Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sistem racire/incalzire Laguna III
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3, 4
Claudio81
Salut colegi. Detin o Laguna 3 1.5 dci 2011. Problema sta asa: pornesc dimineata, 10 min baga caldura ajunge apa la 90° apoi brusc rece si 10 minute nimic. Apoi brusc scade apa la 70° si incepe sa bage caldura. Am dus o la service si s a schimbat asa: termostat, pompa apa ( defapt distributia cu totul), curatat tot sistemul si suflat cu aer comprimat. Masina face la fel. Desi deschide termostatul nu da caldura si nici pe furtunasul mic de la vasul de expansiune nu curge antigel deloc. Ceva idei? Heeeelp pls!!!!

Stima!

24 Dec 2016, 11:12:
Nimeni, nimic? Nici o idee? Ma poate ajuta cineva macar cu niste poze de la furtunele de racire la termostat si racitor egr pt euro 5?
sergiu90_donos
Salut, eu am aceiasi problema, am schimbat la fel si eu si termostatul si pompa si chiar si capacul de la borcanu cu antigel. Pina la urma sa ajuns la concluzia ca caloriferul din salon este infundat. Am incercat de doua ori sa il curat insa fara succes, odata pe masina si odata lam dat jos. Acum sunt in cautare de calorifer nou insa in regiunea mea este foarte dificil de gasit unu nou. La dezmembrari am gasit cu 60e insa ma tem sa nu am unu la fel de bun ca si al meu. Te tin la curent daca imi rezolv problema, la fel si tu daca rezolvi fa un update. P.S. masina face exact ca a ta.
Claudio81
Salut. Ideea este ca la mine s a verificat tot circuitul, inclusiv caloriferele si sunt toate ok. La tine circula apa prin vasul de expansiune? La mine pe furtunasul mic de sus nimic. Te tin la curent, marti se reapuca baietii de ea.
danytaticu
Si eu am avut probleme cu termostatul,inchidea si deschidea de 3 ori pana sa inceapa sa bage caldura ,
Masina baga caldura dupa ce o pornesti pentru ca ,am inteles ca are rezistenta pe aeroterma,apoi cand apa s-a incalzit la 93 grade (parca) se deschide termostatul ,acul scade pentru ca intra apa rece in circuit ,
Pe furtunasul mic ar trebui sa curga doar cand termostatul este deschis,iar ca sa iti dai seama mai bine, trebuie sa desfaci dopul,dar atentie ca este presiune
Acelasi lucru face si masina mea,deci nu cred ca e o problema..1,5 dci
Ti se intatesc cumva furtunele? Adica ai presiune foarte mare pe circuit?
Claudio81
Salut. Da. Furtunele se intaresc cat e normal. Am inteles undeva pe la 1 bar presiune. Termostatul la mine este nou ca si pompa de apa si capacul vasului de expansiune. Din pacate la mine apa nu vine pe furtunasul mic nici dupa ce se deschide termostatul. Totul curatat, totul pare ok dar nu functioneaza corect. Can raman brusc fara caldura nu mai este circulatie in sistem. Turul coriferului din habitaclu este fierbinte iar returul rece ca gheata. Apoi 10 min baga rece de mori apoi brus baga iar caldura. Daca merg e ok. Daca ma opresc pe loc iar se repeta fenomenul
sergiu90_donos
#Claudio81 Problema mea este absolut identica cu a ta, face in totalitate la fel. Mie mi-sa explicat astfel problema.Calorifer infundat, da caldura pina deschide termostatu si scade presiunea din circuitul mic, cand scade presiune si circula pe circuitu mare nu mai are putere sa impinga prin caloriferu din salon, de asta sufla rece. Parca as vrea sa cred in asta dar am si multe semne de intrebare. Pe furtunu mic nu da nici la mine, cei drept nu am analizat cand termostatul este deschis.
Claudio81
Am inteles. Maine aplic toate metodele. Te tin la curent
danytaticu
Si la mine era la fel,cand opream motorul si doar pentru 5-10 min,nu mai baga caldura .
Un mecanic mi-a zis ca poate este infundat radiatorul ,camd s-a facut cald am bagat o solutie de curatat instalatia de racire (multi mi-au zis ca aceste solutii fac mai mult rau) si am schimbat si capacul de la vasul de expansiune .
Dupa un timp a inceput sa apara in vasul de expansiune mizerie 2-3 milimetri,dupa o alta curatare (cu apa) a mai aparut murdarie dar foarte fina ,care se depunea pe fundul vasului.(chiar si acum se mai vede)
Cand se face mai cald o sa bag alta solutie (am cumparat-o deja)

