet, ai presiune mica. Mergi tare, ai presiune mare. Insa nu cred ca se poate concepe o forma de jet care la orice viteza sa stropeasca eficient, daca nu se modifica presiunea. Daca la presiune constanta jetul ar fi suficient de puternic incat sa stropeasca la mijlocul parbrizului la 130km/h, la viteze mici sau stand pe loc ar stropi parbrizul masinii din spate.
*


Nu este atat de ieftin sa pui o pompa cu presiune variabila. In plus daca ar fii in functie de viteza vehiculului ar fii si mai costisitoare. Ideea este ca pompa trebuie sa aiba presiunea in functie de lungimea traseului de spalare si de diametrul diuzelor. Poti sa zicem ca ai o pompa care sa bage 3bari constant. Pe loc baga la jumatatea sau spre partea de sus a parbrizului, in mers la 100km/h ea trebuie sa bage tot acolo. Daca nu baga, se mareste debitul pompei la 5 bari, ea stropeste pe loc tot ca cealalta de 3, doar ca puterea jetului este mai mare astfel incat la 100km/h ea sa bata tot ca pe loc doar ca nu cu atat de multa putere. Toata treaba sta in puterea pompei la o viteza mare. In principiu ea trebuie aleasa sa fie eficienta la viteza mare. Fiind eficienta la viteza mare, automat o sa fie si la viteza mica. Nu se pun pompe cu debit variabil. Pompa avand o putere mare invinge si vantul din mers.
CataOlar
QUOTE(Dri @ 9 Feb 2017, 19:33)
Eu am condus cateva zeci de modele de masini pana acum, si nu am gasit niciuna la care stropitoarele de parbriz sa fie eficiente la peste 100km/h. Nu am condus masini high-end sau super sport, sa stiu cum functioneaza la ele.

Banuiesc ca cel mai potrivit ar fi ca presiunea pompei sa varieze in functie de viteza. Nu cred ca ar fi greu sau costisitor de implementat. Mergi incet, ai presiune mica. Mergi tare, ai presiune mare. Insa nu cred ca se poate concepe o forma de jet care la orice viteza sa stropeasca eficient, daca nu se modifica presiunea. Daca la presiune constanta jetul ar fi suficient de puternic incat sa stropeasca la mijlocul parbrizului la 130km/h, la viteze mici sau stand pe loc ar stropi parbrizul masinii din spate.
*



Megane-ul din semnatura...la 50, la 100, la 130 kmh, duzele bat in acelasi loc. Nici prea sus, nici prea jos. Suficient sa curete parbrizul din 2-3 jeturi si o runda de plimbari a stergatoarelor pe parbriz.
adrianovici_2006
A fost cineva chemat pina acum in service pentru schimbarea diuzelor instalatiei de spalare a parbrizului?
B83MAR
Eu nu sad.gif
freya2012
Am gasit asta pe net! Este vorba de rechemari in service pentru Megane si Talisman!
Este adevarata?

http://0-100.hotnews.ro/2016/10/27/renault...r-si-banchetei/
well
@ Dri. Eu detin un SAAB 9-3 la care instalatia de spalare parbriz functioneaza foarte bine si la viteze mari.
Cum spunea cineva mai sus, ce te faci daca pe autostrada ti se murdareste parbrizul si ai 130 km/h? Este o problema foarte mare de securitate, comparativa cu functionarea incorecta a franelor. De aceea este nevoie de o instalatie de spalare parbriz functionala indiferent de viteza, ca altfel ar fi optionala.
Renault nu cred ca rezolva mare lucru daca schimba numai duzele. Imo principalul vinovat este pompa care nu furnizeaza suficienta presiune in instalatia de spalare. Cu actuala instalatie cu duze ploaie la 60 la ora este degeaba, iar cineva spunea ca are cu duze cu 3 jeturi si la 110 bate la baza parbrizului. La 130? Sa nu vorbim de viteze mai mari. Ce se fac aia din Germania unde este legal sa mergi in unele locuri cu viteza nelimitata? Deci Renault trebuie sa umble obligatoriu la pompa, ca acolo este buba de fapt.
adrianovici_2006

Ieri dupa amiaza am fost la dealer pentru schimbarea duzelor instalatiei de spalare a parbrizului!....ca urmare s-au schimbat cele tip perdea cu repere noi tip 3 jeturi...la prima vedere isi fac cu mult mai bine treaba dar nu am apucat sa merg decat in oras!...daca inainte la 50km/h deja deveneau inutile cele noi sunt ok! si totusi!..le regret pe cele perdea daca ar fi functionat corespunzator...In service, comparandule, cele cu 3 jeturi sunt total diferite dpdv constructiv!
jbn
Am observat un fenomen foarte ciudat la noile diuze. Undeva pe la 100 km/h jetul de apa pare ca pluteste de-alungul parbrizului si o buna parte din apa nu ajunge pe parbriz, ci se duce pe deasupra masinii.
DragosCatalin
Sunt reglate prea sus. Eu la logan am tot cu 3 jeturi (puse de mine) dupa ce le.am montat pareau ca bat destul de jos (sub jumatatea parbrizului) cand masina era pe loc, partea buna e ca dupa 50 de km/h urca putin mai mult de jumatate, iar pe la 130 bat mai sus de jumatate, cam intre jumatate si linia de sus, ceea ce este perfect. Sterg parbrizul foarte foarte bine. Apa acopera absolut tot parbrizul! Singura explicatie este ca tot curentul de aer care vine din fata ridica jetul mai sus. Verificati daca se potrivesc diuze de logan 1 sau 2(nu cunosc prinderea la megane).
mihaimgm
Presiune prea mica. Jeturile nu reusesc sa treaca de curentul de aer ce "curge" pe masina. Parerea mea!
mircea_aq
In afara de cost, e vreun motiv tehnic pentru care nu opteaza pentru solutia asta ?

https://www.youtube.com/watch?v=07AZHkkLR0k

aba81
e patent smile.gif si la citroen Cactus este ceva asemanator. Ajuta pentru ca nu mai consumi asa mult lichid smile.gif Nu ca ar fi scump lichidul ci rezervorul la GT este mic. Cred ca are 1,5 maxim 2 litri.
vladof
Voiam doar sa confirm ca duzele sigur nu sunt perdea ci cu 3 jeturi.

Problema este ca nu se pot regla, ci sunt fixe pe capota (asa au zis in service).

Eu m-am dus in service pentru ca aveam una infundata; masina a venit cu duze 3xjet din fabrica.

Au suflat cu aer acolo si s-a rezolvat. laugh.gif Mi-au spus ca daca bat nasol la viteza, au mai reparat ei la un M4 cu niste duze care se pot regla, si le-au dat mai sus si s-a rezolvat. Sfatul meu este sa faceti programare in service pana se rezolva.

Despre alea perdea - sunt ok, dar ar trebui clar alta pompa ca sa bage presiune mult mai mare. Pot confirma ca nicio masina condusa de mine vre-odata nu baga jet eficient de apa pe parbriz la peste ~130 km/h.
adrianovici_2006
[quote=vladof,9 Apr 2017, 09:00]
Voiam doar sa confirm ca duzele sigur nu sunt perdea ci cu 3 jeturi.
Problema este ca nu se pot regla, ci sunt fixe pe capota (asa au zis in service).
Eu m-am dus in service pentru ca aveam una infundata; masina a venit cu duze 3xjet din fabrica.


Se pot regla!...eu am schimbat din "perdea", in "3 jeturi", iar apoi mecanicii le-au reglat simplu cu ajutorul unui imbus de 3!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.