Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme recirculare antigel
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Toma Viorel
Buna!
Sper ca ma puteti ajuta,recent am achizitionat un Clio2 1.5 dci 48 kw si inca nu imi dau seama daca sunt multumit de el inafara de consum,in trecut avand o Bora 1.6 biggrin.gif
Am schimbat astazi termostatu personal si nu recircula apa in vasu de expansiune,tin sa precizez ca furtunele nu sunt tari si nici nu urca temperatura apei mai mult de 90 de grade.NU STIU SA FAC AERISIREA LA RENAULT sad.gif
Sper ca ma puteti ajuta!

10 Jan 2017, 08:55:
Nu ma poate ajuta nimeni? sad.gif

10 Jan 2017, 08:56:
Nu ma poate ajuta nimeni? sad.gif
andutu
Cand ajunge la temperatura de lucru atunci deschide si incepe sa circule apa
espacern
Evacuarea aerului din instalatie se face dupa bagi lichid si desfaci aerisitorul aflat pe corp termostat (arata ca un capacel de la ventil)......sau automat dupa ce lasi motorul sa functioneze pe loc pana porneste ventilatorul de 3 ori!
crisolro
cand am schimbat antigelul, dupa adaugarea lichidului de racire nou, mecanicul a lasat motorul sa mearga la ralanti pana a ajuns noul lichid la temperatura normala cu capacul vasului de expansiune scos pentru "aerisire" ... atunci se reface nivelul in vas daca este cazul si se pune capacul

L.e. am scris toti 3 deodata ... bine ca macar e acelasi lucru radmasa.gif
ccoto
Ai doua puncte de aerisire. Unul in imagine, incercuit, al doilea sus la radiator.
Toma Viorel
Problema e că am mers 2 ore cu mașina prin oraș,nu scade nivelul antigelului și nici nu trece apa de 90.Ok dacă dau drumu la căpăcel nu se scurge doar apa din borcan? Electroventilatoru nu intră deloc pentru că nu depășește temperatura
espacern
Daca nu porneste ventilatorul cand masina sta si motorul functioneaza inseamna ca poate termostatul este blocat.....sau motorasul defect.
Toma Viorel
Termostatul e nou,dar nu stiu ce motoraș spui? Înainte de a schimba termostatul mergea ventilatorul pentru că trecea apa peste 90
espacern
O piesa defecta poate sa fie si noua!
Motorasul de la ventilator....nu urmaresti scrisul?
Toma Viorel
Scz,Nu cred că nu merge altfel nu ar fi pornit acum 2 zile.Eu din experienta știu că termostatul se blochează ori pe deschis ori pe închis,dacă era pe închis trebuia să ducă apa peste 90 cum făcea cel vechi
espacern
Experienta ta poate te ajuta sa postezi dupa ce faci ceea ce ai fost sfatuit!
Toma Viorel
Încă sunt la munca nu am cum sa fac aerisirea instalației.Vorbeam strict de ce face termostatul când vorbeam de experienta

10 Jan 2017, 22:09:
Am reusit sa fac aerisirea dar tot nu am presiune in vasul de expansiune si nici recilculare,tin sa precizez ca daca strang furtunul care duce in radiator atunci ajunge antigel si pe furtunul de recilculare.
espacern
Termostat blocat sau defect......daca temperatura lichidului a ajuns la fierbinte.
Toma Viorel
Dacă era blocat nu mai dădea înapoi în borcan pe retur când strângeam furtunul de la radiator
espacern
Asa o fii....ca tu esti cel cu experienta in termostate.
Vezi totusi pe traseul conductelor poate intelegi circulatia lichidului cand tu strangi de furtun......ca turul nu e retur adica!
Toma Viorel
Ăla subțire și în partea de sus a borcanului e retur credema.Daca nu vrei sa ajuti nu o fa,nu cred că vorbind superior te și face.Eu zic să lăsăm pe cei cu experienta să vorbească 😂
claus40
Buna! Cu speranta ca mai citeste cineva acest topic,semnalez urmatoarea problema: Nu am presiune deloc in instalatia de racire iar deocamdata, singura manifestare este ca nu baga deloc caldura. Indiferent cat circul cu masina nu face presiune in vas.Am mers 30km iar cand am apasat pe furtune,erau moi am deschis busonul la vas si nici macar un mic fasait nu a facut.Temperatura motorului se mentine la 90grade posibil si ajutata de temperatura exterioara si ventilator.Furtunele se incalzesc toate,dar presiune nu face,antigelul nu a scazut in vas iar caldura in habitaclu, deloc.Pe unde se poate pierde presiunea?
einstein1984
pe la buson, ia altul
Fan Megane
Sau pompa de apa nu mai are paletii functionali, cazuri la alte marci cand paletii sunt de plastic si se desprind de ax.
alexgeogabriel
Aici sunt de metal.
einstein1984
QUOTE(Fan Megane @ 9 Jan 2020, 23:09)
Sau pompa de apa nu mai are paletii functionali, cazuri la alte marci cand paletii sunt de plastic si se desprind de ax.
*


atunci fierbea motorul
eugen261
Clapeta ptr. direcționarea fluxului de aer e funcțională? In vasul de expansiune nu prea ai cum sa faci presiune pe vremea asta. Daca furtunele de tur și retur de la calorifer sunt calde indreaptă-ti atenția spre clapeta.
daniellu
Pe vremea asta la diesel nu-ti pornesc electroventilatoarele poti sa le f...i !
Recircularea lichidului pe furtunel in vasul de expansiune se face dupa ce deschide termostatul. Nu trebuie sa-ti faci atat de multe probleme daca apa e in regimul normal de temperatura.
Ai aer in radiatorul de incalzire habitaclu, urca masina pe o rampa si las-o sa merga vreo 15 minute la relanti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.