Claudio81
Pai problema e ca la mine nu mai baga brusc cu motorul pornit. Daca opresc 10 min si apoi plec bag. Fenomenul apare in timpul functionarii

27 Dec 2016, 18:25:
Revin cu noutati. Pompa apa, termostat, capac vas expansoune, traseu infundat sunt excluse. Se pare ca este ori garnitura de chiulasa unde piscata ori racitorul de gaze egr fisurat si ajunge compresie / presiune in sistem care blocheaza fluxul de apa. Maine vad ce mai aflu. Sa auzim de bine
sergiu90_donos
din pacate nu chiar bune noutati, de asta ma temeam cel mai tare, mai asteptam un update maine. Merci de info, cele bune!
Claudio81
Am uitat sa va intreb: la voi cand antigelul e cald se intaresc furtunele? Eu mi am luat buson de vas nou oruginal si scrie ca abia la 1.4 bari deschide
sergiu90_donos
la mine se intaresc, cei drept nu imi dau seama daca e in limite sau nu, nu stiu cum ar trebui sa fie ok, si inca ceva ciudat ce am observat azi e ca scade nivelul sub minimum insa cand deschid sa adaug se umple vasu pina mai sus de maxim
Claudio81
La fel patesc si eu

<span class='edit'>28 Dec 2016, 18:43:</span>
Astazi am mers cu masina toata ziua. Caldura ok. Dar... furtunul dintre termostat si radiator se face beton. Chiar daca acesta este cald, termostat deschis, cel de jos la iesire din radiator este bocna de rece. Din ce am inteles ar fi trebui sa fie macar un pic calai. Abia dipa stat pe loc dupa o forja buna incepe si cel de jos sa se incalzeasca.O sa incercam maine totusi o curatare a radiatorului sa vedem ce se intampla mai daparte. Mi se pare strigator la cer pt o masina de 5 ani si 240k km
danytaticu
Si eu am aceleasi probleme
Am fost la diferiti mecanici si fiecare a dat alt diagnostic.
Unul a zis ca este racitorul de la egr,altul a zis ca sigur am radiatorul infundat,iar la reprezentanta garnitura de chiuloasa fisurata
Mecanicul care mi-a zis ca am radiatorul infundat a controlat cu mana radiatorul (apa la 90 grade)si a constatat ca partea de sus a radiatorului era foarte calda iar de la jumate incepea sa se raceasca ,jos era rece rece . Mi-a zis ca sunt cateva celule infundate
Deocamdata baga caldura si asa...
Masina are 4ani si de 2 ani imi face asa
Claudio81
La mine furtunul de sus zici ca plesneste. Radiatorul cald pana la jumatate, rar se incalzeste tot si in mom in care masina sta la relanti in 5 min pa caldura. Asa imi zic si mie: radiator infyndat, nu e garnitura de chiulasa, nu e Dumnezeu in motor. La mecanici cheltui bani de plangi si pleci de acolo tot cu ochii in soare. Un motor sh e 3000 lei. Daca ajung la concluzia ca e chiulasa sau ceva pe acolo ori vand masina ori iau alt motor ca mecanicii la noi sunt praf. Am dat un Citroen c5 din 2010 ca sa iau laguna ca si aia mi a mancat zilele da nici cu asta nu imi e rusine.
sergiu90_donos
eu azi la fel am fost la niste "specialisti" cu mainicile suflecate care au stat jumate de ora cu nasu in motor si au zis ca totu e ok, nu poate fi problema in garnitura sau racitor egr, ca daca era sa fie asa era sa fie permanent rece sau furtunurile permanent tari da culmea e ca azi cand am ajuns la ei si furtunurile erau ok si caldura aveam, nu mai stiu ce dracu are si la cine sa ma mai duc cu ea
Claudio81
Eu incep sa ma conving sa scap de ea. Am nevoie de o masina care marcar sa bage caldura fara sa cheltuiesc sute de euro aiurea. Distributia, termostatul, busonul vas, manopera la distributie si verificat au sarit 1200 lei. Si n am rezolvat nimic.
sergiu90_donos
oricum ca sa scapi, sau sa zic sa scapam de ele ar trebui oricum de rezolvat problema, nu cred ca ar fi multi doritori sa devina in plina iarna proprietar la o masina fara caldura
Claudio81
Poate cineva are rabdarea necesara pt asta si timp eventual smile.gif

29 Dec 2016, 12:31:
Ca sa fie treaba completa azi nici macar pe circuitul mic nu a mai trecut apa. Furtune beton. Circulatie pauza. O masina de vis
sergiu90_donos
la mine deja de doua ori a facut asa, chiar si ventilatorul lucra cu toate ca pina acum nu lam vazut nici vara sa lucreze doar daca eram pe AC
danytaticu
se pare ca pe masina exista o instalatie care incalzeste apa ,sunt un fel de bujii incadescente (termoplonjoni) si de aici caldura care o simtim repede.
Am inteles ca pornesc de la o anumita temperatura exterioara ,pana cand apa ajunge la 65 grade
cred ca de asta avem caldura repede pentru un timp iar apoi frig ,pana deschide termostatul..
numarul 9 din schema
Pentru furtunele tari ,eu am rezolvat-o prin inlocuirea capacului vasului de expansiune (culoarea galbena)
Claudio81
Da, pe circuit pe returul mic este preincalzitor cu 3 bujii. Si eu am pus buson original dar degeaba. Furtune beton, caldura cu intermitenra, la relanti deloc. Peste 1600 rpm incepe si baga
sergiu90_donos
in timpul cand baga frig turul este fierbinte, ma refer la radiatoru din salon, in timp ce returul este rece ca gheata, am impresia ca exista vreo valva ceva care nu deschide sa plece returu, de asta si se fac beton furtunurile. Voi stiti unde sunt nevoile astea de bujii? O valva ar trebui oricum sa fie undeva ascunsa, alt fel nu vad de ce nu ar merge circuitul apei
Claudio81
Preincalzitorul este chiar in fata motorului pe returul mic. O sa vezi o chestie din care ies 3 fire parca. Da. Si la mine e la fel, turul nu l poti atinge, returul gheata. Ieri la un moment dat frigeau amandoua si cu clima data pe HI baga frig ca dracu smile.gif) azi demontez radiatoarele sa vad ce si cum. La L3 nu este nici un robinet / valva, apa circula prin radiatorul mic continuu. Reglarea temp se face din clapetele de mix aer

30 Dec 2016, 12:23:
Update: radiatoare neinfundate. Turnat apa prin ele si curge normal. Suflata toata instalatia si nu obtureaza nicaieri. Deja nu mai inteleg nimic. Urmeaza umplerea sistemului sistematic: mai intai radiatoarele si apoi prin vasul de expansiune cu aerisirea de rigoare
danytaticu
Am atasat schema cu instalatia de racire mai sus,poate iti este de folos
Radiatorul ,chiar daca apa,, curge normal,, are niste canale mici pe orizontal care se pot infunda usor,ar trebui curatat cu presiune,cu ceva solutii,am auzit ca otetul curata foarte bine
Claudio81
A avut de ieri pana azi solutie de curatat radiatoare de la liqui moly. In cazul in care face la fel acum alt radiator si gata. Numai sa fie asta problema
sergiu90_donos
eu am pus ieri alt radiator de salon, cand sufla cald sufla mai bine decat sufla doar ca sufla cand vrea ea, deci nu are nimic cu asta asa ca degeaba.
P.S. Asteptam noi detalii in cazul "Dracii la LAGUNA III"
Eu deja sunt in pana de idei la capitolul ce mai spoate de facut!
Claudio81
Pai si la mine cand da caldura da de rupe apoi rece brusc smile.gif)) apoi calai. Treaba e ca se intareste tare furtunul dintre termostat si radiator si totusi returul radiatorului e rece ca gheata in conditiile in care daca torn apa in radiator pe sus iese usor pe jos. Asta ma duce cu gandul ca baga compresie in sistemul de racire desi in vas nu bolboroseste. Acum astept sa ajunga la 90° cu apa chioara sa vedem ce face
danytaticu
Solutia de curatat radiatoare de la liqui moly nu se foloseste la cald? ,in toara instalatia de racire ?
Eu tot de la liqui moly am folosit si trebuia lasata doar 30 minute .
Sau poate ai alt tip de solutie.
Ce radiator ai curatit?
sergiu90_donos
am folosit liqui moly la toata instalatia, apoi am spalat de doua ori in parte radiatoru din salon, apoi chiar lam schimbat de tot, nu stiu ce sa zic, in final cred ca totusi e de la chiulasa alta problema eu nu mai vad
danytaticu
verdictul de la renault



la radiatorul din salon te referi la cel care da caldura in habitaclu?
treaba este ca trebuie curatat radiatorul cel mare din fata masinii
daca ,doar cateva celule sunt infundate, apa nu mai trece pe toata surafata radiatorului si deci mai putina apa calda si mai multa presiune,asta a fost explicatia unui mecanic ,
tot el mi-a zis ca,intai trebuie controlat aici(radiatorul) di abia la urma garnitura de chiuloasa
la reprezentanta dupa ce mi-au facut testul la masina si mi-au dat verdictul ,garnitura de chiuloasa arsa,le-am cerut sa imi arate un grafic ,ceva parametri prin care ei au ajuns la concluzia asta ,dar bineinteles ca nu au putut sa imi dea nimic,desi eu am platit atat cat au cerut
mi-au facut si testul cu clip-ul si mi-au zis ca nu este nici o eroare,desi aveam problme cu martorul airbag,dupa o saptamana am fost la altcineva si mi-a sters eroarea
la reprezentanta ,fara sa intreb,ca nu ma interesa ,mi-au si spus pretul pentru inlocuirea garniturii,
600lei + planeitatea care ei nu fac si ca trebuie dusa in alta parte
asa ca......by by reprezentata
Claudio81
Si eu tot la concluzia asta am ajuns. Garnitura cu probleme sau chiulasa fisurata. Am aerisit 1 ora si ceva si tot scoate aer. Daca merg tare se fac furtunele beton . Kkt de motor....
danytaticu
cam asa arata vasul de expansiune la mine
curatat sistemul de racire de 2 ori
la voi cum este? curat?

de furtunele tari am scapat cu schimbarea dopului
m-am gandit ca daca dopul deschide la 1.4 atm,de ce sa fie atata presiune in instaltie,deci nu functioneaza bine si nu deschide ,sunt 4 modele de dopuri,vezi mai sus atasul,cu deschidere de la 1,2 la 1,8 parca depinde de culoare,poate ai luat unul care deschide la presiune mai mare
aerisirea cum ai facut-o?
Claudio81
La tine pare a fi ulei. La mine este curat lacrima. Cu motorul pornit s a adaugat treptat apa in vas cu aerisitorul de la termostat deschis pana a iesit numai apa. Apoi la fel la returul de la radiator habitaclu. Dupa ce a deschis termostatul repetata operatiunea. Acum de cate ori deschid aerisitorul iese prima data aer

30 Dec 2016, 19:35:
Bun. Dupa o zi de incercari de toate felurile ( am unit furtunele de la racitorul de egr si obturat returul a rezultat caldura calumea si constanta dar bannuiesc ca din cauza ca s a marit debitul spre calorifer) am ajuns la concluzia ca totusi radiatorul fata are o problema. Cand este capacul scos de la vas si presiunea joasa incepe sa circule ceva ceva prin el in sensul ca se incalzesc parti din el. Daca pun capacul si merg pe turatii mai mari nu mai circula nimic prin el si furtunul devine tare. Inainte de garnitura de chiulasa voi schimba radiatorul sa vad ce efecte are. In rest sa auzim de bine!
sergiu90_donos
am si eu destula murdarie, se pare ca fostu proprietaru a adaugat ceva pentru a stopa o scurgere, de acolo cred ca aveam si calorifer habitaclu infundat, acum insa problema e in chiulasa asta nenorocita, si ar fi culmea sa infund un pumn de bani in ea si sa fie alta pricina. Sunt derutat si dezamagit de masina asta. Am avut un scenic cu acelasi motor si am mers 3 ani cu el si nu am bagat un banut in el, nu stiu de ce se intimpla asta cu laguna, o credeam mai buna ca scenicul.
Cum ar putea fi radiatorul din fata cu problema daca spui ca ai lichidul curat ca lacrima, ce alta problema ar putea avea decat sa fie infundat? Daca aveai murdarie in sistem se infunda primu caloriferu din habitaclu ca are cele mai inguste canale cred eu.
Claudio81
Nu stiu ce sa mai zic. Eu cand am schimbat termostatul am gasit in carcasa lui niste suvite de silicon / cauciuc negru. De acolo sa se fi infundat. Din pacate nu am gasit un service in care sa aiba analizator gaze pt lichidul de racire. Asa nu mai basbaiam. Stiam direct daca e garnitura / chiulasa. Nu stiu dracu e cu motorul asta de 1.5 Am avut mai demult de 2.0 dci 150 cp si mergea impecabil
sergiu90_donos
Salutare, am trecut azi testul de gaze in lichidu de racire! Supriza, si acolo cica totu e bine! Sau nu avem specialisti capabili sa depisteze o problema sau masina asta e plina de draci! Testul a constat in atasarea unui vas de forma cilindrica in locul capacului de la vasul de expansiune, acest vas micut avea in el un lichid de culoare albastra care la depistarea gazelor co2 isi schimba culoarea in verde. Dupa vreo 10 min de teste, si turata si neturata si mai nustiu cum lichidul a ramas neschimbat! Cat de obiectiv vi se pare testul? Nu mai stiu deja ce alt ceva ar mai putea avea masina asta. Mi sa explicat ca garnitura ar putea avea o micro fisura care isi face de cap doar cand masina este fortata si nu arata nici o simptoma cand masina sta pe loc! Nu mai stiu pe cine sa cred!
Claudio81
Da, sunt o enigma masinile astea, jur. Eu am schimbat ambele radiatoare, noi, curatat tot sistemul cu solutie de 2 ori, suflat peste tot, aerist bine. dupa scurt timp de functionare am presiune in circuit, cand deschide termostatul nu mai face circuit prin radiator din cauza presiunii. daca deschid aerisitorul de pe termostat, surpriza, iese aer si circuitul incepe sa se faca. oricat de mult as sta cu aerisitorul intredeschis iese aer prin el, deci de undeva se baga aer fortat in instalatie pt ca, cu motorul oprit daca desfac curge doar antigel, pauza aer. Verdictul a 4 mecanici plus reprezentanta este - garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata. Eu cititnd postul tau ma intreba daca exista vreo posibilitate sa ajunga aer din admisie cumva in antigel si asa s ar explica lipsa CO2
cj98czh
QUOTE(Claudio81 @ 7 Jan 2017, 14:03)
Verdictul a 4 mecanici plus reprezentanta este - garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata.
*




Cam au dreptate mecanicii aia ...
danytaticu
QUOTE(Claudio81 @ 7 Jan 2017, 14:03)
Da, sunt o enigma masinile astea, jur. Eu am schimbat ambele radiatoare, noi, curatat tot sistemul cu solutie de 2 ori, suflat peste tot, aerist bine. dupa scurt timp de functionare am presiune in circuit, cand deschide termostatul nu mai face circuit prin radiator din cauza presiunii. daca deschid aerisitorul de pe termostat, surpriza, iese aer si circuitul incepe sa se faca. oricat de mult as sta cu aerisitorul intredeschis iese aer prin el, deci de undeva se baga aer fortat in instalatie pt ca, cu motorul oprit daca desfac curge doar antigel, pauza aer. Verdictul a 4 mecanici plus reprezentanta este - garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata. Eu cititnd postul tau ma intreba daca exista vreo posibilitate sa ajunga aer din admisie cumva in antigel si asa s ar explica lipsa CO2
*


Si pe la racitorul de la egr, poate sa ajunga gaze(presiune)pe instalatie,dupa spusele unui mecanic care a controlat masina mea....
La mine furtunele erau mereu tari,aduca si dupa o zi,doua ,fara sa pornesc masina .
De cand am schimbat capacul de la vasul de expansiune,intr-o ora sunt deja moi...
Caldura baga?
Claudio81
L am eliminat din circuit 2 zile. Situatia este la fel. Caldura baga pana ajunge apa la 90 grade apoi 5 min pauza apoi scade brusc in 70 cand deschide termostatul si apoi iar baga caldura. Daca stau pe loc e cam la revedere caldura. Bulele de aer blocheaza circuitul de tot si aia e. Saptamana viitoare doau chiulasa jos. Sper sa fie garnitura. Daca e chiulasa, vand masina asa cum e. Nu ma apuc sa iau alta chiulasa sau sa o reconditionez pe asta. Ca info: manopera este undeva la 800 lei, plan chiulasa facut ca la carte - 300 lei, garnitura chiulasa minim 100 ron, prezoane chiulasa, 78 lei. Apoi antigel, ulei si filtru. In cazul in care chiulasa e cu probleme se face numai la Arad si este minim 250 eur de refacut

Eu nu inteleg cum dracu sa se fi dus garnitura sau chiulasa. Atat de prost sa fi fost fostul proprietar incat sa fi mers fara apa? Pe de alta parte senzorul de temperatura este pus pe corpul termostat si daca nu ajunge apa la el ( pt ca de fapt vine aer din compresie) nu vad cum ar citi corect. E primul motor pe care il vad doar cu un singur senzor temperatura :|

Ce ai facut tu cu capacul nu este o rezolvare. Si eu am luat capac nou, nu asta e problema. Mai detin un Fiat Linea 1.3 mulltijet la care nu exista furtun tare oricat de tare se incalzesc si caldura baga de nu poti sta in masina, inclusiv pe loc.
cj98czh
QUOTE(Claudio81 @ 7 Jan 2017, 17:11)
Ca info: manopera este undeva la 800 lei, plan chiulasa facut ca la carte - 300 lei, garnitura chiulasa minim 100 ron, prezoane chiulasa, 78 lei. Apoi antigel, ulei si filtru. In cazul in care chiulasa e cu probleme se face numai la Arad si este minim 250 eur de refacut

*



planeitatea la inceput se verifica ... si dupa aia in functie de cat de stramba este vezi daca merita sau nu facuta ...

Daca dai chiuloasa jos pune-i sa iti dea supapele jos, sa curetele scaunele de la supapa si sa iti schimbe semeringurile de supape ... asta ca sa stii o treaba ...
Claudio81
QUOTE(cj98czh @ 9 Jan 2017, 12:20)
planeitatea la inceput se verifica ... si dupa aia in functie de cat de stramba este vezi daca merita sau nu facuta ...

Daca dai chiuloasa jos pune-i sa iti dea supapele jos, sa curetele scaunele de la supapa si sa iti schimbe semeringurile de supape ... asta ca sa stii o treaba ...
*



Am gasit chiulasa complet reconditionata cu 1500 lei. daca nu e doar garnitura atunci iau chiulasa aia si gata. E cea mai buna varianta. Si mai rapida smile.gif
sergiu90_donos
am fost si eu si am stat de vorba cu mecanicul astazi, de luni ii duc si eu frantuzoaica sa ii dam chiulasa jos. Claudio81 tu cand vrei sa te apuci de capul ei? Stiti cumva cum as putea sa spal intreg circuitul astfel incat sa nu mai ramîe deloc antigel vechi in sistem?
Claudio81
QUOTE(sergiu90_donos @ 9 Jan 2017, 21:00)
am fost si eu si am stat de vorba cu mecanicul astazi, de luni ii duc si eu frantuzoaica sa ii dam chiulasa jos. Claudio81 tu cand vrei sa te apuci de capul ei? Stiti cumva cum as putea sa spal intreg circuitul astfel incat sa nu mai ramîe deloc antigel vechi in sistem?
*



Sper joi sa o dea jos. Cu un furtun cu apa poti spala intreg circuitul. Preferabil si cu ceva solutie dedicata
Claudio81
Update. Azi am dat chiulasa jos. Garnitura plesnita intre cilindru 2 si 3. Urmeaza luni verificare sub presiune, plan si ceva la supape. N am inteles bine ce. Atentie, dupa planare trebuie garnitura mai groasa nu cea standard si prezoane noi! Revin luni cu update
Claudio81
Update: Chiulasa stramba dar nefisurata - necesita plan + inlocuire simeringuri supape, supape evacuare noi ( am inteles ca ceva in capete au uzura mare) tacheti fisurati ce vor fi inlocuiti si reglati - total verificare + reparatie = 800 ron + 800 ron manopera + 290 ron garnitura chiulasa si prezoane + antigel si saibe foc injectoare am ajuns la un total de: 2050 lei. Sunt atat de fericit.... smile.gif)))
sergiu90_donos
Azi am dat si eu chiulasa jos, aceleasi defecte ca si la tine, maine ramine sa o duca la verificare + ca mai am o surpriza si din partea la turbina, deci sunt si mai fericiti ca tine.
Claudio81
Minunat. Ma intreb care este cauza acestor probleme. Mers cu termostat blocat sau ceva defect de proiectare... Imi pare rau ca pe langa "bucuria" cu chiulasa mai ai si cu turbina sad.gif
sergiu90_donos
bucurie peste bucurie, deci am reconditionat chiulasa, era exact ca la tine strimba dar nefisurata. Totul bine si frumos, hai sa reconditionez si turbina, am si turbina noua, mai bine zis turbo cartridge nou, 220e. Ca sa pot beneficia de garantia la turbina mi sa pus conditia sa schimb cuzinetii si pompa de ulei, si aici surpriza, cuzinetii care ii am acum pe masina sunt de marimea 0.75, ultima marime, deci motorul meu e pe ultima suta de metri sad.gif . Nu inteleg cat de bun tre sa fost proprietaru de pina la mine ca la 265k km sa aduci motorul la asa conditie. Nu mai am putere pentru masina asta, ma epuizat si moral si financiar! gun3.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.